Klán-készségek

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2017. június 20., 10:08-kor történt szerkesztése után volt. (→‎Klán szint)
Jump to navigation

Bemutatjuk újításunkat, a klán-készségeket, amelynek célja, hogy azok a játékosok, akik belépnek egy klánba, és ott is maradnak, előnyökhöz jussanak a közelgő harcokban.


Presztízs

Prestige-Currency-80x80.png


Az első fogalom, az újdonsággal kapcsolatban, ami bevezetésre kerül, a "Presztízs". Minden héten, a klánhoz csatlakozás után minden játékos "Presztízst" kap jutalmul. Ez felhasználható a saját falvak/egységek fejlesztésére, vagy a klánnak is adományozható, hogy az még több bónuszt tudjon megszerezni, és így minden játékos még erősebbé váljon.

A Presztízs lényegében egy eszköz, amely felhasználható arra, hogy a készségek aktiválásra kerüljenek, vagy hogy adományozás után a klán képességeinek szintje növekedjen. A kapott Presztízs mennyisége függ a klánban eltöltött idő mennyiségétől. A régebbi tagok többet kapnak, mint az újonnan érkezettek. A Presztízs összegyűjthető, és később is felhasználható, azonban ha valaki elhagyja az adott klánt, az összegyűjtött és fel nem használt Presztízst elveszíti.

Készségek

Jelenleg hét készség közül lehet választani. Mindegyik a játék egy-egy speciális területére ad bónuszt, és az aktiválásukért Presztízs pontokkal kell fizetni. Mindegyik képességet a klán egészének fejlődése teszi elérhetővé, és az erejük is a klán szintjének növekedésével emelkedik. Mindegyik klántag szabadon dönthet arról, hogy melyik elérhető készséget kívánja aktiválni falvaira. A készségek folyamatosan aktívak, és a menü jobb oldalán érhetők el. A visszaszámláló és a folyamatábra mutatja meg, hogy a készség még mennyi ideig aktív.

A következő táblázat áttekintést ad a készségekről, a hatásukról, és a költségekről.

Képesség kép Képesség név Elérhető Költség Hatás
Skill friendship.png Barátság Szint: 1 50 Fájl:Presztízs.png Amíg ez a készség aktiválva van, a barbárok fosztogatása gyorsabb ennyivel: n%.
Gyors farmolás.png Gyors farmolás Szint: 2 70 Fájl:Presztízs.png Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni
Túlóra.png Túlóra Szint: 4 100 Fájl:Presztízs.png
  • +n% fa termelés
  • +n% agyag termelés
  • +n% vas termelés
Technokrácia.png Technokrácia Szint: 6 100 Fájl:Presztízs.png Minden építkezés gyorsabb ennyivel: +n%
Sorozás.png Sorozás Szint: 8 100 Fájl:Presztízs.png Minden toborzás gyorsabb ennyivel: +n%
Előőrs.png Előőrs Szint: 10 140 Fájl:Presztízs.png
  • Bárdos: +n% támadóerő
  • Könnyűlovas: +n% támadóerő
Királyi Gárda.png Királyi Gárda Szint: 10 140 Fájl:Presztízs.png
  • Lándzsás: +n% védekezőerő
  • Kardos: +n% védekezőerő


Minden klántag maga dönti el, hogy melyik, elérhető készséget akarja aktiválni a saját falvai számára. A visszaszámlálás és a fejlődést mutató csík alapján kerül kiszámításra az, hogy a készség mennyi ideig aktiválható.



Klán szint

  • A klán szint szabja meg, hogy mely képességek érhetők el a klántagok számára, ugyanúgy, ahogy a még zárt képességek szintjét is.
  • A klán szintjének növeléséhez arra van szükség, hogy a klántagok a saját Presztízsükből adományozzanak a klánnak, hogy így növeljék az XP szintjét.
  • Amint az XP elér egy meghatározott szintet, a klán szintje növekedni fog.
  • Bár a klán szintje soha nem lehet kevesebb nullánál, XP-t veszít, ha egy játékost kitesznek a vezetői.
  • Az, hogy mennyi az elvesztett XP értéke attól függ, hogy a kitett játékos mióta volt a klán tagja, és jelenleg hány tagja van a klánnak.
  • Amennyiben a klán túl sok XP-t veszít, az utoljára oldott készség ismét zárt lesz, addig, amíg az eléréséhez szükséges szintet a klán újra el nem éri.
  • A Klánt elhagyó játékosok nem csökkentik a klán szintjét, de a saját Presztízsük elvész.
  • Ha egy klán feloszlik, minden tag elveszti a Presztízsét.
  • Az inaktív (=piros) tagoktól való megválás nem csökkentik a klán XP szintjét.
  • A játékos kirakásáért elveszíthető XP mennyisége egy figyelmeztetésben lesz olvasható.

Küldetések

Minden héten a klán egy véletlenszerű küldetést kap, hogy további presztízst tudjon szerezni. Minden játékos bónuszt kap a küldetésben való részvételért, és egyben a klán is; a klán teljesítmény a játékosainak egyéni teljesítményének átlaga alapján kerül kiszámításra. A küldetésben való inaktivitás (= a játékos nem vesz részt), vagy az első mérföldkő elérésének hiánya az aktív küldetésben "0"-ként lesz értelmezve. Bár a meghatározott célok azonosak, a célpont meghatározása (pl. megépítendő épületek) függ attól, hogy az adott játékos mennyi ideje játszik az adott világon. Ezzel kívánjuk a feladatot mindenki számára elérhetővé tenni.

Fájl:Klanskill3.JPG

XP aktiválási szakaszok a klánok méretétől függően

Szint Klánlimit
10 20 30 40+
1 0 0 0 0
2 100 200 300 400
3 246 492 739 985
4 417 834 1.251 1.668
5 606 1.213 1.819 2.425
6 810 1.621 2.431 3.241
7 1.027 2.054 3.081 4.108
8 1.255 2.510 3.765 5.020
9 1.493 2.986 4.479 5.971
10 1.740 3.480 5.220 6.959
11 1.995 3.991 5.986 7.981
12 2.258 4.517 6.775 9.034
13 2.529 5.058 7.587 10.116
14 2.806 5.612 8.419 11.225
15 3.090 6.180 9.270 12.360
16 3.380 6.760 10.140 13.520
17 3.676 7.352 11.028 14.703
18 3.977 7.955 11.932 15.909
19 4.284 8.568 12.852 17.136
20 4.596 9.192 13.788 18.384
Összesen 40.285 80.575 120.862 161.145


Összefoglaló videó

Ismertető videó