„Speed” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
 
(17 közbenső módosítás, amit 4 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
=Mi az a Speed?=


A Speed az eredeti játék gyorsított verziója, melynek sebessége sokkal nagyobb mint a normál világok sebessége. A Speed szerver nem egy folyamatosan futó szerver, hanem egymást váltogató '''speed körök''' sorozata, melyek bizonyos időtartamúak, néhány órától pár napig tarthatnak.


Ha véget ér egy Speed kör, akkor a szerver bezárul (mindenkit kidob a játék), és nem lehetséges az újracsatlakozás, egészen addig amíg a következő kör kezdetét nem veszi, de ekkor már az új kör beállításai élnek, és a régi elért eredmények elvesznek.


=Általános információk=


=Mi a Speed?=
==Játékszabályok és prémium felületek==


A Speed az eredeti játék gyorsított verziója, melynek sebessége sokkal nagyobb mint a normál világok sebessége. A Speed szerver nem egy folyamatosan futó szerver, hanem egymást váltogató '''speed körök''' sorozata, melyek bizonyos időtartamúak, néhány órától pár napig tarthatnak.  
A Speed szerveren speciális szabályok érvényesek:
*'''[https://help.klanhaboru.hu/wiki/Speed_szerverek_szab%C3%A1lyai Speed szerverek szabályai]'''
*'''[https://help.klanhaboru.hu/wiki/Speed_szerverek Speed szerverek büntetési rendje]'''


Ha véget ér egy Speed kör, akkor a szerver bezárul (mindenkit kidob a játék), és nem lehetséges az újracsatlakozás, egészen addig amíg a következő kör kezdetét nem veszi, de ekkor már az új kör beállításai élnek, és a régi elért eredmények elvesznek.
'''Prémium felületek'''


=Általános információk=
''Az aktivált prémium felületek valós időben használódnak el, még akkor is ha éppen nem fut egyetlen kör sem. Egy esetleges nagyobb szünet esetén visszatérítjük a hátralevő aktivált felületeket. ''


==Játékmenet==
==Játékmenet==


A Speed körök beállításait a kezdőlap tetején látható [http://www.klanhaboru.hu/sds_rounds.php Speed] feliratra kattintva tudod megnézni.  
A Speed körök beállításait a kezdőlap tetején látható '''[http://www.klanhaboru.hu/sds_rounds.php Speed]''' feliratra kattintva tudod megnézni.  
A beállítások tartalmaznak minden fontos információt. Ezek közül a leglényegesebb a '''játék időtartama''', '''leírása''' és a '''győzelem feltétele'''. Ez lehet a legnagyobb pontszám elérése, legtöbb falu birtoklása, legtöbb legyőzött ellenfelek pontja stb.
A beállítások tartalmaznak minden fontos információt. Ezek közül a leglényegesebb a '''játék időtartama (a kör vége az adott perc végét jelenti, nem a kezdetét!)''', '''leírása''' és a '''győzelem feltétele'''. Ez lehet a legnagyobb pontszám elérése, legtöbb falu birtoklása, legtöbb legyőzött ellenfelek pontja stb.


Fontos ,hogy tisztában legyél az adott kör győzelmi feltételével,mert a stratégiádat ehhez kell alakítanod ha nyerni szeretnél.  
Fontos ,hogy tisztában legyél az adott kör győzelmi feltételével,mert a stratégiádat ehhez kell alakítanod ha nyerni szeretnél.  
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>


==Körök sebessége==
==Körök sebessége==
   
   
A körök sokkal gyorsabbak mint a normál szerverek, ez a gyakorlatban annyit jelent ,hogy például az építési idő csak pár másodpercet vesz igénybe.
A körök sokkal gyorsabbak mint a normál szerverek, ez a gyakorlatban annyit jelent ,hogy például az építési idő csak pár másodpercet vesz igénybe.
*A körök maximális sebesség: 400  
*A körök maximális sebessége: 400  


A nagy sebesség miatt a beérkező támadásokra nagyon nehéz hatékony reagálni. (előfordulhat, hogy csak utólag veszed észre, hogy megtámadtak)
A nagy sebesség miatt a beérkező támadásokra nagyon nehéz hatékony reagálni (előfordulhat, hogy csak utólag veszed észre, hogy megtámadtak).
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>


