Klán-készségek
Bemutatjuk újításunkat, a klán-készségeket, amelynek célja, hogy azok a játékosok, akik belépnek egy klánba, és ott is maradnak, előnyökhöz jussanak a közelgő harcokban.
Presztízs
Az első fogalom, az újdonsággal kapcsolatban, ami bevezetésre kerül, a "Presztízs". Minden héten, a klánhoz csatlakozás után minden játékos "Presztízst" kap jutalmul. Ez felhasználható a saját falvak/egységek fejlesztésére, vagy a klánnak is adományozható, hogy az még több bónuszt tudjon megszerezni, és így minden játékos még erősebbé váljon.
A Presztízs lényegében egy eszköz, amely felhasználható arra, hogy a készségek aktiválásra kerüljenek, vagy hogy adományozás után a klán képességeinek szintje növekedjen. A kapott Presztízs mennyisége függ a klánban eltöltött idő mennyiségétől. A régebbi tagok többet kapnak, mint az újonnan érkezettek. A Presztízs összegyűjthető, és később is felhasználható, azonban ha valaki elhagyja az adott klánt, az összegyűjtött és fel nem használt Presztízst elveszíti.
Készségek
Jelenleg hét készség közül lehet választani. Mindegyik a játék egy-egy speciális területére ad bónuszt, és az aktiválásukért Presztízs pontokkal kell fizetni. Mindegyik képességet a klán egészének fejlődése teszi elérhetővé, és az erejük is a klán szintjének növekedésével emelkedik. Mindegyik klántag szabadon dönthet arról, hogy melyik elérhető készséget kívánja aktiválni falvaira. A készségek folyamatosan aktívak, és a menü jobb oldalán érhetők el. A visszaszámláló és a folyamatábra mutatja meg, hogy a készség még mennyi ideig aktív.
A következő táblázat áttekintést ad a készségekről, a hatásukról, és a költségekről.
Készség kép | Készség név | Elérhető | Költség | Hatás |
---|---|---|---|---|
0 | 0 | 0 | 0 mill. | 0 mill. |
1 | 1 | 0.028 mill. | 0.03 mill. | 0.025 mill. |
2 | 3 | 0.084 mill. | 0.09 mill. | 0.075 mill. |
3 | 6 | 0.168 mill. | 0.18 mill. | 0.15 mill. |
4 | 10 | 0.28 mill. | 0.3 mill. | 0.25 mill. |
5 | 15 | 0.42 mill. | 0.45 mill. | 0.375 mill. |
6 | 21 | 0.588 mill. | 0.63 mill. | 0.525 mill. |
7 | 28 | 0.784 mill. | 0.84 mill. | 0.7 mill. |
Klán szint
A klán szint szabja meg, hogy mely képességek érhetők el a klántagok számára, ugyanúgy, ahogy a még zárt képességek szintjét is. A klán szintjének növeléséhez arra van szükség, hogy a klántagok a saját Presztízsükből adományozzanak a klánnak, hogy így növeljék az XP szintjét. Amint az XP elér egy meghatározott szintet, a klán szintje növekedni fog.
Bár a klán szintje soha nem lehet kevesebb nullánál, XP-t veszít, ha egy játékost kitesznek a vezetői. Az, hogy mennyi az elvesztett XP értéke attól függ, hogy a kitett játékos mióta volt a klán tagja, és jelenleg hány tagja van a klánnak. Amennyiben a klán túl sok XP-t veszít, az utoljára oldott készség ismét zárt lesz, addig, amíg az eléréséhez szükséges szintet a klán újra el nem éri. A klánból kilépő játékosok, valamint inaktív tagoktól való megválás nem csökkentik a klán XP szintjét. A játékos kirakásáért elveszíthető XP mennyisége egy figyelmeztetésben lesz olvasható.
Küldetések
Minden héten a klán egy véletlenszerű küldetést kap, hogy további presztízst tudjon szerezni. Minden játékos bónuszt kap a küldetésben való részvételért, és egyben a klán is; a klán teljesítmény a játékosainak egyéni teljesítményének átlaga alapján kerül kiszámításra. A küldetésben való inaktivitás (= a játékos nem vesz részt), vagy az első mérföldkő elérésének hiánya az aktív küldetésben "0"-ként lesz értelmezve. Bár a meghatározott célok azonosak, a célpont meghatározása (pl. megépítendő épületek) függ attól, hogy az adott játékos mennyi ideje játszik az adott világon. Ezzel kívánjuk a feladatot mindenki számára elérhetővé tenni.