„Klán” változatai közötti eltérés
(Új oldal, tartalma: „== Pozíciók a klánban == === Klán alapító === A klán alapítója az a személy, aki a klán létrehozásáért felel. Az ő kezében van minden hatalom: ő tud jo…”) |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
(12 közbenső módosítás, amit 6 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva) | |||
8. sor: | 8. sor: | ||
=== Klán arisztokrácia === | === Klán arisztokrácia === | ||
A klán arisztokráciája gyakorlatilag a klán vezetésével egyenlő, jogukat a klán alapítójától kapják. Szintén tudnak jogokat osztani, meghívni vagy kirakni játékosokat a klánból. Mivel minden hatalom a kezükben van, szintén csak olyan embernek szabad megadni ezeket, aki nem él vissza vele. | A klán arisztokráciája gyakorlatilag a klán vezetésével egyenlő, jogukat a klán alapítójától kapják. Szintén tudnak jogokat osztani (csak alvezérig), meghívni vagy kirakni játékosokat a klánból. Mivel szinte minden hatalom a kezükben van, szintén csak olyan embernek szabad megadni ezeket, aki nem él vissza vele. | ||
=== Meghívás === | === Meghívás === | ||
24. sor: | 24. sor: | ||
=== Klánfórum moderátor === | === Klánfórum moderátor === | ||
Ez a jog lehetővé teszi hogy a játékos a klán fórumát szerkessze és a hozzászólásokat törölje. | Ez a jog lehetővé teszi hogy a játékos a klán fórumát szerkessze és a hozzászólásokat törölje. Joga van fórumokat megosztani más klánokkal. | ||
=== Rejtett fórum === | === Rejtett fórum === | ||
33. sor: | 33. sor: | ||
A játékos láthatja azokat a fórumokat, amelyek nem rejtett fórumok, de csak a megbízható tagok láthatják. | A játékos láthatja azokat a fórumokat, amelyek nem rejtett fórumok, de csak a megbízható tagok láthatják. | ||
{{fel}} | |||
== A megfelelő klán megtalálása == | == A megfelelő klán megtalálása == | ||
40. sor: | 40. sor: | ||
* A legtöbb esetben a legnagyobb, vezető klánok megkeresése nem hasznos, mert ők nem szoktak kezdőket felvenni. | * A legtöbb esetben a legnagyobb, vezető klánok megkeresése nem hasznos, mert ők nem szoktak kezdőket felvenni. | ||
* A klán, amihez csatlakozni szeretnél, célszerű, ha a közeledben van. A távolság nagyon meg tudja nehezíteni egymás segítését, támogatását egy-egy támadás alkalmával, amikor a segítségre gyorsan van szükség. | * A klán, amihez csatlakozni szeretnél, célszerű, ha a közeledben van. A távolság nagyon meg tudja nehezíteni egymás segítését, támogatását egy-egy támadás vagy védekezés alkalmával, amikor a segítségre gyorsan van szükség. | ||
* A klánokat amelyeket megkeresel a térképen, vagy a kontinens rangsorában tudod megnézni. | * A klánokat amelyeket megkeresel a térképen, vagy a kontinens rangsorában tudod megnézni. | ||
{{fel}} | |||
== Szövetség, MNT, Ellenség == | |||
Diplomácia egyezményeket csak az adott klán játékosai látják. Egy Szövetségi vagy MNT viszony kialakítása érdekében kérünk keressétek meg a másik klán diplomatáit és egyeztessetek velük, és csak a megállapodás után jelöljétek be mindketten az adott egyezményt. Ha csak bejelölsz egy klánt, az egyoldalú egyezménnyé válik, és a másik klán nem kap semmi értesítést és nem látja ezt. | |||
Az egyezményeket lehet kötni és bontani. | |||
{{fel}} | |||
== Inaktivitás klánon belül == | |||
* Amennyiben egy játékos inaktivitás miatt törlésre kerül (14 napig nem lépett be a fiókjába), az megjelenik a klán '''áttekintésében'''. | |||
* Ha a klán alapítója törlésre kerül inaktivitás miatt és a klán nem rendelkezik más alapítói joggal, akkor a rendszer felkínálja minden tagnak azt a lehetőséget, hogy vezér lehessen. Amint valaki elfogadja ezt az ajánlatot, úgy ő alapítói jogot kap. | |||
[[Fájl:Vezernevezes.png|link=]] | |||
{{fel}} | |||
== Klán elhagyása == | == Klán elhagyása == | ||
Megtörténhet, hogy nem érzed jól magad a klánban ahol vagy. Lehetőséged van kilépni a klánból. Klikkelj a "kilépés a klánból" feliratra, és már | Megtörténhet, hogy nem érzed jól magad a klánban ahol vagy. Lehetőséged van kilépni a klánból. Klikkelj a "kilépés a klánból" feliratra, és már kint is vagy. | ||
== Zárt klánok == | |||
Néhány körben (Classic, speed világok) a klánokat zárjuk. Ez azt jelenti, hogy a zárás pillanatától kezdve az adott klán nem hagyható el, tag nem rakható ki (max. ha törlődik). Az üres helyekre viszont új tag felvehető. | |||
{{vége}} |
A lap jelenlegi, 2016. február 22., 16:38-kori változata
Pozíciók a klánban
Klán alapító
A klán alapítója az a személy, aki a klán létrehozásáért felel. Az ő kezében van minden hatalom: ő tud jogokat osztani, jogokat elvenni, oszlatni a klánt, megváltoztatni a klán nevét, profilját. Sose add ki a jogokat a kezedből felelőtlenül. Nagyon könnyű ezzel visszaélni, úgy használni ezeket a jogokat, hogy az a klánnak ártson.
