„Klán-küldetések” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „= Klán küldetések = Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden felad…”)
 
 
(7 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
= Klán küldetések =
 
== Klán küldetések ==
 


Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden feladat három részre - mérföldkőre - van osztva.  
Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden feladat három részre - mérföldkőre - van osztva.  


A játékosok ezen küldetéseket a már megszokott, küldetési sorban (annak helyén) találják meg. A küldetések mindig a játékos által teljesítendő feladatot mutatják, és nem a klán egészéét.  
A játékosok ezen küldetéseket a már megszokott, küldetési sorban (annak helyén) találják meg. A küldetések mindig a játékos által teljesítendő feladatot mutatják, és nem a klánét.  
<br />
 
<br />
[[Fájl:Levels_icon.PNG |center]]  
[[Fájl:Levels_icon.PNG |center]]
 
<br />
 
<br />
Amíg a küldetések általános céljai korlátozottak, '''a célpontok száma''' (pl.: épületek építése) '''attól függően változik, hogy egy játékos mennyi ideje játszik az adott világon.'''  
Amíg a küldetések általános céljai korlátozottak, '''a célpontok száma''' (pl.: épületek építése) '''attól függően változik, hogy egy játékos mennyi ideje játszik az adott világon.'''  
<br />


[[Fájl:600px-Levels_aufgabe.PNG|600px|center]]
[[Fájl:Klán-játékos_küldetés.png|600px|center]]




<br />
<br />
Minden elért mérföldkőért a játékos Presztízst kap jutalmul közvetlenül a mérföldkő elérése után. Ha a játékos minden mérföldkövet teljesít és elér, akkor a következő klán küldetésre várnia kell, mert azt egyszerre indítjuk. A klán akkor kap jutalmat (Presztízst), amikor a teljes, küldetésre szánt idő lejár. A klán jutalmának mértéke a játékosok egyéni teljesítményének az átlaga, amelyet a klántagok teljesített mérföldköveinek alapján számol ki a rendszer. Az első mérföldkőnél a részvétel hiánya vagy a küldetés elbukása "0"-ként kerül elszámolásra. A klán fejlődését a Klán készségek képernyőn lehet ellenőrizni.  
Minden elért mérföldkőért a játékos Presztízst kap jutalmul közvetlenül a mérföldkő elérése után. Ha a játékos minden mérföldkövet teljesít és elér, akkor a következő klán küldetésre várnia kell, mert azt egyszerre indítjuk. A klán akkor kap jutalmat (Presztízst), amikor a teljes, küldetésre szánt idő lejár. A klán jutalmának mértéke a játékosok egyéni teljesítményének az átlaga, amelyet a klántagok teljesített mérföldköveinek alapján számol ki a rendszer. Az első mérföldkőnél a részvétel hiánya vagy a küldetés elbukása "0"-ként kerül elszámolásra. A klán fejlődését a Klán készségek képernyőn lehet ellenőrizni.  
<br />
 
<br />
[[Fájl:Klán_teljes3.png |center]]
[[Fájl:Klanskill3.JPG |center]]
 
<br />
 
<br />
[[Fájl:Folyamatábra2.PNG| 600px|center]]
 
Az ábra értelmezése:  
Az ábra értelmezése:  
A folyamatjelzőn a teljesített küldetések, befejezett feladatok a teljes részt zölden jelenítik meg, a részben teljesítetteket a teljesítmény függvényében zöld csíkkal.
* A Klán küldetés folyamata 1 és 2 között: A tagok eredményeinek átlaga és értéke 1 és 2 között van (azonos az egyéb mérföldkövekkel)
* Klán küldetés 2: A klántagok teljesítményének értéke pontosan 2 (azonos az egyéb mérföldkövekkel)
* Amennyiben a játékosok átlaga kevesebb 1-nél, a klán-folyamat nem ad további presztízst, mivel a klán tagjainak átlaga nem érte el a mérföldkövet.


Currently 6 tribe quests are available which will be activated randomly for each tribe.
== Feladatok ==
Jelenleg 6 klán-küldetés érhető el, amelyek véletlenszerűen kerülnek kiosztásra a klánok között.


