„Facebook játékok” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(13 közbenső módosítás, amit 3 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
16. sor: 16. sor:
'''''A Klánháború Facebook oldalára kikerült játékok posztjába csak a fontos információkat írjuk bele. Mindig vonatkoznak rá az itt említett szabályok. Jogunk van a játékok keretén belül új szabályt bevezetni, ezt feltüntetve a posztba, az a szabály csak az adott körre vonatkozik.'''
'''''A Klánháború Facebook oldalára kikerült játékok posztjába csak a fontos információkat írjuk bele. Mindig vonatkoznak rá az itt említett szabályok. Jogunk van a játékok keretén belül új szabályt bevezetni, ezt feltüntetve a posztba, az a szabály csak az adott körre vonatkozik.'''
''
''
A szabályzat egy kiemelt része, melyet fontos betartani:
*'''Amennyiben, nincs feltüntetve, hogy milyen formában érkezzen a válasz, kötelező módon üzenetben küldjétek!
Amennyiben ez nem teljesül a válaszotok érvénytelen!'''


=Játékosnévhez tartozó tudnivalók=  
=Játékosnévhez tartozó tudnivalók=  
25. sor: 29. sor:
* Jogunkban áll az oldalról véglegesen is kitiltani, ha nem tartod tiszteletben a játékosnévhez tartozó szabályokat.
* Jogunkban áll az oldalról véglegesen is kitiltani, ha nem tartod tiszteletben a játékosnévhez tartozó szabályokat.
* Játékosnév visszaélés - Utólag hiába írsz nekünk, mert nem fogjuk visszaállítani válaszaidat.
* Játékosnév visszaélés - Utólag hiába írsz nekünk, mert nem fogjuk visszaállítani válaszaidat.
* '''Játékosnév változtatás''' esetén kérjük jelezni az oldalnak privát ÜZENETBE ezt. Kérjük írjátok meg a régi és az új játékosnevetek.
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>


53. sor: 58. sor:
A villámkérdések napi szinten aktív játékok, amelyeket véletlenszerű időpontokban teszünk közzé az oldal nevében. A játék lényegében egy, a klánháborúval kapcsolatos kérdésnek a helyesen való megválaszolása, határidőn belül.  
A villámkérdések napi szinten aktív játékok, amelyeket véletlenszerű időpontokban teszünk közzé az oldal nevében. A játék lényegében egy, a klánháborúval kapcsolatos kérdésnek a helyesen való megválaszolása, határidőn belül.  


