Lezárt világok

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2013. január 27., 23:14-kor történt szerkesztése után volt.
Jump to navigation
Beállítások V4 V5 V7 V9 V10 V11
Végjáték Terület Terület Terület Terület Terület Terület
Játék sebessége 1 2 1 2 1.6 1
Egységek sebessége 1 0.5 1 1 1.25 1
Csapat, visszavonási idő 10 10 10 10 10 10
Keresk., visszavonási idő 5 5 5 5 10 5
Éjszakai bónusz 00-08 00-08 00-08 00-08 00-08 00-08
Alvómód Nincs Nincs Nincs Nincs Nincs Nincs
Lovag Aktív Aktív Aktív Aktív Inaktív Aktív
Íjász Aktív Aktív Aktív Aktív Inaktív Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű Egyszerű Egyszerű Egyszerű Egyszerű Egyszerű
Kémrendszer* Normál Normál Normál Emelt Emelt Normál
Támogatás Nyílt Nyílt Nyílt Nyílt Nyílt Nyílt
Templom Aktív Aktív Inaktív Inaktív Inaktív Aktív
Áltámadás 1% 1% 1% 1% Inaktív Inaktív
Barbárok mérete 3000 3000 1500 1500 2500 3000
Milícia Inaktív Inaktív Inaktív Inaktív Inaktív Aktív
Aranyérme Aktív Aktív Aktív Aktív Aktív Aktív
Tárolós rendszer Inaktív Inaktív Inaktív Inaktív Inaktív Inaktív
Nemes olcsó pótlás Aktív Aktív Aktív Aktív Aktív Aktív
Nemes távolság 100 100 200 200 150 200
Hűség csökkenés 20-35 20-35 20-35 20-35 20-35 20-35
Klán létszámkorlát 150 80 100 100 100 100
Zászló Inaktív Inaktív Inaktív Inaktív Inaktív Inaktív
Beállítások V14 V16 V V V V
Végjáték Titok Titok
Játék sebessége 1.2 1
Egységek sebessége 0.8 1
Csapat, visszavonási idő 5 5
Keresk., visszavonási idő 5 5
Éjszakai bónusz 00-08 00-08
Alvómód Nincs Nincs
Lovag Aktív Aktív
Íjász Aktív Aktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű Egyszerű
Kémrendszer* Normál Normál
Támogatás Nyílt Zárt
Templom Inaktív Inaktív
Áltámadás Inaktív 1%
Barbárok mérete 3000 5000
Milícia Aktív Aktív
Aranyérme Aktív Aktív
Tárolós rendszer Inaktív Inaktív
Nemes olcsó pótlás Inaktív Inaktív
Nemes távolság 200 100
Hűség csökkenés 20-35 20-35
Klán létszámkorlát 100 100 Zászló Inaktív Inaktív

* Kémrendszer


Normál beállítás: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet


Emelt: A kém csapatok, épületek, nyersanyagok és idegen egységek után kémked