„Classic 5” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | Nyertesek és nyeremények |- | Végjáték |align=center width="50%"|Pont és falu birtoklás |- | Nyertes |align=center width…”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
4. sor: 4. sor:
|-
|-
| Végjáték
| Végjáték
|align=center width="50%"|Pont és falu birtoklás
|align=center width="50%"|Dominancia
|-
|-
| Nyertes
| Nyertes
|align=center width="50%"| Az a klán nyer, amelyik minimum 10.000.000 pontot, minimum 1200 falut birtokol 168 órán át megszakítás nélkül.
|align=center width="50%"| Az a klán nyer, amelyik az összes falu 85%-át birtokolja 186 órán át megszakítás nélkül. FONTOS: Amint a legnagyobb klán eléri a 70%-os területi arányt, a klánokat zárjuk.  
|-
|-
| Legnagyobb játékos:
| Legnagyobb játékos:
25. sor: 25. sor:
|-
|-
| Játék sebessége
| Játék sebessége
|align=center width="50%"|3
|align=center width="50%"|3,5
|-
|-
| Egységek sebessége
| Egységek sebessége
|align=center |1
|align=center |0,4
|-
|-
| Morál
| Morál
55. sor: 55. sor:
|-
|-
| Éjszakai bónusz  
| Éjszakai bónusz  
|align=center |Aktív 0:00 és 7:00 óra között
|align=center |Aktív 23:00 és 08:00 óra között
|-
|-
| Alvás Üzemmód  
| Alvás Üzemmód  
61. sor: 61. sor:
|-
|-
| Kezdő dátum  
| Kezdő dátum  
|align=center |2014-12-04
|align=center |2015-02-20
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
109. sor: 109. sor:
|-
|-
| Kezdők védelme  
| Kezdők védelme  
|align=center |6 nap
|align=center |7 nap
|-
|-
| Támadó : védekező arány maximális értéke  
| Támadó : védekező arány maximális értéke  
121. sor: 121. sor:
|-
|-
| Íjászok
| Íjászok
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
137. sor: 137. sor:
|-
|-
| Templom  
| Templom  
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Áltámadás  
| Áltámadás  
|align=center |1%
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
|align=center |Aktív (2500 pontig)
|align=center |Aktív (1200 pontig)
|-
|-
| Barbár falvak visszabontása
| Barbár falvak visszabontása
158. sor: 158. sor:
|-
|-
| Főnemesek képzése
| Főnemesek képzése
|align=center |Tárolós rendszer  
|align=center |Aranyérmés rendszer  
|-
|-
| Főnemesek olcsó újragyártása  
| Főnemesek olcsó újragyártása  
167. sor: 167. sor:
|-
|-
| Főnemesek maximális hatótávolsága
| Főnemesek maximális hatótávolsága
|align=center |40 Mező
|align=center |60 Mező
|-
|-
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
173. sor: 173. sor:
|-
|-
| Hűség növekedése
| Hűség növekedése
|align=center |Óránként 3%
|align=center |Óránként 3,5%
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
190. sor: 190. sor:
|-
|-
| Klán zárul  
| Klán zárul  
|align=center |Nem
|align=center |A klánok záródnak, amint a legnagyobb klán eléri a 70%-os területi arányt.
|-
|-
| Taglétszámkorlát
| Taglétszámkorlát
|align=center |40
|align=center |30
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"

A lap 2015. február 10., 17:21-kori változata

Nyertesek és nyeremények
Végjáték Dominancia
Nyertes Az a klán nyer, amelyik az összes falu 85%-át birtokolja 186 órán át megszakítás nélkül. FONTOS: Amint a legnagyobb klán eléri a 70%-os területi arányt, a klánokat zárjuk.
Legnagyobb játékos: 300 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Nyertes klán tagjai: 300 prémium pont
Általános beállítások
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 3,5
Egységek sebessége 0,4
Morál Inaktív
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 23:00 és 08:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2015-02-20
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Piaci nyersanyagkereskedés Inaktív
Jutalmak
Jutalmak Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke Nincs
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csak csapatok után kémkedhet
Külső egységek a lovag fegyverzetével SEM kémlelhetők ki.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Aktív
Áltámadás Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (1200 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 60 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 3,5%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Támogatási rendszer Zárt rendszer
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem.
Klántárs támadható Igen
Klán zárul A klánok záródnak, amint a legnagyobb klán eléri a 70%-os területi arányt.
Taglétszámkorlát 30
Terület
Kezdőfalvak száma 1
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1
2
3
4
5
6
7 222
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30