* '''A válaszokat '''ÜZENETBEN''' kell az oldalnak beküldeni''' (borító alatt jobb oldalt találtok egy üzenet gombot)!
* '''A válaszokat '''ÜZENETBE''' kell az oldalnak beküldeni''' (borító alatt jobb oldalt találtok egy üzenet gombot)!
* Az üzenetnek tartalmaznia kell magát a '''villámkérdést''' (hogy tudjuk mire válaszolsz), a '''válaszodat''' és a '''játékosnevedet'''. Ha csak egy választ kapunk azt nem tudjuk elfogadni!
* Az üzenetnek tartalmaznia kell magát a '''villámkérdést''' (hogy tudjuk mire válaszolsz), a '''válaszodat''' és a '''játékosnevedet'''. Ha csak egy választ kapunk azt nem tudjuk elfogadni!
:: Kivételt képeznek azok a játékosok akik először játszanak velünk. Aki először vesz részt játékunkban és a válasza helyes, de lemaradt a kérdés/játékosnév akkor elfogadjuk kivételesen a válaszát. Továbbá ha a határidőn kívül érkezik a válasz is módunkban áll nekik elfogadni, abban az esetben ha még nem került ki a megfejtés. Amennyiben a játékosnév maradt le: 12 órája van a beküldésre az általunk adott válasz után.  
:: Kivételt képeznek azok a játékosok akik először játszanak velünk. Aki először vesz részt játékunkban és a válasza helyes, de lemaradt a kérdés/játékosnév akkor elfogadjuk kivételesen a válaszát. Továbbá ha a határidőn kívül érkezik a válasz is módunkban áll nekik elfogadni, abban az esetben ha még nem került ki a megfejtés. Amennyiben a játékosnév maradt le: 12 órája van a beküldésre az általunk adott válasz után.  
* A válasz egy üzenetként kell érkezzen (nem lehet ENTER-t nyomni közben), ennek megszegése a válasz érvénytelenítéséhez vezet.
* A válasz egy üzenetként kell érkezzen '''(nem lehet ENTER-t nyomni közben)''', ennek megszegése a válasz érvénytelenítéséhez vezet.
:: Kivételes eset, ha telefonról küldöd be a választ. Ilyenkor elfogadjuk, ha a kérdést képként mellékeled és utána egy üzenetbe küldöd a választ és játékosnevet.
:: Kivételes eset, ha telefonról küldöd be a választ. Ilyenkor elfogadjuk, ha a kérdést képként mellékeled és utána egy üzenetbe küldöd a választ és játékosnevet.
:: Viszont nem fogadjuk el külön-külön mindent, azzal az indokkal hogy telefonról vagy, csak a fent említett eset érvényes.   
:: Viszont nem fogadjuk el külön-külön mindent, azzal az indokkal hogy telefonról vagy, csak a fent említett eset érvényes.   
62. sor: 67. sor:
* Az '''első 5 leggyorsabban válaszoló''' játékos válaszát fogadjuk el.
* Az '''első 5 leggyorsabban válaszoló''' játékos válaszát fogadjuk el.
* Minden játékosnak '''csak''' az '''első válaszát''' fogadjuk el, nem lehet javítani/módosítani a választ.
* Minden játékosnak '''csak''' az '''első válaszát''' fogadjuk el, nem lehet javítani/módosítani a választ.
* ''Megjegyezendő, hogy a villámkérdésekre adott válaszokat (ha nincs még meg az 5) fél év után töröljük, ha az utolsó válaszadás 6 hónapnál régebb történt.''
* ''Megjegyezendő, hogy a villámkérdésekre adott válaszokat (ha nincs még meg az 5) 4 hónap után töröljük, ha az utolsó válaszadás 4 hónapnál régebb történt.''
* '''SZABÁLYTALAN, ha ugyanazt a megfejtést több játékos is beküldi, tehát NEM SZABAD összejátszani. Akik ezt megszegik, nem vehetnek részt a jövőben a játékainkban.''' ''[[Facebook_Szabályzat | (Tovább a szabályzathoz...)]]''
* '''SZABÁLYTALAN, ha ugyanazt a megfejtést több játékos is beküldi, tehát NEM SZABAD összejátszani. Akik ezt megszegik, nem vehetnek részt a jövőben a játékainkban.''' ''[[Facebook_Szabályzat | (Tovább a szabályzathoz...)]]''
* Kérünk a lent említett példa szerint küldjétek a válaszotokat be!
* Kérünk a lent említett példa szerint küldjétek a válaszotokat be!
81. sor: 86. sor:
* Az üzenetnek tartalmaznia kell a villámháború kérdéseit (hogy tudjuk mikre válaszoltok), a válaszaidat és a játékosnevedet.  
* Az üzenetnek tartalmaznia kell a villámháború kérdéseit (hogy tudjuk mikre válaszoltok), a válaszaidat és a játékosnevedet.  
* Mind az összes kérdést és választ fel kell tüntetni.
* Mind az összes kérdést és választ fel kell tüntetni.
* Új játékosokra a villámkérdésekben leírtak vonatkoznak. Új játékosnak az számít aki először vesz részt a villámháborúban.  
* Új játékosnak az számít aki először vesz részt a Facebook játékainkon. Vagyis aki már játszott a villámkérdésekkel az régi játékos.
* Ha egy kérdésre helytelenül válaszolsz nem tudjuk elfogadni válaszodat.
* Ha egy kérdésre helytelenül válaszolsz nem tudjuk elfogadni válaszodat.
* Kérünk a lent említett példa szerint küldjétek a válaszaitokat be!
* Kérünk a lent említett példa szerint küldjétek a válaszaitokat be!
* '''Nyeremény:''' 5 helyes válasz után 80 prémium pont (5 helyes villámháború beküldése után)
* '''Nyeremény:''' 5 elfogadott villámháború után 80 prémium pont  
:: ''A Villámkérdések és a Villámháború válaszai külön kerülnek felvezetésre, összefüggés a két játék között nincs.''
:: ''A Villámkérdések és a Villámháború válaszai külön kerülnek felvezetésre, összefüggés a két játék között nincs.''
----
----
109. sor: 114. sor:
* Alapjában véve ugyanazok a szabályok érvényesek mint a [[#Villámkérdés | villámkérdéseknél]].  
* Alapjában véve ugyanazok a szabályok érvényesek mint a [[#Villámkérdés | villámkérdéseknél]].  
* Az üzenetnek kell tartalmazni a játék nevét (KERESD A HIBÁT), a megfejtést és a játékosnevet.  
* Az üzenetnek kell tartalmazni a játék nevét (KERESD A HIBÁT), a megfejtést és a játékosnevet.  
* '''Nyeremény:''' a Keresd a hibát játékok Villámjátékoknak minősülnek,válaszokat a villámkérdésekkel egybe számoljuk.
* '''Nyeremény:''' a Keresd a hibát játékok nyereményét a moderátor dönti el, minősülhet Villámjátéknak vagy egyes esetekben Prémium Pontot is lehet szerezni velük(10-20 PP)!


