Vásárlási tájékoztató

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2012. november 9., 10:25-kor történt szerkesztése után volt. (→‎Trust Pay)
Jump to navigation

Játékosaink a prémium pontok vásárlását fiókjukon belül tudják megoldani. Rendszerünk többféle vásárlási lehetőséget is kínál, célunk egy olyan szolgáltatási csomag összeállítása, ahol minden játékosunk megtalálhatja a számára megfelelő vásárlási lehetőséget.


VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI


Első lépés: Válaszd ki, melyik országból indítod a vásárlást!

Második lépés: Fiókon belül a felső menüsorból kiválasztani a "Prémium" menüpontot, azon belül a "Vásárlás" opciót, és megnyitni.

Harmadik lépés: Válaszd ki, mennyi Prémium pontot szeretnél vásárolni, és kattints rá. Ekkor egy zöld pipa jelenik meg a kiválasztott csomagnál, és te tovább tudsz lépni.

Negyedik lépés: Most a fizetési módot kell kiválasztanod. Katt a kiválasztott módra! FIGYELEM! Ekkor felugrik egy tájékoztató felirat, ahol a vásárolt pontok továbbküldésének türelmi idejéről tájékoztatjuk játékosainkat!

Ötödik lépés: Ha mindent bejelöltél, akkor megjelenik a jobb alsó sarokban az összefoglaló ablak, ahol összesítve láthatod a vásárlás adatait. Ha az is rendben van, a Vásárlás gombra kattintva felugrik a vásárlási felület, minden, az adott tranzakcióhoz tartozó adattal, információval.


MEGTAKARÍTÁS

Bevezetésre került játékunkban a Prémium vásárlási ablak új változata, ahol feltüntetésre kerül, hogy a legkisebb vásárolható csomagban szereplő árhoz viszonyítva mekkora megtakarítást érhettek el a nagyobb csomagok megvásárlásával.


PRÉMIUM PONTOK TOVÁBBÍTÁSÁNAK TÜRELMI IDEJE

Az új ÁSzF lehetőséget adott vásárlóinak arra, hogy meghatározott időkereten belül sztornózzák elindított vásárlásaikat. Ezért várakozási idő került bevezetésre, melyre a vásárlási folyamat során külön információs ablakban, még a vásárlás megkezdése előtt felhívjuk kedves játékosaink figyelmét. Arra kérek mindenkit, hogy a vásárlás során olvassátok el figyelmesen, hogy mennyi a várakozási idő, mert az fizetési módozatonként eltérő.



Általános, vásárlással kapcsolatos tudnivalók

Vásárlás külföldről

Minden országban másképp lehet vásárolni, attól függően, hogy milyen szolgáltatók vannak az adott országban.

Cégünk ehhez igazította a kínálatát, ezért ha kiválasztod, melyik országban vagy, és hol szeretnél vásárolni, akkor a rendszer automatikusan megmutatja a helyi vásárlási lehetőségeket.

Vásárláskor belépsz a fiókodba, ott rámész a prémium vásárlás opcióra. Országodnak azt kell megjelölnöd, ahonnan a vásárlást indítod. Az árak az ott megjelölt árakkal azonosak.

Mivel Eurózónából vásárolsz, így a számládról Eurót fog levenni a rendszer. Az árak hozzávetőlegesen azonosak, természetesen az árfolyam-ingadozás miatt nem lesz mindig pont azonos a két érték.

Fizetett összeg nem egyezik a hirdetményben feltüntetettel

A Klánháború a banki utalások, bankkártyás vásárlások esetén fix, forint díjat kér a megvásárolni kívánt Prémium Csomagért. A forintban megjelölt árak ezekre a közvetlen, hagyományos vásárlási formákra értendők - tehát magyarországi vásárlással, magyarországi befizetéssel.

Azonban azokban az esetekben, amikor a játékos nem így, hanem egyéb közvetítőcégen keresztül vásárol Prémium Csomagot, akkor a forintban megjelölt ár csak tájékoztató jellegű, és akkor az Euróban megjelölt ár számít. Hogy miért? Mert azok a szolgáltatók (pl. Paypal), amelyek nem magyarországi székhelyűek, nem számíthatnak fel forintban vételárat - ráadásul ezen cégek mindegyike saját költségeit is a vásárlóra terheli.