{|
{|
32. sor: 34. sor:
|- bgcolor="#8D7654"
|- bgcolor="#8D7654"


!Quest
!Küldetés
!Description
!Összefoglalás
!Hints
!Bővebb infó
|-
|-
|Recruit units (population)
|Egységképzés (népesség)
|Recruit units in any of your villages until you reach the required population usage
|Képezz egységeket valamelyik falvadban, amíg eléred a kért népesség-számot.
|
|
*Also Noblemen and Paladins are counted
*Nemesek és Lovagok is számítanak
*Using the Privilege item is counted towards this quest
*A Kiváltság tárgy is beleszámít a küldetésbe
*A unit is considered only if the recruitment is finished
*Az egységek csak leképezés után kerülnek beszámításba.
|-
|-
|Defeat units (population)
|Legyőzött egységek (népesség)
|Defeat units (by population usage) either in offensive or defensive battles
|Legyőzött egységek (népesség szerint), támadásban és védekezésben egyaránt.


|
|
*Attacking own villages will credit the points as attacker and defender
*Saját falu megtámadása beleszámít a támadási és a védekezési pontokba.
|-
|-
|Spend resources
|Felhasznált nyersanyagok
|Spend resources anywhere in the game to complete this goal
|A feladat teljesíthető a játékban elköltött nyersanyag.
|
|
*Actions: Recruiting troops, recruiting noblemen, upgrading buildings, recruiting and training of Paladins, research, minting coins / packages. All actions are counted towards the milestone as soon as the order is finished.
*Események: Egységképzés, nemes képzése, épület fejlesztése, épület szintjének emelése, lovag gyártása és képzése, kutatás, aranyérme veretés.  
*Actions on the market:
Minden esemény beleszámít a folyamatba, amíg a mérföldkő teljesítése meg nem történik.
**Trade with the village merchant
*Piaci események:
**Accepting a market offer
**Kereskedelem a falu kereskedőjével
**Selling resources to the Premium Exchange
**Piaci ajánlat elfogadása
**Sending resources to other players will be considered as soon as they arrive
**Prémium tőzsdén nyersanyag eladása
*Items that immediately finish a building or unit aren't counted
**Más játékosnak küldött nyersanyag akkor számít bele a folyamatba, amikor az megérkezik
*Azok a tárgyak, amelyek azonnal befejezik az épület építését vagy az egység képzését, nem számítanak bele a folyamatba.
|-
|-
|Attack barbarians (minimum 20 pop)
|Barbár falvak megtámadása (minimum 20 népesség)
|Attack barbarian villages ensuring that the attack consists of at least 20 population
|Olyan barbár falvakat kell megtámadni, amelyben a támadó sereg minimum 20 népességű.
|
|
*Scout attacks are counted
*Kémlelés beleszámít.
*An attack must arrive to be considered for this quest
*A támadásnak be kell érnie.
*The attacking units don't need to survive
*A támadó egységeknek nem kell túlélniük.
|-
|-
|Loot resources
|Farmolás
|Loot resources from other villages
|Nyersanyag farmolása más falvakból
| -
|Csak idegen falu fosztogatása számít, saját falué nem.
|-
|-
|Construct buildings
|Épület építése
|You can construct buildings in your Village Headquarters
|A főépületedben épületeket tudsz megépíteni vagy fejleszteni.
|
|
*Using the items "Secret Key" and "Inheritance" increases your progress.
*A "Titkos kulcs" és az "örökség" tárgyak gyorsítják a folyamatot.  
*The building order must be finished to be counted.
*Az építést be kell fejezni ahhoz, hogy számítson.  
|}
|}


The values for the milestones increase weekly and are capped after playing on a world for 52 weeks.
A mérföldkövek értéke hetente növekszik, és aztán az 52. hét után lezárjuk.

A lap jelenlegi, 2017. július 5., 13:49-kori változata

Klán küldetések

Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden feladat három részre - mérföldkőre - van osztva.