''A képek nem feltétlenül tartalmazhatnak hibát, de ilyen képeket ritkán osztunk meg, viszont ilyenkor arra is rá kell jönni.''
''A képek nem feltétlenül tartalmazhatnak hibát, de ilyen képeket ritkán osztunk meg, viszont ilyenkor arra is rá kell jönni.''
116. sor: 121. sor:


Az oldalon Klánháborúhoz köthető szó vagy szavak kerülnek ki (akár mondat), melyekből a betűk nagy része hiányzik, azokat alsó vonallal pótoljuk. Függőleges vonal válassza el a szavakat egymástól (|).  
Az oldalon Klánháborúhoz köthető szó vagy szavak kerülnek ki (akár mondat), melyekből a betűk nagy része hiányzik, azokat alsó vonallal pótoljuk. Függőleges vonal válassza el a szavakat egymástól (|).  
* A tippeket kommentben kell elküldeni a játék alá. Mindenkitől csak az első tippet tudjuk elfogadni, természetesen a szerkesztéseket nyomon követjük, így kérünk mindenkit, hogy ne próbálkozzon vele.
* A tippeket KOMMENTBE kell elküldeni a játék alá. Mindenkitől csak az első tippet tudjuk elfogadni, természetesen a szerkesztéseket nyomon követjük, így kérünk mindenkit, hogy ne próbálkozzon vele.
* A nyertes az oldalnak kell beküldje a játékosnevét, a játék nevét feltüntetve (Akasztófa).  ''Ha ez legkésőbb 48 óra után nem történik meg, a nyertes elesik a nyereménytől, és nem lesz új nyertes kihirdetve.''
* A nyertes az oldalnak kell beküldje a játékosnevét, a játék nevét feltüntetve (Akasztófa).  ''Ha ez legkésőbb 48 óra után nem történik meg, a nyertes elesik a nyereménytől, és nem lesz új nyertes kihirdetve.''
::'''Fontos!''' Ha a játék neve nincs feltüntetve nem vagyunk kötelesek elfogadni a beküldésed, és nem hirdetünk ki új nyertest.  
::'''Fontos!''' Ha a játék neve nincs feltüntetve nem vagyunk kötelesek elfogadni a beküldésed, és nem hirdetünk ki új nyertest.  
135. sor: 140. sor:
* Fontos megjegyezni, hogy a műveket csak a megadott határidőig vesszük figyelembe!
* Fontos megjegyezni, hogy a műveket csak a megadott határidőig vesszük figyelembe!
* Minden esetben CSAK SAJÁT költeménnyel lehet nevezni!
* Minden esetben CSAK SAJÁT költeménnyel lehet nevezni!
* A nyertes a verse végégre kell mellékelje játékosnevét, ha ezt nem teszi meg nem vesz részt a kiértékelésen.  
* A nyertes a verse végére kell mellékelje játékosnevét, ha ezt nem teszi meg nem vesz részt a kiértékelésen.  
* A versek szerkesztése nem engedélyezett, abban az esetben sem, ha csak a játékosnév maradt le, szóval kérünk figyeljetek oda erre!
* A versek szerkesztése nem engedélyezett, abban az esetben sem, ha csak a játékosnév maradt le, szóval kérünk figyeljetek oda erre!
* '''Nyeremény:''' 10 - 30 PP a legjobb művet beküldő játékosnak
* '''Nyeremény:''' 10 - 30 PP a legjobb művet beküldő játékosnak
150. sor: 155. sor:
* A verseket '''KOMMENTBE''' kell elküldeni a feladvány után, melyeket az oldal moderátorai fognak zsűrizni.
* A verseket '''KOMMENTBE''' kell elküldeni a feladvány után, melyeket az oldal moderátorai fognak zsűrizni.
* Fontos megjegyezni, hogy a műveket csak a megadott határidőig vesszük figyelembe!
* Fontos megjegyezni, hogy a műveket csak a megadott határidőig vesszük figyelembe!
* A nyertes a verse végégre kell mellékelje játékosnevét, ha ezt nem teszi meg nem vesz részt a kiértékelésen.  
* A nyertes a verse végére kell mellékelje játékosnevét, ha ezt nem teszi meg nem vesz részt a kiértékelésen.  
* A versek szerkesztése nem engedélyezett, abban az esetben sem, ha csak a játékosnév maradt le, szóval kérünk figyeljetek oda erre!
* A versek szerkesztése nem engedélyezett, abban az esetben sem, ha csak a játékosnév maradt le, szóval kérünk figyeljetek oda erre!
* '''Nyeremény:''' 10 - 30 PP a legjobb művet beküldő játékosnak
* '''Nyeremény:''' 10 - 30 PP a legjobb művet beküldő játékosnak
164. sor: 169. sor:
* Rövidítéseket, mozaik szavakat, idegen nyelvből átvett szavakat sajnos nem tudunk elfogadni.  
* Rövidítéseket, mozaik szavakat, idegen nyelvből átvett szavakat sajnos nem tudunk elfogadni.  
:: Kivételt képez minden olyan eset, amikor a szó magában is használatos.
:: Kivételt képez minden olyan eset, amikor a szó magában is használatos.
* A megoldásokat '''ÜZENETBEN''' kell elküldeni, egyenesen a Klánháború Facebook oldalának.
* A megoldásokat '''ÜZENETBE''' kell elküldeni, egyenesen a Klánháború Facebook oldalának.
* Az üzenetnek a következő elemeket kell tartalmaznia: „SCRABBLE” (tudjuk melyik játékban vesztek részt), a megoldásokat, és a játékosneveteket. Valamely elem hiányában sajnos a megoldást nem tudjuk elfogadni.
* Az üzenetnek a következő elemeket kell tartalmaznia: „SCRABBLE” (tudjuk melyik játékban vesztek részt), a megoldásokat, és a játékosneveteket. Valamely elem hiányában sajnos a megoldást nem tudjuk elfogadni.
* Csakis pontos választ fogadunk el, ha bármelyik kritériumot figyelmen kívül hagytad a válaszodat nem áll módunkban elfogadni:  
* Csakis pontos választ fogadunk el, ha bármelyik kritériumot figyelmen kívül hagytad a válaszodat nem áll módunkban elfogadni:  
190. sor: 195. sor:
* A határidőn belül beérkezett szavakat tudjuk csak elfogadni.  
* A határidőn belül beérkezett szavakat tudjuk csak elfogadni.  
* Minden esetben meg kell találni a '''Klánháborúval kapcsolatos kulcsszót vagy kulcsszavakat''', ennek számát megadjuk, hogy éppen mennyit kell beküldeni.
* Minden esetben meg kell találni a '''Klánháborúval kapcsolatos kulcsszót vagy kulcsszavakat''', ennek számát megadjuk, hogy éppen mennyit kell beküldeni.
* A megoldásokat '''üzenetben''' kell elküldeni, egyenesen a Klánháború Facebook oldalának (a borító alatt jobb oldalon üzenet gomb segítségével).
* A megoldásokat '''ÜZENETBE''' kell elküldeni, egyenesen a Klánháború Facebook oldalának (a borító alatt jobb oldalon üzenet gomb segítségével).
* '''Nyeremény:''' 10 - 20 PP a legtöbb szavat beküldő játékosnak
* '''Nyeremény:''' 10 - 20 PP a legtöbb szavat beküldő játékosnak


