„Klán-készségek” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
18. sor: 18. sor:
{| style="width:500px"
{| style="width:500px"
|- bgcolor="#8D7654"
|- bgcolor="#8D7654"
! Képesség kép
!align="center" |  Képesség kép
! Képesség név
!align="center" |  Képesség név
! Elérhető
!align="center" |  Elérhető
! Költség
!align="center" |  Költség
! Hatás
!align="center" |  Hatás
|- bgcolor="#F4E4BC"
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" |  
| align="center" | [[Fájl:Skill_friendship.png]]
| align="center" | Barátság
| align="center" | Barátság
| align="center" | Szint: 1
| align="center" | Szint: 1
| align="center" | 50  [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 50  [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni. Nincs hatással a korábban küldött egységekre.  
| align="center" | Amíg ez a készség aktiválva van, a barbárok fosztogatása gyorsabb ennyivel: n%.
|- bgcolor="#F4E4BC"
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" |  
| align="center" | [[Fájl:Gyors_farmolás.png]]
| align="center" |  
| align="center" | Gyors farmolás
| align="center" |  
| align="center" | Szint: 2
| align="center" | 70  [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 70  [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" | Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni
|- bgcolor="#F4E4BC"
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" | Szint: 4
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" |  
44. sor: 44. sor:
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" | Szint: 6
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" |  
50. sor: 50. sor:
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" | Szint: 8
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 100 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" |  
56. sor: 56. sor:
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" | Szint: 10
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" |  
62. sor: 62. sor:
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" |  
| align="center" | Szint: 10
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" | 140 [[Fájl:Presztízs.png]]
| align="center" |  
| align="center" |  
|}
|}


== Klán szint ==
== Klán szint ==

A lap 2017. június 5., 11:27-kori változata

Bemutatjuk újításunkat, a klán-készségeket, amelynek célja, hogy azok a játékosok, akik belépnek egy klánba, és ott is maradnak, előnyökhöz jussanak a közelgő harcokban.


Presztízs

Az első fogalom, az újdonsággal kapcsolatban, ami bevezetésre kerül, a "Presztízs". Minden héten, a klánhoz csatlakozás után minden játékos "Presztízst" kap jutalmul. Ez felhasználható a saját falvak/egységek fejlesztésére, vagy a klánnak is adományozható, hogy az még több bónuszt tudjon megszerezni, és így minden játékos még erősebbé váljon.

A Presztízs lényegében egy eszköz, amely felhasználható arra, hogy a készségek aktiválásra kerüljenek, vagy hogy adományozás után a klán képességeinek szintje növekedjen. A kapott Presztízs mennyisége függ a klánban eltöltött idő mennyiségétől. A régebbi tagok többet kapnak, mint az újonnan érkezettek. A Presztízs összegyűjthető, és később is felhasználható, azonban ha valaki elhagyja az adott klánt, az összegyűjtött és fel nem használt Presztízst elveszíti.


Készségek

Jelenleg hét készség közül lehet választani. Mindegyik a játék egy-egy speciális területére ad bónuszt, és az aktiválásukért Presztízs pontokkal kell fizetni. Mindegyik képességet a klán egészének fejlődése teszi elérhetővé, és az erejük is a klán szintjének növekedésével emelkedik. Mindegyik klántag szabadon dönthet arról, hogy melyik elérhető készséget kívánja aktiválni falvaira. A készségek folyamatosan aktívak, és a menü jobb oldalán érhetők el. A visszaszámláló és a folyamatábra mutatja meg, hogy a készség még mennyi ideig aktív.

A következő táblázat áttekintést ad a készségekről, a hatásukról, és a költségekről.

Képesség kép Képesség név Elérhető Költség Hatás
Skill friendship.png Barátság Szint: 1 50 Fájl:Presztízs.png Amíg ez a készség aktiválva van, a barbárok fosztogatása gyorsabb ennyivel: n%.
Gyors farmolás.png Gyors farmolás Szint: 2 70 Fájl:Presztízs.png Amíg ez a készség aktiválva van, a bejövő támogatás ennyivel: n% fog gyorsabban beérni
Szint: 4 100 Fájl:Presztízs.png
Szint: 6 100 Fájl:Presztízs.png
Szint: 8 100 Fájl:Presztízs.png
Szint: 10 140 Fájl:Presztízs.png
Szint: 10 140 Fájl:Presztízs.png

Klán szint

A klán szint szabja meg, hogy mely képességek érhetők el a klántagok számára, ugyanúgy, ahogy a még zárt képességek szintjét is. A klán szintjének növeléséhez arra van szükség, hogy a klántagok a saját Presztízsükből adományozzanak a klánnak, hogy így növeljék az XP szintjét. Amint az XP elér egy meghatározott szintet, a klán szintje növekedni fog.

Bár a klán szintje soha nem lehet kevesebb nullánál, XP-t veszít, ha egy játékost kitesznek a vezetői. Az, hogy mennyi az elvesztett XP értéke attól függ, hogy a kitett játékos mióta volt a klán tagja, és jelenleg hány tagja van a klánnak. Amennyiben a klán túl sok XP-t veszít, az utoljára oldott készség ismét zárt lesz, addig, amíg az eléréséhez szükséges szintet a klán újra el nem éri. A klánból kilépő játékosok, valamint inaktív tagoktól való megválás nem csökkentik a klán XP szintjét. A játékos kirakásáért elveszíthető XP mennyisége egy figyelmeztetésben lesz olvasható.


Küldetések

Minden héten a klán egy véletlenszerű küldetést kap, hogy további presztízst tudjon szerezni. Minden játékos bónuszt kap a küldetésben való részvételért, és egyben a klán is; a klán teljesítmény a játékosainak egyéni teljesítményének átlaga alapján kerül kiszámításra. A küldetésben való inaktivitás (= a játékos nem vesz részt), vagy az első mérföldkő elérésének hiánya az aktív küldetésben "0"-ként lesz értelmezve. Bár a meghatározott célok azonosak, a célpont meghatározása (pl. megépítendő épületek) függ attól, hogy az adott játékos mennyi ideje játszik az adott világon. Ezzel kívánjuk a feladatot mindenki számára elérhetővé tenni.


Összefoglaló videó

Ismertető videó