„Klán-készségek” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
36. sor: 36. sor:
| align="center" | Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni
| align="center" | Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni
|- bgcolor="#F4E4BC"
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" |  
| align="center" | [[Fájl:Túlóra.png ]]
| align="center" |  
| align="center" | Túlóra
| align="center" | Szint: 4
| align="center" | Szint: 4
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" |  
* +n% fa termelés
* +n% agyag termelés
* +n% vas termelés
|- bgcolor="#F4E4BC"
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" |  
| align="center" | [[Fájl:Technokrácia.png]]
| align="center" |  
| align="center" | Technokrácia
| align="center" | Szint: 6
| align="center" | Szint: 6
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" | Minden építkezés gyorsabb ennyivel: +n%
|- bgcolor="#F4E4BC"
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" |  
| align="center" | [[Fájl:Sorozás.png]]
| align="center" |  
| align="center" | Sorozás
| align="center" | Szint: 8
| align="center" | Szint: 8
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" | Minden toborzás gyorsabb ennyivel: +n%
|- bgcolor="#F4E4BC"
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" |  
| align="center" | [[Fájl:Előőrs.png]]
| align="center" |  
| align="center" | Előőrs
| align="center" | Szint: 10
| align="center" | Szint: 10
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" |  
* Bárdos: +n% támadóerő
* Könnyűlovas: +n% támadóerő
|- bgcolor="#F4E4BC"
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" |  
| align="center" | [[Fájl:Királyi Gárda.png]]
| align="center" |  
| align="center" | Királyi Gárda
| align="center" | Szint: 10
| align="center" | Szint: 10
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" |  
* Lándzsás: +n% védekezőerő
* Kardos: +n% védekezőerő
|}
|}



A lap 2017. június 5., 11:48-kori változata

Bemutatjuk újításunkat, a klán-készségeket, amelynek célja, hogy azok a játékosok, akik belépnek egy klánba, és ott is maradnak, előnyökhöz jussanak a közelgő harcokban.


Presztízs

Az első fogalom, az újdonsággal kapcsolatban, ami bevezetésre kerül, a "Presztízs". Minden héten, a klánhoz csatlakozás után minden játékos "Presztízst" kap jutalmul. Ez felhasználható a saját falvak/egységek fejlesztésére, vagy a klánnak is adományozható, hogy az még több bónuszt tudjon megszerezni, és így minden játékos még erősebbé váljon.

A Presztízs lényegében egy eszköz, amely felhasználható arra, hogy a készségek aktiválásra kerüljenek, vagy hogy adományozás után a klán képességeinek szintje növekedjen. A kapott Presztízs mennyisége függ a klánban eltöltött idő mennyiségétől. A régebbi tagok többet kapnak, mint az újonnan érkezettek. A Presztízs összegyűjthető, és később is felhasználható, azonban ha valaki elhagyja az adott klánt, az összegyűjtött és fel nem használt Presztízst elveszíti.


Készségek

Jelenleg hét készség közül lehet választani. Mindegyik a játék egy-egy speciális területére ad bónuszt, és az aktiválásukért Presztízs pontokkal kell fizetni. Mindegyik képességet a klán egészének fejlődése teszi elérhetővé, és az erejük is a klán szintjének növekedésével emelkedik. Mindegyik klántag szabadon dönthet arról, hogy melyik elérhető készséget kívánja aktiválni falvaira. A készségek folyamatosan aktívak, és a menü jobb oldalán érhetők el. A visszaszámláló és a folyamatábra mutatja meg, hogy a készség még mennyi ideig aktív.

A következő táblázat áttekintést ad a készségekről, a hatásukról, és a költségekről.

Képesség kép Képesség név Elérhető Költség Hatás
Skill friendship.png Barátság Szint: 1 50 Fájl:Presztízs.png Amíg ez a készség aktiválva van, a barbárok fosztogatása gyorsabb ennyivel: n%.
Gyors farmolás.png Gyors farmolás Szint: 2 70 Fájl:Presztízs.png Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni
Túlóra.png Túlóra Szint: 4 100 Fájl:Presztízs.png
  • +n% fa termelés
  • +n% agyag termelés
  • +n% vas termelés
Technokrácia.png Technokrácia Szint: 6 100 Fájl:Presztízs.png Minden építkezés gyorsabb ennyivel: +n%
Sorozás.png Sorozás Szint: 8 100 Fájl:Presztízs.png Minden toborzás gyorsabb ennyivel: +n%
Előőrs.png Előőrs Szint: 10 140 Fájl:Presztízs.png
  • Bárdos: +n% támadóerő
  • Könnyűlovas: +n% támadóerő
Királyi Gárda.png Királyi Gárda Szint: 10 140 Fájl:Presztízs.png
  • Lándzsás: +n% védekezőerő
  • Kardos: +n% védekezőerő

Klán szint

A klán szint szabja meg, hogy mely képességek érhetők el a klántagok számára, ugyanúgy, ahogy a még zárt képességek szintjét is. A klán szintjének növeléséhez arra van szükség, hogy a klántagok a saját Presztízsükből adományozzanak a klánnak, hogy így növeljék az XP szintjét. Amint az XP elér egy meghatározott szintet, a klán szintje növekedni fog.

Bár a klán szintje soha nem lehet kevesebb nullánál, XP-t veszít, ha egy játékost kitesznek a vezetői. Az, hogy mennyi az elvesztett XP értéke attól függ, hogy a kitett játékos mióta volt a klán tagja, és jelenleg hány tagja van a klánnak. Amennyiben a klán túl sok XP-t veszít, az utoljára oldott készség ismét zárt lesz, addig, amíg az eléréséhez szükséges szintet a klán újra el nem éri. A klánból kilépő játékosok, valamint inaktív tagoktól való megválás nem csökkentik a klán XP szintjét. A játékos kirakásáért elveszíthető XP mennyisége egy figyelmeztetésben lesz olvasható.


Küldetések

Minden héten a klán egy véletlenszerű küldetést kap, hogy további presztízst tudjon szerezni. Minden játékos bónuszt kap a küldetésben való részvételért, és egyben a klán is; a klán teljesítmény a játékosainak egyéni teljesítményének átlaga alapján kerül kiszámításra. A küldetésben való inaktivitás (= a játékos nem vesz részt), vagy az első mérföldkő elérésének hiánya az aktív küldetésben "0"-ként lesz értelmezve. Bár a meghatározott célok azonosak, a célpont meghatározása (pl. megépítendő épületek) függ attól, hogy az adott játékos mennyi ideje játszik az adott világon. Ezzel kívánjuk a feladatot mindenki számára elérhetővé tenni.


Összefoglaló videó

Ismertető videó