„Vásárlási tájékoztató” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
 
(36 közbenső módosítás, amit 2 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
2. sor: 2. sor:




'''VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI'''
== '''VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI''' ==


'''Első lépés:''' Fiókon belül a felső menüsorból kiválasztani a "Prémium" menüpontot, azon belül a "Vásárlás" opciót, és megnyitni.


'''Első lépés:''' Válaszd ki, melyik országból indítod a vásárlást!
'''Második lépés:''' Válaszd ki, melyik országból indítod a vásárlást! (Ne azt válaszd ahol játszol, hanem azt, ahol fizetsz!)
 
'''Második lépés:''' Fiókon belül a felső menüsorból kiválasztani a "Prémium" menüpontot, azon belül a "Vásárlás" opciót, és megnyitni.


'''Harmadik lépés:''' Válaszd ki, mennyi Prémium pontot szeretnél vásárolni, és kattints rá. Ekkor egy zöld pipa jelenik meg a kiválasztott csomagnál, és te tovább tudsz lépni.
'''Harmadik lépés:''' Válaszd ki, mennyi Prémium pontot szeretnél vásárolni, és kattints rá. Ekkor egy zöld pipa jelenik meg a kiválasztott csomagnál, és te tovább tudsz lépni.


'''Negyedik lépés:''' Most a fizetési módot kell kiválasztanod. Katt a kiválasztott módra! FIGYELEM! Ekkor felugrik egy tájékoztató felirat, ahol a vásárolt pontok továbbküldésének türelmi idejéről tájékoztatjuk játékosainkat!
'''Negyedik lépés:''' Most a fizetési módot kell kiválasztanod. Katt a kiválasztott módra! '''FIGYELEM!''' Ekkor felugrik egy tájékoztató felirat, ahol a vásárolt pontok továbbküldésének türelmi idejéről tájékoztatjuk játékosainkat!


'''Ötödik lépés:''' Ha mindent bejelöltél, akkor megjelenik a jobb alsó sarokban az összefoglaló ablak, ahol összesítve láthatod a vásárlás adatait. Ha az is rendben van, a Vásárlás gombra kattintva felugrik a vásárlási felület, minden, az adott tranzakcióhoz tartozó adattal, információval.
'''Ötödik lépés:''' Ha mindent bejelöltél, akkor megjelenik a jobb alsó sarokban az összefoglaló ablak, ahol összesítve láthatod a vásárlás adatait. Ha az is rendben van, a Vásárlás gombra kattintva felugrik a vásárlási felület, minden, az adott tranzakcióhoz tartozó adattal, információval.
== '''MEGTAKARÍTÁS''' ==
A Prémium vásárlási ablakban feltüntetésre kerül, hogy a legkisebb vásárolható csomagban szereplő árhoz viszonyítva mekkora megtakarítást érhettek el a nagyobb csomagok megvásárlásával.




'''MEGTAKARÍTÁS'''
== '''PRÉMIUM PONTOK TOVÁBBÍTÁSÁNAK TÜRELMI IDEJE''' ==


Bevezetésre került játékunkban a Prémium vásárlási ablak új változata, ahol feltüntetésre kerül, hogy a legkisebb vásárolható csomagban szereplő árhoz viszonyítva mekkora megtakarítást érhettek el a nagyobb csomagok megvásárlásával.
2012 nyara óta rendszerünkben életbe léptek bizonyos korlátok a vásárolt prémium pontok továbbításával kapcsolatban.


Az új rendszer azért került bevezetésre, mert a pénzügyi szolgáltatók új működési szabályai miatt a játékosok visszavonhatják a vásárlásaikat. Így nekünk biztosítani kellett, hogy úgy ne tudjanak visszavonni vásárlást, hogy közben már másoknak átadták annak ellenértékét, a pontokat.


'''PRÉMIUM PONTOK TOVÁBBÍTÁSÁNAK TÜRELMI IDEJE'''
Ezért kellett az ÁSzF-ben és az eljárási rendben módosításokat végrehajtani, úgy, hogy azok illeszkedjenek a német jogrendszerhez, valamint játékunk működési rendjéhez.


Az új ÁSzF lehetőséget adott vásárlóinak arra, hogy meghatározott időkereten belül sztornózzák elindított vásárlásaikat.
==='''A türelmi időre vonatkozó legfontosabb tudnivalók'''===
Ezért várakozási idő került bevezetésre, melyre a vásárlási folyamat során külön információs ablakban, még a vásárlás megkezdése előtt felhívjuk kedves játékosaink figyelmét.
Arra kérek mindenkit, hogy a vásárlás során olvassátok el figyelmesen, hogy mennyi a várakozási idő, mert az fizetési módozatonként eltérő.


