„Klán-készségek” változatai közötti eltérés
Nincs szerkesztési összefoglaló |
|||
86. sor: | 86. sor: | ||
Minden héten a klán egy véletlenszerű küldetést kap, hogy további presztízst tudjon szerezni. Minden játékos bónuszt kap a küldetésben való részvételért, és egyben a klán is; a klán teljesítmény a játékosainak egyéni teljesítményének átlaga alapján kerül kiszámításra. A küldetésben való inaktivitás (= a játékos nem vesz részt), vagy az első mérföldkő elérésének hiánya az aktív küldetésben "0"-ként lesz értelmezve. Bár a meghatározott célok azonosak, a célpont meghatározása (pl. megépítendő épületek) függ attól, hogy az adott játékos mennyi ideje játszik az adott világon. Ezzel kívánjuk a feladatot mindenki számára elérhetővé tenni. | Minden héten a klán egy véletlenszerű küldetést kap, hogy további presztízst tudjon szerezni. Minden játékos bónuszt kap a küldetésben való részvételért, és egyben a klán is; a klán teljesítmény a játékosainak egyéni teljesítményének átlaga alapján kerül kiszámításra. A küldetésben való inaktivitás (= a játékos nem vesz részt), vagy az első mérföldkő elérésének hiánya az aktív küldetésben "0"-ként lesz értelmezve. Bár a meghatározott célok azonosak, a célpont meghatározása (pl. megépítendő épületek) függ attól, hogy az adott játékos mennyi ideje játszik az adott világon. Ezzel kívánjuk a feladatot mindenki számára elérhetővé tenni. | ||
[[Fájl:Klán küldetés2.png]] | [[Fájl:Klán küldetés2.png]] | ||
== XP aktiválási szakaszok a klánok méretétől függően == | |||
{|class="wikitable" style="text-align: center;" | |||
|- bgcolor="#8D7654" | |||
!rowspan="2" | Szint | |||
!colspan="4" | Klánlimit | |||
|- bgcolor="#8D7654" | |||
!10 | |||
!20 | |||
!30 | |||
!40+ | |||
|- | |||
|1 || 0 || 0 || 0 || 0 | |||
|- | |||
|2 || 100 || 200 || 300 || 400 | |||
|- | |||
|3 || 246 || 492 || 739 || 985 | |||
|- | |||
|4 || 417 || 834 || 1.251 || 1.668 | |||
|- | |||
|5 || 606 || 1.213 || 1.819 || 2.425 | |||
|- | |||
|6 || 810 || 1.621 || 2.431 || 3.241 | |||
|- | |||
|7 || 1.027 || 2.054 || 3.081 || 4.108 | |||
|- | |||
|8 || 1.255 || 2.510 || 3.765 || 5.020 | |||
|- | |||
|9 || 1.493 || 2.986 || 4.479 || 5.971 | |||
|- | |||
|10 || 1.740 || 3.480 || 5.220 || 6.959 | |||
|- | |||
|11 || 1.995 || 3.991 || 5.986 || 7.981 | |||
|- | |||
|12 || 2.258 || 4.517 || 6.775 || 9.034 | |||
|- | |||
|13 || 2.529 || 5.058 || 7.587 || 10.116 | |||
|- | |||
|14 || 2.806 || 5.612 || 8.419 || 11.225 | |||
|- | |||
|15 || 3.090 || 6.180 || 9.270 || 12.360 | |||
|- | |||
|16 || 3.380 || 6.760 || 10.140 || 13.520 | |||
|- | |||
|17 || 3.676 || 7.352 || 11.028 || 14.703 | |||
|- | |||
|18 || 3.977 || 7.955 || 11.932 || 15.909 | |||
|- | |||
|19 || 4.284 || 8.568 || 12.852 || 17.136 | |||
|- | |||
|20 || 4.596 || 9.192 || 13.788 || 18.384 | |||
|- | |||
|'''Összesen''' || '''40.285''' || '''80.575''' || '''120.862''' || '''161.145''' | |||
|} | |||
== Összefoglaló videó == | == Összefoglaló videó == | ||
[https://www.youtube.com/watch?v=BFX26qlB7JI Ismertető videó] | [https://www.youtube.com/watch?v=BFX26qlB7JI Ismertető videó] |
A lap 2017. június 5., 12:04-kori változata
Bemutatjuk újításunkat, a klán-készségeket, amelynek célja, hogy azok a játékosok, akik belépnek egy klánba, és ott is maradnak, előnyökhöz jussanak a közelgő harcokban.
Presztízs
Az első fogalom, az újdonsággal kapcsolatban, ami bevezetésre kerül, a "Presztízs". Minden héten, a klánhoz csatlakozás után minden játékos "Presztízst" kap jutalmul. Ez felhasználható a saját falvak/egységek fejlesztésére, vagy a klánnak is adományozható, hogy az még több bónuszt tudjon megszerezni, és így minden játékos még erősebbé váljon.
A Presztízs lényegében egy eszköz, amely felhasználható arra, hogy a készségek aktiválásra kerüljenek, vagy hogy adományozás után a klán képességeinek szintje növekedjen. A kapott Presztízs mennyisége függ a klánban eltöltött idő mennyiségétől. A régebbi tagok többet kapnak, mint az újonnan érkezettek. A Presztízs összegyűjthető, és később is felhasználható, azonban ha valaki elhagyja az adott klánt, az összegyűjtött és fel nem használt Presztízst elveszíti.
