„A Könnyített világ” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
a (Korboncnok átnevezte a(z) Végjáték nélkül - a Könnyített világ lapot a következő névre: A Könnyített világ)
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(2 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
3. sor: 3. sor:
A Klánháború egyike a legnehezebb játékoknak, ha nem a legnehezebb. Gyakran előfordul, hogy új játékosaink csatlakoznak, felépítik birodalmukat, amit aztán a tapasztaltabb, erősebb játékosok egy pillanat alatt elvesznek tőlük. Ezért a játékot egy új lehetőséggel bővítettük, ez pedig a Könnyített Világ.
A Klánháború egyike a legnehezebb játékoknak, ha nem a legnehezebb. Gyakran előfordul, hogy új játékosaink csatlakoznak, felépítik birodalmukat, amit aztán a tapasztaltabb, erősebb játékosok egy pillanat alatt elvesznek tőlük. Ezért a játékot egy új lehetőséggel bővítettük, ez pedig a Könnyített Világ.


==Általánosan==
=='''Általánosan'''==


- A Könnyített Világ azok számára elérhető, akik szeretnének a normál versenyvilágokra felkészülni, gyakorolni. Minden világról egyszer (és csak egyszer) át lehet lépni a könnyített világra - ahol gyakorlatilag az átlépő világról "leklónozzuk" a faluját.
- A Könnyített Világ azok számára elérhető, akik szeretnének a normál versenyvilágokra felkészülni, gyakorolni. Minden világról egyszer (és csak egyszer) át lehet lépni a könnyített világra - ahol gyakorlatilag az átlépő világról "leklónozzuk" a faluját.
41. sor: 41. sor:
'''A Prémium felületek és a leltár tartalmának átvitele a játékos döntése, amely NEM visszafordítható folyamat!'''
'''A Prémium felületek és a leltár tartalmának átvitele a játékos döntése, amely NEM visszafordítható folyamat!'''


==Támadási limit==  
=='''Támadási limit'''==  
A rendszer a játékosok pontszámát ellenőrzi a támadás indításakor, és nem a különálló falvakét.
A rendszer a játékosok pontszámát ellenőrzi a támadás indításakor, és nem a különálló falvakét.


'''Támadási arány 1.:''' A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a.
'''Támadási arány 1.:''' A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a.
'''Támadási arány 2.:''' A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a.
'''Támadási arány 2.:''' A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a.


51. sor: 52. sor:
- Amennyiben egy nagy és egy kicsi játékos ugyan azt a barbár falut támadja, akkor a támadások beérnek, még foglalás esetén is, mert a barbár falvak nem számítanak bele a támadási limitbe. Tehát ha két játékos elindul ugyan azért a faluért, az viszi, aki hamarabb beér és foglal, és a kisegítő csapatok is beérkeznek. Ezt követően azonban, mivel a falu birtokba került, már nem fogja tudni támadni a másik játékos.
- Amennyiben egy nagy és egy kicsi játékos ugyan azt a barbár falut támadja, akkor a támadások beérnek, még foglalás esetén is, mert a barbár falvak nem számítanak bele a támadási limitbe. Tehát ha két játékos elindul ugyan azért a faluért, az viszi, aki hamarabb beér és foglal, és a kisegítő csapatok is beérkeznek. Ezt követően azonban, mivel a falu birtokba került, már nem fogja tudni támadni a másik játékos.


==Megváltozott végjáték ismertető==
=='''Megváltozott végjáték ismertető'''==


A könnyített világok indításakor a fő cél a gyakorlás, és nem a végtelenített szerver-működés.
A könnyített világok indításakor a fő cél a gyakorlás, és nem a végtelenített szerver-működés.
A végjáték minden esetben ''DOMINANCIA'' típusú.  
A végjáték minden esetben ''DOMINANCIA'' típusú.  


'''Részletek:'''
'''Részletek:'''
Megnyitás utáni '''6. hónapban''': megszűnik az új játékosok belépési lehetősége a világra.
Megnyitás utáni '''6. hónapban''': megszűnik az új játékosok belépési lehetősége a világra.
Megnyitás utáni '''13. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 140%-ra
Megnyitás utáni '''13. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 140%-ra
Megnyitás utáni '''14. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 170%-ra
Megnyitás utáni '''14. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 170%-ra
Megnyitás utáni '''15. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 200%-ra
Megnyitás utáni '''15. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 200%-ra
Megnyitás utáni '''16. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 250%-ra
Megnyitás utáni '''16. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 250%-ra
Megnyitás utáni '''17. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 300%-ra
Megnyitás utáni '''17. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 300%-ra
Megnyitás utáni '''18. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 400%-ra
Megnyitás utáni '''18. hónapban:''' a támadhatóságot emeljük 400%-ra
Megnyitás utáni '''19. hónapban:'''
Megnyitás utáni '''19. hónapban:'''
- Támadási blokkot töröljük
- Támadási blokkot töröljük
- A kezdőfalu befoglalását engedélyezzük
- A kezdőfalu befoglalását engedélyezzük
- Át lehet lépni a legújabb Könnyített világra
- Át lehet lépni a legújabb Könnyített világra
- Dominancia alapú végjáték kerül bevezetésre, minden hirdetményben megadott elérendő területi aránnyal (ez világonként eltérhet)
- Dominancia alapú végjáték kerül bevezetésre, minden hirdetményben megadott elérendő területi aránnyal (ez világonként eltérhet)
- Az újrakezdés többé nem lehetséges a világon
- Az újrakezdés többé nem lehetséges a világon
- Az érmék gyártási költségét 0.2-re csökkentjük
- Az érmék gyártási költségét 0.2-re csökkentjük

A lap jelenlegi, 2018. december 2., 18:00-kori változata

A Klánháború könnyített világainak 7. szerverétől változások várhatók a végjáték menetében. Azért, hogy minden, a világokat érintő információkat egyben lássátok, a többi fontos információt is megjelenítjük.