217. sor: 222. sor:
* Painttel, vagy más képszerkesztő programmal kell megrajzolni a helyes utat.  
* Painttel, vagy más képszerkesztő programmal kell megrajzolni a helyes utat.  
* Úgy kell rajzolni, hogy ne fedje el a szegélyvonalakat (ajánlott vékonyan).
* Úgy kell rajzolni, hogy ne fedje el a szegélyvonalakat (ajánlott vékonyan).
* A kép aljára fel kell írni a játékosnevet is.
* A megoldást ÜZENETBE kell beküldeni, mellékelve a képet, a játék nevét illetve játékosneved.  
* A megoldást ÜZENETBEN kell beküldeni, mellékelve a képet, a játék nevét illetve játékosneved.  
* A megoldást egybe kell beküldeni, szóval nem külön üzenetekben!
:: TIPP: Nyisd meg a teljes beszélgetést és úgy küld be a képet, mert akkor a Facebook nem küldi egyből el. (Kattints a Chat ablak beállítások fülére, majd a '''Teljes beszélgetés megtekintése''' opcióra. Mindenképpen vedd majd ki a '''Küldés enterrel''' opciót.)
* '''Nyeremény:''' 10 - 30 PP a leggyorsabb 3 válaszolónak
* '''Nyeremény:''' 10 - 30 PP a leggyorsabb 3 válaszolónak
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
[[Kezdőlap | ◄ Vissza a kezdőlapra.]] <br>
[[Kezdőlap | ◄ Vissza a kezdőlapra.]] <br>
[[Facebook | ◄ Vissza az előző oldalra.]]
[[Facebook | ◄ Vissza az előző oldalra.]]

