„Lovag” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
54. sor: 54. sor:
:::*Kracht van de [[lichte cavalerie]] 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging<br>
:::*Kracht van de [[lichte cavalerie]] 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging<br>
<br>
<br>
<center>[[Bestand:Ridderitem_lc.jpg|200px]] [[Bestand:Inventory_light.jpg]]</center><br>
<center>[[file:Ridderitem_lc.jpg|200px]] [[file:Inventory_light.jpg]]</center><br>
<br>
<br>
====Khans Compositieboog====
====Khans Compositieboog====
:::*Kracht van de [[bereden boogschutter]] is 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging<br>
:::*Kracht van de [[bereden boogschutter]] is 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging<br>

A lap 2014. április 15., 12:49-kori változata


A játék egyik fontos eleme a lovag. Minden játékos egy világon egy lovaggal rendelkezhet. A lovag feladata, hogy a fegyvereivel - melyek megnövelik a harci egységek erejét - segítse urát a csatákban.


  • Lovagod kiképzésének lépései: falvadban szobrot építesz. A szobor megépítése után bemész a fegyverterembe, és ott kiképzed a lovagod.
  • Lovag újraképzése: Ha Lovagod meghal egy csatában, akkor ismét kinevezhetsz egy újabb lovagot, szintén a fegyverteremben.
  • Lovag névváltoztatása: a fegyverteremben teheted meg, ahányszor csak akarod.
  • Lovag fegyverszerzése: Ahhoz, hogy Lovagod egy új fegyvert találjon, tapasztalatot kell szereznie. Amikor a tapasztalat eléri a 100%-ot, akkor lovagod kap egy új fegyvert. A lovagod magától is gyűjti a tapasztalatot (napi 3%), de ha aktívan harcolsz vele, és csapatokat győzöl le, akkor hamarabb talál tárgyat.
  • Lovag fegyvereinek helye: Lovagod már megtalált fegyvereit a Fegyverteremben tudod megnézni, és ott is tudod lecserélni őket.
  • Lovagok erősítésben: Lehet több lovagot tenni védekezésbe, hiszen több helyről küldhetnek Lovagot. Ez esetben minden fegyver kifejti hatását. Ha a Lovagoknál egy fegyverből több van, az is csak egynek számít, tehát egy fegyver hatását nem lehet megtöbbszörözni.
  • Lovag áthelyezése: A Lovagot úgy tudod áthelyezni,hogy bemész abba a faluba ahova szeretnéd,hogy a lovag kerüljön.Ott rákattintasz a szoborra és rákattintasz erre:» A lovag ebben a faluban állomásozzon.
  • Lovaggal küldött egységek sebessége: Támadásnál az egységeid nem veszik fel a lovag sebességét (támadásnál mindig a leglassabb egység sebességével megy az egész csapat). Erősítés küldésekor viszont igen, ezt érdemes is kihasználni.

* Szobor: A szobor felépítése szükséges ahhoz, hogy a lovagod Fegyvertermébe bejuss. Amelyik faluban van szobor, ott közvetlenül tudod irányítani a lovagod. Amennyiben egy faludban a szobrot ledöntik, akkor a közvetlen irányítás és kiképzési lehetőség elvész (a lovag halála esetén). A felfegyverzett lovag akkor is tud a faluban harcolni, és a fegyverének a bónusza akkor is hat, ha a szobrot ledöntötték.


Lovag fegyverei:

Így néz ki a fegyverterem ha már minden fegyvert megtalált a lovagotok: Fájl:Paladincb0.png


Zwitsers hellebaard

  • Kracht van de speervechters 30% hoger in de aanval en 20% hoger in de verdediging


Fájl:Ridderitem speer.jpg Fájl:Inventory spear.jpg



Ullrichts slagzwaard

  • Kracht van de zwaardvechters 30% hoger in de aanval en 20% hoger in de verdediging (Oude ridderitems)
  • Kracht van de zwaardvechters 40% hoger als aanval en 30% hoger als verdediging (Verbeterde ridderitems)


Fájl:Ridderitem zwaard.jpg Fájl:Inventory sword.jpg



Thorgards krijgsbijl

  • Kracht van de bijlstrijders 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging (Oude ridderitems)
  • Kracht van de bijlstrijders 40% hoger als aanval en 30% hoger als verdediging (Verbeterde ridderitems)


Fájl:Ridderitem bijl.jpg Fájl:Inventory axe.jpg



Edwards lange boog

  • Kracht van de boogschutters 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging


Fájl:Ridderitem boog.jpg Fájl:Inventory archer.jpg



Khalids verrekijker

  • Je ziet altijd troepen buiten het dorp met verkenners
  • Een ridder die Khalids verrekijker vast heeft valt normaal aan, verdedigt als een verkenner en kan alleen gedood worden door een verdedigende verkenner


Fájl:Ridderitem verkenner.jpg Fájl:Inventory spy.jpg



Miezskos lans

  • Kracht van de lichte cavalerie 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging


Fájl:Ridderitem lc.jpg Fájl:Inventory light.jpg



Khans Compositieboog


Fájl:Ridderitem bboog.jpg Fájl:Inventory marcher.jpg



Baptistes banier

  • Kracht van de zware cavalerie is 30% hoger als aanval en 20% hoger als verdediging


Fájl:Ridderitem zc.jpg Fájl:Inventory heavy.jpg


Carols Morgenster

  • Rammen doen 100% meer schade (Oude ridderitems)
  • Rammen doen 100% meer schade, ook wordt de muur bij de 1ste strijdfase meer beschadigd (Verbeterde ridderitems)


Fájl:Ridderitem ram.jpg Fájl:Inventory ram.jpg



Aletheias Signaalvuur

  • Katapulten doen 100% meer schade (Oude ridderitems)
  • Katapulten doen 100% meer schade, ook stijgt de verdediging met 1000% (Verbeterde ridderitems)
Fájl:Ridderitem katapult.jpgFájl:Inventory catapult.jpg



Vascos Scepter

  • De edelman zal de toestemming van een vijandig dorp met minstens 30% verlagen, alsook 30% sterker zijn in de aanval en 20% sterker in de verdediging


Fájl:Ridderitem edelman.jpg Inventory snob.jpg