Világ 3

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2011. február 7., 06:23-kor történt szerkesztése után volt. (ddd)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)
Jump to navigation
Beállítások
Játék sebessége 1
Egység sebessége 1
Épület bontás Aktív
Morál Aktív (időalapú)
Tanyaszabály Inaktív
Alap védelem 20
Milliszekundum Aktív
Áltámadás határa A falupontok 1%-a
Fejlesztési rendszer 3 szintes rendszer
Templom Inaktív
Jutalmak Inaktív
Önálló fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Bónuszfalvak Egyszerűsített bónuszfalvak
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Éjszakai bónusz Aktív 00:00-08:00
Kezdők védelme 5 Nap
Támadó: védekező arány maximális értéke 20:1 az első 60 napra
Egységek
Íjászok Inkatív
Kémrendszer A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet
Lovag Inaktív
Főnemesek
Főnemesek árának növekedése Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mezők
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35
Hűség növekedése óránként 1
Konfiguráció
Taglétszámkorlát klánonként 50
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Fiók-helyettesítés Aktív
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatosság esetén Aktív, 120 napon belül több mint 60 napnyi fiók-helyettesítéstől
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Égtájválasztás Aktív
Kezdő dátum 2008.10.06
Verzió 11413 7.0


Vissza a kezdőlapra