==Csatlakozás==  
==Játékos-korlát és csatlakozás==  


* Csatlakozni a [http://www.klanhaboru.hu/sds_rounds.php?mode=present Jelenlegi körök] menüpont alatt lehetséges, illetve a kezdőoldalon bejelentkezésnél a "Mindegyik világ megjelenítése" menüpont alatt Speed világot kiválasztva.  
* Csatlakozni a kezdőoldalon bejelentkezésnél a "Mindegyik világ megjelenítése" menüpont alatt Speed világot kiválasztva lehet.  
* Mindaddig ingyenes a belépés, míg a játékos-korlát be nem telik, ekkor már csak aktivált prémium fiókkal lehetséges a csatlakozás.  
* Mindaddig ingyenes a belépés, míg a játékos-korlát be nem telik, ekkor már csak aktivált prémium fiókkal lehetséges a csatlakozás.  
'''Játékos-korlát'''


A normál szerverektől eltérően, ahol korlátlan számú játékos csatlakozhat, a speed szerveren van '''játékos-korlát'''. Ez azt jelenti, hogy ha beteltek a helyek, akkor csak prémium fiókkal rendelkező játékosok csatlakozhatnak.  
A normál szerverektől eltérően, ahol korlátlan számú játékos csatlakozhat, a speed szerveren van '''játékos-korlát'''. Ez azt jelenti, hogy ha beteltek a helyek, akkor csak prémium fiókkal rendelkező játékosok csatlakozhatnak.  


Minden körnek 100 a játékos-korlátja (különleges esetekben ez nagyobb is lehet)
Általában minden körnek 100 a játékos-korlátja (különleges esetekben ez nagyobb is lehet, amit az adott kör leírásánál külön jelzünk).
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>


==Stratégia==
==Stratégia==
42. sor: 49. sor:
* Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól.
* Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól.
* A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden.  
* A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden.  
*A különböző engedélyezett '''[https://forum.klanhaboru.hu/index.php?forums/m%C5%B1k%C3%B6d%C5%91-ellen%C5%91rz%C3%B6tt-scriptek.146/ scriptek]''' nagy segítségedre lehetnek a játék során.
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
==Nyeremények==
A Speed körökért Prémium pont formájában jutalom jár, ha teljesíted a győzelmi feltételt. Mindig megvan adva mit kell teljesíteni, és hogy mekkora jutalom jár érte.
'''Mi történik, ha valaki nem jogosult a nyereményre?'''
A nyeremény elveszik.
'''Nyeremények utalása'''
''A játékosoknak minden kör végén kérelmet kell küldeniük a Support rendszeren keresztül, hogy jóváírjuk a nyereményüket. További információk a '''[https://forum.klanhaboru.hu/index.php?threads/speed-nyerem%C3%A9nyek-utal%C3%A1sa.4975/#post-246736 fórumon]'''.''
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>


==Mi történik, ha döntetlen alakul ki?==
==Mi történik, ha döntetlen alakul ki?==
51. sor: 73. sor:
'''Pontszámra megy a kör:''' Először a faluszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.
'''Pontszámra megy a kör:''' Először a faluszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.


'''Minden egyéb esetben:''' döntetlen esetén, a játékosok és a klánok között a LE (ha szükséges: LET, LEV) pontok szerint fogjuk kialakítani a végső sorrendet, és csak az így nyertes játékos kap jutalmat.
'''Minden egyéb esetben:''' döntetlen esetén, a játékosok és a klánok között a LE (ha szükséges: LET, LEV) pontok szerint fogjuk kialakítani a végső sorrendet, és csak az így nyertes játékos kap jutalmat. '''Ha még így sem lehetséges sorrendet kialakítani, akkor a nyeremény osztódik.'''
 
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
=Falukialakítás=  
=Falukialakítások=  
 
'''A következő falukialakítások léteznek:'''
A Speed körök rendszerint emelet épületszintekkel indulnak. Ezeknek 5 fajtája létezik.
* '''N0 falukialakítás''' -  26 pontos kezdés (alap falu)
* '''N1-es falukialakítás''' - 110 pontos kezdés  
* '''N1 falukialakítás''' - 73 pontos kezdés  
* '''N2-ős falukialakítás'''  - 727 pontos kezdés
* '''N2 falukialakítás'''  - 266 pontos kezdés
* '''N3-as falukialakítás''' - 2138 pontos kezdés
* '''N3 falukialakítás'''  - 727 pontos kezdés
* '''N4-es falukialakítás''' - 7272 pontos kezdés  
* '''N4 falukialakítás'''  - 2.138 pontos kezdés
* '''N5-ös falukialakítás''' - 171.804 pontos kezdés
* '''N5 falukialakítás'''  - 4.305 pontos kezdés
* '''N6 falukialakítás''' - 7.272 pontos kezdés
* '''N7 falukialakítás''' - 7.394 pontos kezdés  
* '''N8 falukialakítás'''  - 8.161 pontos kezdés
* '''N9 falukialakítás''' - 9.995 pontos kezdés
* '''N10 falukialakítás'''  - 12.130 pontos kezdés (maximális falukialakítás)
* '''HP falukialakítás''' - 171.804 pontos kezdés (speciális, csak Speed)


