„Kovács és kutatási rendszerek” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(7 közbenső módosítás, amit 2 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
__NOTOC__
'''
<h1>Kovácsműhely</h1>
A kovácsműhelyben tudod kifejleszteni és erősíteni a fegyvereid és így az egységeid. A fegyverkovács fejlesztésével a kutatási idő csökken. A fegyverkovács maximális szintje: 20. '''
<table cellspacing="0" cellpadding="0" align="right" style="width:100%; border:2px #844100 solid;">
 
== '''Követelmények''' ==


<tr>
<td align="left" style="width:50%; border-right:1px solid #844100; border-bottom:1px #844100 solid; padding:0.5em; text-align:center;">
<p>
A kovácsműhelyben tudod kifejleszteni és erősíteni a fegyvereid és így az egységeid. A fegyverkovács fejlesztésével a kutatási idő csökken. <br /><br />
<h1>'''Követelmények:'''</h1>
</p>
<ul><li>[[Főhadiszállás]] (5-ös szint)
<ul><li>[[Főhadiszállás]] (5-ös szint)
</li><li>[[Barakk]] (1-es szint) <br />
</li><li>[[Barakk]] (1-es szint) <br />
</li></ul>
</li></ul>
</td><td align="right" style="width:50%; border-left:1px solid #844100; border-bottom:1px #844100 solid; padding:0.5em; text-align:center;">
 
Az épület képe a különböző fejlesztési szintek szerint:
 
<div class="GroundColoredImages">[[Fájl:épület6.png|link=]]</div> <br />
<div class="GroundColoredImages">[[Fájl:épület6.png|link=]]</div> <br />
<p>Elérhető: Az összes világon
 
<br style="clear: both; height: 0px;" />
<br style="clear: both; height: 0px;" />
</p><p><h1>'''Maximális szint:'''</h1> 20
 
</p>
 
</td></tr>
== '''Fejlesztési/kutatási rendszerek típusai''' ==
</table>
 
<p><br style="clear: both; height: 0px;" />
Három különböző fejlesztési/kutatási mód állítható be a Klánháború világain. Hogy melyik érhető el az adott világon, a világok ismertetőjében jelezzük, itt és most az a cél, hogy bemutassuk őket. A fejlesztési vagy más néven kutatási rendszereket a játékosok a kovácsműhelyen keresztül használhatják. Mindhárom fajtának vannak előnyei és hátrányai, ezeket mutatjuk be.
</p><p><br />
<p>Három fejlesztési/kutatási rendszer van:</p>
</p>
 
*1. Egyszerű fejlesztési/kutatási rendszer
*2. 3 szintes fejlesztési/kutatási rendszer
*3. 10 szintes (klasszikus) fejlesztési/kutatási rendszer
 
 
* A fejlesztési/kutatási rendszerek a következőképp működnek:
Minden faluban van kovács, ahol az adott értékeket be lehet állítani, és az egységeket a kiválasztott szintre lehet kiképezni.
 
 
<p>Támadáskor a falu kutatási szintje az </p>
* onnan indított
* az ott képzett katonákra vonatkozik a csata pillanatában
 
 
<p> Védekezéskor a falu kutatási szintje </p>
* a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: '''védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.'''
 
== '''Egyszerű fejlesztési/kutatási rendszer''' ==
 
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
 
<h3>Előnyök és hátrányok</h3>
*Ezzel a rendszerrel minden egység kifejleszthető a maximális szintre, minden faluban. Ez azt eredményezi, hogy nagyon könnyen lehet a faluk funkcióit megváltoztatni, így egy falu lehet védekező, támadó, vagy vegyes használatú is, különösebb tervezés vagy előkészület nélkül.
 
*A szimulátor is nagyon könnyen kezelhető, ha a játékos tudja, milyen egységei vannak ellenfele falujában; egyszerűen csak beüti a mennyiségeket, és máris kész a csata kimenetelére vonatkozó szimuláció. Nincs arra szükség, hogy az ember azon gondolkodjon, az egységek vajon milyen fejlesztési szinten állnak.
 