* Azon vásárlási formáknál, ahol a visszavonás biztosított, mi türelmi időt vezettünk be - annyi időre, ameddig a vásárlás visszavonható.
* Ezért van türelmi idő például a kártyás vásárlásoknál, és ezért nincs az utalásoknál.
* A türelmi idő minden olyan esetben életbe lép, amikor a védett pontokat a fiókon kívülre szeretnétek juttatni.
* A vásárlások indításánál MINDEN esetben jelezzük egy felugró ablakban, hogy a vásárlási formára vonatkozik-e türelmi idő vagy sem, és ha igen, az hány napos blokkot jelent.
* A türelmi idős pontok átadása nem lehetséges más játékosnak sem közvetlenül, sem a piacon.
* A türelmi idős pontok felhasználása lehetséges a fiókon belül (felületek aktiválása).
* A türelmi idős pontok felhasználása lehetséges a Prémium tőzsdén.
* A Prémium tőzsdén vett pontok szintén türelmi idő alá esnek.
* A játékban töltött idő alapján járó JUTALOM pontok szintén türelmi idősek, azok átadása nem lehetséges más játékosnak, csak az adott regisztrációhoz tartozó fiókok használhatják fel.




=== Prémium pontok továbbításának lehetősége ===


Ha a prémium pontjaidon nincs türelmi idő, akkor a pontjaid egy részét vagy akár az egészet is átadhatod más játékosoknak.


== Általános, vásárlással kapcsolatos tudnivalók ==
Ebben az esetben a prémium menüpont alatt található átadásra kell kattintani. Ott megadod hogy kinek és hány pontod szeretnéd "átutalni", és ennyi.
Amire ügyelj mindenképp, az az, hogy a játékosnevet pontosan írd be, mert ha elírod, nem minden esetben tudunk a visszavonásban segíteni.


=== Vásárlás külföldről===
'''Fontos: Az átutalás nem világfüggő, hanem regisztrációk között történik, tehát mindegy, melyik világon játszotok.'''


Minden országban másképp lehet vásárolni, attól függően, hogy milyen szolgáltatók vannak az adott országban.
== '''Általános, vásárlással kapcsolatos tudnivalók''' ==


Cégünk ehhez igazította a kínálatát, ezért ha kiválasztod, melyik országban vagy, és hol szeretnél vásárolni, akkor a rendszer automatikusan megmutatja a helyi vásárlási lehetőségeket.
=== Vásárlás külföldről vagy külföldi szolgáltatón keresztül===


Vásárláskor belépsz a fiókodba, ott rámész a prémium vásárlás opcióra. Országodnak azt kell megjelölnöd, ahonnan a vásárlást indítod. Az árak az ott megjelölt árakkal azonosak.  
* Minden országban másképp lehet vásárolni, attól függően, hogy milyen szolgáltatók vannak az adott országban.


Mivel Eurózónából vásárolsz, így a számládról Eurót fog levenni a rendszer. Az árak hozzávetőlegesen azonosak, természetesen az árfolyam-ingadozás miatt nem lesz mindig pont azonos a két érték.  
* Cégünk ehhez igazította a kínálatát, ezért ha kiválasztod, melyik országban vagy, akkor a rendszer automatikusan megmutatja a helyi vásárlási lehetőségeket.


=== Fizetett összeg nem egyezik a hirdetményben feltüntetettel===
* Vásárláskor belépsz a fiókodba, ott rámész a prémium vásárlás opcióra. Országodnak azt kell megjelölnöd, ahonnan a vásárlást indítod. Az árak az ott megjelölt árakkal azonosak.


A Klánháború a banki utalások, bankkártyás vásárlások esetén fix, forint díjat kér a megvásárolni kívánt Prémium Csomagért. A forintban megjelölt árak ezekre a közvetlen, hagyományos vásárlási formákra értendők - tehát magyarországi vásárlással, magyarországi befizetéssel.
* Az árak hozzávetőlegesen azonosak, természetesen az árfolyam-ingadozás miatt nem lesz mindig pont azonos a két érték.  


Azonban azokban az esetekben, amikor a játékos nem így, hanem egyéb közvetítőcégen keresztül vásárol Prémium Csomagot, akkor a forintban megjelölt ár csak tájékoztató jellegű, és akkor az Euróban megjelölt ár számít. Hogy miért? Mert azok a szolgáltatók (pl. Paypal), amelyek nem magyarországi székhelyűek, nem számíthatnak fel forintban vételárat - ráadásul ezen cégek mindegyike saját költségeit is a vásárlóra terheli.
*Azokban az esetekben, amikor a játékos közvetítőcégen keresztül vásárol Prémium Csomagot, akkor a forintban megjelölt ár csak tájékoztató jellegű, és akkor az Euróban megjelölt ár számít. Hogy miért? Mert azok a szolgáltatók (pl. Paypal), amelyek nem magyarországi székhelyűek, nem számíthatnak fel forintban vételárat - ráadásul ezen cégek mindegyike saját költségeit is a vásárlóra terheli. Így fordulhat az elő, hogy az általatok megfizetett vételár magasabb a forintban megjelölt összegnél.