{|
{|
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
! Épületek \ Falukialakítás  
! '''Épületek \ Falukialakítás'''
!N1
!'''N0'''
!N2
!'''N1'''
!N3
!'''N2'''
!N4
!'''N3'''
!N5
!'''N4'''
!'''N5'''
!'''N6'''
!'''N7'''
!'''N8'''
!'''N9'''
!'''N10'''
!'''HP'''
|-
|-
| [[Fájl:főhadiszállás.png | Főhadiszállás]] Főhadiszállás
| [[Fájl:főhadiszállás.png | Főhadiszállás]] Főhadiszállás
| align="center" | 5
| align="center" | 1
| align="center" | 3
| align="center" | 7
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 27
| align="center" | 20
| align="center" | 30
| align="center" | 50
| align="center" | 50
|-
|-
| [[Fájl:barakk.png | Barakk]] Barakk  
| [[Fájl:barakk.png | Barakk]] Barakk  
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 3
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 18
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 23
| align="center" | 25
| align="center" | 25
| align="center" | 40
| align="center" | 40
|-
|-
| [[Fájl:istálló.png | Istálló]] Istálló
| [[Fájl:istálló.png | Istálló]] Istálló
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 5
| align="center" | 5
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 12
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 20
| align="center" | 19
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 30
| align="center" | 30
|-
|-
| [[Fájl:műhely.png | Műhely]] Műhely  
| [[Fájl:műhely.png | Műhely]] Műhely  
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 2
| align="center" | 2
| align="center" | 10
| align="center" | 5
| align="center" | 5
| align="center" | 15
| align="center" | 13
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 20
| align="center" | 20
|-
| [[Fájl:templom.png | Első templom]] Első templom'''*'''
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
|-
|-
| [[Fájl:akadémia.png | Akadémia]] Akadémia  
| [[Fájl:akadémia.png | Akadémia]] Akadémia  
111. sor: 167. sor:
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 0
|-
|-
| [[Fájl:kovácsműhely.png | Kovácsműhely]] Kovácsműhely  
| [[Fájl:kovácsműhely.png | Kovácsműhely]] Kovácsműhely  
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 10
| align="center" | 0
| align="center" | 3
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 18
| align="center" | 15
| align="center" | 20
| align="center" | 19
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 30
| align="center" | 30
|-
|-
| [[Fájl:gyülekezőhely.png | Gyülekezőhely]] Gyülekezőhely   
| [[Fájl:gyülekezőhely.png | Gyülekezőhely]] Gyülekezőhely   
| align="center" | 0
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
|-
|-
| [[Fájl:szobor.png | Szobor]] Szobor
| [[Fájl:piac.png | Piac]] Piac
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 0
|-
| [[Fájl:piac.png | Piac]] Piac
| align="center" | 0
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 5
| align="center" | 5
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 20
| align="center" | 23
| align="center" | 20
| align="center" | 25
| align="center" | 20
| align="center" | 20
|-
|-
| [[Fájl:fatelep.png | Fatelep]] Fatelep
| [[Fájl:fatelep.png | Fatelep]] Fatelep
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 6
| align="center" | 12
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 23
| align="center" | 23
| align="center" | 27
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 29
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 40
| align="center" | 40
|-
|-
| [[Fájl:agyagbánya.png | Agyagbánya]] Agyagbánya  
| [[Fájl:agyagbánya.png | Agyagbánya]] Agyagbánya  
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 6
| align="center" | 12
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 23
| align="center" | 23
| align="center" | 27
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 29
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 40
| align="center" | 40
|-
|-
| [[Fájl:vasbánya.png | Vasbánya]] Vasbánya  
| [[Fájl:vasbánya.png | Vasbánya]] Vasbánya  
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 6
| align="center" | 12
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 23
| align="center" | 23
| align="center" | 27
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 29
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 40
| align="center" | 40
|-
|-
| [[Fájl:tanya.png | Tanya]] Tanya
| [[Fájl:tanya.png | Tanya]] Tanya
| align="center" | 4
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 9
| align="center" | 18
| align="center" | 18
| align="center" | 22
| align="center" | 22
| align="center" | 26
| align="center" | 30
| align="center" | 20
| align="center" | 28
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 50
| align="center" | 50
|-
|-
| [[Fájl:raktár.png | Raktár]] Raktár  
| [[Fájl:raktár.png | Raktár]] Raktár  
| align="center" | 2
| align="center" | 1
| align="center" | 3
| align="center" | 6
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 20
| align="center" | 30
| align="center" | 20
| align="center" | 25
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 30
| align="center" | 40
| align="center" | 40
|-
|-
| [[Fájl:rejtekhely.png | Rejtekhely]] Rejtekhely   
| [[Fájl:rejtekhely.png | Rejtekhely]] Rejtekhely   
| align="center" | 1
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 1
| align="center" | 2
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 5
| align="center" | 9
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 0
| align="center" | 0
|-
|-
| [[Fájl:fal.png | Fal]] Fal
| [[Fájl:fal.png | Fal]] Fal
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 10
| align="center" | 10
| align="center" | 15
| align="center" | 15
| align="center" | 17
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 18
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 20
| align="center" | 20
|-
|-
|}
|}
'''* Csak azokon a körökön melyen aktív a vallás.'''
'''* Őrtorony, szobor mindig 0. szint (ha aktív), első templom 1. szinten (ha aktív).'''
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>