*A kutatási költségek relatív alacsonyak, lehetővé téve azt, hogy minden faluban minden egység kiképezhető legyen.
 
 
 
== '''3 szintes fejlesztési/kutatási rendszer''' ==
 
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
 
<h3> Előnyök és hátrányok</h3>
*Ez a rendszer rákényszeríti a játékosokat arra, hogy kialakítsák saját stratégiájukat, a falvakat specializálják valamely feladatra.
*Ez a rendszer nagyobb stratégiai érzéket és odafigyelést igényel, mint az egyszerű és a 10 szintes kutatási rendszer, hiszen a játékosnak döntenie kell, milyen célra kívánja használni a faluját.
*Ez magával vonja azt is, hogy a kiválasztott falukban más-más szintre kell képezni a különböző egységeket, és el kell tudni dönteni, melyiket fejlesztik és melyiket nem.
*A legműködőképesebb stratégia az ilyen világokon, ha a falvakat védő és támadó kategóriába sorolják a játékosok, mert akkor lehetőségük van arra, hogy a védő és támadó egységeiket maximálisra fejlesszék minden falujukban. 
*Ez megnehezíti a váltást a falukban, mert ha a faluban minden ki van fejlesztve, és valami mást szeretnénk fejleszteni, ahhoz egy régebben kifejlesztett egységet kell visszafejleszteni. A fejlesztési költségeket a rendszer nem téríti vissza, ha az egységet visszafejlesztjük, hogy egy másik egységet tudjunk fejleszteni.
*Ez a megoldás nagyobb bizonytalanságot rejt a szimulátor használatakor, mert pontos eredményhez pontosan kell tudni, hogy melyik egység hányas szintre lett kifejlesztve. Minden fejlesztési szint egyre növekvő védelmi és támadó erőt jelent az egységek számára.
*Sokakban felmerült a kérdés, hogy mi a különbség a 0 és az 1 szint között? Az egységképzés csak 1-es szinten lehetséges, nincs lényegi különbség a két szint között, a szimulátor 1-es szinten számol akkor is, ha valaki az egységét 0-ás szintre csökkenti.
*Ha egy egységet magasabb szintre emelnek mint 1, akkor a legyártott egységnek a technikai fejlettsége csak akkor fog csökkenni, ha a játékos visszafejleszti azt. A kovácsműhely rombolása és így épületszintjének csökkentése a magasabb szinten álló, már leképzett egységek tech szintjét nem befolyásolja.
*A kovácsműhely rombolásakor a régi egységek a régi szinten maradnak, újat csak az épületszintnek megfelelően lehet képezni; a technológiai szintek visszafejlesztéskor pedig azonnal minden érintett egység gyengébb lesz.
* A rendszer a technológiai szinteket érkezéskor, a csata pillanatában számolja, és nem indításkor.
 
 
További érdekesség, hogy ehhez a fejlesztési rendszerhez speciális kémlelési beállítás is tartozik:
 
A kém a fejlesztési szintjétől függően lát falun belüli egységeket, nyersanyagokat, az épületek információit, falun kívüli egységeket.
 
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni:
 
* 0: Falun belüli egységek
* 1: Falun belüli egységek, nyersanyagok
* 2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi
* 3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek
 
== '''10 szintes (klasszikus) fejlesztési/kutatási rendszer''' ==
 
A klasszikus kutatási rendszerben minden egység maximum 10-es szintig képezhető ki. Ugyanúgy, ahogy az egyszerű fejlesztésnél, itt sincs limit arra vonatkozóan, hogy hány egységet lehessen a maximum szintig kifejleszteni.
 
