„Morál” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
12. sor: 12. sor:


A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod.  Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz.
A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod.  Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz.
<br><br>
'''
Kétféle morál számítási mód kerülhet beállításra a játékban:'''
 
'''* Pontalapú bónusz'''
A pont alapú bónusz kiszámításának módja:
3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.3
A kapott eredményt százalékban kell értelmezni és a képletből látszik, hogy a minimum morál ez esetben 30%.
'''
* Idő és pontalapú bónusz'''
1. lépés: morál = 3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.25
2. lépés: Ha a morál kisebb mint 50%, akkor csináld meg a harmadik lépést, ha több, akkor megvan a végső eredmény.
3. lépés:  add hozzá a következő eredményt az első lépéshez kapotthoz [védő által játszott napok száma]/500
4. lépés: Ha az eredmény nagyobb, mint 50%, akkor megvan a végső eredményed, ha nem, akkor 50% lesz a morál.
 
 
 
[[Kezdőlap|Vissza a kezdőlapra]]
[[Kezdőlap|Vissza a kezdőlapra]]

A lap 2013. március 23., 17:02-kori változata

A morál a kezdők védelmét jelenti, amelyet a támadó és a védekező játékos pontjaiból lehet kiszámolni.


Normális esetben kezdéskor a morál 100%, ez az arány azonban változik akkor, ha egy sokkal alacsonyabb pontszámú játékost támad egy nagyobb pontszámú játékos, ilyenkor a támadó játékos morálja csökken pl. 40 %-ra. 30% alá azonban nem csökken.


Ez azt jelenti, hogy a csapatai csak 40%-os erővel harcolnak, míg a védekező csapatok ereje 100% marad.


Fordított esetben azonban, ha kis játékosként támadsz meg egy nagyobb játékost, akkor sem nő a morál 100% fölé, pl. 130%-ra.


A morált a szimulátorban a morálszámoló segítségével tudod kiszámolni, ehhez csak a saját és az ellenfeled összpontszámát kell megadnod. Amennyiben rendelkezel prémium fiókkal, akkor az „előreugró ablak beállításai” között tudod beállítani, hogy a térképen a falu fölé kattintva automatikusan megjelenjen, hogy az ellenfeleddel szemben milyen morállal harcolsz. Kétféle morál számítási mód kerülhet beállításra a játékban:

* Pontalapú bónusz A pont alapú bónusz kiszámításának módja: 3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.3 A kapott eredményt százalékban kell értelmezni és a képletből látszik, hogy a minimum morál ez esetben 30%.

  • Idő és pontalapú bónusz

1. lépés: morál = 3*[Védekező pontjai]/[támadó pontjai] + 0.25 2. lépés: Ha a morál kisebb mint 50%, akkor csináld meg a harmadik lépést, ha több, akkor megvan a végső eredmény. 3. lépés: add hozzá a következő eredményt az első lépéshez kapotthoz [védő által játszott napok száma]/500 4. lépés: Ha az eredmény nagyobb, mint 50%, akkor megvan a végső eredményed, ha nem, akkor 50% lesz a morál.


Vissza a kezdőlapra