A lap jelenlegi, 2015. december 4., 19:23-kori változata

A világ legnépszerűbb és leggyakrabban használt közösségi oldalán, a Facebookon mi is jelen vagyunk. Azok számára akik szeretnének velünk szórakozni, megtehetik mivel folyamatosan játékokkal kedveskedünk nektek Facebook oldalunkon, amellyel a szórakozás mellett még Prémium pontokat is nyerhettek. Itt megtalálod az összes Facebook Játékunk részletes leírását.

A Klánháború Facebook oldalára kikerült játékok posztjába csak a fontos információkat írjuk bele. Mindig vonatkoznak rá az itt említett szabályok. Jogunk van a játékok keretén belül új szabályt bevezetni, ezt feltüntetve a posztba, az a szabály csak az adott körre vonatkozik.

A szabályzat egy kiemelt része, melyet fontos betartani:

  • Amennyiben, nincs feltüntetve, hogy milyen formában érkezzen a válasz, kötelező módon üzenetben küldjétek!

Amennyiben ez nem teljesül a válaszotok érvénytelen!

Játékosnévhez tartozó tudnivalók

Facebook alapértelmezett játékosnév

  • Mikor Facebook felhasználói fiókoddal először üzenetet írsz nekünk (és megadod játékosneved), az lesz az alapértelmezett játékosneved. Minden Facebook regisztrációhoz csak egy fiók köthető.

  • Bármely szabálypontunk megsértése esetén; első esetben a válaszok törlése; második esetben akár kitiltás is következhet (mind villámjátékoknál, mind egyéb játékoknál).
Ezen csoportba azok a válaszok tartoznak, amelyekre még nem lettek kiutalva a jutalmak. Természetesen a már kiutalt pontokat semmiféleképpen nem vesszük el.
  • Jogunkban áll az oldalról véglegesen is kitiltani, ha nem tartod tiszteletben a játékosnévhez tartozó szabályokat.
  • Játékosnév visszaélés - Utólag hiába írsz nekünk, mert nem fogjuk visszaállítani válaszaidat.
  • Játékosnév változtatás esetén kérjük jelezni az oldalnak privát ÜZENETBE ezt. Kérjük írjátok meg a régi és az új játékosnevetek.

▲ Vissza az oldal tetejére.

További információk/szabályok

Duál játékosfiók - 2 Facebook fiók

• Nincs lehetőség duál fiókkal rendelkező játékosoknak egy időben részt venni játékainkon (azonos körben).
• Bejelentés esetén lehetőség van nem azonos körön játszani.
• Lehetőség van a duál fiók tulajdonosainak más-más játékosnévvel részt venni azonos körön is, de ezt is be kell jelenteni.

Egy játékosfiók - 2 Facebook fiók

• Minden játékosnévhez csak 1 Facebook fiók tartozhat.
• Akkor sincs erre lehetőség, ha egy illetőnek 2 Facebook fiókja van.

Két játékosfiók - 1 Facebook fiók

• Minden Facebook fiókhoz csak egy játékosnév köthető.

A játékban nem játszás - barátnak játszás

• Ha már nem játszol a játékban, de barátodnak nyerni szeretnél megteheted. Megkérünk írd le a régi játékosneved és azt, hogy ezentúl egy barátodnak szeretnéd nyerni a pontokat.
• Ezek után alapértelmezett játékosnév lesz a barátod neve és azt kell mindig megadd. Ha szeretnél ezen változtatni, ugyanúgy jelezned kell nekünk.
• Nincs lehetőséged úgy játszani, hogy nem adsz meg játékosnevet.

További rendelkezések

• Helytelenül írt neveket nem javítjuk, az kerül felvezetésre. Tulajdonképpen elveszted azt a kört. Viszont ha időben javítod, akkor elnézzük. Folyamatos hibázás esetén nem.
• Facebook fióknév változtatás esetén is kérjük ezt jelezni!
• Fiókátadás esetén is kérjük a bejelentést!
• Minden egyéb esetben, illetve ha kérdésetek van keressetek fel minket.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Villámkérdések

A villámkérdések napi szinten aktív játékok, amelyeket véletlenszerű időpontokban teszünk közzé az oldal nevében. A játék lényegében egy, a klánháborúval kapcsolatos kérdésnek a helyesen való megválaszolása, határidőn belül.