 
<h3>Előnyök és hátrányok</h3>
*A kutatási költségek szintenként növekednek, de ezzel párhuzamosan az egységek védekező és támadó ereje is nő.
*Ez a kutatási rendszer lehetővé teszi, hogy a játékos az egységeit maximális szintre fejlessze ki. Ez ugyan hasonlít az egyszerű fejlesztési rendszerre, azonban a költségek lényegesen magasabbak.
*A stratégia itt is nagyobb szerepet kap, mint az egyszerű kutatási rendszerben, hiszen a játékosnak el kell tudni döntenie, mikor éri meg a magas költségeket az egységek fejlesztésére fordítani.
*Ha a játékos úgy dönt, megváltoztatja a falu szerepét, és ehhez más egységeket kell kifejlesztenie, ezt könnyen megteheti, hiszen nem kell a már kifejlesztetteket visszafejleszteni, mert minden egység fejleszthető.
*A szimulátor használatának ennél a kutatási rendszernél van a legnagyobb rizikója, hiszen itt a legnehezebb kitalálni, melyik egység milyen szinten állhat a fejlesztési sorban. Ez a rendszer teljesen szükségtelenné teszi a specializálódott falvakat, hiszen a rendszer engedi a könnyű és gyors váltást.
 
== '''Kovácsműhely fejlesztési táblázata''' ==
 
<table border="1" cellpadding="4" cellspacing="0" style="margin: 1em 1em 1em 0; background: #f9f9f9; border: 1px #aaa solid; border-collapse: collapse; font-size: 95%;">
<table border="1" cellpadding="4" cellspacing="0" style="margin: 1em 1em 1em 0; background: #f9f9f9; border: 1px #aaa solid; border-collapse: collapse; font-size: 95%;">
<tr>
<tr>
276. sor: 345. sor:




<h1>Fejlesztési/kutatási rendszerek típusai</h1>
<p>Három különböző fejlesztési/kutatási mód állítható be a Klánháború világain. Hogy melyik érhető el az adott világon, a világok ismertetőjében jelezzük, itt és most az a cél, hogy bemutassuk őket. A fejlesztési vagy más néven kutatási rendszereket a játékosok a kovácsműhelyen keresztül használhatják. Mindhárom fajtának vannak előnyei és hátrányai, ezeket mutatjuk be.</p>
<p>Három fejlesztési/kutatási rendszer van:


<ul><li> 1. Egyszerű fejlesztési/kutatási rendszer
</li><li> 2. 3 szintes fejlesztési/kutatási rendszer
</li><li> 3. 10 szintes (klasszikus) fejlesztési/kutatási rendszer
</li></ul></p>
<p>A fejlesztési/kutatási rendszerek a következőképp működnek: Minden faluban van kovács, ahol az adott értékeket be lehet állítani, és az egységeket a kiválasztott szintre lehet kiképezni.


A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.
[[Kezdőlap | Vissza a kezdőlapra.]]
</p><p><br />
</p>
<h2>'''1. Egyszerű fejlesztési/kutatási rendszer'''</h2>
<p>Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
</p>
<h3>Előnyök és hátrányok</h3>
<p>Ezzel a rendszerrel minden egység kifejleszthető a maximális szintre, minden faluban. Ez azt eredményezi, hogy nagyon könnyen lehet a faluk funkcióit megváltoztatni, így egy falu lehet védekező, támadó, vagy vegyes használatú is, különösebb tervezés vagy előkészület nélkül.
</p><p>A szimulátor is nagyon könnyen kezelhető, ha a játékos tudja, milyen egységei vannak ellenfele falujában; egyszerűen csak beüti a mennyiségeket, és máris kész a csata kimenetelére vonatkozó szimuláció. Nincs arra szükség, hogy az ember azon gondolkodjon, az egységek vajon milyen fejlesztési szinten állnak.
</p><p>A kutatási költségek relatív alacsonyak, lehetővé téve azt, hogy minden faluban minden egység kiképezhető legyen.
</p><p><br />
</p>
<h2>'''2. 3 szintes fejlesztési/kutatási rendszer'''</h2>
<p>Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
</p><p>
Ez a rendszer rákényszeríti a játékosokat arra, hogy kialakítsák saját stratégiájukat, a falvakat specializálják valamely feladatra. </p>
<h3> Előnyök és hátrányok</h3>
<p>Ez a rendszer nagyobb stratégiai érzéket és odafigyelést igényel, mint az egyszerű és a 10 szintes kutatási rendszer, hiszen a játékosnak döntenie kell, milyen célra kívánja használni a faluját.
</p><p>Ez magával vonja azt is, hogy a kiválasztott falukban más-más szintre kell képezni a különböző egységeket, és el kell tudni dönteni, melyiket fejlesztik és melyiket nem.
</p><p>A legműködőképesebb stratégia az ilyen világokon, ha a falvakat védő és támadó kategóriába sorolják a játékosok, mert akkor lehetőségük van arra, hogy a védő és támadó egységeiket maximálisra fejlesszék minden falujukban. 
</p>
<p>Ez megnehezíti a váltást a falukban, mert ha a faluban minden ki van fejlesztve, és valami mást szeretnénk fejleszteni, ahhoz egy régebben kifejlesztett egységet kell visszafejleszteni. A fejlesztési költségeket a rendszer nem téríti vissza, ha az egységet visszafejlesztjük, hogy egy másik egységet tudjunk fejleszteni. </p>
<p>Ez a megoldás nagyobb bizonytalanságot rejt a szimulátor használatakor, mert pontos eredményhez pontosan kell tudni, hogy melyik egység hányas szintre lett kifejlesztve. Minden fejlesztési szint egyre növekvő védelmi és támadó erőt jelent az egységek számára. </p>
 