Klán arisztokrácia
A klán arisztokráciája gyakorlatilag a klán vezetésével egyenlő, jogukat a klán alapítójától kapják. Szintén tudnak jogokat osztani (csak alvezérig), meghívni vagy kirakni játékosokat a klánból. Mivel szinte minden hatalom a kezükben van, szintén csak olyan embernek szabad megadni ezeket, aki nem él vissza vele.
Meghívás
A játékos meg tud hívni másokat a klánba.
Diplomácia
A játékos megváltoztathatja a klán profilját, diplomáciai megállapodásokat köthet: szövetséget hozhat létre, meg nem támadási megállapodást köthet, vagy akár háborút hirdethet.
Körlevél
A játékos a klán minden tagjának tud levelet küldeni. Amennyiben több mint három játékosnak akar küldeni egyszerre levelet, Prémium Fiók szükséges hozzá.
Klánfórum moderátor
Ez a jog lehetővé teszi hogy a játékos a klán fórumát szerkessze és a hozzászólásokat törölje. Joga van fórumokat megosztani más klánokkal.
Rejtett fórum
A játékos láthatja a rejtett fórumokat, amelyek a normál játékosok számára nem láthatóak.
Fórum megbízható tagok számára
A játékos láthatja azokat a fórumokat, amelyek nem rejtett fórumok, de csak a megbízható tagok láthatják.
A megfelelő klán megtalálása
A játék alapja a csapatmunka. Ezért rendkívül fontos, hogy a játékosok találjanak egy klánt, ahova csatlakozni tudnak. Azt javasoljuk, hogy a kezdő játékosok ne alapítsanak saját klánt, hanem egy, már létező klánt válasszanak, hogy meg tudják tanulni a játék alapjait. Klán alapítását azoknak javasoljuk, akiknek már van némi gyakorlatuk a játékban és egy csapat vezetésében. A megfelelő klán kiválasztásához az alábbi tanácsokat tudjuk adni:
- A legtöbb esetben a legnagyobb, vezető klánok megkeresése nem hasznos, mert ők nem szoktak kezdőket felvenni.
- A klán, amihez csatlakozni szeretnél, célszerű, ha a közeledben van. A távolság nagyon meg tudja nehezíteni egymás segítését, támogatását egy-egy támadás vagy védekezés alkalmával, amikor a segítségre gyorsan van szükség.
- A klánokat amelyeket megkeresel a térképen, vagy a kontinens rangsorában tudod megnézni.
Szövetség, MNT, Ellenség
Diplomácia egyezményeket csak az adott klán játékosai látják. Egy Szövetségi vagy MNT viszony kialakítása érdekében kérünk keressétek meg a másik klán diplomatáit és egyeztessetek velük, és csak a megállapodás után jelöljétek be mindketten az adott egyezményt. Ha csak bejelölsz egy klánt, az egyoldalú egyezménnyé válik, és a másik klán nem kap semmi értesítést és nem látja ezt. Az egyezményeket lehet kötni és bontani.
Inaktivitás klánon belül
- Amennyiben egy játékos inaktivitás miatt törlésre kerül (14 napig nem lépett be a fiókjába), az megjelenik a klán áttekintésében.
- Ha a klán alapítója törlésre kerül inaktivitás miatt és a klán nem rendelkezik más alapítói joggal, akkor a rendszer felkínálja minden tagnak azt a lehetőséget, hogy vezér lehessen. Amint valaki elfogadja ezt az ajánlatot, úgy ő alapítói jogot kap.
Klán elhagyása
Megtörténhet, hogy nem érzed jól magad a klánban ahol vagy. Lehetőséged van kilépni a klánból. Klikkelj a "kilépés a klánból" feliratra, és már kint is vagy.
Zárt klánok
Néhány körben (Classic, speed világok) a klánokat zárjuk. Ez azt jelenti, hogy a zárás pillanatától kezdve az adott klán nem hagyható el, tag nem rakható ki (max. ha törlődik). Az üres helyekre viszont új tag felvehető.