Így fordulhat az elő, hogy az általatok megfizetett vételár magasabb a forintban megjelölt összegnél.
== '''SMS-el történő vásárlás''' ==


== Banki befizetés: banki befizetés, utalás, posta, hitelkártya==
A rendszer a következőképp épül fel:
 
A játékos üzenetet küld (benne egy számkóddal) a mobilszolgáltatóján keresztül a szolgáltatónak, így vásárolva prémium pontokat. Ezt a szolgáltató leigazolja annak a pénzügyi cégnek, akivel a Klánháború le van szerződve, mivel a cég nem végezhet közvetlenül pénzügyi tevékenységet.
 
Tehát a pénzügyi cég a megkapott összeget és a befizetés mellett található adatokat (a fiókhoz köthető azonosító kódot) összehasonlítja a Klánháború rendszerével, és a megtalált azonosító szerint jelez a Klánháború rendszere felé, hogy befizetés történt, és jelzi, hol és mekkora prémium csomagot kell jóváírni.
 
Abban az esetben ha a vásárló részére nem érkeznek meg a pontok, akkor kommunikációs hiba lépett fel; ez azt jelenti, hogy a rendszer egyáltalán nem látja, hogy a játékos megküldte a mobilszolgáltatódon keresztül a kódot.
 
Ez több dolgot jelenthet:
* A játékos elírta a kódot
* A játékos kifutott az ablak és a kód érvényességi idejéből
* A játékos mobilszolgáltatója nem továbbította a szolgáltatónak az adatokat, aki így nem tudta regisztrálni a rendszerében.
'''
A vásárlási ablakban minden esetben fel van tűntetve az adott szolgáltató supportjának elérhetősége, javasoljuk ér kérjük, hogy keressétek meg őket, mert ők a teljes rendszert látják, míg mi csak a hozzánk küldött adatokat - tehát ők ténylegesen tudnak segíteni ezekben a helyzetekben.'''
 
== '''Banki befizetés, utalás, posta, kártya'''==


Ha beléptek a prémium - vásárlás opcióba, ott az átutalás opciót válasszátok ki és jelöljétek meg az összeget. Az utasításoknak megfelelően haladjatok tovább, míg egy olyan oldalra értek, ahol az átutalásokhoz szükséges adatokat találjátok. Ezt az oldalt nyomtassátok vagy írjátok ki.
Ha beléptek a prémium - vásárlás opcióba, ott az átutalás opciót válasszátok ki és jelöljétek meg az összeget. Az utasításoknak megfelelően haladjatok tovább, míg egy olyan oldalra értek, ahol az átutalásokhoz szükséges adatokat találjátok. Ezt az oldalt nyomtassátok vagy írjátok ki.


Ezzel 3 dolgot tehettek:
'''Van néhány dolog, amire figyelni kell, ez szokott ugyanis gondokat okozni:'''
* Ha van bankszámlátok, akkor a saját bankodban átutalást kezdeményezhettek;


ha nincs bankszámla, akkor
* Egy posta fiókba besétáltok és kértek egy rózsaszín készpénzátutalási csekket; ha nem ismeritek a kitöltését, akkor az ottani munkatársak biztosan segítenek. Fontos: a hátoldalon és a nálatok maradó rész legaljára írjátok rá a 4868... kezdetű azonosítót.
* Bementek egy Raiffeisen fiókba, mert a Global Collectnek ott van számlája, és arra a számlára közvetlenül befizetitek a pénzt. Ez szinte az egyik leggyorsabb megoldás. A bank ad erre formanyomtatványt, és biztos segít a kitöltésnél is.
Van néhány dolog, amire figyelni kell, ez szokott ugyanis gondokat okozni:
* Mindig pontos összeget fizessetek. A rendszerautomatika csak azt ismeri fel. Ha az összeg nem pontos, manuális beavatkozás kell, ami lassítja a folyamatot.
* Mindig pontos összeget fizessetek. A rendszerautomatika csak azt ismeri fel. Ha az összeg nem pontos, manuális beavatkozás kell, ami lassítja a folyamatot.
* A közlemény kódját mindig pontosan adjátok meg, ez általában 4868-as szám, mert ez az, ami azonosítja, hogy kinek írjuk jóvá a pontokat. Ha ez hibás, vagy hiányzik, akkor még ha meg is kaptuk a pénzt, nem tudjuk, hogy kinek adjunk pontokat.
* A közleménybe mindig pontosan írjátok be a vásárlási azonosító számot, mert ez az, ami azonosítja, hogy kinek írjuk jóvá a pontokat. Ha ez hibás, vagy hiányzik, akkor még ha meg is kaptuk a pénzt, nem tudjuk, hogy kinek adjunk pontokat. A rendszer nem a befizető nevét azonosítja, hanem a számsort köti össze a befizetéssel és a fiókkal egy időben.  
* Mindig őrizzétek meg a bizonylatot, mert ha mégis valami hiba lép fel, bár ez ritka, akkor csak annak segítségével tudunk bármit is tenni.  
* Mindig őrizzétek meg a bizonylatot, mert ha mégis valami hiba lép fel, bár ez ritka, akkor csak annak segítségével tudunk bármit is tenni.  
* A befizetési számlaszámnál a kapott IBAN számlaszámot az alábbiak szerint kell felírnod a csekkre, vagy megadnod utalásnál:
A számlaszám elejéről az első 4 karaktert le kell választani (az a bank azonosító száma), és a maradék számsor maga a számlaszám.
* Ne vonj össze vásárlási tételeket. Megoldás: Egy nagyobb csomagot válassz ki, ami elég mindkét fióknak, és egy közleménnyel, egy utalással indítsd el a rendelést. Az utalás nem türelmi idős, tehát jóváírás után azonnal tovább tudod adni a pontokat másnak. Másik megoldás a két utalás, két fióknak, két különböző közleménnyel.
=== Vásárlási azonosító szám megtalálása ===
Bementek a prémium fiókba, kiválasztjátok a vásárlás opciót. Ott a banki átutalásra kattintva kiválasztjátok a pontok mennyiségét. A tovább gombra kattintva kijön egy oldal, ahol a neveteket kell megadni. Miután megtettétek, megjelenik ez a képernyőn:


"Számlaadatok
Kérlek utald át az összeget a GlobalCollectnek. A közlemény csupán egy átutalásra vonatkozik. Kérlek töltsd be az oldalt, ha további pontokat szeretnél vásárolni."


'''Minta adatsor!!'''
*Név: Global Collect BV
*Számlaszám: 16300000-04010872-90006409
*IBAN: HU83163000000401087290006409
*BIC: DEUTHU2BXXX
*Bank neve: Deutsche Bank ZRt., Ungarn
*Közlemény: 838800003353
*Összeg: 6,000.00 HUF
A közleményben feltüntetett szám a ti azonosító számotok. Kiemeltem, hogy a minta adatok között jobban lehessen látni.
Tehát '''a közleményben szereplő szám az a szám, amit arra az egy vásárlásra megkapsz azonosítóként. Ez nem egy általános, mindig használható szám, mert minden vásárláskor más számot fog generálni a rendszer, minden fióknál.'''


=== Banki befizetés ===
=== Banki befizetés ===
A vásárlási ablakban lekért, és kiírt adatokkal be kell menni egy Deutsche Bank fiókba. '''A fiókban a vásárlási ablakban lekért számlaszámra kell befizetni, és a közlemény rovatba be kell írni a vásárlási azonosítót.'''
=== Utalás ===
=== Utalás ===
A vásárlási ablakban lekért, és kiírt adatok felhasználásával utalást is indíthattok. '''A fiókban a vásárlási ablakban lekért számlaszámra kell befizetni, és a közlemény rovatba be kell írni a vásárlási azonosítót.'''
=== Posta ===
=== Posta ===


77. sor: 127. sor:
A címzett adatai:
A címzett adatai:
Global Collect BV
Global Collect BV
12010611-00114183-00100003
16300000-04010872-90006409
Raiffeisen Bank Rt., Ungarn
Deutsche Bank Rt., Ungarn
irányítószám: 1910


A csekk hátoldalán a közlemény rovatba:
A csekk hátoldalán a közlemény rovatba:
Közlemény: 4868-al kezdődő fizetési azonosító szám
Közlemény: vásárlási azonosító szám


Jó tanács: a csekk elejére, ami nálatok marad, a lap aljára szintén írd fel: 4868-al kezdődő fizetési azonosító számot.
'''Tanács:''' a csekk elejére, ami nálatok marad, a lap aljára szintén írd fel a vásárlási azonosító számot


Így ha gond van, könnyebb megtalálni a számot és a befizetést.
Így ha gond van, könnyebb megtalálni a számot és a befizetést.


=== Hitelkártya ===
=== Bankkártya, hitelkártya ===
 
====Bankkártyás vásárlás menete====
 
Kérlek menj a '''prémium''' fülre, ott kattints a vásárlásra. A következőben a képernyőn közepén feltűnik egy téglalap alakú ablak, amelyben minden információt megtalálsz.


Első lépésként válaszd ki, hogy hány pontot szeretnél venni, és kattints rá. ekkor egy zöld "pipa" fog megjelenni azon a csomagon, amit vásárolni kívánsz.
'''FONTOS: csak biztonsági hitelesítéssel rendelkező, internetes vásárlásra alkalmas kártyával tudsz vásárolni!'''


Ezek után feltűnik egy mellette a következő rész: itt kell bejelölnöd, hogy milyen módon szeretnél fizetni. Ha kártyával, akkor katt a hitelkártya feliratra. Ugyanúgy zöld "pipa" lesz látható.
A jelenlegi pénzügyi szolgáltató és a bankkártya-szolgáltatók közötti megállapodás értelmében az Amex típusú kártyákkal nem lehet forint alapon vásárolni, ezért az így indított vásárlások sikertelenek.
Ha ezen is túl vagy, akkor sötétbarna háttérrel az előzőek mellett megjelenik a "Tovább" felirat. Erre is katt.


