„Speed” változatai közötti eltérés
(7 közbenső módosítás, amit 3 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
=Mi az a Speed?= | |||
A Speed az eredeti játék gyorsított verziója, melynek sebessége sokkal nagyobb mint a normál világok sebessége. A Speed szerver nem egy folyamatosan futó szerver, hanem egymást váltogató '''speed körök''' sorozata, melyek bizonyos időtartamúak, néhány órától pár napig tarthatnak. | |||
Ha véget ér egy Speed kör, akkor a szerver bezárul (mindenkit kidob a játék), és nem lehetséges az újracsatlakozás, egészen addig amíg a következő kör kezdetét nem veszi, de ekkor már az új kör beállításai élnek, és a régi elért eredmények elvesznek. | |||
=Általános információk= | |||
= | ==Játékszabályok és prémium felületek== | ||
A Speed | A Speed szerveren speciális szabályok érvényesek: | ||
*'''[https://help.klanhaboru.hu/wiki/Speed_szerverek_szab%C3%A1lyai Speed szerverek szabályai]''' | |||
*'''[https://help.klanhaboru.hu/wiki/Speed_szerverek Speed szerverek büntetési rendje]''' | |||
'''Prémium felületek''' | |||
''Az aktivált prémium felületek valós időben használódnak el, még akkor is ha éppen nem fut egyetlen kör sem. Egy esetleges nagyobb szünet esetén visszatérítjük a hátralevő aktivált felületeket. '' | |||
==Játékmenet== | ==Játékmenet== | ||
A Speed körök beállításait a kezdőlap tetején látható [http://www.klanhaboru.hu/sds_rounds.php Speed] feliratra kattintva tudod megnézni. | A Speed körök beállításait a kezdőlap tetején látható '''[http://www.klanhaboru.hu/sds_rounds.php Speed]''' feliratra kattintva tudod megnézni. | ||
A beállítások tartalmaznak minden fontos információt. Ezek közül a leglényegesebb a '''játék időtartama (a kör vége az adott perc végét jelenti, nem a kezdetét | A beállítások tartalmaznak minden fontos információt. Ezek közül a leglényegesebb a '''játék időtartama (a kör vége az adott perc végét jelenti, nem a kezdetét!)''', '''leírása''' és a '''győzelem feltétele'''. Ez lehet a legnagyobb pontszám elérése, legtöbb falu birtoklása, legtöbb legyőzött ellenfelek pontja stb. | ||
Fontos ,hogy tisztában legyél az adott kör győzelmi feltételével,mert a stratégiádat ehhez kell alakítanod ha nyerni szeretnél. | Fontos ,hogy tisztában legyél az adott kör győzelmi feltételével,mert a stratégiádat ehhez kell alakítanod ha nyerni szeretnél. | ||
24. sor: | 30. sor: | ||
*A körök maximális sebessége: 400 | *A körök maximális sebessége: 400 | ||
A nagy sebesség miatt a beérkező támadásokra nagyon nehéz hatékony reagálni | A nagy sebesség miatt a beérkező támadásokra nagyon nehéz hatékony reagálni (előfordulhat, hogy csak utólag veszed észre, hogy megtámadtak). | ||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | <p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | ||
== | ==Játékos-korlát és csatlakozás== | ||
* Csatlakozni | * Csatlakozni a kezdőoldalon bejelentkezésnél a "Mindegyik világ megjelenítése" menüpont alatt Speed világot kiválasztva lehet. | ||
* Mindaddig ingyenes a belépés, míg a játékos-korlát be nem telik, ekkor már csak aktivált prémium fiókkal lehetséges a csatlakozás. | * Mindaddig ingyenes a belépés, míg a játékos-korlát be nem telik, ekkor már csak aktivált prémium fiókkal lehetséges a csatlakozás. | ||
A normál szerverektől eltérően, ahol korlátlan számú játékos csatlakozhat, a speed szerveren van '''játékos-korlát'''. Ez azt jelenti, hogy ha beteltek a helyek, akkor csak prémium fiókkal rendelkező játékosok csatlakozhatnak. | A normál szerverektől eltérően, ahol korlátlan számú játékos csatlakozhat, a speed szerveren van '''játékos-korlát'''. Ez azt jelenti, hogy ha beteltek a helyek, akkor csak prémium fiókkal rendelkező játékosok csatlakozhatnak. | ||
45. sor: | 49. sor: | ||
* Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól. | * Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól. | ||
* A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden. | * A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden. | ||
*A különböző engedélyezett '''[https://forum.klanhaboru.hu/index.php?forums/m%C5%B1k%C3%B6d%C5%91-ellen%C5%91rz%C3%B6tt-scriptek.146/ scriptek]''' nagy segítségedre lehetnek a játék során. | |||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | <p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | ||
==Nyeremények== | ==Nyeremények== | ||