  • A válaszokat ÜZENETBE kell az oldalnak beküldeni (borító alatt jobb oldalt találtok egy üzenet gombot)!
  • Az üzenetnek tartalmaznia kell magát a villámkérdést (hogy tudjuk mire válaszolsz), a válaszodat és a játékosnevedet. Ha csak egy választ kapunk azt nem tudjuk elfogadni!
Kivételt képeznek azok a játékosok akik először játszanak velünk. Aki először vesz részt játékunkban és a válasza helyes, de lemaradt a kérdés/játékosnév akkor elfogadjuk kivételesen a válaszát. Továbbá ha a határidőn kívül érkezik a válasz is módunkban áll nekik elfogadni, abban az esetben ha még nem került ki a megfejtés. Amennyiben a játékosnév maradt le: 12 órája van a beküldésre az általunk adott válasz után.
  • A válasz egy üzenetként kell érkezzen (nem lehet ENTER-t nyomni közben), ennek megszegése a válasz érvénytelenítéséhez vezet.
Kivételes eset, ha telefonról küldöd be a választ. Ilyenkor elfogadjuk, ha a kérdést képként mellékeled és utána egy üzenetbe küldöd a választ és játékosnevet.
Viszont nem fogadjuk el külön-külön mindent, azzal az indokkal hogy telefonról vagy, csak a fent említett eset érvényes.
  • Csak a pontos és hibátlan válaszokat fogadjuk el.
  • Az első 5 leggyorsabban válaszoló játékos válaszát fogadjuk el.
  • Minden játékosnak csak az első válaszát fogadjuk el, nem lehet javítani/módosítani a választ.
  • Megjegyezendő, hogy a villámkérdésekre adott válaszokat (ha nincs még meg az 5) 4 hónap után töröljük, ha az utolsó válaszadás 4 hónapnál régebb történt.
  • SZABÁLYTALAN, ha ugyanazt a megfejtést több játékos is beküldi, tehát NEM SZABAD összejátszani. Akik ezt megszegik, nem vehetnek részt a jövőben a játékainkban. (Tovább a szabályzathoz...)
  • Kérünk a lent említett példa szerint küldjétek a válaszotokat be!
  • Nyeremény: 5 helyes válasz után 60 Prémium pont.

Előfordulhat hogy észrevesszük hogy a határidőn belül már megjön az 5 helyes válasz, olyankor kiírjuk kommentbe hogy LEZÁRVA, ezentúl nem érdemes válaszokat beküldeni, mert nem tudjuk elfogadni. Ugyanúgy ahogy a határidő lejárta után se érdemes válaszokat beküldeni, mert nem tudjuk elfogadni.


Példa válasz:
VILLÁMKÉRDÉS: Mi a Klánháború első betűje?
Válasz: K betű
Játékosnevem: xyz123

▲ Vissza az oldal tetejére.

Villámháború

A villámháború hétvégenként elérhető játék. A játék lényegében 5, a klánháborúval kapcsolatos kérdésnek a helyesen való megválaszolása, határidőn belül.

  • Alapjában véve ugyanazok a szabályok érvényesek mint a villámkérdéseknél.
  • Az üzenetnek tartalmaznia kell a villámháború kérdéseit (hogy tudjuk mikre válaszoltok), a válaszaidat és a játékosnevedet.
  • Mind az összes kérdést és választ fel kell tüntetni.
  • Új játékosnak az számít aki először vesz részt a Facebook játékainkon. Vagyis aki már játszott a villámkérdésekkel az régi játékos.
  • Ha egy kérdésre helytelenül válaszolsz nem tudjuk elfogadni válaszodat.
  • Kérünk a lent említett példa szerint küldjétek a válaszaitokat be!
  • Nyeremény: 5 elfogadott villámháború után 80 prémium pont
A Villámkérdések és a Villámháború válaszai külön kerülnek felvezetésre, összefüggés a két játék között nincs.

Példa válasz:
VILLÁMHÁBORÚ:
1. Mi a klánháború első betűje?
2. Melyik évbe indult a Klánháború?
3. Mi a Klánháború angol megnevezése?
4. Hogy hívják a Klánháború fejlesztő cégjét? És mikor alapították?
5. Mennyi a falu maximális pontja lovag nélküli világon?
Válaszaim:
1. K
2. 2008
3. Tribal Wars
4. InnoGames - 2007
5. 12130
Játékosnevem: xyz123

▲ Vissza az oldal tetejére.

Keresd a Hibát

A keresd a hibát játékok legalább heti egy alkalommal megjelennek az oldalon. A játék lényegében, egy a klánháborúval kapcsolatos képen található hibák megállapítása, határidőn belül.

  • Alapjában véve ugyanazok a szabályok érvényesek mint a villámkérdéseknél.
  • Az üzenetnek kell tartalmazni a játék nevét (KERESD A HIBÁT), a megfejtést és a játékosnevet.
  • Nyeremény: a Keresd a hibát játékok nyereményét a moderátor dönti el, minősülhet Villámjátéknak vagy egyes esetekben Prémium Pontot is lehet szerezni velük(10-20 PP)!