 
További érdekesség, hogy ehhez a fejlesztési rendszerhez kétféle kémlelési beállítás is tartozik.
 
 
Az egyszerű beállítás szerint (V3) a kém a fejlesztési szintjétől függetlenül lát falun belüli egységeket, nyersanyagokat, az épületek információit, falun kívüli egységeket.
 
 
A másik beállítás szerint (V13) a kém a fejlesztési szintjétől függően lát falun belüli egységeket, nyersanyagokat, az épületek információit, falun kívüli egységeket.
 
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni:
 
* 0: Falun belüli egységek
* 1: Falun belüli egységek, nyersanyagok
* 2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi
* 3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek
 
Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek?
 
A nyersanyagok kikémleléséhez legalább a küldött kémek 50%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni.
 
Az épületszintek  kikémleléséhez legalább a küldött kémek 70%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni.
 
A külső egységek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 90%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni, VAGY a kémlelésben a lovagnak részt kell vennie úgy, hogy Kalid távtcsöve vele van.
 
<p><br />
</p>
<h2>'''3. 10 szintes (klasszikus) fejlesztési/kutatási rendszer'''</h2>
<p>A klasszikus kutatási rendszerben minden egység maximum 10-es szintig képezhető ki. Ugyanúgy, ahogy az egyszerű fejlesztésnél, itt sincs limit arra vonatkozóan, hogy hány egységet lehessen a maximum szintig kifejleszteni.
</p><p>A kutatási költségek szintenként növekednek, de ezzel párhuzamosan az egységek védekező és támadó ereje is nő. </p>
<h3>Előnyök és hátrányok</h3>
<p>Ez a kutatási rendszer lehetővé teszi, hogy a játékos az egységeit maximális szintre fejlessze ki csapatait. Ez ugyan hasonlít az egyszerű fejlesztési rendszerre, azonban a költségek lényegesen magasabbak.
</p><p>A stratégia itt is nagyobb szerepet kap, mint az egyszerű kutatási rendszerben, hiszen a játékosnak el kell tudni döntenie, mikor éri meg a magas költségeket az egységek fejlesztésére fordítani.
</p><p>Ha a játékos úgy dönt, megváltoztatja a falu szerepét, és ehhez más egységeket kell kifejlesztenie, ezt könnyen megteheti, hiszen nem kell a már kifejlesztetteket visszafejleszteni, mert minden egység fejleszthető.
</p>
<p>A szimulátor használatának ennél a kutatási rendszernél van a legnagyobb rizikója, hiszen itt a legnehezebb kitalálni, melyik egység milyen szinten állhat a fejlesztési sorban. Ez a rendszer teljesen szükségtelenné teszi a specializálódott falvakat, hiszen a rendszer engedi a könnyű és gyors váltást. </p>

A lap jelenlegi, 2015. július 24., 14:03-kori változata

A kovácsműhelyben tudod kifejleszteni és erősíteni a fegyvereid és így az egységeid. A fegyverkovács fejlesztésével a kutatási idő csökken. A fegyverkovács maximális szintje: 20.

