„Lovag” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
'''A játék egyik fontos eleme a lovag. A lovag feladata, hogy a készségeivel segítse urát a csatákban.'''


== A Lovag-rendszer ==


*''' Szobor''': A szobor felépítése szükséges ahhoz, hogy a lovagod Fegyvertermébe bejuss. Amelyik faluban van szobor, ott közvetlenül tudod irányítani a lovagod. Amennyiben egy faludban a szobrot ledöntik, akkor a közvetlen irányítás és kiképzési lehetőség elvész (a lovag halála esetén). A felfegyverzett lovag akkor is tud a faluban harcolni, és a fegyverének a bónusza akkor is hat, ha a szobrot ledöntötték.
A Lovag-rendszer még több lehetőséget tartogat számunkra!
* '''Lovagod kiképzésének lépései:''' falvadban szobrot építesz. A szobor megépítése után megnyitod a felületet, és ott kiképzed a lovagod.
* '''Lovag névváltoztatása:''' a Szobornál teheted meg, ahányszor csak akarod.


== A Lovag-rendszer ==
A Lovag-rendszer előnye, hogy egy játékosnak nem csak egy kiképzett lovagja lehet, hanem több. Ezek a lovagok fejleszthetők, specializálhatók egyes feladatokra, így a játékos döntése szerint segítik őt a csatákban és a falvakban egyaránt. A lovagok képzése nagy előnyhöz juttathatja a játékosokat, a cél egy jó stratégia kidolgozása, hogy a lovagok képességei minél inkább kihasználhatók legyenek.


<p>A Lovag-rendszer még több lehetőséget tartogat számunkra! </p>
A Lovag rendszerben a tapasztalati pontokat XP-nek nevezzük rövidítve.


<p> A Lovag-rendszer előnye, hogy egy játékosnak nem csak egy kiképzett lovagja lehet, hanem több. Ezek a lovagok fejleszthetők, specializálhatók egyes feladatokra, így a játékos döntése szerint segítik őt a csatákban és a falvakban egyaránt. A lovagok képzése nagy előnyhöz juttathatja a játékosokat, a cél egy jó stratégia kidolgozása, hogy a lovagok képességei minél inkább kihasználhatók legyenek.</p>


<p>A Lovag rendszerben a tapasztalati pontokat XP-nek nevezzük rövidítve. </p>
*''' Szobor''': A szobor felépítése szükséges ahhoz, hogy a lovagod Fegyvertermébe bejuss. Amelyik faluban van szobor, ott közvetlenül tudod irányítani a lovagod. Amennyiben egy faludban a szobrot ledöntik, akkor a közvetlen irányítás és kiképzési lehetőség elvész (a lovag halála esetén). A felfegyverzett lovag akkor is tud a faluban harcolni, és a fegyverének a bónusza akkor is hat, ha a szobrot ledöntötték.
* '''Lovagod kiképzésének lépései:''' falvadban szobrot építesz. A szobor megépítése után megnyitod a felületet, és ott kiképzed a lovagod.
* '''Lovag névváltoztatása:''' a Szobornál teheted meg, ahányszor csak akarod.


== A Lovag ==
== A Lovag ==
57. sor: 56. sor:
|}
|}


<p>Minden Lovag fejlesztése a képesség-pontok gyűjtésén és felhasználásán alapul. A képességek fa-rendszerben érhetők el, a képesség könyvek felhasználásával. </p>
Minden Lovag fejlesztése a képesség-pontok gyűjtésén és felhasználásán alapul. A képességek fa-rendszerben érhetők el, a képesség könyvek felhasználásával.


[[Fájl:Készségkönyv.png | center]]
[[Fájl:Készségkönyv.png | center]]
63. sor: 62. sor:
== A Lovag szintjének növelése ==
== A Lovag szintjének növelése ==


<p> Lovagod többféle módon lehet fejleszteni, ahogy azt alább is láthatod. </p>
Lovagod többféle módon lehet fejleszteni, ahogy azt alább is láthatod.


