„Classic 6” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(4 közbenső módosítás, amit 2 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
37. sor: 37. sor:
|-
|-
| Szabad kereskedelem  
| Szabad kereskedelem  
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
82. sor: 82. sor:
|-
|-
| Építési idő csökkentése  
| Építési idő csökkentése  
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Azonnali befejezés
| Azonnali befejezés
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Építkezés árának csökkentése
| Építkezés árának csökkentése
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Nyersanyagtermelés növelése
| Nyersanyagtermelés növelése
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Piaci Bónusz
| Piaci Bónusz
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Piaci nyersanyagkereskedés
| Piaci nyersanyag kereskedés
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
128. sor: 128. sor:
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
|-
|-
|Kémrendszer   
| rowspan="2"|Kémrendszer   
|align=center |A kémek a csapatokat, nyersanyagokat, épületeket és a falun kívüli csapatokat is kémlelik
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet.
|-
| align=center |Külső egységek a lovag fegyverzetével SEM kémlelhetők ki.
|-
|-
| Tanyaszabály  
| Tanyaszabály  
135. sor: 137. sor:
|-
|-
| Templom  
| Templom  
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Áltámadás  
| Áltámadás  
188. sor: 190. sor:
|-
|-
| Klán zárul  
| Klán zárul  
|align=center | Igen
|align=center | Igen, a nyitás után 30 nappal
|-
|-
| Taglétszámkorlát
| Taglétszámkorlát

A lap jelenlegi, 2015. július 24., 19:13-kori változata

Nyertesek és nyeremények
Végjáték Dominancia
Nyertes Az a klán nyer, amelyik az összes falu 30%-át birtokolja 30 napon át megszakítás nélkül. Ha a klánok nem érik el a 30%-ot 2015-11-10-ig, akkor a legnagyobb klán nyeri a kört.
Legnagyobb játékos: 300 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Nyertes klán tagjai: 300 prémium pont
Általános beállítások
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 4
Egységek sebessége 0,9
Morál Inaktív
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Inaktív
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Inaktív
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2015-07-10
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Piaci Bónusz Aktív
Piaci nyersanyag kereskedés Aktív
Jutalmak
Jutalmak Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke Nincs
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet.
Külső egységek a lovag fegyverzetével SEM kémlelhetők ki.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Aktív
Áltámadás Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (1200 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 4%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Támogatási rendszer Zárt rendszer
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem.
Klántárs támadható Igen
Klán zárul Igen, a nyitás után 30 nappal
Taglétszámkorlát 20
Terület
Kezdőfalvak száma 1
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Inaktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 120
2 140
3 164
4 188
5 220
6 256
7 296
8 344
9 400
10 468
11 544
12 632
13 736
14 856
15 996
16 1156
17 1356
18 1564
19 1820
20 2120
21 2464
22 2868
23 3332
24 3876
25 4508
26 5254
27 6100
28 7096
29 8252
30 9600

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.