A játékosok ezen küldetéseket a már megszokott, küldetési sorban (annak helyén) találják meg. A küldetések mindig a játékos által teljesítendő feladatot mutatják, és nem a klánét.

Levels icon.PNG


Amíg a küldetések általános céljai korlátozottak, a célpontok száma (pl.: épületek építése) attól függően változik, hogy egy játékos mennyi ideje játszik az adott világon.

Klán-játékos küldetés.png


Minden elért mérföldkőért a játékos Presztízst kap jutalmul közvetlenül a mérföldkő elérése után. Ha a játékos minden mérföldkövet teljesít és elér, akkor a következő klán küldetésre várnia kell, mert azt egyszerre indítjuk. A klán akkor kap jutalmat (Presztízst), amikor a teljes, küldetésre szánt idő lejár. A klán jutalmának mértéke a játékosok egyéni teljesítményének az átlaga, amelyet a klántagok teljesített mérföldköveinek alapján számol ki a rendszer. Az első mérföldkőnél a részvétel hiánya vagy a küldetés elbukása "0"-ként kerül elszámolásra. A klán fejlődését a Klán készségek képernyőn lehet ellenőrizni.

Klán teljes3.png


Folyamatábra2.PNG

Az ábra értelmezése:

  • A Klán küldetés folyamata 1 és 2 között: A tagok eredményeinek átlaga és értéke 1 és 2 között van (azonos az egyéb mérföldkövekkel)
  • Klán küldetés 2: A klántagok teljesítményének értéke pontosan 2 (azonos az egyéb mérföldkövekkel)
  • Amennyiben a játékosok átlaga kevesebb 1-nél, a klán-folyamat nem ad további presztízst, mivel a klán tagjainak átlaga nem érte el a mérföldkövet.

Feladatok

Jelenleg 6 klán-küldetés érhető el, amelyek véletlenszerűen kerülnek kiosztásra a klánok között.

Küldetés Összefoglalás Bővebb infó
Egységképzés (népesség) Képezz egységeket valamelyik falvadban, amíg eléred a kért népesség-számot.
  • Nemesek és Lovagok is számítanak
  • A Kiváltság tárgy is beleszámít a küldetésbe
  • Az egységek csak leképezés után kerülnek beszámításba.
Legyőzött egységek (népesség) Legyőzött egységek (népesség szerint), támadásban és védekezésben egyaránt.
  • Saját falu megtámadása beleszámít a támadási és a védekezési pontokba.
Felhasznált nyersanyagok A feladat teljesíthető a játékban elköltött nyersanyag.
  • Események: Egységképzés, nemes képzése, épület fejlesztése, épület szintjének emelése, lovag gyártása és képzése, kutatás, aranyérme veretés.

Minden esemény beleszámít a folyamatba, amíg a mérföldkő teljesítése meg nem történik.

  • Piaci események:
    • Kereskedelem a falu kereskedőjével
    • Piaci ajánlat elfogadása
    • Prémium tőzsdén nyersanyag eladása
    • Más játékosnak küldött nyersanyag akkor számít bele a folyamatba, amikor az megérkezik
  • Azok a tárgyak, amelyek azonnal befejezik az épület építését vagy az egység képzését, nem számítanak bele a folyamatba.
Barbár falvak megtámadása (minimum 20 népesség) Olyan barbár falvakat kell megtámadni, amelyben a támadó sereg minimum 20 népességű.
  • Kémlelés beleszámít.
  • A támadásnak be kell érnie.
  • A támadó egységeknek nem kell túlélniük.
Farmolás Nyersanyag farmolása más falvakból Csak idegen falu fosztogatása számít, saját falué nem.
Épület építése A főépületedben épületeket tudsz megépíteni vagy fejleszteni.
  • A "Titkos kulcs" és az "örökség" tárgyak gyorsítják a folyamatot.
  • Az építést be kell fejezni ahhoz, hogy számítson.

A mérföldkövek értéke hetente növekszik, és aztán az 52. hét után lezárjuk.