=Sajátosságok=  
=Sajátosságok=  
==Tanyaszabály, Farmlimit==
==Tanyaszabály, Farmlimit==


A tanyaszabály (farmlimit) a játék egy speciális beállítása, amely a támadó játékost részesíti előnybe. Szinte minden speed körön aktív.
A tanyaszabály (farmlimit) a játék egy speciális beállítása, amely a támadó játékost részesíti előnyben.


A tanyaszabály azt jelenti, hogy mennyi egységet tud ellátni a tanya, hogy maximális erővel védekezzenek.  
A tanyaszabály azt jelenti, hogy mennyi egységet tud ellátni a tanya, hogy maximális erővel védekezzenek.  
208. sor: 335. sor:
Például, ha a farmlimit 100, 20-as tanyánk van, és 5000 egységünk a faluban:  
Például, ha a farmlimit 100, 20-as tanyánk van, és 5000 egységünk a faluban:  
(100 * 20) / 5000 = 0.4 ---> azt jelenti hogy a csapatok 40%-os védekező erővel védekeznek, a 100% helyett
(100 * 20) / 5000 = 0.4 ---> azt jelenti hogy a csapatok 40%-os védekező erővel védekeznek, a 100% helyett
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
==Sárkányvár / Hegyek ura körök==
Beteszünk egy vagy több falut, Sárkányvár/Hegyek ura néven, megerősített védelemmel. Ez a falu magasabb épületszintekkel rendelkezik, így a termelés, kiképzés, illetve építés is sokkal gyorsabb mint egy normál faluban. El kell foglalni, majd pedig az lesz a győztes, akinél a kör végén van a falu.
A két típusú kör közötti különbségek:


==Sárkányvár==
* A Sárkányvárban vannak védőegységek
* A Sárkányvár akár vissza is támadhatja a támadóit és azokat, akik interakcióba lépnek vele
* A Hegyek ura falvak emelt szintűek, de üresek, és nem támadnak


Beteszünk egy falut, Sárkányvár néven, megerősített védelemmel. Ez a falu magasabb épületszintekkel rendelkezik, így a termelés, kiképzés, illetve építés is sokkal gyorsabb mint egy normál faluban. El kell foglalni, majd pedig az lesz a győztes, akinél a kör végén van a falu.
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>


==Katakör==  
==Katakör==  
218. sor: 354. sor:
Az ilyen típusú körökben a katapultoké a főszerep. A játékosok egymás faluit igyekeznek lerombolni.
Az ilyen típusú körökben a katapultoké a főszerep. A játékosok egymás faluit igyekeznek lerombolni.


A kör végén a legtöbb pontszámú faluval rendelkező játékos, vagy klán nyer.
'''A kör végén a legtöbb pontszámú faluval vagy LET, LE ponttal rendelkező játékos/klán nyer.'''
 
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
 
[[#p-Vil.C3.A1gok | ▲ Vissza a világokhoz.]] <br>
[[Kezdőlap | Vissza a kezdőlapra.]]
[[Kezdőlap | Vissza a kezdőlapra.]]