A Speed körökért Prémium pont formájában jutalom jár, ha teljesíted a győzelmi feltételt. Mindig megvan adva mit kell teljesíteni, és hogy mekkora jutalom jár érte. | A Speed körökért Prémium pont formájában jutalom jár, ha teljesíted a győzelmi feltételt. Mindig megvan adva mit kell teljesíteni, és hogy mekkora jutalom jár érte. | ||
A | '''Mi történik, ha valaki nem jogosult a nyereményre?''' | ||
A nyeremény elveszik. | |||
'''Nyeremények utalása''' | |||
''A játékosoknak minden kör végén kérelmet kell küldeniük a Support rendszeren keresztül, hogy jóváírjuk a nyereményüket. További információk a '''[https://forum.klanhaboru.hu/index.php?threads/speed-nyerem%C3%A9nyek-utal%C3%A1sa.4975/#post-246736 fórumon]'''.'' | |||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | <p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | ||
60. sor: | 73. sor: | ||
'''Pontszámra megy a kör:''' Először a faluszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört. | '''Pontszámra megy a kör:''' Először a faluszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört. | ||
'''Minden egyéb esetben:''' döntetlen esetén, a játékosok és a klánok között a LE (ha szükséges: LET, LEV) pontok szerint fogjuk kialakítani a végső sorrendet, és csak az így nyertes játékos kap jutalmat. | '''Minden egyéb esetben:''' döntetlen esetén, a játékosok és a klánok között a LE (ha szükséges: LET, LEV) pontok szerint fogjuk kialakítani a végső sorrendet, és csak az így nyertes játékos kap jutalmat. '''Ha még így sem lehetséges sorrendet kialakítani, akkor a nyeremény osztódik.''' | ||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | <p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | ||
= | =Falukialakítások= | ||
'''A következő falukialakítások léteznek:''' | |||
* '''N0 falukialakítás''' - 26 pontos kezdés (alap falu) | |||
* '''N1 | * '''N1 falukialakítás''' - 73 pontos kezdés | ||
* '''N2- | * '''N2 falukialakítás''' - 266 pontos kezdés | ||
* ''' | * '''N3 falukialakítás''' - 727 pontos kezdés | ||
* ''' | * '''N4 falukialakítás''' - 2.138 pontos kezdés | ||
* ''' | * '''N5 falukialakítás''' - 4.305 pontos kezdés | ||
* '''N6 falukialakítás''' - 7.272 pontos kezdés | |||
* '''N7 falukialakítás''' - 7.394 pontos kezdés | |||
* '''N8 falukialakítás''' - 8.161 pontos kezdés | |||
* '''N9 falukialakítás''' - 9.995 pontos kezdés | |||
* '''N10 falukialakítás''' - 12.130 pontos kezdés (maximális falukialakítás) | |||
* '''HP falukialakítás''' - 171.804 pontos kezdés (speciális, csak Speed) | |||
{| | {| | ||
|- bgcolor="#4F3E08" | |- bgcolor="#4F3E08" | ||
! Épületek \ Falukialakítás | ! '''Épületek \ Falukialakítás''' | ||
!N1 | !'''N0''' | ||
!N2 | !'''N1''' | ||
!N3 | !'''N2''' | ||
!N4 | !'''N3''' | ||
!N5 | !'''N4''' | ||
!'''N5''' | |||
!'''N6''' | |||
!'''N7''' | |||
!'''N8''' | |||
!'''N9''' | |||
!'''N10''' | |||
!'''HP''' | |||
|- | |- | ||
| [[Fájl:főhadiszállás.png | Főhadiszállás]] Főhadiszállás | | [[Fájl:főhadiszállás.png | Főhadiszállás]] Főhadiszállás | ||
| align="center" | | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 3 | |||
| align="center" | 7 | |||
| align="center" | 10 | | align="center" | 10 | ||
| align="center" | 15 | | align="center" | 15 | ||
| align="center" | 20 | | align="center" | 20 | ||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 27 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 50 | | align="center" | 50 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:barakk.png | Barakk]] Barakk | | [[Fájl:barakk.png | Barakk]] Barakk | ||
| align="center" | | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 3 | |||
| align="center" | 10 | | align="center" | 10 | ||
| align="center" | 15 | | align="center" | 15 | ||
| align="center" | 18 | |||
| align="center" | 20 | | align="center" | 20 | ||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 23 | |||
| align="center" | 25 | |||
| align="center" | 25 | |||
| align="center" | 40 | | align="center" | 40 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:istálló.png | Istálló]] Istálló | | [[Fájl:istálló.png | Istálló]] Istálló | ||
| align="center" | | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 5 | | align="center" | 5 | ||
| align="center" | 10 | | align="center" | 10 | ||
| align="center" | 12 | |||
| align="center" | 10 | | align="center" | 10 | ||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 19 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 30 | | align="center" | 30 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:műhely.png | Műhely]] Műhely | | [[Fájl:műhely.png | Műhely]] Műhely | ||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 1 | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 2 | | align="center" | 2 | ||
