„Világ 17” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „{| {{table}} | colspan="2" align=center style="background:#5F6137;"|'''Általános beállítások''' |- | Végjáték||align=center |Területi arány |- | Játék sebessé…”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(7 közbenső módosítás, amit 2 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
{| {{table}}
{|  
| colspan="2" align=center style="background:#5F6137;"|'''Általános beállítások'''
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Általános beállítások
|-
|-
| Végjáték||align=center |Területi arány
| Végjáték
|align=center width="50%"|Területi arány
|-
|-
| Játék sebessége||align=center |1
| Zászlók
|align=center width="50%"|Aktív
|-
|-
| Egységek sebessége||align=center |1
| Játék sebessége
|align=center width="50%"|1
|-
|-
| Morál||align=center |Aktív (időalapú)
| Egységek sebessége
|align=center |1
|-
|-
| Épület bontása||align=center |Aktív
| Morál
|align=center |Aktív (időalapú)
|-
|-
| Szabad kereskedelem ||align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
| Épület bontása
|align=center |Aktív
|-
|-
| Legyőzött ellenfelek ranglistája||align=center |Aktív, pontok alapján
| Szabad kereskedelem
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
|-
|-
| Bevezető||align=center |Küldetés alapú oktatási rendszer
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
|align=center |Aktív, pontok alapján
|-
|-
| Időkeret a kereskedés visszavonására||align=center |5 Perc
| Bevezető
|align=center |Küldetés alapú oktatási rendszer
|-
|-
| Időkeret a támadások visszavonására ||align=center |5 Perc
| Időkeret a kereskedés visszavonására
|align=center |5 Perc
|-
|-
| Milliszekundum ||align=center |Aktív
| Időkeret a támadások visszavonására
|align=center |5 Perc
|-
|-
| Éjszakai bónusz ||align=center |Aktív 0:00 és 7:00 óra között
| Milliszekundum
|align=center |Aktív
|-
|-
| Alvás Üzemmód ||align=center |Inaktív
| Éjszakai bónusz
|align=center |Aktív 0:00 és 7:00 óra között
|-
|-
| Kezdő dátum  ||align=center |2012-07-19
| Alvás Üzemmód
|align=center |Inaktív
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Prémium szolgáltatások'''
| Kezdő dátum
|align=center |2012-07-19
|-
|-
| Ingyenes Prémium fiók||align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Prémium szolgáltatások
|-
|-
| Ingyenes Fiókkezelő ||align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
| Ingyenes Prémium fiók
|align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál
|-
|-
| Prémium fiók||align=center |Aktív
| Ingyenes Fiókkezelő
|align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
|-
|-
| Fiókkezelő||align=center |Aktív
| Prémium fiók
|align=center |Aktív
|-
|-
| Farmkezelő||align=center |Aktív
| Fiókkezelő
|align=center |Aktív
|-
|-
| Építési idő csökkentése prémiumért ||align=center |Aktív
| Farmkezelő
|align=center |Aktív
|-
|-
| Azonnali befejezés||align=center |Aktív
| Építési idő csökkentése
|align=center |Aktív
|-
|-
| Építkezés árának csökkentése||align=center |Aktív
| Azonnali befejezés
|align=center |Aktív
|-
|-
| Nyersanyagtermelés növelése||align=center |Aktív
| Építkezés árának csökkentése
|align=center |Aktív
|-
|-
| Piaci Bónusz||align=center |Aktív
| Nyersanyagtermelés növelése
|align=center |Aktív
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Jutalmak'''
| Piaci Bónusz
|align=center |Aktív
|-
|-
| Jutalmak ||align=center |Aktív
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Jutalmak
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Kezdővédelem'''
| Jutalmak
|align=center |Aktív
|-
|-
| Kezdők védelme ||align=center |5 nap
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Kezdővédelem
|-
|-
| Támadó : védekező arány maximális értéke ||align=center |20 : 1 az első 60 napra
| Kezdők védelme
|align=center |5 nap
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Játékbeállítások'''
| Támadó : védekező arány maximális értéke
|align=center |20 : 1 az első 60 napra
|-
|-
| Lovag||align=center |Aktív, találhat tárgyat
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Játékbeállítások
|-
|-
| Íjászok||align=center |Inaktív
| Lovag
|align=center |Aktív, találhat tárgyat
|-
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer ||align=center |Egyszerű fejlesztés
| Íjászok
|align=center |Inaktív
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
|align=center |Egyszerű fejlesztés
|-
|-
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
|-
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer  ||align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
| rowspan="2"|Kémrendszer   
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
|-
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer 
|align=center |Nyitott rendszer
|-
|-
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia.
