„Speed” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
 
57. sor: 57. sor:
'''Mi történik, ha valaki nem jogosult a nyereményre?'''
'''Mi történik, ha valaki nem jogosult a nyereményre?'''


Ha egy játékos nem jogosult a jutalomra, akkor a soron következő játékos kapja a jutalmat. Ez klánok esetében is érvényes.  
A nyeremény elveszik.  


'''Nyeremények utalása'''
'''Nyeremények utalása'''


''A nyereményeket rendszeresen utaljuk. Az utalási idő függ a körök számától és a Support leterheltségétől.''  
''A játékosoknak minden kör végén kérelmet kell küldeniük a Support rendszeren keresztül, hogy jóváírjuk a nyereményüket. További információk a '''[https://forum.klanhaboru.hu/index.php?threads/speed-nyerem%C3%A9nyek-utal%C3%A1sa.4975/#post-246736 fórumon]'''.''  


<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>

A lap jelenlegi, 2019. november 12., 16:35-kori változata

Mi az a Speed?

A Speed az eredeti játék gyorsított verziója, melynek sebessége sokkal nagyobb mint a normál világok sebessége. A Speed szerver nem egy folyamatosan futó szerver, hanem egymást váltogató speed körök sorozata, melyek bizonyos időtartamúak, néhány órától pár napig tarthatnak.

Ha véget ér egy Speed kör, akkor a szerver bezárul (mindenkit kidob a játék), és nem lehetséges az újracsatlakozás, egészen addig amíg a következő kör kezdetét nem veszi, de ekkor már az új kör beállításai élnek, és a régi elért eredmények elvesznek.

Általános információk

Játékszabályok és prémium felületek

A Speed szerveren speciális szabályok érvényesek:

Prémium felületek

Az aktivált prémium felületek valós időben használódnak el, még akkor is ha éppen nem fut egyetlen kör sem. Egy esetleges nagyobb szünet esetén visszatérítjük a hátralevő aktivált felületeket.

Játékmenet

A Speed körök beállításait a kezdőlap tetején látható Speed feliratra kattintva tudod megnézni. A beállítások tartalmaznak minden fontos információt. Ezek közül a leglényegesebb a játék időtartama (a kör vége az adott perc végét jelenti, nem a kezdetét!), leírása és a győzelem feltétele. Ez lehet a legnagyobb pontszám elérése, legtöbb falu birtoklása, legtöbb legyőzött ellenfelek pontja stb.

Fontos ,hogy tisztában legyél az adott kör győzelmi feltételével,mert a stratégiádat ehhez kell alakítanod ha nyerni szeretnél.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Körök sebessége

A körök sokkal gyorsabbak mint a normál szerverek, ez a gyakorlatban annyit jelent ,hogy például az építési idő csak pár másodpercet vesz igénybe.

  • A körök maximális sebessége: 400

A nagy sebesség miatt a beérkező támadásokra nagyon nehéz hatékony reagálni (előfordulhat, hogy csak utólag veszed észre, hogy megtámadtak).

▲ Vissza az oldal tetejére.

Játékos-korlát és csatlakozás

  • Csatlakozni a kezdőoldalon bejelentkezésnél a "Mindegyik világ megjelenítése" menüpont alatt Speed világot kiválasztva lehet.
  • Mindaddig ingyenes a belépés, míg a játékos-korlát be nem telik, ekkor már csak aktivált prémium fiókkal lehetséges a csatlakozás.

A normál szerverektől eltérően, ahol korlátlan számú játékos csatlakozhat, a speed szerveren van játékos-korlát. Ez azt jelenti, hogy ha beteltek a helyek, akkor csak prémium fiókkal rendelkező játékosok csatlakozhatnak.

Általában minden körnek 100 a játékos-korlátja (különleges esetekben ez nagyobb is lehet, amit az adott kör leírásánál külön jelzünk).

▲ Vissza az oldal tetejére.

Stratégia

Legfontosabb dolog az idő, ha teheted, már a kör kezdete előtt tervezd meg stratégiádat.

  • Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól.
  • A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden.
  • A különböző engedélyezett scriptek nagy segítségedre lehetnek a játék során.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Nyeremények

A Speed körökért Prémium pont formájában jutalom jár, ha teljesíted a győzelmi feltételt. Mindig megvan adva mit kell teljesíteni, és hogy mekkora jutalom jár érte.

Mi történik, ha valaki nem jogosult a nyereményre?

A nyeremény elveszik.

Nyeremények utalása

A játékosoknak minden kör végén kérelmet kell küldeniük a Support rendszeren keresztül, hogy jóváírjuk a nyereményüket. További információk a fórumon.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Mi történik, ha döntetlen alakul ki?

Mind klánkörök, mind játékoskörök esetén ha döntetlen alakul ki:

Faluszámra megy a kör: Először a pontszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.

Pontszámra megy a kör: Először a faluszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.

