„Világ 1” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(zzz)
(ss)
17. sor: 17. sor:
<tr>
<tr>
  <td align=left>Morál</td>
  <td align=left>Morál</td>
  <td align=center>Aktív (időalapú)</td>
  <td align=center>Aktív (nem időalapú)</td>
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
103. sor: 103. sor:
<tr>
<tr>
  <td align=left>Főnemesek maximális hatótávolsága</td>
  <td align=left>Főnemesek maximális hatótávolsága</td>
  <td align=center>100 Mezők</td>
  <td align=center>100 Mező</td>
  </tr>
  </tr>
<tr>
<tr>

A lap 2011. február 7., 09:08-kori változata

Beállítások
Játék sebessége 1
Egység sebessége 1
Épület bontás Aktív
Morál Aktív (nem időalapú)
Tanyaszabály Inaktív
Alap védelem 20
Milliszekundum Aktív
Áltámadás határa A falupontok 1%-a
Fejlesztési rendszer Egyszerűsített fejlesztés
Templom Inaktív
Jutalmak Inaktív
Önálló fejlődő barbár falvak Aktív (3000 pontig)
Bónuszfalvak Egyszerűsített bónuszfalvak
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Éjszakai bónusz Aktív 00:00-08:00
Kezdők védelme 5 Nap
Támadó: védekező arány maximális értéke 20:1 az első 60 napra
Egységek
Íjászok Aktív
Kémrendszer A kém csapatokat, épületeket és nyersanyagok után kémked
Lovag Aktív, találhat tárgyat
Főnemesek
Főnemesek árának növekedése Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35
Hűség növekedése óránként 1
Konfiguráció
Taglétszámkorlát klánonként Inaktív
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Fiók-helyettesítés Aktív
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatosság esetén Aktív, 120 napon belül több mint 60 napnyi fiók-helyettesítéstől
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Égtájválasztás Aktív
Kezdő dátum 2008.05.08
Verzió 11413 7.0


Vissza a kezdőlapra