„Világ 13” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(9 közbenső módosítás, amit 3 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
<table align="center" width="90%" border="1" cellspacing="0" cellpadding="2" style="background:#800000>
{|
<tr style="background:#800000; color:black">
|- bgcolor="#4F3E08"
<td colspan="2" align=center>'''Beállítások'''</td>
! colspan="2" | Általános beállítások
</tr>
|-
<tr>
| Végjáték
<td align=left>Játék sebessége</td>
|align=center width="50%"|Területi arány
<td align=center>1,2</td>
|-
</tr>
| Zászlók
<tr>
|align=center width="50%"|Inaktív
<td align=left>Egység sebessége</td>
|-
<td align=center>0,8</td>
| Játék sebessége
</tr>
|align=center width="50%"|1.2
<tr>
|-
<td align=left>Épület bontás</td>
| Egységek sebessége
<td align=center>Aktív</td>
|align=center |0.8
</tr>
|-
<tr>
| Morál
<td align=left>Morál</td>
|align=center |Aktív (pont + időalapú)  
<td align=center>aktív (pont + időalapú)</td>
|-
</tr>
| Épület bontása
<tr>
|align=center |Aktív
<td align=left>Tanyaszabály</td>
|-
<td align=center>Inaktív</td>
| Szabad kereskedelem
</tr>
|align=center |Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
<tr>
|-
<td align=left>Alap védelem</td>
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
<td align=center>20</td>
|align=center |Aktív, pontok alapján
</tr>
|-
<tr>
| Bevezető
<td align=left>Milliszekundum</td>
|align=center |Új típusú oktatási rendszer
<td align=center>Aktív</td>
|-
</tr>
| Időkeret a kereskedés visszavonására
<tr>
|align=center |5 Perc
<td align=left>Áltámadás határa</td>
|-
<td align=center>Aktív</td>
| Időkeret a támadások visszavonására  
</tr>
|align=center |5 Perc
<tr>
|-
<td align=left>Fejlesztési rendszer</td>
| Milliszekundum
<td align=center>3 szintes fejlesztés</td>
|align=center |Aktív
</tr>
|-
<tr>
| Éjszakai bónusz  
<td align=left>Templom</td>
|align=center |Aktív 0:00 és 8:00 óra között
<td align=center>Inaktív</td>
|-
</tr>
| Alvás Üzemmód
<tr>
|align=center |Inaktív
<td align=left>Jutalmak</td>
|-
<td align=center>Aktív</td>
| Kezdő dátum
</tr>
|align=center |2011-07-07
<tr>
|-
<td align=left>Önálló fejlődő barbár falvak</td>
|- bgcolor="#4F3E08"
<td align=center>Aktív (3000 pontig)</td>
! colspan="2" | Prémium szolgáltatások
</tr>
|-
<tr>
| Ingyenes Prémium fiók
<td align=left>Bónuszfalvak</td>
|align=center |Aktív, 500 és 15000 pontnál
<td align=center>Fejlesztett bónuszfalvak</td>
|-
</tr>
| Ingyenes Fiókkezelő
<tr>
|align=center |Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
<td align=left>Emelt arányú barbár és bónuszfalvak</td>
|-
<td align=center>Aktív</td>
| Prémium fiók
</tr>
|align=center |Aktív
<tr>
|-
<td align=left>Időkeret a támadások visszavonására</td>
| Fiókkezelő
<td align=center>5 Perc</td>
|align=center |Aktív
</tr>
|-
<tr>
| Farmkezelő
<td align=left>Időkeret a kereskedés visszavonására</td>
|align=center |Aktív
<td align=center>5 Perc</td>
|-
</tr>
| Építési idő csökkentése
<tr>
|align=center |Aktív
<td align=left>Éjszakai bónusz</td>
|-
<td align=center>Aktív, 00:00-08:00</td>
| Azonnali befejezés
</tr>