Készségek
Jelenleg hét készség közül lehet választani. Mindegyik a játék egy-egy speciális területére ad bónuszt, és az aktiválásukért Presztízs pontokkal kell fizetni. Mindegyik képességet a klán egészének fejlődése teszi elérhetővé, és az erejük is a klán szintjének növekedésével emelkedik. Mindegyik klántag szabadon dönthet arról, hogy melyik elérhető készséget kívánja aktiválni falvaira. A készségek folyamatosan aktívak, és a menü jobb oldalán érhetők el. A visszaszámláló és a folyamatábra mutatja meg, hogy a készség még mennyi ideig aktív.
A következő táblázat áttekintést ad a készségekről, a hatásukról, és a költségekről.
Képesség kép | Képesség név | Elérhető | Költség | Hatás |
---|---|---|---|---|
Barátság | Szint: 1 | 50 Fájl:Presztízs.png | Amíg ez a készség aktiválva van, a barbárok fosztogatása gyorsabb ennyivel: n%. | |
Gyors farmolás | Szint: 2 | 70 Fájl:Presztízs.png | Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni | |
Túlóra | Szint: 4 | 100 Fájl:Presztízs.png |
| |
Technokrácia | Szint: 6 | 100 Fájl:Presztízs.png | Minden építkezés gyorsabb ennyivel: +n% | |
Sorozás | Szint: 8 | 100 Fájl:Presztízs.png | Minden toborzás gyorsabb ennyivel: +n% | |
Előőrs | Szint: 10 | 140 Fájl:Presztízs.png |
| |
Királyi Gárda | Szint: 10 | 140 Fájl:Presztízs.png |
|
Klán szint
A klán szint szabja meg, hogy mely képességek érhetők el a klántagok számára, ugyanúgy, ahogy a még zárt képességek szintjét is. A klán szintjének növeléséhez arra van szükség, hogy a klántagok a saját Presztízsükből adományozzanak a klánnak, hogy így növeljék az XP szintjét. Amint az XP elér egy meghatározott szintet, a klán szintje növekedni fog.
Bár a klán szintje soha nem lehet kevesebb nullánál, XP-t veszít, ha egy játékost kitesznek a vezetői. Az, hogy mennyi az elvesztett XP értéke attól függ, hogy a kitett játékos mióta volt a klán tagja, és jelenleg hány tagja van a klánnak. Amennyiben a klán túl sok XP-t veszít, az utoljára oldott készség ismét zárt lesz, addig, amíg az eléréséhez szükséges szintet a klán újra el nem éri. A klánból kilépő játékosok, valamint inaktív tagoktól való megválás nem csökkentik a klán XP szintjét. A játékos kirakásáért elveszíthető XP mennyisége egy figyelmeztetésben lesz olvasható.
Küldetések
Minden héten a klán egy véletlenszerű küldetést kap, hogy további presztízst tudjon szerezni. Minden játékos bónuszt kap a küldetésben való részvételért, és egyben a klán is; a klán teljesítmény a játékosainak egyéni teljesítményének átlaga alapján kerül kiszámításra. A küldetésben való inaktivitás (= a játékos nem vesz részt), vagy az első mérföldkő elérésének hiánya az aktív küldetésben "0"-ként lesz értelmezve. Bár a meghatározott célok azonosak, a célpont meghatározása (pl. megépítendő épületek) függ attól, hogy az adott játékos mennyi ideje játszik az adott világon. Ezzel kívánjuk a feladatot mindenki számára elérhetővé tenni. Fájl:Klán küldetés2.png
XP aktiválási szakaszok a klánok méretétől függően
Szint | Klánlimit | |||
---|---|---|---|---|
10 | 20 | 30 | 40+ | |
1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | 100 | 200 | 300 | 400 |
3 | 246 | 492 | 739 | 985 |
4 | 417 | 834 | 1.251 | 1.668 |
5 | 606 | 1.213 | 1.819 | 2.425 |
6 | 810 | 1.621 | 2.431 | 3.241 |
7 | 1.027 | 2.054 | 3.081 | 4.108 |
8 | 1.255 | 2.510 | 3.765 | 5.020 |
9 | 1.493 | 2.986 | 4.479 | 5.971 |
10 | 1.740 | 3.480 | 5.220 | 6.959 |
11 | 1.995 | 3.991 | 5.986 | 7.981 |
12 | 2.258 | 4.517 | 6.775 | 9.034 |
13 | 2.529 | 5.058 | 7.587 | 10.116 |
14 | 2.806 | 5.612 | 8.419 | 11.225 |
15 | 3.090 | 6.180 | 9.270 | 12.360 |
16 | 3.380 | 6.760 | 10.140 | 13.520 |
17 | 3.676 | 7.352 | 11.028 | 14.703 |
18 | 3.977 | 7.955 | 11.932 | 15.909 |
19 | 4.284 | 8.568 | 12.852 | 17.136 |
20 | 4.596 | 9.192 | 13.788 | 18.384 |
Összesen | 40.285 | 80.575 | 120.862 | 161.145 |