„Speed” változatai közötti eltérés
Nincs szerkesztési összefoglaló |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
42. sor: | 42. sor: | ||
* Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól. | * Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól. | ||
* A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden. | * A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden. | ||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | |||
==Nyeremények== | |||
A Speed körökért Prémium pont formájában jutalom jár, ha teljesíted a győzelmi feltételt. Mindig megvan adva mit kell teljesíteni, és hogy mekkora jutalom jár érte. | |||
A nyereményeket havonta egyszer utaljuk ki, szóval egyből nem kapod meg a kör után. Kérünk szépen, hogy ne kérdezgessétek mikor lesz utalás, mert nem tudjuk napra pontosan megmondani. | |||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | <p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | ||
==Mi történik, ha döntetlen alakul ki?== | ==Mi történik, ha döntetlen alakul ki?== |
A lap 2015. április 24., 11:05-kori változata
Mi a Speed?
A Speed az eredeti játék gyorsított verziója, melynek sebessége sokkal nagyobb mint a normál világok sebessége. A Speed szerver nem egy folyamatosan futó szerver, hanem egymást váltogató speed körök sorozata, melyek bizonyos időtartamúak, néhány órától pár napig tarthatnak.
Ha véget ér egy Speed kör, akkor a szerver bezárul (mindenkit kidob a játék), és nem lehetséges az újracsatlakozás, egészen addig amíg a következő kör kezdetét nem veszi, de ekkor már az új kör beállításai élnek, és a régi elért eredmények elvesznek.
Általános információk
Játékmenet
A Speed körök beállításait a kezdőlap tetején látható Speed feliratra kattintva tudod megnézni. A beállítások tartalmaznak minden fontos információt. Ezek közül a leglényegesebb a játék időtartama, leírása és a győzelem feltétele. Ez lehet a legnagyobb pontszám elérése, legtöbb falu birtoklása, legtöbb legyőzött ellenfelek pontja stb.
Fontos ,hogy tisztában legyél az adott kör győzelmi feltételével,mert a stratégiádat ehhez kell alakítanod ha nyerni szeretnél.
Körök sebessége
A körök sokkal gyorsabbak mint a normál szerverek, ez a gyakorlatban annyit jelent ,hogy például az építési idő csak pár másodpercet vesz igénybe.
- A körök maximális sebesség: 400
A nagy sebesség miatt a beérkező támadásokra nagyon nehéz hatékony reagálni. (előfordulhat, hogy csak utólag veszed észre, hogy megtámadtak)
Csatlakozás
- Csatlakozni a Jelenlegi körök menüpont alatt lehetséges, illetve a kezdőoldalon bejelentkezésnél a "Mindegyik világ megjelenítése" menüpont alatt Speed világot kiválasztva.
- Mindaddig ingyenes a belépés, míg a játékos-korlát be nem telik, ekkor már csak aktivált prémium fiókkal lehetséges a csatlakozás.
Játékos-korlát
A normál szerverektől eltérően, ahol korlátlan számú játékos csatlakozhat, a speed szerveren van játékos-korlát. Ez azt jelenti, hogy ha beteltek a helyek, akkor csak prémium fiókkal rendelkező játékosok csatlakozhatnak.
Minden körnek 100 a játékos-korlátja (különleges esetekben ez nagyobb is lehet)
Stratégia
Legfontosabb dolog az idő, ha teheted, már a kör kezdete előtt tervezd meg stratégiádat.
- Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól.
- A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden.
Nyeremények
A Speed körökért Prémium pont formájában jutalom jár, ha teljesíted a győzelmi feltételt. Mindig megvan adva mit kell teljesíteni, és hogy mekkora jutalom jár érte.
A nyereményeket havonta egyszer utaljuk ki, szóval egyből nem kapod meg a kör után. Kérünk szépen, hogy ne kérdezgessétek mikor lesz utalás, mert nem tudjuk napra pontosan megmondani.
Mi történik, ha döntetlen alakul ki?
Mind klánkörök, mind játékoskörök esetén ha döntetlen alakul ki:
Faluszámra megy a kör: Először a pontszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.
Pontszámra megy a kör: Először a faluszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.
Minden egyéb esetben: döntetlen esetén, a játékosok és a klánok között a LE (ha szükséges: LET, LEV) pontok szerint fogjuk kialakítani a végső sorrendet, és csak az így nyertes játékos kap jutalmat.
Falukialakítás
A Speed körök rendszerint emelet épületszintekkel indulnak. Ezeknek 5 fajtája létezik.
- N1-es falukialakítás - 110 pontos kezdés
- N2-ős falukialakítás - 727 pontos kezdés
- N3-as falukialakítás - 2138 pontos kezdés
- N4-es falukialakítás - 7272 pontos kezdés
- N5-ös falukialakítás - 171.804 pontos kezdés
* Csak azokon a körökön melyen aktív a vallás.
Sajátosságok
Tanyaszabály, Farmlimit
A tanyaszabály (farmlimit) a játék egy speciális beállítása, amely a támadó játékost részesíti előnybe. Szinte minden speed körön aktív.
A tanyaszabály azt jelenti, hogy mennyi egységet tud ellátni a tanya, hogy maximális erővel védekezzenek.
Például, ha a farmlimit 150, akkor szintenként a tanya 150 egységet tud ellátni, ez 30. szinten 4500 egység (150*30)
- Képlet: (FARMLIMIT * TANYA SZINT) / CSAPATOK A FALUBAN
Ha egynél nagyobb szám jön ki, akkor a csapatok a teljes erejükkel védekeznek, ha pedig a szám egynél kisebb, akkor a csapatok védekezőereje ezzel a hányadossal csökken.
Például, ha a farmlimit 100, 20-as tanyánk van, és 5000 egységünk a faluban: (100 * 20) / 5000 = 0.4 ---> azt jelenti hogy a csapatok 40%-os védekező erővel védekeznek, a 100% helyett
Sárkányvár
Beteszünk egy falut, Sárkányvár néven, megerősített védelemmel. Ez a falu magasabb épületszintekkel rendelkezik, így a termelés, kiképzés, illetve építés is sokkal gyorsabb mint egy normál faluban. El kell foglalni, majd pedig az lesz a győztes, akinél a kör végén van a falu.
Katakör
A játékban mindenkinek csak egy faluja lehet, nemes ugyan van de foglalni nem lehet, ezért felesleges is kiképezni. Az ilyen típusú körökben a katapultoké a főszerep. A játékosok egymás faluit igyekeznek lerombolni.
A kör végén a legtöbb pontszámú faluval rendelkező játékos, vagy klán nyer.