|align=center |Inaktív
<tr>
|-
<td align=left>Kezdők védelme</td>
| Építkezés árának csökkentése
<td align=center>5 Nap</td>
|align=center |Inaktív
</tr>
|-
<tr>
| Nyersanyagtermelés növelése
<td align=left>Támadó: védekező arány maximális értéke</td>
|align=center |Inaktív
<td align=center>20:1 az első 30 napra</td>
|-
</tr>
| Piaci Bónusz
<td align=left>Alvás Üzemmód</td>
|align=center |Inaktív
<td align=center>Inaktív</td>
|-
</tr>
|- bgcolor="#4F3E08"
<tr style="background:#800000; color:black">
! colspan="2" | Jutalmak
<td colspan="2" align=center>'''Egységek'''</td>
|-
</tr>
| Jutalmak
<tr>
|align=center |Aktív
<td align=left>Íjászok</td>
|-
<td align=center>Aktív</td>
|- bgcolor="#4F3E08"
</tr>
! colspan="2" | Kezdővédelem
<tr>
|-
<td align=left>Kémrendszer</td>
| Kezdők védelme
<td align=center>A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagokat tud kikémlelni
|align=center |5 nap
és idegen egységek után kémkedhet</td>
|-
</tr>
| Támadó : védekező arány maximális értéke
<tr>
|align=center |20 : 1 az első 30 napra
<td align=left>Lovag</td>
|-
<td align=center>Aktív, találhat tárgyat.</td>
|- bgcolor="#4F3E08"
</tr>
! colspan="2" | Játékbeállítások
<tr style="background:#800000; color:black">
|-
<td colspan="2" align=center>'''Főnemesek'''</td>
| Lovag
</tr>
|align=center |Aktív, találhat tárgyat
<tr>
|-
<td align=left>Főnemesek árának növekedése</td>
| Íjászok
<td align=center>Aranyérmék</td>
|align=center |Aktív
</tr>
|-
<tr>
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer
<td align=left>Főnemesek olcsó újragyártása</td>
|align=center |3 szintes fejlesztés
<td align=center>Aktív</td>
|-
</tr>
| align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
<tr>
<td align=left>Főnemesek maximális hatótávolsága</td>
<td align=center>200 Mező</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Hűség csökkenés főnemes támadásonként</td>
<td align=center>20-35</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Hűség növekedése óránként</td>
<td align=center>1</td>
</tr>
<tr>
<tr style="background:#800000; color:black">
<td colspan="2" align=center>'''Konfiguráció'''</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Taglétszámkorlát klánonként</td>
<td align=center>100</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Legyőzött ellenfelek ranglistája</td>
<td align=center>Aktív, pontok alapján</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Fiók-helyettesítés</td>
<td align=center>Aktív</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Fiók-helyettesítés korlátozása</td>
<td align=center>folyamatos fiók-helyettesítés esetén</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Korlátozott helyettesi hozzáférés</td>
<td align=center>Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Szabad kereskedelem</td>
<td align=center>Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Égtájválasztás</td>
<td align=center>Aktív</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Kezdő dátum</td>
<td align=center>2011-07-07</td>
</tr>
<tr>
<td align=left>Verzió</td>
<td align=center>7.2</td>
</tr>
</table>