A képek nem feltétlenül tartalmazhatnak hibát, de ilyen képeket ritkán osztunk meg, viszont ilyenkor arra is rá kell jönni.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Akasztófa

Az oldalon Klánháborúhoz köthető szó vagy szavak kerülnek ki (akár mondat), melyekből a betűk nagy része hiányzik, azokat alsó vonallal pótoljuk. Függőleges vonal válassza el a szavakat egymástól (|).

  • A tippeket KOMMENTBE kell elküldeni a játék alá. Mindenkitől csak az első tippet tudjuk elfogadni, természetesen a szerkesztéseket nyomon követjük, így kérünk mindenkit, hogy ne próbálkozzon vele.
  • A nyertes az oldalnak kell beküldje a játékosnevét, a játék nevét feltüntetve (Akasztófa). Ha ez legkésőbb 48 óra után nem történik meg, a nyertes elesik a nyereménytől, és nem lesz új nyertes kihirdetve.
Fontos! Ha a játék neve nincs feltüntetve nem vagyunk kötelesek elfogadni a beküldésed, és nem hirdetünk ki új nyertest.
  • Nyeremény: 10 - 20 PP a leggyorsabb játékosnak

Példa játék:
Kérdés: K _ _ N _ _ _ _ R _
Válasz: Klánháború

▲ Vissza az oldal tetejére.

Versírás

A versírás lényege hogy kell írni a megadott témával kapcsolatos verset, amely a klánháborúval kapcsolatos. Néha megadunk néhány szavat amelyeket fel kell használni a versben.

  • A verseket versformába kell írni (strófikus szerkezet).
  • A verseket KOMMENTBE kell elküldeni a feladvány után, melyeket az oldal moderátorai fognak zsűrizni.
  • Fontos megjegyezni, hogy a műveket csak a megadott határidőig vesszük figyelembe!
  • Minden esetben CSAK SAJÁT költeménnyel lehet nevezni!
  • A nyertes a verse végére kell mellékelje játékosnevét, ha ezt nem teszi meg nem vesz részt a kiértékelésen.
  • A versek szerkesztése nem engedélyezett, abban az esetben sem, ha csak a játékosnév maradt le, szóval kérünk figyeljetek oda erre!
  • Nyeremény: 10 - 30 PP a legjobb művet beküldő játékosnak

Természetesen, akinek alkotni támad kedve, a versét kommentelheti a határidő után is, azonban a zsűrizés során, azt nem tudjuk figyelembe venni!

▲ Vissza az oldal tetejére.

Eszperente

Az eszperente nagyban hasonlít a versíráshoz; jellegzetesen magyar nyelvi játék, amelyben értelmes mondatokat kell képezni, ám magánhangzóként kizárólag az "e" betű használható. (versforma ajánlott)

  • Megadott témában verset kell képezni, mely a Klánháborúval kapcsolatos.
  • Ha megadjuk a lehetőséget, akkor használhattok "é" betűt, illetve azokat a szavakat melyet mi megengedünk.
  • Minden esetben CSAK SAJÁT költeménnyel lehet nevezni!
  • A verseket KOMMENTBE kell elküldeni a feladvány után, melyeket az oldal moderátorai fognak zsűrizni.
  • Fontos megjegyezni, hogy a műveket csak a megadott határidőig vesszük figyelembe!
  • A nyertes a verse végére kell mellékelje játékosnevét, ha ezt nem teszi meg nem vesz részt a kiértékelésen.
  • A versek szerkesztése nem engedélyezett, abban az esetben sem, ha csak a játékosnév maradt le, szóval kérünk figyeljetek oda erre!
  • Nyeremény: 10 - 30 PP a legjobb művet beküldő játékosnak

Természetesen, akinek alkotni támad kedve, a versét kommentelheti a határidő után is, azonban a zsűrizés során, azt nem tudjuk figyelembe venni!

▲ Vissza az oldal tetejére.

Scrabble

A scrabble egy szóalkotásos játék, melyben a megadott betűkből kell értelmes magyar szavakat alkotni, lehet az ragozott formában is.

