Világ 13

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Th0r (vitalap | szerkesztései) 2011. július 20., 14:53-kor történt szerkesztése után volt.
Jump to navigation
Beállítások
Játék sebessége 1,2
Egység sebessége 0,8
Épület bontás Aktív
Morál aktív (pont + időalapú)
Tanyaszabály Inaktív
Alap védelem 20
Milliszekundum Aktív
Áltámadás határa Aktív
Fejlesztési rendszer 3 szintes fejlesztés
Templom Inaktív
Jutalmak Aktív
Önálló fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak Aktív
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Éjszakai bónusz Aktív, 00:00-08:00
Kezdők védelme 5 Nap
Támadó: védekező arány maximális értéke 20:1 az első 30 napra
Alvás Üzemmód Inaktív
Egységek
Íjászok Aktív
Kémrendszer A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagokat tud kikémlelni és idegen egységek után kémkedhet
Lovag Aktív, találhat tárgyat. A tárgyak fejlesztése befejeződött.
Főnemesek
Főnemesek árának növekedése Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 200 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35
Hűség növekedése óránként 1
Konfiguráció
Taglétszámkorlát klánonként 100
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Fiók-helyettesítés Aktív
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatos fiók-helyettesítés esetén
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Égtájválasztás Aktív
Kezdő dátum 2011-07-07
Verzió 7.2


Vissza a kezdőlapra