Így fordulhat az elő, hogy az általatok megfizetett vételár magasabb a forintban megjelölt összegnél.

Prémium pontok továbbításának lehetősége

Amennyiben prémium pontos vásárolsz, akkor a pontjaid egy részét vagy akár az egészet is átadhatod más játékosoknak.

Ebben az esetben a prémium alatt található átadásra kell kattintani. Ott megadod hogy kinek és hány pontod szeretnéd "átutalni", és ennyi. Amire ügyelj mindenképp, az az, hogy a játékosnevet pontosan írd be, mert ha elírod, nem minden esetben tudunk a visszavonásban segíteni.

Fontos: Az átutalás nem világfüggő, hanem regisztrációk között történik, tehát mindegy, melyik világon játszotok.

Banki befizetés: banki befizetés, utalás, posta, hitelkártya

Ha beléptek a prémium - vásárlás opcióba, ott az átutalás opciót válasszátok ki és jelöljétek meg az összeget. Az utasításoknak megfelelően haladjatok tovább, míg egy olyan oldalra értek, ahol az átutalásokhoz szükséges adatokat találjátok. Ezt az oldalt nyomtassátok vagy írjátok ki.

Van néhány dolog, amire figyelni kell, ez szokott ugyanis gondokat okozni:

  • Mindig pontos összeget fizessetek. A rendszerautomatika csak azt ismeri fel. Ha az összeg nem pontos, manuális beavatkozás kell, ami lassítja a folyamatot.
  • A közleménybe mindig pontosan írjátok be a vásárlási azonosító számot - ez egy 4868-as szám, mert ez az, ami azonosítja, hogy kinek írjuk jóvá a pontokat. Ha ez hibás, vagy hiányzik, akkor még ha meg is kaptuk a pénzt, nem tudjuk, hogy kinek adjunk pontokat.
  • Mindig őrizzétek meg a bizonylatot, mert ha mégis valami hiba lép fel, bár ez ritka, akkor csak annak segítségével tudunk bármit is tenni.

Vásárlási azonosító szám megtalálása

Bementek a prémium fiókba, kiválasztjátok a vásárlás opciót. Ott a banki átutalásra kattintva kiválasztjátok a pontok mennyiségét. A tovább gombra kattintva kijön egy oldal, ahol a neveteket kell megadni. Miután megtettétek, megjelenik ez a képernyőn:

"Számlaadatok Kérlek utald át az összeget a GlobalCollectnek. A közlemény csupán egy átutalásra vonatkozik. Kérlek töltsd be az oldalt, ha további pontokat szeretnél vásárolni."

Minta adatsor!!

  • Név: Global Collect B.V.
  • Számlaszám: 7323170
  • Bank azonosító: IBAN number|HU24RZBR0000060007323170
  • Bank neve: Raiffeisen Bank S.A., Hungary
  • Közlemény: 486813237289
  • Összeg: 2860,00 HUF
  • Nemzetközi átutaláshoz:
  • BIC: RZBRROBU
  • IBAN: HU24RZBR0000060007323170

A közleményben feltüntetett szám a ti azonosító számotok. Kiemeltem, hogy a minta adatok között jobban lehessen látni. Tehát a közleményben szereplő szám az a szám, amit arra az egy vásárlásra megkapsz azonosítóként. Ez nem egy általános, mindig használható szám, mert minden vásárláskor más számot fog generálni a rendszer, minden fióknál.

Banki befizetés

A vásárlási ablakban lekért, és kiírt adatokkal be kell menni egy Raiffeisen Bankfiókba. A fiókban a vásárlási ablakban lekért számlaszámra kell befizetni, és a közlemény rovatba be kell írni a vásárlási azonosítót.

Utalás

A vásárlási ablakban lekért, és kiírt adatok felhasználásával utalást is indíthattok. A fiókban a vásárlási ablakban lekért számlaszámra kell befizetni, és a közlemény rovatba be kell írni a vásárlási azonosítót.