Ekkor felugrik egy ablak, a képernyő közepén: ez az útmutató a folytatáshoz. Itt ki kell választanod, hogy milyen típusú kártyád van. '''FONTOS: csak dombornyomott, internetes vásárlásra alkalmas kártyával tudsz vásárolni!'''
A Maestro kártyáról indított vásárlások sikeresek abban az esetben, ha a kibocsátó bank szabályzata szerint az általa kibocsátott Maestro alkalmas internetes vásárlások indítására. Ezért megkérjük minden kedves játékosunkat, hogy a vásárlási folyamat elindítása előtt érdeklődje meg, hogy a kártyája alkalmas-e ilyen típusú használatra.


A kártya kiválasztása után a rendszer tovább visz: meg kell adnod az adataid (név, cím, e-mail), hogy azonosíthasson a bank, majd pedig eljön a fizetés ideje.
A kártya kiválasztása után a rendszer tovább visz: meg kell adnod az adataid (név, cím, e-mail), hogy azonosíthasson a bank, majd pedig eljön a fizetés ideje.


==== Hibajelenségek leggyakoribb okai kártyás vásárlásoknál====


====Bankkártya biztonsági kódja====
* A kártya nem alkalmas internetes, biztosított felületen történő vásárlásra;
A Klánháborún prémium fiókot a kártyás fizetéseknél csak dombornyomott kártyával tudsz vásárolni. A dombornyomott kártya hátoldalán, az aláírásodnál szerepel egy különálló kis rész, ahol egy háromjegyű számot találsz. Az a biztonsági kódod.
* Meghatározott, rövid időn belül túl sok vásárlási tranzakció indítása a kártyával úgy, hogy közben hibát vétett (pl.: elüt egy karaktert az azonosítás során);
 
* A kártya külföldi használata engedély nélkül;
 
* Azonos kártyával vásárol több eltérő fióknak is prémium pontot rövid időn belül;
====100-as hibakód====
* Több kártyával próbál meg gyors egymásutánban vásárolni azonos fiók számára.  
A 100-as kód azt jelzi, hogy a pénzügyi tranzakciókat lebonyolító cég rendszere valamiért nem tudja feldolgozni a kártyád adatait.
 
Ennek több oka lehetséges:
* kártyád nem dombornyomott, és nem alkalmas az internetes vásárlásra.
*A kártyád dombornyomott, de letiltottad az internetes vásárlási lehetőséget.
*A kártyádon nincs elég fedezet a vásárlásra.
*A bank nem ítélte biztonságosnak a rendszerünk, és nem támogatja a nálunk történő vásárlást.
*A kártya száma rosszul lett begépelve.
*A kártya érvényességi ideje, amit megadtál, lejárt.
*A kártya 3 jegyű biztonsági kódja nem megfelelő.
 
Ezért arra kérlek, hogy vedd fel a bankoddal a kapcsolatot, mert a tiltás okát ők tudják számodra megmondani.
 
====160-as hibakód====
 
A 160-as kód azt jelzi, hogy a banki rendszer biztonsági okokból elutasította a vásárlást.  


Ennek több oka lehetséges:
*Meghatározott, rövid időn belül túl sok vásárlási tranzakció indítása a kártyával.
* Túl sok, egymás után indított vásárlási próbálkozás, úgy, hogy a játékos előzőleg már kapott 100-as hibakódot.
* A kártya külföldi használata engedély nélkül.


Ilyen esetekben a játékosnak más fizetési módot kell választani. A sorozatos hibás próbálkozások után 31 napnak kell eltelnie általában, hogy a rendszer elfogadja újra az adott bankkártyát. További próbálkozások ezt a várakozási időt növelik.
== '''Hibaelhárítás - eljárási rend, ha a vásárlás nem teljesül''' ==


Ezért arra kérlek, hogy vedd fel a bankoddal a kapcsolatot, mert a tiltás okát ők tudják számodra megmondani.
Ha a vásárlás során valamilyen hiba történik, akkor arra kérünk, hogy minden adatot, bizonylatot őrizz meg, és a velünk folytatott levelezés során juttasd el hozzánk, hogy minél gyorsabban utána tudjunk nézni, mi történt, és a hibát hogy lehet orvosolni.


== Egyéb vásárlási lehetőségek ismertetői ==
Megküldendő adatok:


== Hibaelhárítás - eljárási rend, ha a vásárlás nem teljesül ==
* fizetés típusa
* fizetés pontos ideje
* fizetett összeg
* bármely kód, telefonszám, amelyet te adtál meg a rendszernek (közlemény rovatban, stb. Minden olyan adat, amely téged azonosít a rendszerben)
* bármely adat, amelyet a rendszer jelzett vissza (olyan adatok, amelyek a fizetést azonosítják a rendszerben)
* Befizetési/utalási bizonylat, bankszámlakivonat megfelelő része, ahol látszik a fizetés teljesülése.

