Világ 37

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2016. július 14., 19:30-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | Általános beállítások |- | Végjáték |align=center width="50%"|Területi arány, 80% - birtokolni 20 napon át |- | Zás…”)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)
Jump to navigation
Általános beállítások
Végjáték Területi arány, 80% - birtokolni 20 napon át
Zászlók Aktív
Játék sebessége 1
Egységek sebessége 1
Morál Aktív (pont+idő)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 10 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 00:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2016-07-18
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Prémium Tőzsde Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív, új lovagi rendszer!
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek, nyersanyagok és külső egységek után kémkedhet, ha a kémek minimum 90%-a túléli a támadást (és több mint 4 kém lett indítva)
Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás A falupontok 1%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Aktív
Milícia
Milícia Inktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 70
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 30
2 35
3 41
4 47
5 55
6 64
7 74
8 86
9 100
10 117
11 136
12 158
13 184
14 214
15 249
16 289
17 339
18 391
19 455
20 530
21 616
22 717
23 833
24 969
25 1127
26 1311
27 1525
28 1774
29 2063
30 2400

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.