„Klán-készségek” változatai közötti eltérés
36. sor: | 36. sor: | ||
| align="center" | Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni | | align="center" | Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni | ||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |- bgcolor="#F4E4BC" | ||
| align="center" | | | align="center" | [[Fájl:Túlóra.png ]] | ||
| align="center" | | | align="center" | Túlóra | ||
| align="center" | Szint: 4 | | align="center" | Szint: 4 | ||
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]] | | align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]] | ||
| align="center" | | | align="center" | | ||
* +n% fa termelés | |||
* +n% agyag termelés | |||
* +n% vas termelés | |||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |- bgcolor="#F4E4BC" | ||
| align="center" | | | align="center" | [[Fájl:Technokrácia.png]] | ||
| align="center" | | | align="center" | Technokrácia | ||
| align="center" | Szint: 6 | | align="center" | Szint: 6 | ||
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]] | | align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]] | ||
| align="center" | | | align="center" | Minden építkezés gyorsabb ennyivel: +n% | ||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |- bgcolor="#F4E4BC" | ||
| align="center" | | | align="center" | [[Fájl:Sorozás.png]] | ||
| align="center" | | | align="center" | Sorozás | ||
| align="center" | Szint: 8 | | align="center" | Szint: 8 | ||
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]] | | align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]] | ||
| align="center" | | | align="center" | Minden toborzás gyorsabb ennyivel: +n% | ||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |- bgcolor="#F4E4BC" | ||
| align="center" | | | align="center" | [[Fájl:Előőrs.png]] | ||
| align="center" | | | align="center" | Előőrs | ||
| align="center" | Szint: 10 | | align="center" | Szint: 10 | ||
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]] | | align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]] | ||
| align="center" | | | align="center" | | ||
* Bárdos: +n% támadóerő | |||
* Könnyűlovas: +n% támadóerő | |||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |- bgcolor="#F4E4BC" | ||
| align="center" | | | align="center" | [[Fájl:Királyi Gárda.png]] | ||
| align="center" | | | align="center" | Királyi Gárda | ||
| align="center" | Szint: 10 | | align="center" | Szint: 10 | ||
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]] | | align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]] | ||
| align="center" | | | align="center" | | ||
* Lándzsás: +n% védekezőerő | |||
* Kardos: +n% védekezőerő | |||
|} | |} | ||
A lap 2017. június 5., 11:48-kori változata
Bemutatjuk újításunkat, a klán-készségeket, amelynek célja, hogy azok a játékosok, akik belépnek egy klánba, és ott is maradnak, előnyökhöz jussanak a közelgő harcokban.
Presztízs
Az első fogalom, az újdonsággal kapcsolatban, ami bevezetésre kerül, a "Presztízs". Minden héten, a klánhoz csatlakozás után minden játékos "Presztízst" kap jutalmul. Ez felhasználható a saját falvak/egységek fejlesztésére, vagy a klánnak is adományozható, hogy az még több bónuszt tudjon megszerezni, és így minden játékos még erősebbé váljon.
A Presztízs lényegében egy eszköz, amely felhasználható arra, hogy a készségek aktiválásra kerüljenek, vagy hogy adományozás után a klán képességeinek szintje növekedjen. A kapott Presztízs mennyisége függ a klánban eltöltött idő mennyiségétől. A régebbi tagok többet kapnak, mint az újonnan érkezettek. A Presztízs összegyűjthető, és később is felhasználható, azonban ha valaki elhagyja az adott klánt, az összegyűjtött és fel nem használt Presztízst elveszíti.
Készségek
Jelenleg hét készség közül lehet választani. Mindegyik a játék egy-egy speciális területére ad bónuszt, és az aktiválásukért Presztízs pontokkal kell fizetni. Mindegyik képességet a klán egészének fejlődése teszi elérhetővé, és az erejük is a klán szintjének növekedésével emelkedik. Mindegyik klántag szabadon dönthet arról, hogy melyik elérhető készséget kívánja aktiválni falvaira. A készségek folyamatosan aktívak, és a menü jobb oldalán érhetők el. A visszaszámláló és a folyamatábra mutatja meg, hogy a készség még mennyi ideig aktív.
A következő táblázat áttekintést ad a készségekről, a hatásukról, és a költségekről.
Képesség kép | Képesség név | Elérhető | Költség | Hatás |
---|---|---|---|---|
Barátság | Szint: 1 | 50 Fájl:Presztízs.png | Amíg ez a készség aktiválva van, a barbárok fosztogatása gyorsabb ennyivel: n%. | |
Gyors farmolás | Szint: 2 | 70 Fájl:Presztízs.png | Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni | |
Túlóra | Szint: 4 | 100 Fájl:Presztízs.png |
| |
Technokrácia | Szint: 6 | 100 Fájl:Presztízs.png | Minden építkezés gyorsabb ennyivel: +n% | |
Sorozás | Szint: 8 | 100 Fájl:Presztízs.png | Minden toborzás gyorsabb ennyivel: +n% | |
Előőrs | Szint: 10 | 140 Fájl:Presztízs.png |
| |
Királyi Gárda | Szint: 10 | 140 Fájl:Presztízs.png |
|
Klán szint
A klán szint szabja meg, hogy mely képességek érhetők el a klántagok számára, ugyanúgy, ahogy a még zárt képességek szintjét is. A klán szintjének növeléséhez arra van szükség, hogy a klántagok a saját Presztízsükből adományozzanak a klánnak, hogy így növeljék az XP szintjét. Amint az XP elér egy meghatározott szintet, a klán szintje növekedni fog.
Bár a klán szintje soha nem lehet kevesebb nullánál, XP-t veszít, ha egy játékost kitesznek a vezetői. Az, hogy mennyi az elvesztett XP értéke attól függ, hogy a kitett játékos mióta volt a klán tagja, és jelenleg hány tagja van a klánnak. Amennyiben a klán túl sok XP-t veszít, az utoljára oldott készség ismét zárt lesz, addig, amíg az eléréséhez szükséges szintet a klán újra el nem éri. A klánból kilépő játékosok, valamint inaktív tagoktól való megválás nem csökkentik a klán XP szintjét. A játékos kirakásáért elveszíthető XP mennyisége egy figyelmeztetésben lesz olvasható.
Küldetések
Minden héten a klán egy véletlenszerű küldetést kap, hogy további presztízst tudjon szerezni. Minden játékos bónuszt kap a küldetésben való részvételért, és egyben a klán is; a klán teljesítmény a játékosainak egyéni teljesítményének átlaga alapján kerül kiszámításra. A küldetésben való inaktivitás (= a játékos nem vesz részt), vagy az első mérföldkő elérésének hiánya az aktív küldetésben "0"-ként lesz értelmezve. Bár a meghatározott célok azonosak, a célpont meghatározása (pl. megépítendő épületek) függ attól, hogy az adott játékos mennyi ideje játszik az adott világon. Ezzel kívánjuk a feladatot mindenki számára elérhetővé tenni.