* A lovag maximális szintje 30.  
* A lovag maximális szintje 30.  
70. sor: 69. sor:




<p>Az áttekintésben van egy mutató, amelyen látszik, mennyi XP szükséges a lovagodnak elérni a következő szintet.  
Az áttekintésben van egy mutató, amelyen látszik, mennyi XP szükséges a lovagodnak elérni a következő szintet.  
A lovag a következő módokon gyűjthet tapasztalatot: </p>
'''A lovag a következő módokon gyűjthet tapasztalatot:'''


 
{|
<ul>
|- bgcolor="#4F3E08"
<li>'''Támadás'''</li>
! colspan="2" | Tapasztalat gyűjtése
<p>A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással. </p>
|-
 
| align=center width="30%"|'''Megnevezés'''
 
|align=center width="70%"|'''Leírás'''
<li>'''Védekezés'''</li>
|-
<p>A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.</p>
| align=center width="30%"|'''Támadás'''
 
|align=center width="70%"|A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
 
|-
<li>'''Másik játékos támogatása'''</li>
| align=center width="30%"|'''Védekezés'''
<p>
|align=center width="70%"|A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
|-
| align=center width="30%"|'''Másik játékos támogatása'''
|align=center width="70%"|
* A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen támogatja egy másik játékos faluját.  
* A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen támogatja egy másik játékos faluját.  
* Az összegyűjtött tapasztalat támogatásban eltöltött időtartamtól, az összes, támogatásba vele küldött egységszámtól (azonos faluból indítva), és az ott legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ.  
* Az összegyűjtött tapasztalat támogatásban eltöltött időtartamtól, az összes, támogatásba vele küldött egységszámtól (azonos faluból indítva), és az ott legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ.  
90. sor: 92. sor:
* A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével.
* A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével.
* A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.  
* A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.  
</p>
|-
 
| align=center width="30%"|'''Faluépítés'''
 
|align=center width="70%"|
<li>'''Faluépítés'''</li>
* Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket.  
* Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket.  
* Akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig.  
* Akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig.  
100. sor: 101. sor:
* Nem jár tapasztalati pont bontásért.
* Nem jár tapasztalati pont bontásért.
* A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.  
* A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.  
 
|-
 
| align=center width="30%"|'''Gyakorlás XP-ért'''
<li>'''Gyakorlás XP-ért'''</li>
|align=center width="70%"|A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni.  
<p>A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni.  
* Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat.  
* Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat.  
* A gyakorlás nyersanyagba kerül, amit ha megszakítasz, nem kapod mind vissza, csak a nyersanyag 90%-át.
* A gyakorlás nyersanyagba kerül, amit ha megszakítasz, nem kapod mind vissza, csak a nyersanyag 90%-át.
* Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni. </p>
* Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni.  
|-
|
|}


</ul>


== Képességek, a Képesség-fa ==
== Képességek, a Képesség-fa ==
<p>Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik. Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni. Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor! </p>
Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik. Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni. Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor!  
 
<p>A lovag 12 különböző képességet tud megtanulni, és mindegyiket 4 szinten (összesen 48 szint). A képességeket három részre osztottuk, és mindegyik rész 4 szintes. Ahhoz, hogy a következő képesség szint elérhető legyen, a lovagnak teljesítenie kell a következő szinteket: </p>


A lovag 12 különböző képességet tud megtanulni, és mindegyiket 4 szinten (összesen 48 szint). A képességeket három részre osztottuk, és mindegyik rész 4 szintes. Ahhoz, hogy a következő képesség szint elérhető legyen, a lovagnak teljesítenie kell a következő szinteket:


{|  
{|  
139. sor: 140. sor:




