„Klán” változatai közötti eltérés
Nincs szerkesztési összefoglaló |
|||
42. sor: | 42. sor: | ||
* A klán, amihez csatlakozni szeretnél, célszerű, ha a közeledben van. A távolság nagyon meg tudja nehezíteni egymás segítését, támogatását egy-egy támadás vagy védekezés alkalmával, amikor a segítségre gyorsan van szükség. | * A klán, amihez csatlakozni szeretnél, célszerű, ha a közeledben van. A távolság nagyon meg tudja nehezíteni egymás segítését, támogatását egy-egy támadás vagy védekezés alkalmával, amikor a segítségre gyorsan van szükség. | ||
* A klánokat amelyeket megkeresel a térképen, vagy a kontinens rangsorában tudod megnézni. | * A klánokat amelyeket megkeresel a térképen, vagy a kontinens rangsorában tudod megnézni. | ||
* Amennyiben a jelentéseknél található szűrő beállításoknál letiltjuk a ''Klánok általi meghívók'' opciót, abban az esetben nem fogunk meghívót sem kapni, nem csak az értesítést tiltjuk. | |||
{{fel}} | {{fel}} | ||
== Szövetség, MNT, Ellenség == | == Szövetség, MNT, Ellenség == | ||
A lap 2015. október 11., 09:29-kori változata
Pozíciók a klánban
Klán alapító
A klán alapítója az a személy, aki a klán létrehozásáért felel. Az ő kezében van minden hatalom: ő tud jogokat osztani, jogokat elvenni, oszlatni a klánt, megváltoztatni a klán nevét, profilját. Sose add ki a jogokat a kezedből felelőtlenül. Nagyon könnyű ezzel visszaélni, úgy használni ezeket a jogokat, hogy az a klánnak ártson.
Klán arisztokrácia
A klán arisztokráciája gyakorlatilag a klán vezetésével egyenlő, jogukat a klán alapítójától kapják. Szintén tudnak jogokat osztani (csak alvezérig), meghívni vagy kirakni játékosokat a klánból. Mivel szinte minden hatalom a kezükben van, szintén csak olyan embernek szabad megadni ezeket, aki nem él vissza vele.
Meghívás
A játékos meg tud hívni másokat a klánba.
Diplomácia
A játékos megváltoztathatja a klán profilját, diplomáciai megállapodásokat köthet: szövetséget hozhat létre, meg nem támadási megállapodást köthet, vagy akár háborút hirdethet.
Körlevél
A játékos a klán minden tagjának tud levelet küldeni. Amennyiben több mint három játékosnak akar küldeni egyszerre levelet, Prémium Fiók szükséges hozzá.
Klánfórum moderátor
Ez a jog lehetővé teszi hogy a játékos a klán fórumát szerkessze és a hozzászólásokat törölje. Joga van fórumokat megosztani más klánokkal.
Rejtett fórum
A játékos láthatja a rejtett fórumokat, amelyek a normál játékosok számára nem láthatóak.
Fórum megbízható tagok számára
A játékos láthatja azokat a fórumokat, amelyek nem rejtett fórumok, de csak a megbízható tagok láthatják.
A megfelelő klán megtalálása
A játék alapja a csapatmunka. Ezért rendkívül fontos, hogy a játékosok találjanak egy klánt, ahova csatlakozni tudnak. Azt javasoljuk, hogy a kezdő játékosok ne alapítsanak saját klánt, hanem egy, már létező klánt válasszanak, hogy meg tudják tanulni a játék alapjait. Klán alapítását azoknak javasoljuk, akiknek már van némi gyakorlatuk a játékban és egy csapat vezetésében. A megfelelő klán kiválasztásához az alábbi tanácsokat tudjuk adni:
- A legtöbb esetben a legnagyobb, vezető klánok megkeresése nem hasznos, mert ők nem szoktak kezdőket felvenni.
- A klán, amihez csatlakozni szeretnél, célszerű, ha a közeledben van. A távolság nagyon meg tudja nehezíteni egymás segítését, támogatását egy-egy támadás vagy védekezés alkalmával, amikor a segítségre gyorsan van szükség.
- A klánokat amelyeket megkeresel a térképen, vagy a kontinens rangsorában tudod megnézni.
- Amennyiben a jelentéseknél található szűrő beállításoknál letiltjuk a Klánok általi meghívók opciót, abban az esetben nem fogunk meghívót sem kapni, nem csak az értesítést tiltjuk.
Szövetség, MNT, Ellenség
Diplomácia egyezményeket csak az adott klán játékosai látják. Egy Szövetségi vagy MNT viszony kialakítása érdekében kérünk keressétek meg a másik klán diplomatáit és egyeztessetek velük, és csak a megállapodás után jelöljétek be mindketten az adott egyezményt. Ha csak bejelölsz egy klánt, az egyoldalú egyezménnyé válik, és a másik klán nem kap semmi értesítést és nem látja ezt. Az egyezményeket lehet kötni és bontani.
Inaktivitás klánon belül
- Amennyiben egy játékos inaktivitás miatt törlésre kerül (14 napig nem lépett be a fiókjába), az megjelenik a klán áttekintésében.
- Ha a klán alapítója törlésre kerül inaktivitás miatt és a klán nem rendelkezik más alapítói joggal, akkor a rendszer felkínálja minden tagnak azt a lehetőséget, hogy vezér lehessen. Amint valaki elfogadja ezt az ajánlatot, úgy ő alapítói jogot kap.
Klán elhagyása
Megtörténhet, hogy nem érzed jól magad a klánban ahol vagy. Lehetőséged van kilépni a klánból. Klikkelj a "kilépés a klánból" feliratra, és már kint is vagy.