| align="center" | 10 | |||
| align="center" | 5 | | align="center" | 5 | ||
| align="center" | 15 | |||
| align="center" | 13 | |||
| align="center" | 15 | |||
| align="center" | 15 | |||
| align="center" | 20 | | align="center" | 20 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:akadémia.png | Akadémia]] Akadémia | | [[Fájl:akadémia.png | Akadémia]] Akadémia | ||
120. sor: | 167. sor: | ||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:kovácsműhely.png | Kovácsműhely]] Kovácsműhely | | [[Fájl:kovácsműhely.png | Kovácsműhely]] Kovácsműhely | ||
| align="center" | | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 3 | |||
| align="center" | 10 | | align="center" | 10 | ||
| align="center" | 15 | | align="center" | 15 | ||
| align="center" | 18 | |||
| align="center" | 15 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 19 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 30 | | align="center" | 30 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:gyülekezőhely.png | Gyülekezőhely]] Gyülekezőhely | | [[Fájl:gyülekezőhely.png | Gyülekezőhely]] Gyülekezőhely | ||
| align="center" | | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 1 | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 1 | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 1 | | align="center" | 1 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl: | | [[Fájl:piac.png | Piac]] Piac | ||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 1 | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 5 | | align="center" | 5 | ||
| align="center" | 10 | | align="center" | 10 | ||
| align="center" | 10 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 23 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 25 | |||
| align="center" | 20 | | align="center" | 20 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:fatelep.png | Fatelep]] Fatelep | | [[Fájl:fatelep.png | Fatelep]] Fatelep | ||
| align="center" | | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 6 | |||
| align="center" | 12 | |||
| align="center" | 15 | | align="center" | 15 | ||
| align="center" | 23 | | align="center" | 23 | ||
| align="center" | 27 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 29 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 30 | | align="center" | 30 | ||
| align="center" | 40 | | align="center" | 40 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:agyagbánya.png | Agyagbánya]] Agyagbánya | | [[Fájl:agyagbánya.png | Agyagbánya]] Agyagbánya | ||
| align="center" | | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 6 | |||
| align="center" | 12 | |||
| align="center" | 15 | | align="center" | 15 | ||
| align="center" | 23 | | align="center" | 23 | ||
| align="center" | 27 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 29 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 30 | | align="center" | 30 | ||
| align="center" | 40 | | align="center" | 40 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:vasbánya.png | Vasbánya]] Vasbánya | | [[Fájl:vasbánya.png | Vasbánya]] Vasbánya | ||
| align="center" | | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 6 | |||
| align="center" | 12 | |||
| align="center" | 15 | | align="center" | 15 | ||
| align="center" | 23 | | align="center" | 23 | ||
| align="center" | 27 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 29 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 30 | | align="center" | 30 | ||
| align="center" | 40 | | align="center" | 40 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:tanya.png | Tanya]] Tanya | | [[Fájl:tanya.png | Tanya]] Tanya | ||
| align="center" | | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 9 | |||
| align="center" | 18 | | align="center" | 18 | ||
| align="center" | 22 | | align="center" | 22 | ||
| align="center" | 26 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 28 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 30 | | align="center" | 30 | ||
| align="center" | 50 | | align="center" | 50 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:raktár.png | Raktár]] Raktár | | [[Fájl:raktár.png | Raktár]] Raktár | ||
| align="center" | | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 3 | |||
| align="center" | 6 | |||
| align="center" | 10 | | align="center" | 10 | ||
| align="center" | 15 | | align="center" | 15 | ||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 25 | |||