Követelmények

Az épület képe a különböző fejlesztési szintek szerint:

Épület6.png




Fejlesztési/kutatási rendszerek típusai

Három különböző fejlesztési/kutatási mód állítható be a Klánháború világain. Hogy melyik érhető el az adott világon, a világok ismertetőjében jelezzük, itt és most az a cél, hogy bemutassuk őket. A fejlesztési vagy más néven kutatási rendszereket a játékosok a kovácsműhelyen keresztül használhatják. Mindhárom fajtának vannak előnyei és hátrányai, ezeket mutatjuk be.

Három fejlesztési/kutatási rendszer van:

  • 1. Egyszerű fejlesztési/kutatási rendszer
  • 2. 3 szintes fejlesztési/kutatási rendszer
  • 3. 10 szintes (klasszikus) fejlesztési/kutatási rendszer


  • A fejlesztési/kutatási rendszerek a következőképp működnek:

Minden faluban van kovács, ahol az adott értékeket be lehet állítani, és az egységeket a kiválasztott szintre lehet kiképezni.


Támadáskor a falu kutatási szintje az

  • onnan indított
  • az ott képzett katonákra vonatkozik a csata pillanatában


Védekezéskor a falu kutatási szintje

  • a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.

Egyszerű fejlesztési/kutatási rendszer

Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.

Előnyök és hátrányok

  • Ezzel a rendszerrel minden egység kifejleszthető a maximális szintre, minden faluban. Ez azt eredményezi, hogy nagyon könnyen lehet a faluk funkcióit megváltoztatni, így egy falu lehet védekező, támadó, vagy vegyes használatú is, különösebb tervezés vagy előkészület nélkül.
  • A szimulátor is nagyon könnyen kezelhető, ha a játékos tudja, milyen egységei vannak ellenfele falujában; egyszerűen csak beüti a mennyiségeket, és máris kész a csata kimenetelére vonatkozó szimuláció. Nincs arra szükség, hogy az ember azon gondolkodjon, az egységek vajon milyen fejlesztési szinten állnak.
  • A kutatási költségek relatív alacsonyak, lehetővé téve azt, hogy minden faluban minden egység kiképezhető legyen.


3 szintes fejlesztési/kutatási rendszer

Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).

Előnyök és hátrányok

  • Ez a rendszer rákényszeríti a játékosokat arra, hogy kialakítsák saját stratégiájukat, a falvakat specializálják valamely feladatra.
  • Ez a rendszer nagyobb stratégiai érzéket és odafigyelést igényel, mint az egyszerű és a 10 szintes kutatási rendszer, hiszen a játékosnak döntenie kell, milyen célra kívánja használni a faluját.
  • Ez magával vonja azt is, hogy a kiválasztott falukban más-más szintre kell képezni a különböző egységeket, és el kell tudni dönteni, melyiket fejlesztik és melyiket nem.
  • A legműködőképesebb stratégia az ilyen világokon, ha a falvakat védő és támadó kategóriába sorolják a játékosok, mert akkor lehetőségük van arra, hogy a védő és támadó egységeiket maximálisra fejlesszék minden falujukban.
  • Ez megnehezíti a váltást a falukban, mert ha a faluban minden ki van fejlesztve, és valami mást szeretnénk fejleszteni, ahhoz egy régebben kifejlesztett egységet kell visszafejleszteni. A fejlesztési költségeket a rendszer nem téríti vissza, ha az egységet visszafejlesztjük, hogy egy másik egységet tudjunk fejleszteni.
  • Ez a megoldás nagyobb bizonytalanságot rejt a szimulátor használatakor, mert pontos eredményhez pontosan kell tudni, hogy melyik egység hányas szintre lett kifejlesztve. Minden fejlesztési szint egyre növekvő védelmi és támadó erőt jelent az egységek számára.
  • Sokakban felmerült a kérdés, hogy mi a különbség a 0 és az 1 szint között? Az egységképzés csak 1-es szinten lehetséges, nincs lényegi különbség a két szint között, a szimulátor 1-es szinten számol akkor is, ha valaki az egységét 0-ás szintre csökkenti.
  • Ha egy egységet magasabb szintre emelnek mint 1, akkor a legyártott egységnek a technikai fejlettsége csak akkor fog csökkenni, ha a játékos visszafejleszti azt. A kovácsműhely rombolása és így épületszintjének csökkentése a magasabb szinten álló, már leképzett egységek tech szintjét nem befolyásolja.
  • A kovácsműhely rombolásakor a régi egységek a régi szinten maradnak, újat csak az épületszintnek megfelelően lehet képezni; a technológiai szintek visszafejlesztéskor pedig azonnal minden érintett egység gyengébb lesz.
  • A rendszer a technológiai szinteket érkezéskor, a csata pillanatában számolja, és nem indításkor.