Posta

A rózsaszín csekk kitöltésekor

A címzett adatai: Global Collect BV 12010611-00114183-00100003 Raiffeisen Bank Rt., Ungarn irányítószám: 1910

A csekk hátoldalán a közlemény rovatba: Közlemény: 4868-al kezdődő fizetési azonosító szám

Jó tanács: a csekk elejére, ami nálatok marad, a lap aljára szintén írd fel: 4868-al kezdődő fizetési azonosító számot.

Így ha gond van, könnyebb megtalálni a számot és a befizetést.

Bankkártya

FONTOS: csak dombornyomott, internetes vásárlásra alkalmas kártyával tudsz vásárolni!

A kártya kiválasztása után a rendszer tovább visz: meg kell adnod az adataid (név, cím, e-mail), hogy azonosíthasson a bank, majd pedig eljön a fizetés ideje.

Bankkártya biztonsági kódja

A Klánháborún prémium fiókot a kártyás fizetéseknél csak dombornyomott kártyával tudsz vásárolni. A dombornyomott kártya hátoldalán, az aláírásodnál szerepel egy különálló kis rész, ahol egy háromjegyű számot találsz. Az a biztonsági kódod.


100-as hibakód

A 100-as kód azt jelzi, hogy a pénzügyi tranzakciókat lebonyolító cég rendszere valamiért nem tudja feldolgozni a kártyád adatait.

Ennek több oka lehetséges:

  • kártyád nem dombornyomott, és nem alkalmas az internetes vásárlásra.
  • A kártyád dombornyomott, de letiltottad az internetes vásárlási lehetőséget.
  • A kártyádon nincs elég fedezet a vásárlásra.
  • A bank nem ítélte biztonságosnak a rendszerünk, és nem támogatja a nálunk történő vásárlást.
  • A kártya száma rosszul lett begépelve.
  • A kártya érvényességi ideje, amit megadtál, lejárt.
  • A kártya 3 jegyű biztonsági kódja nem megfelelő.

Ezért arra kérlek, hogy vedd fel a bankoddal a kapcsolatot, mert a tiltás okát ők tudják számodra megmondani.

160-as hibakód

A 160-as kód azt jelzi, hogy a banki rendszer biztonsági okokból elutasította a vásárlást.

Ennek több oka lehetséges:

  • Meghatározott, rövid időn belül túl sok vásárlási tranzakció indítása a kártyával.
  • Túl sok, egymás után indított vásárlási próbálkozás, úgy, hogy a játékos előzőleg már kapott 100-as hibakódot.
  • A kártya külföldi használata engedély nélkül.

Ilyen esetekben a játékosnak más fizetési módot kell választani. A sorozatos hibás próbálkozások után 31 napnak kell eltelnie általában, hogy a rendszer elfogadja újra az adott bankkártyát. További próbálkozások ezt a várakozási időt növelik.

Ezért arra kérlek, hogy vedd fel a bankoddal a kapcsolatot, mert a tiltás okát ők tudják számodra megmondani.

Egyéb vásárlási lehetőségek ismertetői

Trust Pay

A Solid Trust Pay egy Kanadában bejegyzett internetes pénzközvetítő.

A számlanyítás és a számlavezetés ingyenes. Kezdéskor elég Personal Accounts számlát nyitni.

Itt indíthatod a regisztrációt: https://solidtrustpay.com/index.php?r=149041

Ismertetők

PayPal

Paysafecard

Moneybookers

ClickandBuy

WebMoney

UKash

Hibaelhárítás - eljárási rend, ha a vásárlás nem teljesül

Ha a vásárlás során valamilyen hiba történik, akkor arra kérünk, hogy minden adatot, bizonylatot őrizz meg, és a velünk folytatott levelezés során juttasd el hozzánk, hogy minél gyorsabban utána tudjunk nézni, mi történt, és a hibát hogy lehet orvosolni.

Megküldendő adatok:

  • fizetés típusa
  • fizetés pontos ideje
  • fizetett összeg
  • bármely kód, telefonszám, amelyet te adtál meg a rendszernek (közlemény rovatban, stb. Minden olyan adat, amely téged azonosít a rendszerben)
  • bármely adat, amelyet a rendszer jelzett vissza (olyan adatok, amelyek a fizetést azonosítják a rendszerben)
  • Befizetési/utalási bizonylat, bankszámlakivonat megfelelő része, ahol látszik a fizetés teljesülése.