| align="center" | 30 | |||
| align="center" | 30 | | align="center" | 30 | ||
| align="center" | 40 | | align="center" | 40 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:rejtekhely.png | Rejtekhely]] Rejtekhely | | [[Fájl:rejtekhely.png | Rejtekhely]] Rejtekhely | ||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 1 | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 1 | | align="center" | 1 | ||
| align="center" | 1 | |||
| align="center" | 2 | |||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 5 | |||
| align="center" | 9 | |||
| align="center" | 10 | |||
| align="center" | 10 | |||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
|- | |- | ||
| [[Fájl:fal.png | Fal]] Fal | | [[Fájl:fal.png | Fal]] Fal | ||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 0 | |||
| align="center" | 0 | | align="center" | 0 | ||
| align="center" | 10 | | align="center" | 10 | ||
| align="center" | 15 | | align="center" | 15 | ||
| align="center" | 17 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 18 | |||
| align="center" | 20 | |||
| align="center" | 20 | | align="center" | 20 | ||
| align="center" | 20 | | align="center" | 20 | ||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
'''* | '''* Őrtorony, szobor mindig 0. szint (ha aktív), első templom 1. szinten (ha aktív).''' | ||
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | <p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p> | ||
=Sajátosságok= | =Sajátosságok= | ||
==Tanyaszabály, Farmlimit== | ==Tanyaszabály, Farmlimit== | ||
226. sor: | 344. sor: | ||
* A Sárkányvárban vannak védőegységek | * A Sárkányvárban vannak védőegységek | ||
* A Sárkányvár akár vissza is támadhatja a támadóit | * A Sárkányvár akár vissza is támadhatja a támadóit és azokat, akik interakcióba lépnek vele | ||
* A Hegyek ura falvak emelt szintűek, de üresek, és nem támadnak | * A Hegyek ura falvak emelt szintűek, de üresek, és nem támadnak | ||
A lap jelenlegi, 2019. november 12., 16:35-kori változata
Mi az a Speed?
A Speed az eredeti játék gyorsított verziója, melynek sebessége sokkal nagyobb mint a normál világok sebessége. A Speed szerver nem egy folyamatosan futó szerver, hanem egymást váltogató speed körök sorozata, melyek bizonyos időtartamúak, néhány órától pár napig tarthatnak.
Ha véget ér egy Speed kör, akkor a szerver bezárul (mindenkit kidob a játék), és nem lehetséges az újracsatlakozás, egészen addig amíg a következő kör kezdetét nem veszi, de ekkor már az új kör beállításai élnek, és a régi elért eredmények elvesznek.
Általános információk
Játékszabályok és prémium felületek
A Speed szerveren speciális szabályok érvényesek:
Prémium felületek
Az aktivált prémium felületek valós időben használódnak el, még akkor is ha éppen nem fut egyetlen kör sem. Egy esetleges nagyobb szünet esetén visszatérítjük a hátralevő aktivált felületeket.
Játékmenet
A Speed körök beállításait a kezdőlap tetején látható Speed feliratra kattintva tudod megnézni. A beállítások tartalmaznak minden fontos információt. Ezek közül a leglényegesebb a játék időtartama (a kör vége az adott perc végét jelenti, nem a kezdetét!), leírása és a győzelem feltétele. Ez lehet a legnagyobb pontszám elérése, legtöbb falu birtoklása, legtöbb legyőzött ellenfelek pontja stb.
Fontos ,hogy tisztában legyél az adott kör győzelmi feltételével,mert a stratégiádat ehhez kell alakítanod ha nyerni szeretnél.
Körök sebessége
A körök sokkal gyorsabbak mint a normál szerverek, ez a gyakorlatban annyit jelent ,hogy például az építési idő csak pár másodpercet vesz igénybe.
- A körök maximális sebessége: 400
A nagy sebesség miatt a beérkező támadásokra nagyon nehéz hatékony reagálni (előfordulhat, hogy csak utólag veszed észre, hogy megtámadtak).
Játékos-korlát és csatlakozás
- Csatlakozni a kezdőoldalon bejelentkezésnél a "Mindegyik világ megjelenítése" menüpont alatt Speed világot kiválasztva lehet.
- Mindaddig ingyenes a belépés, míg a játékos-korlát be nem telik, ekkor már csak aktivált prémium fiókkal lehetséges a csatlakozás.
A normál szerverektől eltérően, ahol korlátlan számú játékos csatlakozhat, a speed szerveren van játékos-korlát. Ez azt jelenti, hogy ha beteltek a helyek, akkor csak prémium fiókkal rendelkező játékosok csatlakozhatnak.
Általában minden körnek 100 a játékos-korlátja (különleges esetekben ez nagyobb is lehet, amit az adott kör leírásánál külön jelzünk).
Stratégia
Legfontosabb dolog az idő, ha teheted, már a kör kezdete előtt tervezd meg stratégiádat.