További érdekesség, hogy ehhez a fejlesztési rendszerhez speciális kémlelési beállítás is tartozik:

A kém a fejlesztési szintjétől függően lát falun belüli egységeket, nyersanyagokat, az épületek információit, falun kívüli egységeket.

A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni:

  • 0: Falun belüli egységek
  • 1: Falun belüli egységek, nyersanyagok
  • 2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi
  • 3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek

10 szintes (klasszikus) fejlesztési/kutatási rendszer

A klasszikus kutatási rendszerben minden egység maximum 10-es szintig képezhető ki. Ugyanúgy, ahogy az egyszerű fejlesztésnél, itt sincs limit arra vonatkozóan, hogy hány egységet lehessen a maximum szintig kifejleszteni.


Előnyök és hátrányok

  • A kutatási költségek szintenként növekednek, de ezzel párhuzamosan az egységek védekező és támadó ereje is nő.
  • Ez a kutatási rendszer lehetővé teszi, hogy a játékos az egységeit maximális szintre fejlessze ki. Ez ugyan hasonlít az egyszerű fejlesztési rendszerre, azonban a költségek lényegesen magasabbak.
  • A stratégia itt is nagyobb szerepet kap, mint az egyszerű kutatási rendszerben, hiszen a játékosnak el kell tudni döntenie, mikor éri meg a magas költségeket az egységek fejlesztésére fordítani.
  • Ha a játékos úgy dönt, megváltoztatja a falu szerepét, és ehhez más egységeket kell kifejlesztenie, ezt könnyen megteheti, hiszen nem kell a már kifejlesztetteket visszafejleszteni, mert minden egység fejleszthető.
  • A szimulátor használatának ennél a kutatási rendszernél van a legnagyobb rizikója, hiszen itt a legnehezebb kitalálni, melyik egység milyen szinten állhat a fejlesztési sorban. Ez a rendszer teljesen szükségtelenné teszi a specializálódott falvakat, hiszen a rendszer engedi a könnyű és gyors váltást.

Kovácsműhely fejlesztési táblázata

Szint Pontok Költség Népesség Építési idő

(alapért.)

