Innogames sáv.gif

Plusz sáv.PNG

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Korboncnok (vitalap | szerkesztései) 2018. szeptember 23., 20:33-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | '''Kezdő dátum''' |- | A világ nyitása: |align=center width="50%"|2018-07-23, napközben |-|- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="…”)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)
Kezdő dátum
A világ nyitása: 2018-07-23, napközben
Nyeremények
Nyertes Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 30 napig.
A világ legnagyobb játékosa 3000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékosa 2000 prémium pont
A világ harmadik legjobb játékosa 1000 prémium pont
Győztes klán tagjai 500 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték Dominancia
Játéksebesség 1.6
Egységsebesség 0.625
Morál Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes prémium fiók Aktív (500 és 15000 pontnál)
Ingyenes fiókkezelő Aktív (10,25,100,250,500,1000 falunál)
Prémium tőzsde Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci bónusz Inaktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Építkezés
Épület bontása Aktív
Általános szabályok
Szabad kereskedelem Aktív
Piaci max. arány 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül 15 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül 30 nap
Helyettesítési korlátozás Aktív
Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő 5 perc
Seregmozgások
Milliszekundum Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között 100
Támadás visszavonási ideje 10 perc
Kezdővédelem
Kezdők védelme 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20:1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag Inaktív
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Templom Inaktív
Őrtorony Inaktív
Áltámadás Aktív, 1%
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Gyűjtögetés Aktív
Zászlók
Zászlók Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35
Hűség növekedése Óránként 1.6%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klán-készségek Inaktív
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 80
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya Emelt számú
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Helyettesítés
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, ha a fiók 45 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 90 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 90 napot helyettesítés alatt állt.
Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz Aktív
Időtartam 24:00-08:00
Termelés:
1.6-os sebességű termelési lista: Kattints ide