- Nem érdemes profilod, klánprofilod, illetve klánfórumod csinosításával foglalkoznod. Egyrészt azért, mert a kör csak egy pár óráig tart, másrészt pedig ez értékes időt vesz el a játéktól.
- A normál játékban megszokott és bevált stratégiák nem biztos hogy működni fognak a speeden.
- A különböző engedélyezett scriptek nagy segítségedre lehetnek a játék során.
Nyeremények
A Speed körökért Prémium pont formájában jutalom jár, ha teljesíted a győzelmi feltételt. Mindig megvan adva mit kell teljesíteni, és hogy mekkora jutalom jár érte.
Mi történik, ha valaki nem jogosult a nyereményre?
A nyeremény elveszik.
Nyeremények utalása
A játékosoknak minden kör végén kérelmet kell küldeniük a Support rendszeren keresztül, hogy jóváírjuk a nyereményüket. További információk a fórumon.
Mi történik, ha döntetlen alakul ki?
Mind klánkörök, mind játékoskörök esetén ha döntetlen alakul ki:
Faluszámra megy a kör: Először a pontszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.
Pontszámra megy a kör: Először a faluszámot nézzük, aztán a LE, LET, LEV pontok alapján megyünk sorban, és szűkítjük a kört.
Minden egyéb esetben: döntetlen esetén, a játékosok és a klánok között a LE (ha szükséges: LET, LEV) pontok szerint fogjuk kialakítani a végső sorrendet, és csak az így nyertes játékos kap jutalmat. Ha még így sem lehetséges sorrendet kialakítani, akkor a nyeremény osztódik.
Falukialakítások
A következő falukialakítások léteznek:
- N0 falukialakítás - 26 pontos kezdés (alap falu)
- N1 falukialakítás - 73 pontos kezdés
- N2 falukialakítás - 266 pontos kezdés
- N3 falukialakítás - 727 pontos kezdés
- N4 falukialakítás - 2.138 pontos kezdés
- N5 falukialakítás - 4.305 pontos kezdés
- N6 falukialakítás - 7.272 pontos kezdés
- N7 falukialakítás - 7.394 pontos kezdés
- N8 falukialakítás - 8.161 pontos kezdés
- N9 falukialakítás - 9.995 pontos kezdés
- N10 falukialakítás - 12.130 pontos kezdés (maximális falukialakítás)
- HP falukialakítás - 171.804 pontos kezdés (speciális, csak Speed)
* Őrtorony, szobor mindig 0. szint (ha aktív), első templom 1. szinten (ha aktív).
Sajátosságok
Tanyaszabály, Farmlimit
A tanyaszabály (farmlimit) a játék egy speciális beállítása, amely a támadó játékost részesíti előnyben.
A tanyaszabály azt jelenti, hogy mennyi egységet tud ellátni a tanya, hogy maximális erővel védekezzenek.
Például, ha a farmlimit 150, akkor szintenként a tanya 150 egységet tud ellátni, ez 30. szinten 4500 egység (150*30)
- Képlet: (FARMLIMIT * TANYA SZINT) / CSAPATOK A FALUBAN
Ha egynél nagyobb szám jön ki, akkor a csapatok a teljes erejükkel védekeznek, ha pedig a szám egynél kisebb, akkor a csapatok védekezőereje ezzel a hányadossal csökken.
Például, ha a farmlimit 100, 20-as tanyánk van, és 5000 egységünk a faluban: (100 * 20) / 5000 = 0.4 ---> azt jelenti hogy a csapatok 40%-os védekező erővel védekeznek, a 100% helyett
Sárkányvár / Hegyek ura körök
Beteszünk egy vagy több falut, Sárkányvár/Hegyek ura néven, megerősített védelemmel. Ez a falu magasabb épületszintekkel rendelkezik, így a termelés, kiképzés, illetve építés is sokkal gyorsabb mint egy normál faluban. El kell foglalni, majd pedig az lesz a győztes, akinél a kör végén van a falu.
A két típusú kör közötti különbségek:
- A Sárkányvárban vannak védőegységek
- A Sárkányvár akár vissza is támadhatja a támadóit és azokat, akik interakcióba lépnek vele
- A Hegyek ura falvak emelt szintűek, de üresek, és nem támadnak
Katakör
A játékban mindenkinek csak egy faluja lehet, nemes ugyan van de foglalni nem lehet, ezért felesleges is kiképezni. Az ilyen típusú körökben a katapultoké a főszerep. A játékosok egymás faluit igyekeznek lerombolni.
A kör végén a legtöbb pontszámú faluval vagy LET, LE ponttal rendelkező játékos/klán nyer.