A Klánháború egyike a legnehezebb játékoknak, ha nem a legnehezebb. Gyakran előfordul, hogy új játékosaink csatlakoznak, felépítik birodalmukat, amit aztán a tapasztaltabb, erősebb játékosok egy pillanat alatt elvesznek tőlük. Ezért a játékot egy új lehetőséggel bővítettük, ez pedig a Könnyített Világ.

Általánosan

- A Könnyített Világ azok számára elérhető, akik szeretnének a normál versenyvilágokra felkészülni, gyakorolni. Minden világról egyszer (és csak egyszer) át lehet lépni a könnyített világra - ahol gyakorlatilag az átlépő világról "leklónozzuk" a faluját.

- Így fontos, hogy jó kezdőfalut (és világot) válassz, mert egy könnyített világra csak egyszer tudsz átlépni, egyszerre csak egy világról.

- Amennyiben törlöd a falvad a könnyített világon, akkor lehetőséged nyílik újra átlépni, de csak egy másik világról, nem arról, amiről már egyszer átléptél.

- Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy mindig csak a legutolsó könnyített világ nyitott, így ha egy korábbi világról törlöd magad, akkor nem tudsz oda még egyszer visszalépni.

- Az átlépéshez egy külön felület nyújt segítséget, ahol meghatározhatod, hogy mit vinnél át, illetve a rendszer automatikusan jelzi, ha valami nem átvihető (beállításokkal ütközik), vagy épp megerősítést kér (pl: aktivált prémium felületek).

- Vigyázzatok! A megerősített, végleges átlépést a rendszer nem tudja "visszacsinálni", tehát gondoljátok meg, mit szeretnétek átvinni a könnyített világra!

- Nem befolyásolja a "normál" szerverek indítási idejét.

- Lehetőséget ad arra, hogy a játékos megismerkedjen a játék rejtelmeivel.

- Speed és Classic szerverről nem lehet átkerülni.

- Van végjáték és győztes.

- A jelenleg elérhető könnyített világra csak egyszer léphetsz át, de azt bármelyik normál világról megteheted.

- A könnyített világon a kezdőfalu nem foglalható el.

- A könnyített világokon a jövőben a klántárs nem lesz támadható.

- Csak egy falu vihető át (a legmagasabb pontszámú).

- Átlépés után a normál világon maradó falvaid és a fiókod érintetlenek maradnak.

- A prémium funkciók átvihetők a könnyített világra. Azonban ha így teszel, azon a világon, ahonnan átviszed őket, deaktiválódnak.

- Dönthetsz úgy, hogy a leltár tartalmát átviszed a könnyített világra. Elképzelhető, hogy néhány tárgy nem vihető át. Az átlépés után kapsz egy jelentést, amely tájékoztat arról, hogy mely tárgyak nem voltak átvihetők.

A Prémium felületek és a leltár tartalmának átvitele a játékos döntése, amely NEM visszafordítható folyamat!

Támadási limit

A rendszer a játékosok pontszámát ellenőrzi a támadás indításakor, és nem a különálló falvakét.

Támadási arány 1.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a.

Támadási arány 2.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a.

- A támadási limit azt jelenti, hogy egy játékos a saját összpontszámánál +/- 20%-al nagyobb/kisebb játékost nem tud támadni - így nincs arra lehetőség, hogy egy nagyobb játékos "lerohanjon" egy kisebbet.

- Amennyiben egy nagy és egy kicsi játékos ugyan azt a barbár falut támadja, akkor a támadások beérnek, még foglalás esetén is, mert a barbár falvak nem számítanak bele a támadási limitbe. Tehát ha két játékos elindul ugyan azért a faluért, az viszi, aki hamarabb beér és foglal, és a kisegítő csapatok is beérkeznek. Ezt követően azonban, mivel a falu birtokba került, már nem fogja tudni támadni a másik játékos.

Megváltozott végjáték ismertető

A könnyített világok indításakor a fő cél a gyakorlás, és nem a végtelenített szerver-működés. A végjáték minden esetben DOMINANCIA típusú.


Részletek:

Megnyitás utáni 6. hónapban: megszűnik az új játékosok belépési lehetősége a világra.

Megnyitás utáni 13. hónapban: a támadhatóságot emeljük 140%-ra

Megnyitás utáni 14. hónapban: a támadhatóságot emeljük 170%-ra

Megnyitás utáni 15. hónapban: a támadhatóságot emeljük 200%-ra

Megnyitás utáni 16. hónapban: a támadhatóságot emeljük 250%-ra

Megnyitás utáni 17. hónapban: a támadhatóságot emeljük 300%-ra

Megnyitás utáni 18. hónapban: a támadhatóságot emeljük 400%-ra

Megnyitás utáni 19. hónapban:

- Támadási blokkot töröljük

- A kezdőfalu befoglalását engedélyezzük

- Át lehet lépni a legújabb Könnyített világra

- Dominancia alapú végjáték kerül bevezetésre, minden hirdetményben megadott elérendő területi aránnyal (ez világonként eltérhet)

- Az újrakezdés többé nem lehetséges a világon

- Az érmék gyártási költségét 0.2-re csökkentjük