Minden egyéb esetben: döntetlen esetén, a játékosok és a klánok között a LE (ha szükséges: LET, LEV) pontok szerint fogjuk kialakítani a végső sorrendet, és csak az így nyertes játékos kap jutalmat. Ha még így sem lehetséges sorrendet kialakítani, akkor a nyeremény osztódik.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Falukialakítások

A következő falukialakítások léteznek:

  • N0 falukialakítás - 26 pontos kezdés (alap falu)
  • N1 falukialakítás - 73 pontos kezdés
  • N2 falukialakítás - 266 pontos kezdés
  • N3 falukialakítás - 727 pontos kezdés
  • N4 falukialakítás - 2.138 pontos kezdés
  • N5 falukialakítás - 4.305 pontos kezdés
  • N6 falukialakítás - 7.272 pontos kezdés
  • N7 falukialakítás - 7.394 pontos kezdés
  • N8 falukialakítás - 8.161 pontos kezdés
  • N9 falukialakítás - 9.995 pontos kezdés
  • N10 falukialakítás - 12.130 pontos kezdés (maximális falukialakítás)
  • HP falukialakítás - 171.804 pontos kezdés (speciális, csak Speed)
Épületek \ Falukialakítás N0 N1 N2 N3 N4 N5 N6 N7 N8 N9 N10 HP
Főhadiszállás Főhadiszállás 1 3 7 10 15 20 20 20 27 20 30 50
Barakk Barakk 0 0 3 10 15 18 20 20 23 25 25 40
Istálló Istálló 0 0 0 5 10 12 10 20 19 20 20 30
Műhely Műhely 0 0 0 1 2 10 5 15 13 15 15 20
Akadémia Akadémia 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 1 0
Kovácsműhely Kovácsműhely 0 0 3 10 15 18 15 20 19 20 20 30
Gyülekezőhely Gyülekezőhely 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Piac Piac 0 0 1 1 5 10 10 20 23 20 25 20
Fatelep Fatelep 0 6 12 15 23 27 30 30 29 30 30 40
Agyagbánya Agyagbánya 0 6 12 15 23 27 30 30 29 30 30 40
Vasbánya Vasbánya 0 6 12 15 23 27 30 30 29 30 30 40
Tanya Tanya 1 1 9 18 22 26 30 20 28 30 30 50
Raktár Raktár 1 3 6 10 15 20 30 20 25 30 30 40
Rejtekhely Rejtekhely 1 0 1 1 1 2 0 5 9 10 10 0
Fal Fal 0 0 0 10 15 17 20 20 18 20 20 20

* Őrtorony, szobor mindig 0. szint (ha aktív), első templom 1. szinten (ha aktív).

▲ Vissza az oldal tetejére.

Sajátosságok

Tanyaszabály, Farmlimit

A tanyaszabály (farmlimit) a játék egy speciális beállítása, amely a támadó játékost részesíti előnyben.

A tanyaszabály azt jelenti, hogy mennyi egységet tud ellátni a tanya, hogy maximális erővel védekezzenek.

Például, ha a farmlimit 150, akkor szintenként a tanya 150 egységet tud ellátni, ez 30. szinten 4500 egység (150*30)

  • Képlet: (FARMLIMIT * TANYA SZINT) / CSAPATOK A FALUBAN

Ha egynél nagyobb szám jön ki, akkor a csapatok a teljes erejükkel védekeznek, ha pedig a szám egynél kisebb, akkor a csapatok védekezőereje ezzel a hányadossal csökken.

Például, ha a farmlimit 100, 20-as tanyánk van, és 5000 egységünk a faluban: (100 * 20) / 5000 = 0.4 ---> azt jelenti hogy a csapatok 40%-os védekező erővel védekeznek, a 100% helyett

▲ Vissza az oldal tetejére.

Sárkányvár / Hegyek ura körök

Beteszünk egy vagy több falut, Sárkányvár/Hegyek ura néven, megerősített védelemmel. Ez a falu magasabb épületszintekkel rendelkezik, így a termelés, kiképzés, illetve építés is sokkal gyorsabb mint egy normál faluban. El kell foglalni, majd pedig az lesz a győztes, akinél a kör végén van a falu.

A két típusú kör közötti különbségek:

  • A Sárkányvárban vannak védőegységek
  • A Sárkányvár akár vissza is támadhatja a támadóit és azokat, akik interakcióba lépnek vele
  • A Hegyek ura falvak emelt szintűek, de üresek, és nem támadnak

▲ Vissza az oldal tetejére.

Katakör

A játékban mindenkinek csak egy faluja lehet, nemes ugyan van de foglalni nem lehet, ezért felesleges is kiképezni. Az ilyen típusú körökben a katapultoké a főszerep. A játékosok egymás faluit igyekeznek lerombolni.

A kör végén a legtöbb pontszámú faluval vagy LET, LE ponttal rendelkező játékos/klán nyer.

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.