===Támadó===
==='''Támadó'''===
{|
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="3" | Lovagok képességszint fejlődése
|-
| align=center width="25%"|'''Képesség'''
|align=center width="50%"|'''Leírás'''
|align=center width="25%"|'''Bónusz'''
|-
| align=center width="25%"|[[Fájl:bardoslovag.png]]
'''Feltöltődés'''
|align=center width="50%"|A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik.
| align=center width="25%"|
*Szint 1: 5%
*Szint 2: 10%
*Szint 3: 15%
*Szint 4: 30
|-
| align=center width="25%"|[[Fájl:konnyulolovag.png]]
'''Lovaglás'''
|align=center width="50%"|A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik.
| align=center width="25%"|
*Szint 1: 5%
*Szint 2: 10%
*Szint 3: 15%
*Szint 4: 30%
|-
| align=center width="25%"|[[Fájl:faltorolovag.png]]
'''Rombolás'''</td>
|align=center width="50%"|A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben.
| align=center width="25%"|
*Szint 1: 5%
*Szint 2: 10%
*Szint 3: 15%
*Szint 4: 30%
|-
| align=center width="25%"|[[Fájl:Katapultlovag.png]]
'''Döngölés'''
|align=center width="50%"|A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen.
| align=center width="25%"|
*Szint 1: 5%
*Szint 2: 10%
*Szint 3: 15%
*Szint 4: 30%
|-
|
|}


<table>
<tr style="background-color: #7A0000; color: #FFFFFF">
<th style="width: 20%;">Képesség</th>
<th style="width: 60%;">Leírás</th>
<th style="width: 20%;">Bónusz</th>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:bardoslovag.png]]
'''Feltöltődés'''</td>
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik.</td>
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:konnyulolovag.png]]
'''Lovaglás'''</td>
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik.</td>
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:faltorolovag.png]]
'''Rombolás'''</td>
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben.</td>
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td>
</tr>
<tr>
<td>[[Fájl:katapultlovag.png]]
'''Döngölés'''</td>
<td>A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen.</td>
<td>Szint 1: 5%<br />Szint 2: 10%<br />Szint 3: 15%<br />Szint 4: 30%</td>
</tr>
</table>


===Falu===
===Falu===

A lap 2017. június 20., 12:52-kori változata

A Lovag-rendszer

A Lovag-rendszer még több lehetőséget tartogat számunkra!

A Lovag-rendszer előnye, hogy egy játékosnak nem csak egy kiképzett lovagja lehet, hanem több. Ezek a lovagok fejleszthetők, specializálhatók egyes feladatokra, így a játékos döntése szerint segítik őt a csatákban és a falvakban egyaránt. A lovagok képzése nagy előnyhöz juttathatja a játékosokat, a cél egy jó stratégia kidolgozása, hogy a lovagok képességei minél inkább kihasználhatók legyenek.

A Lovag rendszerben a tapasztalati pontokat XP-nek nevezzük rövidítve.


  • Szobor: A szobor felépítése szükséges ahhoz, hogy a lovagod Fegyvertermébe bejuss. Amelyik faluban van szobor, ott közvetlenül tudod irányítani a lovagod. Amennyiben egy faludban a szobrot ledöntik, akkor a közvetlen irányítás és kiképzési lehetőség elvész (a lovag halála esetén). A felfegyverzett lovag akkor is tud a faluban harcolni, és a fegyverének a bónusza akkor is hat, ha a szobrot ledöntötték.
  • Lovagod kiképzésének lépései: falvadban szobrot építesz. A szobor megépítése után megnyitod a felületet, és ott kiképzed a lovagod.
  • Lovag névváltoztatása: a Szobornál teheted meg, ahányszor csak akarod.

A Lovag

Minden játékos egy Lovaggal kezdi a játékot. Ahogy a birodalom növekszik, úgy kapnak a játékosok egyre több Lovagot, maximálisan 10-et. Tehát a faluszámtól függ a Lovagok száma.

Lovagok száma birtokolt faluszám szerint
Falvak száma Elérhető lovagok száma
1 1
3 2
5 3
10 4
20 5
35 6
50 7
65 8
80 9
100 10

Minden Lovag fejlesztése a képesség-pontok gyűjtésén és felhasználásán alapul. A képességek fa-rendszerben érhetők el, a képesség könyvek felhasználásával.

Készségkönyv.png

A Lovag szintjének növelése

Lovagod többféle módon lehet fejleszteni, ahogy azt alább is láthatod.

