„Lovag” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
40. sor: 40. sor:
<br>
<br>


====Edwards lange boog====
====Nimrod íja====
:::*Kracht van de [[boogschutter|boogschutters]] 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging<br>
:::*Az íjászok 30% támadó, és 20% védő értéket kapnak<br>
<br>
<br>
<center>[[file:Ridderitem_boog.jpg|200px]] [[file:Inventory_archer.jpg]]</center><br>
<center>[[file:Ridderitem_boog.jpg|200px]] [[file:Inventory_archer.jpg]]</center><br>
<br>
<br>
====Khalids verrekijker====
====Khalids verrekijker====
:::*Je ziet altijd troepen buiten het dorp met [[verkenner|verkenners]]<br>
:::*Je ziet altijd troepen buiten het dorp met [[verkenner|verkenners]]<br>

A lap 2014. április 15., 13:14-kori változata


A játék egyik fontos eleme a lovag. Minden játékos egy világon egy lovaggal rendelkezhet. A lovag feladata, hogy a fegyvereivel - melyek megnövelik a harci egységek erejét - segítse urát a csatákban.


  • Lovagod kiképzésének lépései: falvadban szobrot építesz. A szobor megépítése után bemész a fegyverterembe, és ott kiképzed a lovagod.
  • Lovag újraképzése: Ha Lovagod meghal egy csatában, akkor ismét kinevezhetsz egy újabb lovagot, szintén a fegyverteremben.
  • Lovag névváltoztatása: a fegyverteremben teheted meg, ahányszor csak akarod.
  • Lovag fegyverszerzése: Ahhoz, hogy Lovagod egy új fegyvert találjon, tapasztalatot kell szereznie. Amikor a tapasztalat eléri a 100%-ot, akkor lovagod kap egy új fegyvert. A lovagod magától is gyűjti a tapasztalatot (napi 3%), de ha aktívan harcolsz vele, és csapatokat győzöl le, akkor hamarabb talál tárgyat.
  • Lovag fegyvereinek helye: Lovagod már megtalált fegyvereit a Fegyverteremben tudod megnézni, és ott is tudod lecserélni őket.
  • Lovagok erősítésben: Lehet több lovagot tenni védekezésbe, hiszen több helyről küldhetnek Lovagot. Ez esetben minden fegyver kifejti hatását. Ha a Lovagoknál egy fegyverből több van, az is csak egynek számít, tehát egy fegyver hatását nem lehet megtöbbszörözni.
  • Lovag áthelyezése: A Lovagot úgy tudod áthelyezni,hogy bemész abba a faluba ahova szeretnéd,hogy a lovag kerüljön.Ott rákattintasz a szoborra és rákattintasz erre:» A lovag ebben a faluban állomásozzon.
  • Lovaggal küldött egységek sebessége: Támadásnál az egységeid nem veszik fel a lovag sebességét (támadásnál mindig a leglassabb egység sebességével megy az egész csapat). Erősítés küldésekor viszont igen, ezt érdemes is kihasználni.

* Szobor: A szobor felépítése szükséges ahhoz, hogy a lovagod Fegyvertermébe bejuss. Amelyik faluban van szobor, ott közvetlenül tudod irányítani a lovagod. Amennyiben egy faludban a szobrot ledöntik, akkor a közvetlen irányítás és kiképzési lehetőség elvész (a lovag halála esetén). A felfegyverzett lovag akkor is tud a faluban harcolni, és a fegyverének a bónusza akkor is hat, ha a szobrot ledöntötték.


Lovag fegyverei:

Így néz ki a fegyverterem ha már minden fegyvert megtalált a lovagotok: Fájl:Paladincb0.png


Guan You alabárdja

  • A lándzsások 30% támadó, és 20% védő értéket kapnak


Fájl:Ridderitem speer.jpg Fájl:Inventory spear.jpg



Paracelsus hosszú kardja

  • A kardforgatók 30% támadási, és 20% védelmi értéket kapnak


Fájl:Ridderitem zwaard.jpg Fájl:Inventory sword.jpg



Thorgard harci fejszéje

  • A bárdosok 30% támadó, és 20% védő értéket kapnak


Fájl:Ridderitem bijl.jpg Fájl:Inventory axe.jpg



Nimrod íja

  • Az íjászok 30% támadó, és 20% védő értéket kapnak


Fájl:Ridderitem boog.jpg Fájl:Inventory archer.jpg



Khalids verrekijker

  • Je ziet altijd troepen buiten het dorp met verkenners
  • Een ridder die Khalids verrekijker vast heeft valt normaal aan, verdedigt als een verkenner en kan alleen gedood worden door een verdedigende verkenner


Fájl:Ridderitem verkenner.jpg Fájl:Inventory spy.jpg



Miezskos lans

  • Kracht van de lichte cavalerie 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging


Fájl:Ridderitem lc.jpg Fájl:Inventory light.jpg



Khans Compositieboog


Fájl:Ridderitem bboog.jpg Fájl:Inventory marcher.jpg



Baptistes banier

  • Kracht van de zware cavalerie is 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging


Fájl:Ridderitem zc.jpg Fájl:Inventory heavy.jpg


Carols Morgenster

  • Rammen doen 100% meer schade (Oude ridderitems)
  • Rammen doen 100% meer schade, ook wordt de muur bij de 1ste strijdfase meer beschadigd (Verbeterde ridderitems)


Fájl:Ridderitem ram.jpg Fájl:Inventory ram.jpg



Aletheias Signaalvuur

  • Katapulten doen 100% meer schade (Oude ridderitems)
  • Katapulten doen 100% meer schade, ook stijgt de verdediging met 1000% (Verbeterde ridderitems)
Fájl:Ridderitem katapult.jpgFájl:Inventory catapult.jpg



Vascos Scepter

  • De edelman zal de toestemming van een vijandig dorp met minstens 30% verlagen, alsook 30% sterker zijn in de aanval en 20% sterker in de verdediging


Fájl:Ridderitem edelman.jpg Inventory snob.jpg