„Világ 3” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
233. sor: 233. sor:
<tr>
<tr>
  <td align=center>20</td>
  <td align=center>20</td>
  <td align=center>630</td>
  <td align=center>530</td>
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>

A lap 2012. június 17., 13:39-kori változata

Beállítások
Játék sebessége 1
Egység sebessége 1
Épület bontás Aktív
Morál Aktív (időalapú)
Tanyaszabály Inaktív
Alap védelem 20
Milliszekundum Aktív
Áltámadás határa A falupontok 1%-a
Fejlesztési rendszer 3 szintes rendszer
Templom Inaktív
Jutalmak Inaktív
Önálló fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Bónuszfalvak Egyszerűsített bónuszfalvak
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Éjszakai bónusz Aktív 00:00-08:00
Kezdők védelme 5 Nap
Támadó: védekező arány maximális értéke 20:1 az első 60 napra
Egységek
Íjászok Inkatív
Kémrendszer A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet
Lovag Inaktív
Főnemesek
Főnemesek árának növekedése Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35
Hűség növekedése óránként 1
Konfiguráció
Taglétszámkorlát klánonként 50
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Fiók-helyettesítés Aktív
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatosság esetén Aktív, 120 napon belül több mint 60 napnyi fiók-helyettesítéstől
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Égtájválasztás Aktív
Kezdő dátum 2008.10.06
Verzió 11413 7.0
Nyersanyagtermelés óránként
(Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 30
2 35
3 41
4 47
5 55
6 64
7 74
8 86
9 100
10 117
11 136
12 158
13 184
14 214
15 249
16 289
17 337
18 391
19 455
20 530
21 616
22 717
23 833
24 969
25 1127
26 1311
27 1525
28 1774
29 2063
30 2400
Fejlesztési rendszer:
Három szintes fejlesztés.
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).

A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.

Információ a kémekről
A kémekre nem hat a fejlesztés.

A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia.

Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia.


Vissza a kezdőlapra