A lap jelenlegi, 2015. október 4., 07:43-kori változata

Játékosaink a prémium pontok vásárlását fiókjukon belül tudják megoldani. Rendszerünk többféle vásárlási lehetőséget is kínál, célunk egy olyan szolgáltatási csomag összeállítása, ahol minden játékosunk megtalálhatja a számára megfelelő vásárlási lehetőséget.


VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI

Első lépés: Fiókon belül a felső menüsorból kiválasztani a "Prémium" menüpontot, azon belül a "Vásárlás" opciót, és megnyitni.

Második lépés: Válaszd ki, melyik országból indítod a vásárlást! (Ne azt válaszd ahol játszol, hanem azt, ahol fizetsz!)

Harmadik lépés: Válaszd ki, mennyi Prémium pontot szeretnél vásárolni, és kattints rá. Ekkor egy zöld pipa jelenik meg a kiválasztott csomagnál, és te tovább tudsz lépni.

Negyedik lépés: Most a fizetési módot kell kiválasztanod. Katt a kiválasztott módra! FIGYELEM! Ekkor felugrik egy tájékoztató felirat, ahol a vásárolt pontok továbbküldésének türelmi idejéről tájékoztatjuk játékosainkat!

Ötödik lépés: Ha mindent bejelöltél, akkor megjelenik a jobb alsó sarokban az összefoglaló ablak, ahol összesítve láthatod a vásárlás adatait. Ha az is rendben van, a Vásárlás gombra kattintva felugrik a vásárlási felület, minden, az adott tranzakcióhoz tartozó adattal, információval.

MEGTAKARÍTÁS

A Prémium vásárlási ablakban feltüntetésre kerül, hogy a legkisebb vásárolható csomagban szereplő árhoz viszonyítva mekkora megtakarítást érhettek el a nagyobb csomagok megvásárlásával.


PRÉMIUM PONTOK TOVÁBBÍTÁSÁNAK TÜRELMI IDEJE

2012 nyara óta rendszerünkben életbe léptek bizonyos korlátok a vásárolt prémium pontok továbbításával kapcsolatban.

Az új rendszer azért került bevezetésre, mert a pénzügyi szolgáltatók új működési szabályai miatt a játékosok visszavonhatják a vásárlásaikat. Így nekünk biztosítani kellett, hogy úgy ne tudjanak visszavonni vásárlást, hogy közben már másoknak átadták annak ellenértékét, a pontokat.

Ezért kellett az ÁSzF-ben és az eljárási rendben módosításokat végrehajtani, úgy, hogy azok illeszkedjenek a német jogrendszerhez, valamint játékunk működési rendjéhez.

A türelmi időre vonatkozó legfontosabb tudnivalók

  • Azon vásárlási formáknál, ahol a visszavonás biztosított, mi türelmi időt vezettünk be - annyi időre, ameddig a vásárlás visszavonható.
  • Ezért van türelmi idő például a kártyás vásárlásoknál, és ezért nincs az utalásoknál.
  • A türelmi idő minden olyan esetben életbe lép, amikor a védett pontokat a fiókon kívülre szeretnétek juttatni.
  • A vásárlások indításánál MINDEN esetben jelezzük egy felugró ablakban, hogy a vásárlási formára vonatkozik-e türelmi idő vagy sem, és ha igen, az hány napos blokkot jelent.
  • A türelmi idős pontok átadása nem lehetséges más játékosnak sem közvetlenül, sem a piacon.
  • A türelmi idős pontok felhasználása lehetséges a fiókon belül (felületek aktiválása).
  • A türelmi idős pontok felhasználása lehetséges a Prémium tőzsdén.
  • A Prémium tőzsdén vett pontok szintén türelmi idő alá esnek.
  • A játékban töltött idő alapján járó JUTALOM pontok szintén türelmi idősek, azok átadása nem lehetséges más játékosnak, csak az adott regisztrációhoz tartozó fiókok használhatják fel.


Prémium pontok továbbításának lehetősége

Ha a prémium pontjaidon nincs türelmi idő, akkor a pontjaid egy részét vagy akár az egészet is átadhatod más játékosoknak.

Ebben az esetben a prémium menüpont alatt található átadásra kell kattintani. Ott megadod hogy kinek és hány pontod szeretnéd "átutalni", és ennyi. Amire ügyelj mindenképp, az az, hogy a játékosnevet pontosan írd be, mert ha elírod, nem minden esetben tudunk a visszavonásban segíteni.

Fontos: Az átutalás nem világfüggő, hanem regisztrációk között történik, tehát mindegy, melyik világon játszotok.