| align=center |Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
|-
|-
| Tanyaszabály ||align=center |Inaktív
| Tanyaszabály  
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Templom ||align=center |Aktív
| Templom  
|align=center |Aktív
|-
|-
| Áltámadás ||align=center |A falupontok 1%-a  
| Áltámadás  
|align=center |A falupontok 1%-a  
|-
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak ||align=center |Aktív (3000 pontig)
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
|align=center |Aktív (3000 pontig)
|-
|-
| Barbár falvak visszabontása||align=center |Aktív
| Barbár falvak visszabontása
|align=center |Aktív
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Milícia'''
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Milícia
|-
|-
| Milícia||align=center |Aktív
| Milícia
|align=center |Aktív
|-
|-
| Milícia összehívására max. faluszám||align=center |4
| Milícia összehívására max. faluszám
|align=center |4
|-
|-
| Milícia max. egységszám szintenként||align=center |30
| Milícia max. egységszám szintenként
|align=center |30
|-
|-
| Milícia összehívásának max. időtartama||align=center |6
| Milícia összehívásának max. időtartama
|align=center |6
|-
|-
| Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt||align=center |50%
| Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt
|align=center |50%
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Főnemesek'''
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Főnemesek
|-
|-
| Főnemesek képzése||align=center |Aranyérmék
| Főnemesek képzése
|align=center |Aranyérmék
|-
|-
| Főnemesek olcsó újragyártása ||align=center |Inaktív
| Főnemesek olcsó újragyártása  
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Főnemesek árának növekedése ||align=center |Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
| Főnemesek árának növekedése  
|align=center |Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
|-
|-
| Főnemesek maximális hatótávolsága ||align=center |100 Mező
| Főnemesek maximális hatótávolsága
|align=center |100 Mező
|-
|-
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként||align=center |20-35%
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
|align=center |20-35%
|-
|-
| Hűség növekedése ||align=center |Óránként 1%
| Hűség növekedése
|align=center |Óránként 1%
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Klán'''
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Klán
|-
|-
| Klánharcok elérhetők ||align=center |Igen
| Klánharcok elérhetők  
|align=center |Igen
|-
|-
| Klántárs támadható ||align=center |Igen
| Klántárs támadható  
|align=center |Igen
|-
|-
| Külső támogatás ||align=center |Nincs
| Külső támogatás  
|align=center |Van
|-
|-
| Klán zárul ||align=center |Nem
| Klán zárul  
|align=center |Nem
|-
|-
| Taglétszámkorlát||align=center |75
| Taglétszámkorlát
|align=center |75
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Terület'''
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Terület
|-
|-
| Barbár falvak||align=center |Aktív
| Barbár falvak
|align=center |Aktív
|-
|-
| Bónuszfalvak||align=center |Aktív
| Bónuszfalvak
|align=center |Aktív
|-
|-
| Bónuszfalvak ||align=center |Fejlesztett bónuszfalvak
| Bónuszfalvak  
|align=center |Fejlesztett bónuszfalvak
|-
|-
| Égtájválasztás||align=center |Aktív
| Égtájválasztás
|align=center |Aktív
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Helyettesítés'''
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Helyettesítés
|-
|-
| Fiók-helyettesítés ||align=center |Aktív
| Fiók-helyettesítés  
|align=center |Aktív
|-
|-
| align=center |Korlátozott helyettesi hozzáférés||Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
|align=center |Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
|-
|-
| colspan="2" align=center |'''Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)'''
