Classic 5

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Moderátor (vitalap | szerkesztései) 2015. március 26., 17:10-kor történt szerkesztése után volt.
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)
Jump to navigation
Nyertesek és nyeremények
Végjáték Dominancia
Nyertes Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 8 napon át megszakítás nélkül. FONTOS: Amint a legnagyobb klán eléri a 70%-os területi arányt, a klánokat zárjuk. Ha a klánok nem érik el a 80%-ot 20-06-2015-ig, akkor a legnagyobb klán nyeri a kört.
Legnagyobb játékos: 300 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Nyertes klán tagjai: 300 prémium pont
Általános beállítások
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 3,5
Egységek sebessége 0,4
Morál Inaktív
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 23:00 és 08:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2015-02-20
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Piaci nyersanyagkereskedés Inaktív
Jutalmak
Jutalmak Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke Nincs
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csak csapatok után kémkedhet
Külső egységek a lovag fegyverzetével SEM kémlelhetők ki.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Aktív
Áltámadás Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (1200 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 60 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 3,5%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Támogatási rendszer Zárt rendszer
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem. Ha kiléptek a klánból, akkor a ti egységeitek hazatérnek, de a hozzátok küldöttek maradnak, visszahívásig.
Klántárs támadható Igen
Klán zárul A klánok záródnak, amint a legnagyobb klán eléri a 70%-os területi arányt.
Taglétszámkorlát 30
Terület
Kezdőfalvak száma 1
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 105
2 123
3 144
4 165
5 193
6 224
7 259
8 301
9 350
10 410
11 476
12 553
13 644
14 749
15 872
16 1012
17 1187
18 1369
19 1593
20 1855
21 2156
22 2510
23 2916
24 3392
25 3945
26 4589
27 5338
28 6209
29 7221
30 8400

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.