  • A lovag maximális szintje 30.
  • Minden alkalommal, amikor a lovag egy új szintet ér el, kap egy készségkönyvet, aminek segítségével a lovag tovább fejleszthető.
  • Fontos: minden lovag összesen 30 készségkönyvet kap, tehát gondoljátok meg, hogy mire használjátok fel!


Az áttekintésben van egy mutató, amelyen látszik, mennyi XP szükséges a lovagodnak elérni a következő szintet. A lovag a következő módokon gyűjthet tapasztalatot:

Tapasztalat gyűjtése
Megnevezés Leírás
Támadás A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a támadó csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
Védekezés A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen vezeti a védekező csapatot a csatába. Az összegyűjtött tapasztalat a legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ. A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadással.
Másik játékos támogatása
  • A lovag tapasztalatot szerez, ha személyesen támogatja egy másik játékos faluját.
  • Az összegyűjtött tapasztalat támogatásban eltöltött időtartamtól, az összes, támogatásba vele küldött egységszámtól (azonos faluból indítva), és az ott legyőzött támadó egységek mennyiségétől függ.
  • A tapasztalat jóváírása naponta történik meg, amikor a lovagod csatázik, és amikor a támogatás mértéke változik.
  • A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével.
  • A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
Faluépítés
  • Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket.
  • Akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig.
  • A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ.
  • A kapott tapasztalati érték nem változik akkor, ha az épület prémium pontért gyorsítva került megépítésre.
  • Nem jár tapasztalati pont bontásért.
  • A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
Gyakorlás XP-ért A lovagot speciális tréninggel is lehet képezni.
  • Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat.
  • A gyakorlás nyersanyagba kerül, amit ha megszakítasz, nem kapod mind vissza, csak a nyersanyag 90%-át.
  • Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni.


Képességek, a Képesség-fa

Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik. Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni. Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor!

A lovag 12 különböző képességet tud megtanulni, és mindegyiket 4 szinten (összesen 48 szint). A képességeket három részre osztottuk, és mindegyik rész 4 szintes. Ahhoz, hogy a következő képesség szint elérhető legyen, a lovagnak teljesítenie kell a következő szinteket:

Lovagok képességszint fejlődése
Képesség szint Feltétel
Képesség szint: 1 A lovagnak el kell érnie az 1-es szintet
Képesség szint: 2 A lovagnak el kell érnie az 8-as szintet
Képesség szint: 3 A lovagnak el kell érnie az 16-os szintet
Képesség szint: 4 A lovagnak el kell érnie az 24-es szintet


Támadó

Lovagok képességszint fejlődése
Képesség Leírás Bónusz
Bardoslovag.png

Feltöltődés

A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik.
  • Szint 1: 5%
  • Szint 2: 10%
  • Szint 3: 15%
  • Szint 4: 30
Konnyulolovag.png

Lovaglás

A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik.
  • Szint 1: 5%
  • Szint 2: 10%
  • Szint 3: 15%
  • Szint 4: 30%
Faltorolovag.png Rombolás A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben.
  • Szint 1: 5%
  • Szint 2: 10%
  • Szint 3: 15%
  • Szint 4: 30%
Katapultlovag.png

Döngölés

A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen.
  • Szint 1: 5%
  • Szint 2: 10%
  • Szint 3: 15%
  • Szint 4: 30%


Falu

Képesség Leírás Bónusz
Nyersanyaglovag.png Motiváció A lovag állomásozó falujában fejleszti a termelést. Szint 1: 3%
Szint 2: 6%
Szint 3: 9%
Szint 4: 15%
Epitkezeslovag.png Építészet A lovag állomásozó falujában gyorsítja az építkezéseket. Szint 1: 3%
Szint 2: 6%
Szint 3: 9%
Szint 4: 15%
Kepzeslovag.png Oktatás A lovag állomásozó falujában az egységképzés gyorsul. Szint 1: 3%
Szint 2: 6%
Szint 3: 9%
Szint 4: 15%
Nemeslovag.png Meggyőzés Fejleszti a nemes támadásának hatékonyságát abból a faluból, ahol a lovag állomásozik. (A lovagnak a támadó faluban kell lennie amikor a támadás beérkezik, nem a támadó seregben.) Szint 1: +2
Szint 2: +4
Szint 3: +6
Szint 4: +10
  • FONTOS: A termelés/építkezés/seregképzés gyorsítás csak akkor van hatással a falura, ha a lovag otthon tartózkodik. Ha farmolni/támadni/támogatni megy, akkor a képzési/építési idő és a nyersanyag termelés azonnal visszaáll a bónusz nélküli értékekre! (Amint a lovag hazaér, újra lerövidülnek az idők)