A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer 
|align=center |A kémekre hat a fejlesztés.
|-
| align=center |A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni:
0-Falun belüli egységek


1-Falun belüli egységek, nyersanyagok


<div style="width:97,5%; border: 1px solid gray; padding: 1%; text-align: justify; margin-bottom: 10px; font-size:0.9em; cursor:pointer;">
2-Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi
Vissza a [[kezdőlap]]ra</div>
 
3-Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer 
|align=center |Nyitott rendszer
|-
| align=center |Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
|-
| Tanyaszabály
|align=center |Inaktív
|-
| Templom
|align=center |Inaktív
|-
| Áltámadás
|align=center |A falupontok 1%-a
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak
|align=center |Aktív (3000 pontig)
|-
| Barbár falvak visszabontása
|align=center |Inaktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Milícia
|-
| Milícia
|align=center |Aktív
|-
| Milícia összehívására max. faluszám
|align=center |4
|-
| Milícia max. egységszám szintenként
|align=center |30
|-
| Milícia összehívásának max. időtartama
|align=center |6
|-
| Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt
|align=center |50%
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Főnemesek
|-
| Főnemesek képzése
|align=center |Aranyérmék
|-
| Főnemesek olcsó újragyártása
|align=center |Aktív
|-
| Főnemesek árának növekedése
|align=center |Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
|-
| Főnemesek maximális hatótávolsága
|align=center |200 Mező
|-
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
|align=center |20-35%
|-
| Hűség növekedése
|align=center |Óránként 1.2%
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Klán
|-
| Klánharcok elérhetők
|align=center |Igen
|-
| Klántárs támadható
|align=center |Igen
|-
| Külső támogatás
|align=center |Van
|-
| Klán zárul
|align=center |Nem
|-
| Taglétszámkorlát
|align=center |100
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Terület
|-
| Barbár falvak
|align=center |Aktív
|-
| Bónuszfalvak
|align=center |Aktív
|-
| Bónuszfalvak
|align=center |Fejlesztett bónuszfalvak
|-
| Égtájválasztás
|align=center |Aktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Helyettesítés
|-
| Fiók-helyettesítés
|align=center |Aktív
|-
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
|align=center |Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
|-
| align=center |'''Szint'''
|align=center |'''Egység/óra'''
|-
| align=center |1
|align=center |36
|-
| align=center |2
|align=center |42
|-
| align=center |3
|align=center |49
|-
| align=center |4
|align=center |55
|-
| align=center |5
|align=center |66
|-
| align=center |6
|align=center |77
|-
| align=center |7
|align=center |89
|-
| align=center |8
|align=center |103
|-
| align=center |9
|align=center |120
|-
| align=center |10
|align=center |140
|-
| align=center |11
|align=center |163
|-
| align=center |12
|align=center |190
|-
| align=center |13
|align=center |221
|-
| align=center |14
|align=center |257
|-
| align=center |15
|align=center |299
|-
| align=center |16
|align=center |347
|-
| align=center |17
|align=center |404
|-
| align=center |18
|align=center |469
|-
| align=center |19
|align=center |546
|-
| align=center |20
|align=center |636
|-
| align=center |21
|align=center |739
|-
| align=center |22
|align=center |860
|-
| align=center |23
|align=center |1000
|-
| align=center |24
|align=center |1163
|-
| align=center |25
|align=center |1352
|-
| align=center |26
|align=center |1573
|-
| align=center |27
|align=center |1830
|-
| align=center |28
|align=center |2129
|-
| align=center |29
|align=center |2476
|-
| align=center |30
|align=center |2880
|-
|
|}

A lap jelenlegi, 2013. január 27., 23:19-kori változata

Általános beállítások
Végjáték Területi arány
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 1.2
Egységek sebessége 0.8
Morál Aktív (pont + időalapú)
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Új típusú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2011-07-07
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Aktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Jutalmak
Jutalmak Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív, találhat tárgyat
Íjászok Aktív
Fejlesztési rendszer 3 szintes fejlesztés
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).

A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.

Kémrendszer A kémekre hat a fejlesztés.
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni:

0-Falun belüli egységek

1-Falun belüli egységek, nyersanyagok

2-Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi

3-Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek

Támogatási rendszer Nyitott rendszer
Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás A falupontok 1%-a
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Aktív
Milícia összehívására max. faluszám 4
Milícia max. egységszám szintenként 30
Milícia összehívásának max. időtartama 6
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 200 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 1.2%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás Van
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 100
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 36
2 42
3 49
4 55
5 66
6 77
7 89
8 103
9 120
10 140
11 163
12 190
13 221
14 257
15 299
16 347
17 404
18 469
19 546
20 636
21 739
22 860
23 1000
24 1163
25 1352
26 1573
27 1830
28 2129
29 2476
30 2880