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
|-
|-
| align=center |'''Szint'''||align=center |'''Egység/óra'''
| align=center |'''Szint'''
|align=center |'''Egység/óra'''
|-
|-
| align=center |1||align=center |30
| align=center |1
|align=center |30
|-
|-
| align=center |2||align=center |35
| align=center |2
|align=center |35
|-
|-
| align=center |3||align=center |41
| align=center |3
|align=center |41
|-
|-
| align=center |4||align=center |47
| align=center |4
|align=center |47
|-
|-
| align=center |5||align=center |55
| align=center |5
|align=center |55
|-
|-
| align=center |6||align=center |64
| align=center |6
|align=center |64
|-
|-
| align=center |7||align=center |74
| align=center |7
|align=center |74
|-
|-
| align=center |8||align=center |86
| align=center |8
|align=center |86
|-
|-
| align=center |9||align=center |100
| align=center |9
|align=center |100
|-
|-
| align=center |10||align=center |117
| align=center |10
|align=center |117
|-
|-
| align=center |11||align=center |136
| align=center |11
|align=center |136
|-
|-
| align=center |12||align=center |158
| align=center |12
|align=center |158
|-
|-
| align=center |13||align=center |184
| align=center |13
|align=center |184
|-
|-
| align=center |14||align=center |214
| align=center |14
|align=center |214
|-
|-
| align=center |15||align=center |249
| align=center |15
|align=center |249
|-
|-
| align=center |16||align=center |289
| align=center |16
|align=center |289
|-
|-
| align=center |17||align=center |339
| align=center |17
|align=center |339
|-
|-
| align=center |18||align=center |391
| align=center |18
|align=center |391
|-
|-
| align=center |19||align=center |455
| align=center |19
|align=center |455
|-
|-
| align=center |20||align=center |530
| align=center |20
|align=center |530
|-
|-
| align=center |21||align=center |616
| align=center |21
|align=center |616
|-
|-
| align=center |22||align=center |717
| align=center |22
|align=center |717
|-
|-
| align=center |23||align=center |833
| align=center |23
|align=center |833
|-
|-
| align=center |24||align=center |969
| align=center |24
|align=center |969
|-
|-
| align=center |25||align=center |1127
| align=center |25
|align=center |1127
|-
|-
| align=center |26||align=center |1311
| align=center |26
|align=center |1311
|-
|-
| align=center |27||align=center |1525
| align=center |27
|align=center |1525
|-
|-
| align=center |28||align=center |1774
| align=center |28
|align=center |1774
|-
|-
| align=center |29||align=center |2063
| align=center |29
|align=center |2063
|-
|-
| align=center |30||align=center |2400
| align=center |30
|align=center |2400
|-
|-
|  
|  
|}
|}

A lap jelenlegi, 2013. június 2., 05:56-kori változata

Általános beállítások
Végjáték Területi arány
Zászlók Aktív
Játék sebessége 1
Egységek sebessége 1
Morál Aktív (időalapú)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2012-07-19
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Aktív
Építkezés árának csökkentése Aktív
Nyersanyagtermelés növelése Aktív
Piaci Bónusz Aktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív, találhat tárgyat
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű fejlesztés
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Aktív
Áltámadás A falupontok 1%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Aktív
Milícia
Milícia Aktív
Milícia összehívására max. faluszám 4
Milícia max. egységszám szintenként 30
Milícia összehívásának max. időtartama 6
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 75
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 30
2 35
3 41
4 47
5 55
6 64
7 74
8 86
9 100
10 117
11 136
12 158
13 184
14 214
15 249
16 289
17 339
18 391
19 455
20 530
21 616
22 717
23 833
24 969
25 1127
26 1311
27 1525
28 1774
29 2063
30 2400