Védekezés

Képesség Leírás Bónusz
Kardoslovag.png Kardvívás A lovag állomásozó falujában a kardosok védekező ereje megnő. Szint 1: 5%
Szint 2: 10%
Szint 3: 15%
Szint 4: 30%
Landzsaslovag.png Falanx A lovag állomásozó falujában a lándzsások védekező ereje megnő. Szint 1: 5%
Szint 2: 10%
Szint 3: 15%
Szint 4: 30%
Epuletlovag.png Megerősítés A lovag állomásozó falujában az épületek kevésbé érzékenyek az ostromfegyverekkel szemben. Szint 1: 10%
Szint 2: 20%
Szint 3: 30%
Szint 4: 50%
Olajlovag.png Forró olaj A lovag állomásozó falujában a Fal védekező ereje megnő. Szint 1: 3%
Szint 2: 6%
Szint 3: 9%
Szint 4: 15%

  • Amikor a lovag eléri a következő szintet, a készségkönyv bekerül a leltárba, ahol fel lehet használni.
  • Tehát a lovagnak teljesítenie kell a szükséges követelményeket ahhoz, hogy tanuljon és fejlődjön, még akkor is, ha van egy könyve!
  • Amikor a lovag teljesíti a feltételeket, a leltárban található készségkönyv felhasználható közvetlenül a Lovag Áttekintés felületen.
  • a készségkönyveket kétféleképp lehet használni: a képességfán kattintva a megfelelő sorban, VAGY a leltárban ki kell választani a megfelelő könyvet, amit fel szeretnél használni.
  • Egy villogó ikon fogja jelezni, ha a kiválasztott lovag teljesítette a könyv felhasználásához szükséges feltételeket.


Lovag-fa.png

Készségkönyv újrahasznosítása

Az újrahasznosítás azt jelenti, hogy a képesség könyv, amely a leltáradban található, számodra nem megfelelő valamilyen okból kifolyólag. Ilyenkor prémium pontért el tudod cserélni egy azonos szintű, vagy egy magasabb szintű könyvre. A magasabb szintű könyv több prémium pontba kerül, a kapott könyvek véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra, azt a játékos nem tudja befolyásolni.

Átképzés

Át tudod képezni a lovagod. Ekkor minden felhasznált készségkönyv és képesség-pont visszakerül, és újra fel tudod őket használni. Mivel ez prémium pontba kerül, ezért érdemes megfontolni a stratégiát már a játék elején!

Áthelyezés

A lovag áthelyezhető egy másik faluba, ha van benne szobor, és elég a tanyahely a lovag számára. Az áthelyezés időbe telik. Az áthelyezés után a lovag bónuszai már az új faluban hatnak.

Felélesztés

  • Ha a lovag meghal egy csatában, bármely faluban, a szobornál feléleszthető. Rá kell kattintani az engedélyezésre egy új ablakban (megerősítés), hogy hol legyen az "új" otthona a lovagnak.
  • A felélesztés 6 órába telik, 1-es sebességű világon. Ez az idő prémium pontért megfelezhető. Amikor a lovag meghal, minden tudása elvész, vigyázz rá!

FONTOS információk

  • Ha egy faluban több, azonos képességű lovag állomásozik, a képességeik nem adódnak össze, hanem a legmagasabb bónusz fog csak hatni.
  • A falu elfoglalásakor, újrakezdéskor a lovag képességei megmaradnak, csak egy új szobor kell, ahol feléleszthető.
  • A szobor lerombolása nincs hatással a lovag fejlesztésére. A szobor nélkül nem kelthető életre a lovag, így javasoljuk, hogy erre figyeljetek oda!