„Világ 33” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | Általános beállítások |- | Végjáték |align=center width="50%"|Területi arány |- | Zászlók |align=center width="50%"…”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
7. sor: 7. sor:
|-
|-
| Zászlók
| Zászlók
|align=center width="50%"|Inaktív
|align=center width="50%"|Aktív
|-
|-
| Játék sebessége
| Játék sebessége
16. sor: 16. sor:
|-
|-
| Morál
| Morál
|align=center |Aktív (pontalapú)  
|align=center |Aktív (pont+idő)  
|-
|-
| Épület bontása
| Épület bontása
31. sor: 31. sor:
|-
|-
| Időkeret a kereskedés visszavonására
| Időkeret a kereskedés visszavonására
|align=center |5 Perc
|align=center |10 Perc
|-
|-
| Időkeret a támadások visszavonására  
| Időkeret a támadások visszavonására  
|align=center |5Perc
|align=center |10 Perc
|-
|-
| Milliszekundum  
| Milliszekundum  
40. sor: 40. sor:
|-
|-
| Éjszakai bónusz  
| Éjszakai bónusz  
|align=center |Aktív 0:00 és 8:00 óra között
|align=center |Aktív 22:00 és 8:00 óra között
|-
|-
| Alvás Üzemmód  
| Alvás Üzemmód  
46. sor: 46. sor:
|-
|-
| Kezdő dátum  
| Kezdő dátum  
|align=center |2014-03-26
|align=center |2015-10-29
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
66. sor: 66. sor:
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Piaci kereskedelem Prémium Pontért
| Prémium Tőzsde
|align=center |Aktív
|align=center |Aktív
|-
|-
94. sor: 94. sor:
|-
|-
| Kezdők védelme  
| Kezdők védelme  
|align=center |5 nap
|align=center |57 nap
|-
|-
| Támadó : védekező arány maximális értéke  
| Támadó : védekező arány maximális értéke  
|align=center |20 : 1 az első 30 napra
|align=center |20 : 1 az első 60 napra
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
103. sor: 103. sor:
|-
|-
| Lovag
| Lovag
|align=center |Aktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Íjászok
| Íjászok
|align=center |Aktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
|align=center |Egyszerű fejlesztés
|align=center |3 szintes rendszer
|-
|-
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
| align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
 
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: '''védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.'''
|-
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer   
| rowspan="2"|Kémrendszer   
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet  
|align=center |A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet
|-
|-
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.  
| align=center |A kémekre hat a fejlesztés.
 
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni:
 
0: Falun belüli egységek
1: Falun belüli egységek, nyersanyagok
2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi
3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek
 
Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek?
 
A nyersanyagok kikémleléséhez legalább a küldött kémek 50%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni.
 
Az épületszintek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 70%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni.
 
A külső egységek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 90%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni.  
|-
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
130. sor: 147. sor:
|-
|-
| Áltámadás  
| Áltámadás  
|align=center |Inaktív
|align=center |A falupontok 1%-a
|-
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
136. sor: 153. sor:
|-
|-
| Barbár falvak visszabontása
| Barbár falvak visszabontása
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
142. sor: 159. sor:
|-
|-
| Milícia
| Milícia
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
| Milícia összehívására max. faluszám
|align=center |4
|-
| Milícia max. egységszám szintenként
|align=center |30
|-
| Milícia összehívásának max. időtartama
|align=center |6
|-
| Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt
|align=center |50%
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
181. sor: 210. sor:
|-
|-
| Taglétszámkorlát
| Taglétszámkorlát
|align=center |80
|align=center |50
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"

A lap 2015. október 29., 16:21-kori változata

Általános beállítások
Végjáték Területi arány
Zászlók Aktív
Játék sebessége 1
Egységek sebessége 1
Morál Aktív (pont+idő)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 10 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 22:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2015-10-29
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Prémium Tőzsde Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Piaci Bónusz Aktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 57 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag Inaktív
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer 3 szintes rendszer
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).

A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.

Kémrendszer A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet
A kémekre hat a fejlesztés.

A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni:

0: Falun belüli egységek 1: Falun belüli egységek, nyersanyagok 2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi 3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek

Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek?

A nyersanyagok kikémleléséhez legalább a küldött kémek 50%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni.

Az épületszintek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 70%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni.

A külső egységek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 90%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni.

Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás A falupontok 1%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (4000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Aktív
Milícia
Milícia Aktív
Milícia összehívására max. faluszám 4
Milícia max. egységszám szintenként 30
Milícia összehívásának max. időtartama 6
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 50
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 30
2 35
3 41
4 47
5 55
6 64
7 74
8 86
9 100
10 117
11 136
12 158
13 184
14 214
15 249
16 289
17 339
18 391
19 455
20 530
21 616
22 717
23 833
24 969
25 1127
26 1311
27 1525
28 1774
29 2063
30 2400

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.