Általános, vásárlással kapcsolatos tudnivalók

Vásárlás külföldről vagy külföldi szolgáltatón keresztül

  • Minden országban másképp lehet vásárolni, attól függően, hogy milyen szolgáltatók vannak az adott országban.
  • Cégünk ehhez igazította a kínálatát, ezért ha kiválasztod, melyik országban vagy, akkor a rendszer automatikusan megmutatja a helyi vásárlási lehetőségeket.
  • Vásárláskor belépsz a fiókodba, ott rámész a prémium vásárlás opcióra. Országodnak azt kell megjelölnöd, ahonnan a vásárlást indítod. Az árak az ott megjelölt árakkal azonosak.
  • Az árak hozzávetőlegesen azonosak, természetesen az árfolyam-ingadozás miatt nem lesz mindig pont azonos a két érték.
  • Azokban az esetekben, amikor a játékos közvetítőcégen keresztül vásárol Prémium Csomagot, akkor a forintban megjelölt ár csak tájékoztató jellegű, és akkor az Euróban megjelölt ár számít. Hogy miért? Mert azok a szolgáltatók (pl. Paypal), amelyek nem magyarországi székhelyűek, nem számíthatnak fel forintban vételárat - ráadásul ezen cégek mindegyike saját költségeit is a vásárlóra terheli. Így fordulhat az elő, hogy az általatok megfizetett vételár magasabb a forintban megjelölt összegnél.

SMS-el történő vásárlás

A rendszer a következőképp épül fel:

A játékos üzenetet küld (benne egy számkóddal) a mobilszolgáltatóján keresztül a szolgáltatónak, így vásárolva prémium pontokat. Ezt a szolgáltató leigazolja annak a pénzügyi cégnek, akivel a Klánháború le van szerződve, mivel a cég nem végezhet közvetlenül pénzügyi tevékenységet.

Tehát a pénzügyi cég a megkapott összeget és a befizetés mellett található adatokat (a fiókhoz köthető azonosító kódot) összehasonlítja a Klánháború rendszerével, és a megtalált azonosító szerint jelez a Klánháború rendszere felé, hogy befizetés történt, és jelzi, hol és mekkora prémium csomagot kell jóváírni.

Abban az esetben ha a vásárló részére nem érkeznek meg a pontok, akkor kommunikációs hiba lépett fel; ez azt jelenti, hogy a rendszer egyáltalán nem látja, hogy a játékos megküldte a mobilszolgáltatódon keresztül a kódot.

Ez több dolgot jelenthet:

  • A játékos elírta a kódot
  • A játékos kifutott az ablak és a kód érvényességi idejéből
  • A játékos mobilszolgáltatója nem továbbította a szolgáltatónak az adatokat, aki így nem tudta regisztrálni a rendszerében.

A vásárlási ablakban minden esetben fel van tűntetve az adott szolgáltató supportjának elérhetősége, javasoljuk ér kérjük, hogy keressétek meg őket, mert ők a teljes rendszert látják, míg mi csak a hozzánk küldött adatokat - tehát ők ténylegesen tudnak segíteni ezekben a helyzetekben.

Banki befizetés, utalás, posta, kártya

Ha beléptek a prémium - vásárlás opcióba, ott az átutalás opciót válasszátok ki és jelöljétek meg az összeget. Az utasításoknak megfelelően haladjatok tovább, míg egy olyan oldalra értek, ahol az átutalásokhoz szükséges adatokat találjátok. Ezt az oldalt nyomtassátok vagy írjátok ki.

Van néhány dolog, amire figyelni kell, ez szokott ugyanis gondokat okozni:

  • Mindig pontos összeget fizessetek. A rendszerautomatika csak azt ismeri fel. Ha az összeg nem pontos, manuális beavatkozás kell, ami lassítja a folyamatot.
  • A közleménybe mindig pontosan írjátok be a vásárlási azonosító számot, mert ez az, ami azonosítja, hogy kinek írjuk jóvá a pontokat. Ha ez hibás, vagy hiányzik, akkor még ha meg is kaptuk a pénzt, nem tudjuk, hogy kinek adjunk pontokat. A rendszer nem a befizető nevét azonosítja, hanem a számsort köti össze a befizetéssel és a fiókkal egy időben.
  • Mindig őrizzétek meg a bizonylatot, mert ha mégis valami hiba lép fel, bár ez ritka, akkor csak annak segítségével tudunk bármit is tenni.
  • A befizetési számlaszámnál a kapott IBAN számlaszámot az alábbiak szerint kell felírnod a csekkre, vagy megadnod utalásnál:

A számlaszám elejéről az első 4 karaktert le kell választani (az a bank azonosító száma), és a maradék számsor maga a számlaszám.

  • Ne vonj össze vásárlási tételeket. Megoldás: Egy nagyobb csomagot válassz ki, ami elég mindkét fióknak, és egy közleménnyel, egy utalással indítsd el a rendelést. Az utalás nem türelmi idős, tehát jóváírás után azonnal tovább tudod adni a pontokat másnak. Másik megoldás a két utalás, két fióknak, két különböző közleménnyel.