  • Minden esetben meg kell találni az adott témával kapcsolatos szavakat, csak ebben az esetben tudjuk elfogadni a megfejtéseket!
  • Minden betűt egy szóhoz csak annyiszor lehet felhasználni, ahányszor az a megadott betűk listájában szerepel.
  • Rövidítéseket, mozaik szavakat, idegen nyelvből átvett szavakat sajnos nem tudunk elfogadni.
Kivételt képez minden olyan eset, amikor a szó magában is használatos.
  • A megoldásokat ÜZENETBE kell elküldeni, egyenesen a Klánháború Facebook oldalának.
  • Az üzenetnek a következő elemeket kell tartalmaznia: „SCRABBLE” (tudjuk melyik játékban vesztek részt), a megoldásokat, és a játékosneveteket. Valamely elem hiányában sajnos a megoldást nem tudjuk elfogadni.
  • Csakis pontos választ fogadunk el, ha bármelyik kritériumot figyelmen kívül hagytad a válaszodat nem áll módunkban elfogadni:
    • Ha olyan szavat küldesz, amelyben egy betű többször is szerepel mint a megadott listába, a válaszod érvénytelen
    • Ha olyan szavat küldesz, amely nem igazodik a megfelelő témához, a válaszod érvénytelen.
  • Nyeremény: 10 - 20 PP a legtöbb szavat beküldő játékosnak

Játék betűi: K Á N H O B A É L V C I G Ó
Példa válasz:
SCRABBLE
Szavak: klán, világ, hó, ... (szavak felsorolása)
Játékosnévem: xyz123

▲ Vissza az oldal tetejére.

Szókereső

A szókereső játék alapja egy kép, amelyen egymás mellett betűk találhatóak. A lényeg hogy minél több szavat alkossatok.

  • Olyan szavakat keresünk, amelyek a betűkből kirakhatóak, azonban csak olyan szavakat tudunk elfogadni, amelyek betűi a négyzetben egymással érintkeznek, tehát lehet jobbra-balra, felfelé-lefelé vagy akár átlósan is.
  • Minden betűt csak annyiszor lehet felhasználni egy szóhoz, ahányszor szerepel a képen.
  • Minimum 2 betűs szavakat kell képezni.
  • Minden értelmes magyar szó elfogadható, ragozott alakban is.
  • Rövidítéseket, mozaik szavakat, idegen nyelvből átvett szavakat sajnos nem tudunk elfogadni.
  • A határidőn belül beérkezett szavakat tudjuk csak elfogadni.
  • Minden esetben meg kell találni a Klánháborúval kapcsolatos kulcsszót vagy kulcsszavakat, ennek számát megadjuk, hogy éppen mennyit kell beküldeni.
  • A megoldásokat ÜZENETBE kell elküldeni, egyenesen a Klánháború Facebook oldalának (a borító alatt jobb oldalon üzenet gomb segítségével).
  • Nyeremény: 10 - 20 PP a legtöbb szavat beküldő játékosnak

Példa válasz:
Szókereső
Kulcsszó: klán
Szavak: (szavak felsorolása)
Játékosnév: xyz123

▲ Vissza az oldal tetejére.

Kvízjáték

A kvízjáték hasonló a villámkérdésekhez, hiszen kérdéseket kell megválaszolni, eltér abban hogy A, B, C illetve D válaszlehetőségek közül lehet választani, egyszerre több kérdés van, és több órás a beküldési határidő.

  • A kvízjátékok különleges rendezvények keretén belül kerülnek meghirdetésre.
  • A kvízjátékokat külső (google űrlapok) segítségével kell kitölteni.
  • A kvízjátékok nyereményei mindig eltérőek.
  • Ha döntetlen alakul ki, akkor a beküldési időt vesszük figyelembe.
  • Minden játékos egyszer töltheti ki a kvízt, itt is tilos bármiféle csalás, összejátszás.
  • A beküldési határidő lejártával a kvízt már nem lehet kitölteni.
  • A kvízek fórumon szoktak megjelenni.

▲ Vissza az oldal tetejére.

Labirintus

A Labirintus játék lényegében egy képszerkesztős játéknak is mondható, mivel egy közzétett labirintusos képen kell berajzolni a helyes útvonalat.

  • Painttel, vagy más képszerkesztő programmal kell megrajzolni a helyes utat.
  • Úgy kell rajzolni, hogy ne fedje el a szegélyvonalakat (ajánlott vékonyan).
  • A megoldást ÜZENETBE kell beküldeni, mellékelve a képet, a játék nevét illetve játékosneved.
  • A megoldást egybe kell beküldeni, szóval nem külön üzenetekben!
TIPP: Nyisd meg a teljes beszélgetést és úgy küld be a képet, mert akkor a Facebook nem küldi egyből el. (Kattints a Chat ablak beállítások fülére, majd a Teljes beszélgetés megtekintése opcióra. Mindenképpen vedd majd ki a Küldés enterrel opciót.)
  • Nyeremény: 10 - 30 PP a leggyorsabb 3 válaszolónak

▲ Vissza az oldal tetejére.

◄ Vissza a kezdőlapra.
◄ Vissza az előző oldalra.