A lap jelenlegi, 2019. november 12., 16:35-kori változata

Mi az a Speed?

A Speed az eredeti játék gyorsított verziója, melynek sebessége sokkal nagyobb mint a normál világok sebessége. A Speed szerver nem egy folyamatosan futó szerver, hanem egymást váltogató speed körök sorozata, melyek bizonyos időtartamúak, néhány órától pár napig tarthatnak.

Ha véget ér egy Speed kör, akkor a szerver bezárul (mindenkit kidob a játék), és nem lehetséges az újracsatlakozás, egészen addig amíg a következő kör kezdetét nem veszi, de ekkor már az új kör beállításai élnek, és a régi elért eredmények elvesznek.

Általános információk

Játékszabályok és prémium felületek

A Speed szerveren speciális szabályok érvényesek:

Prémium felületek

Az aktivált prémium felületek valós időben használódnak el, még akkor is ha éppen nem fut egyetlen kör sem. Egy esetleges nagyobb szünet esetén visszatérítjük a hátralevő aktivált felületeket.

Játékmenet

A Speed körök beállításait a kezdőlap tetején látható Speed feliratra kattintva tudod megnézni. A beállítások tartalmaznak minden fontos információt. Ezek közül a leglényegesebb a játék időtartama (a kör vége az adott perc végét jelenti, nem a kezdetét!), leírása és a győzelem feltétele. Ez lehet a legnagyobb pontszám elérése, legtöbb falu birtoklása, legtöbb legyőzött ellenfelek pontja stb.

Fontos ,hogy tisztában legyél az adott kör győzelmi feltételével,mert a stratégiádat ehhez kell alakítanod ha nyerni szeretnél.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Körök sebessége

A körök sokkal gyorsabbak mint a normál szerverek, ez a gyakorlatban annyit jelent ,hogy például az építési idő csak pár másodpercet vesz igénybe.

  • A körök maximális sebessége: 400

A nagy sebesség miatt a beérkező támadásokra nagyon nehéz hatékony reagálni (előfordulhat, hogy csak utólag veszed észre, hogy megtámadtak).

▲ Vissza az oldal tetejére.

Játékos-korlát és csatlakozás

  • Csatlakozni a kezdőoldalon bejelentkezésnél a "Mindegyik világ megjelenítése" menüpont alatt Speed világot kiválasztva lehet.
  • Mindaddig ingyenes a belépés, míg a játékos-korlát be nem telik, ekkor már csak aktivált prémium fiókkal lehetséges a csatlakozás.

A normál szerverektől eltérően, ahol korlátlan számú játékos csatlakozhat, a speed szerveren van játékos-korlát. Ez azt jelenti, hogy ha beteltek a helyek, akkor csak prémium fiókkal rendelkező játékosok csatlakozhatnak.

Általában minden körnek 100 a játékos-korlátja (különleges esetekben ez nagyobb is lehet, amit az adott kör leírásánál külön jelzünk).

▲ Vissza az oldal tetejére.

Stratégia

Legfontosabb dolog az idő, ha teheted, már a kör kezdete előtt tervezd meg stratégiádat.

  • Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól.
  • A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden.
  • A különböző engedélyezett scriptek nagy segítségedre lehetnek a játék során.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Nyeremények

A Speed körökért Prémium pont formájában jutalom jár, ha teljesíted a győzelmi feltételt. Mindig megvan adva mit kell teljesíteni, és hogy mekkora jutalom jár érte.

Mi történik, ha valaki nem jogosult a nyereményre?

A nyeremény elveszik.

Nyeremények utalása

A játékosoknak minden kör végén kérelmet kell küldeniük a Support rendszeren keresztül, hogy jóváírjuk a nyereményüket. További információk a fórumon.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Mi történik, ha döntetlen alakul ki?

Mind klánkörök, mind játékoskörök esetén ha döntetlen alakul ki:

Faluszámra megy a kör: Először a pontszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.

Pontszámra megy a kör: Először a faluszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.