Vásárlási azonosító szám megtalálása

Bementek a prémium fiókba, kiválasztjátok a vásárlás opciót. Ott a banki átutalásra kattintva kiválasztjátok a pontok mennyiségét. A tovább gombra kattintva kijön egy oldal, ahol a neveteket kell megadni. Miután megtettétek, megjelenik ez a képernyőn:

"Számlaadatok Kérlek utald át az összeget a GlobalCollectnek. A közlemény csupán egy átutalásra vonatkozik. Kérlek töltsd be az oldalt, ha további pontokat szeretnél vásárolni."

Minta adatsor!!

  • Név: Global Collect BV
  • Számlaszám: 16300000-04010872-90006409
  • IBAN: HU83163000000401087290006409
  • BIC: DEUTHU2BXXX
  • Bank neve: Deutsche Bank ZRt., Ungarn
  • Közlemény: 838800003353
  • Összeg: 6,000.00 HUF

A közleményben feltüntetett szám a ti azonosító számotok. Kiemeltem, hogy a minta adatok között jobban lehessen látni. Tehát a közleményben szereplő szám az a szám, amit arra az egy vásárlásra megkapsz azonosítóként. Ez nem egy általános, mindig használható szám, mert minden vásárláskor más számot fog generálni a rendszer, minden fióknál.

Banki befizetés

A vásárlási ablakban lekért, és kiírt adatokkal be kell menni egy Deutsche Bank fiókba. A fiókban a vásárlási ablakban lekért számlaszámra kell befizetni, és a közlemény rovatba be kell írni a vásárlási azonosítót.

Utalás

A vásárlási ablakban lekért, és kiírt adatok felhasználásával utalást is indíthattok. A fiókban a vásárlási ablakban lekért számlaszámra kell befizetni, és a közlemény rovatba be kell írni a vásárlási azonosítót.

Posta

A rózsaszín csekk kitöltésekor

A címzett adatai: Global Collect BV 16300000-04010872-90006409 Deutsche Bank Rt., Ungarn

A csekk hátoldalán a közlemény rovatba: Közlemény: vásárlási azonosító szám

Tanács: a csekk elejére, ami nálatok marad, a lap aljára szintén írd fel a vásárlási azonosító számot

Így ha gond van, könnyebb megtalálni a számot és a befizetést.

Bankkártya, hitelkártya

FONTOS: csak biztonsági hitelesítéssel rendelkező, internetes vásárlásra alkalmas kártyával tudsz vásárolni!

A jelenlegi pénzügyi szolgáltató és a bankkártya-szolgáltatók közötti megállapodás értelmében az Amex típusú kártyákkal nem lehet forint alapon vásárolni, ezért az így indított vásárlások sikertelenek.

A Maestro kártyáról indított vásárlások sikeresek abban az esetben, ha a kibocsátó bank szabályzata szerint az általa kibocsátott Maestro alkalmas internetes vásárlások indítására. Ezért megkérjük minden kedves játékosunkat, hogy a vásárlási folyamat elindítása előtt érdeklődje meg, hogy a kártyája alkalmas-e ilyen típusú használatra.

A kártya kiválasztása után a rendszer tovább visz: meg kell adnod az adataid (név, cím, e-mail), hogy azonosíthasson a bank, majd pedig eljön a fizetés ideje.

Hibajelenségek leggyakoribb okai kártyás vásárlásoknál

  • A kártya nem alkalmas internetes, biztosított felületen történő vásárlásra;
  • Meghatározott, rövid időn belül túl sok vásárlási tranzakció indítása a kártyával úgy, hogy közben hibát vétett (pl.: elüt egy karaktert az azonosítás során);
  • A kártya külföldi használata engedély nélkül;
  • Azonos kártyával vásárol több eltérő fióknak is prémium pontot rövid időn belül;
  • Több kártyával próbál meg gyors egymásutánban vásárolni azonos fiók számára.


Hibaelhárítás - eljárási rend, ha a vásárlás nem teljesül

Ha a vásárlás során valamilyen hiba történik, akkor arra kérünk, hogy minden adatot, bizonylatot őrizz meg, és a velünk folytatott levelezés során juttasd el hozzánk, hogy minél gyorsabban utána tudjunk nézni, mi történt, és a hibát hogy lehet orvosolni.

Megküldendő adatok:

  • fizetés típusa
  • fizetés pontos ideje
  • fizetett összeg
  • bármely kód, telefonszám, amelyet te adtál meg a rendszernek (közlemény rovatban, stb. Minden olyan adat, amely téged azonosít a rendszerben)
  • bármely adat, amelyet a rendszer jelzett vissza (olyan adatok, amelyek a fizetést azonosítják a rendszerben)
  • Befizetési/utalási bizonylat, bankszámlakivonat megfelelő része, ahol látszik a fizetés teljesülése.