Hatás
Fejlesztés az 1-es szintre 19
  • Fa 220
  • Agyag 180
  • Vas 240
Népesség 20 Fájl:Clock.png 1:40:00 A kutatási idő 9.09%-al csökken.
Fejlesztés a 2-es szintre 23 (+4)
  • Fa 277
  • Agyag 229
  • Vas 302
Népesség 23 (+3) Fájl:Clock.png 2:00:00 A kutatási idő 17.36%-al csökken.
Fejlesztés a 3-as szintre 27 (+5)
  • Fa 349
  • Agyag 293
  • Vas 381
Népesség 27 (+4) Fájl:Clock.png 2:24:00 A kutatási idő 27.87%-al csökken.
Fejlesztés a 4-es szintre 33 (+5)
  • Fa 440
  • Agyag 373
  • Vas 480
Népesség 32 (+5) Fájl:Clock.png 2:52:48 A kutatási idő 31.7%-al csökken.
Fejlesztés az 5-ös szintre 39 (+7)
  • Fa 555
  • Agyag 476
  • Vas 605
Népesség 37 (+5) Fájl:Clock.png 3:27:22 A kutatási idő 37.91%-al csökken.
Fejlesztés a 6-os szintre 47 (+8)
  • Fa 699
  • Agyag 606
  • Vas 762
Népesség 44 (+6) Fájl:Clock.png 4:08:50 A kutatási idő 43.55%-al csökken.
Fejlesztés a 7-es szintre 57 (+9)
  • Fa 880
  • Agyag 773
  • Vas 960
Népesség 51 (+7) Fájl:Clock.png 4:58:36 A kutatási idő 48.68%-al csökken.
Fejlesztés a 8-as szintre 68 (+11)
  • Fa 1109
  • Agyag 986
  • Vas 1210
Népesség 60 (+9) Fájl:Clock.png 5:58:19 A kutatási idő 53.35%-al csökken.
Fejlesztés a 9-es szintre 82 (+14)
  • Fa 1398
  • Agyag 1257
  • Vas 1525
Népesség 70 (+10) Fájl:Clock.png 7:09:59 A kutatási idő 57.59%-al csökken.
Fejlesztés a 10-es szintre 98 (+16)
  • Fa 1761
  • Agyag 1603
  • Vas 1921
Népesség 82 (+12) Fájl:Clock.png 8:35:59 A kutatási idő 61.45%-al csökken.
Fejlesztés a 11-es szintre 118 (+20)
  • Fa 2219
  • Agyag 2043
  • Vas 2421
Népesség 96 (+14) Fájl:Clock.png 10:19:10 A kutatási idő 64.95%-al csökken.
Fejlesztés a 12-es szintre 141 (+24)
  • Fa 2796
  • Agyag 2605
  • Vas 3050
Népesség 112 (+16) Fájl:Clock.png 12:23:01 A kutatási idő 68.14%-al csökken.
Fejlesztés a 13-as szintre 169 (+28)
  • Fa 3523
  • Agyag 3322
  • Vas 3843
Népesség 132 (+19) Fájl:Clock.png 14:51:37 A kutatási idő 71.03%-al csökken.
Fejlesztés a 14-es szintre 203 (+34)
  • Fa 4439
  • Agyag 4236
  • Vas 4842
Népesség 154 (+22) Fájl:Clock.png 17:49:56 A kutatási idő 73.67%-al csökken.
Fejlesztés a 15-ös szintre 244 (+41)
  • Fa 5593
  • Agyag 5400
  • Vas 6101
Népesség 180 (+26) Fájl:Clock.png 21:23:55 A kutatási idő 76.06%-al csökken.
Fejlesztés a 16-os szintre 293 (+49)
  • Fa 7047
  • Agyag 6885
  • Vas 7687
Népesség 211 (+31) Fájl:Clock.png 25:40:42 A kutatási idő 79.24%-al csökken.
Fejlesztés a 17-es szintre 351 (+59)
  • Fa 8879
  • Agyag 8779
  • Vas 9686
Népesség 247 (+36) Fájl:Clock.png 30:48:51 A kutatási idő 80.22%-al csökken.
Fejlesztés a 18-as szintre 422 (+70)
  • Fa 11187
  • Agyag 11192
  • Vas 12204
Népesség 289 (+42) Fájl:Clock.png 36:58:37 A kutatási idő 82.01%-al csökken.
Fejlesztés a 19-es szintre 506 (+84)
  • Fa 14096
  • Agyag 14271
  • Vas 15377
Népesség 338 (+49) Fájl:Clock.png 44:22:20 A kutatási idő 83.65%-al csökken.
Fejlesztés a 20-as szintre 607 (+101)
  • Fa 17761
  • Agyag 18196
  • Vas 19375
Népesség 395 (+57) Fájl:Clock.png 53:14:48 A kutatási idő 85.14%-al csökken.



Vissza a kezdőlapra.