Minden egyéb esetben: döntetlen esetén, a játékosok és a klánok között a LE (ha szükséges: LET, LEV) pontok szerint fogjuk kialakítani a végső sorrendet, és csak az így nyertes játékos kap jutalmat. Ha még így sem lehetséges sorrendet kialakítani, akkor a nyeremény osztódik.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Falukialakítások

A következő falukialakítások léteznek:

  • N0 falukialakítás - 26 pontos kezdés (alap falu)
  • N1 falukialakítás - 73 pontos kezdés
  • N2 falukialakítás - 266 pontos kezdés
  • N3 falukialakítás - 727 pontos kezdés
  • N4 falukialakítás - 2.138 pontos kezdés
  • N5 falukialakítás - 4.305 pontos kezdés
  • N6 falukialakítás - 7.272 pontos kezdés
  • N7 falukialakítás - 7.394 pontos kezdés
  • N8 falukialakítás - 8.161 pontos kezdés
  • N9 falukialakítás - 9.995 pontos kezdés
  • N10 falukialakítás - 12.130 pontos kezdés (maximális falukialakítás)
  • HP falukialakítás - 171.804 pontos kezdés (speciális, csak Speed)
Épületek \ Falukialakítás N0 N1 N2 N3 N4 N5 N6 N7 N8 N9 N10 HP
Főhadiszállás Főhadiszállás 1 3 7 10 15 20 20 20 27 20 30 50
Barakk Barakk 0 0 3 10 15 18 20 20 23 25 25 40
Istálló Istálló 0 0 0 5 10 12 10 20 19 20 20 30
Műhely Műhely 0 0 0 1 2 10 5 15 13 15 15 20
Akadémia Akadémia 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 1 0
Kovácsműhely Kovácsműhely 0 0 3 10 15 18 15 20 19 20 20 30
Gyülekezőhely Gyülekezőhely 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Piac Piac 0 0 1 1 5 10 10 20 23 20 25 20
Fatelep Fatelep 0 6 12 15 23 27 30 30 29 30 30 40
Agyagbánya Agyagbánya 0 6 12 15 23 27 30 30 29 30 30 40
Vasbánya Vasbánya 0 6 12 15 23 27 30 30 29 30 30 40
Tanya Tanya 1 1 9 18 22 26 30 20 28 30 30 50
Raktár Raktár 1 3 6 10 15 20 30 20 25 30 30 40
Rejtekhely Rejtekhely 1 0 1 1 1 2 0 5 9 10 10 0
Fal Fal 0 0 0 10 15 17 20 20 18 20 20 20

* Őrtorony, szobor mindig 0. szint (ha aktív), első templom 1. szinten (ha aktív).

▲ Vissza az oldal tetejére.

Sajátosságok

Tanyaszabály, Farmlimit

A tanyaszabály (farmlimit) a játék egy speciális beállítása, amely a támadó játékost részesíti előnyben.

A tanyaszabály azt jelenti, hogy mennyi egységet tud ellátni a tanya, hogy maximális erővel védekezzenek.

Például, ha a farmlimit 150, akkor szintenként a tanya 150 egységet tud ellátni, ez 30. szinten 4500 egység (150*30)

  • Képlet: (FARMLIMIT * TANYA SZINT) / CSAPATOK A FALUBAN

Ha egynél nagyobb szám jön ki, akkor a csapatok a teljes erejükkel védekeznek, ha pedig a szám egynél kisebb, akkor a csapatok védekezőereje ezzel a hányadossal csökken.

Például, ha a farmlimit 100, 20-as tanyánk van, és 5000 egységünk a faluban: (100 * 20) / 5000 = 0.4 ---> azt jelenti hogy a csapatok 40%-os védekező erővel védekeznek, a 100% helyett

▲ Vissza az oldal tetejére.

Sárkányvár / Hegyek ura körök

Beteszünk egy vagy több falut, Sárkányvár/Hegyek ura néven, megerősített védelemmel. Ez a falu magasabb épületszintekkel rendelkezik, így a termelés, kiképzés, illetve építés is sokkal gyorsabb mint egy normál faluban. El kell foglalni, majd pedig az lesz a győztes, akinél a kör végén van a falu.

A két típusú kör közötti különbségek:

  • A Sárkányvárban vannak védőegységek
  • A Sárkányvár akár vissza is támadhatja a támadóit és azokat, akik interakcióba lépnek vele
  • A Hegyek ura falvak emelt szintűek, de üresek, és nem támadnak

▲ Vissza az oldal tetejére.

Katakör

A játékban mindenkinek csak egy faluja lehet, nemes ugyan van de foglalni nem lehet, ezért felesleges is kiképezni. Az ilyen típusú körökben a katapultoké a főszerep. A játékosok egymás faluit igyekeznek lerombolni.

A kör végén a legtöbb pontszámú faluval vagy LET, LE ponttal rendelkező játékos/klán nyer.

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.