„Világ 28” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
319. sor: 319. sor:
|  
|  
|}
|}
<p style="text-align:right">[[#Top | ▲ Vissza az oldal tetejére.]]</p>
[[#p-Vil.C3.A1gok | ▲ Vissza a világokhoz.]] <br>
[[Kezdőlap | ◄ Vissza a kezdőlapra.]]

A lap 2015. március 26., 17:10-kori változata

Általános beállítások
Végjáték Területi arány, 75%
Zászlók Aktív
Játék sebessége 1.7
Egységek sebessége 0.6
Morál Aktív (időalapú)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2014-10-23
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Piaci Bónusz Aktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív, találhat tárgyat
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás A falupontok 1%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3500 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Aktív
Milícia összehívására max. faluszám 4
Milícia max. egységszám szintenként 30
Milícia összehívásának max. időtartama 6
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése Tárolós rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, a költségek a második főnemestől kezdve nőnek
Főnemesek maximális hatótávolsága 250 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1.7%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 50
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 51
2 59
3 69
4 79
5 93
6 108
7 125
8 146
9 170
10 198
11 231
12 268
13 312
14 363
15 423
16 491
17 572
18 664
19 773
20 901
21 1047
22 1218
23 1416
24 1647
25 1915
26 2228
27 2592
28 3015
29 3507
30 4080

▲ Vissza az oldal tetejére.

▲ Vissza a világokhoz.
◄ Vissza a kezdőlapra.