Világ 36

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Powerfox (vitalap | szerkesztései) 2016. június 3., 19:14-kor történt szerkesztése után volt.
Jump to navigation
Általános beállítások
Végjáték Területi arány, 75% - birtokolni 10 napon át
Zászlók Aktív
Játék sebessége 2
Egységek sebessége 0,5
Morál Aktív (idő+pontalapú)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 10 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 23:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2016-05-26
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Prémium tőzsde Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív, ha 10 perc van hátra az építkezésből, 10 pontért azonnal befejezhető, 3 perc alatt ingyenesen befejezhető
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Piaci bónusz Aktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív, találhat tárgyat
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet, külső egységek csak a lovaggal kémlelhetők ki, VAGY ha a kémek minimum 90%-a túléli a támadást (és több mint 4 kém lett indítva)
Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás A falupontok 1%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Aktív
Milícia összehívására max. faluszám 4
Milícia max. egységszám szintenként 30
Milícia összehívásának max. időtartama 6 óra
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése Érmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 2%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 70
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 60
2 70
3 82
4 94
5 110
6 128
7 148
8 172
9 200
10 234
11 272
12 316
13 368
14 428
15 498
16 578
17 678
18 782
19 910
20 1059
21 1232
22 1434
23 1666
24 1938
25 2254
26 2622
27 3050
28 3558
29 4126
30 4800

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.