„Klán-küldetések” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
== Klán küldetések ==
== Klán küldetések ==


Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden feladat három részre - mérföldkőre - van osztva.  
Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden feladat három részre - mérföldkőre - van osztva.  
5. sor: 6. sor:
A játékosok ezen küldetéseket a már megszokott, küldetési sorban (annak helyén) találják meg. A küldetések mindig a játékos által teljesítendő feladatot mutatják, és nem a klánét.  
A játékosok ezen küldetéseket a már megszokott, küldetési sorban (annak helyén) találják meg. A küldetések mindig a játékos által teljesítendő feladatot mutatják, és nem a klánét.  


[[Fájl:Levels_icon.PNG |center]]
[[Fájl:Levels_icon.PNG |center]]  
 


Amíg a küldetések általános céljai korlátozottak, '''a célpontok száma''' (pl.: épületek építése) '''attól függően változik, hogy egy játékos mennyi ideje játszik az adott világon.'''  
Amíg a küldetések általános céljai korlátozottak, '''a célpontok száma''' (pl.: épületek építése) '''attól függően változik, hogy egy játékos mennyi ideje játszik az adott világon.'''  


[[Fájl:Klán-játékos_küldetés.png|600px|center]]


[[Fájl:600px-Levels_aufgabe.PNG|600px|center]]


Minden elért mérföldkőért a játékos Presztízst kap jutalmul közvetlenül a mérföldkő elérése után. Ha a játékos minden mérföldkövet teljesít és elér, akkor a következő klán küldetésre várnia kell, mert azt egyszerre indítjuk. A klán akkor kap jutalmat (Presztízst), amikor a teljes, küldetésre szánt idő lejár. A klán jutalmának mértéke a játékosok egyéni teljesítményének az átlaga, amelyet a klántagok teljesített mérföldköveinek alapján számol ki a rendszer. Az első mérföldkőnél a részvétel hiánya vagy a küldetés elbukása "0"-ként kerül elszámolásra. A klán fejlődését a Klán készségek képernyőn lehet ellenőrizni.
[[Fájl:Klán_teljes3.png |center]]


<br />
<br />
Minden elért mérföldkőért a játékos Presztízst kap jutalmul közvetlenül a mérföldkő elérése után. Ha a játékos minden mérföldkövet teljesít és elér, akkor a következő klán küldetésre várnia kell, mert azt egyszerre indítjuk. A klán akkor kap jutalmat (Presztízst), amikor a teljes, küldetésre szánt idő lejár. A klán jutalmának mértéke a játékosok egyéni teljesítményének az átlaga, amelyet a klántagok teljesített mérföldköveinek alapján számol ki a rendszer. Az első mérföldkőnél a részvétel hiánya vagy a küldetés elbukása "0"-ként kerül elszámolásra. A klán fejlődését a Klán készségek képernyőn lehet ellenőrizni.
<br />
<br />
[[Fájl:Klanskill3.JPG |center]]
<br />
<br />
Az ábra értelmezése:  
Az ábra értelmezése:  
A folyamatjelzőn a teljesített küldetések, befejezett feladatok a teljes részt zölden jelenítik meg, a részben teljesítetteket a teljesítmény függvényében zöld csíkkal.
A folyamatjelzőn a teljesített küldetések, befejezett feladatok a teljes részt zölden jelenítik meg, a részben teljesítetteket a teljesítmény függvényében zöld csíkkal.

A lap 2017. június 20., 11:30-kori változata

Klán küldetések

Minden héten a klán tagjai egy véletlenszerű feladatot kapnak, amit meg kell oldaniuk, hogy még több Presztízst szerezzenek. Minden feladat három részre - mérföldkőre - van osztva.

A játékosok ezen küldetéseket a már megszokott, küldetési sorban (annak helyén) találják meg. A küldetések mindig a játékos által teljesítendő feladatot mutatják, és nem a klánét.

Levels icon.PNG


Amíg a küldetések általános céljai korlátozottak, a célpontok száma (pl.: épületek építése) attól függően változik, hogy egy játékos mennyi ideje játszik az adott világon.

Klán-játékos küldetés.png


Minden elért mérföldkőért a játékos Presztízst kap jutalmul közvetlenül a mérföldkő elérése után. Ha a játékos minden mérföldkövet teljesít és elér, akkor a következő klán küldetésre várnia kell, mert azt egyszerre indítjuk. A klán akkor kap jutalmat (Presztízst), amikor a teljes, küldetésre szánt idő lejár. A klán jutalmának mértéke a játékosok egyéni teljesítményének az átlaga, amelyet a klántagok teljesített mérföldköveinek alapján számol ki a rendszer. Az első mérföldkőnél a részvétel hiánya vagy a küldetés elbukása "0"-ként kerül elszámolásra. A klán fejlődését a Klán készségek képernyőn lehet ellenőrizni.

Klán teljes3.png

Az ábra értelmezése: A folyamatjelzőn a teljesített küldetések, befejezett feladatok a teljes részt zölden jelenítik meg, a részben teljesítetteket a teljesítmény függvényében zöld csíkkal.

Feladatok

Jelenleg 6 klán-küldetés érhető el, amelyek véletlenszerűen kerülnek kiosztásra a klánok között.

Küldetés Összefoglalás Bővebb infó
Egységképzés (népesség) Képezz egységeket valamelyik falvadban, amíg eléred a kért népesség-számot.
  • Nemesek és Lovagok is számítanak
  • A Kiváltság tárgy is beleszámít a küldetésbe
  • Az egységek csak leképezés után kerülnek beszámításba.
Legyőzött egységek (népesség) Legyőzött egységek (népesség szerint), támadásban és védekezésben egyaránt.
  • Saját falu megtámadása beleszámít a támadási és a védekezési pontokba.
Felhasznált nyersanyagok A feladat teljesíthető a játékban elköltött nyersanyag.
  • Események: Egységképzés, nemes képzése, épület fejlesztése, épület szintjének emelése, lovag gyártása és képzése, kutatás, aranyérme veretés.

Minden esemény beleszámít a folyamatba, amíg a mérföldkő teljesítése meg nem történik.

  • Piaci események:
    • Kereskedelem a falu kereskedőjével
    • Piaci ajánlat elfogadása
    • Prémium tőzsdén nyersanyag eladása
    • Más játékosnak küldött nyersanyag akkor számít bele a folyamatba, amikor az megérkezik
  • Azok a tárgyak, amelyek azonnal befejezik az épület építését vagy az egység képzését, nem számítanak bele a folyamatba.
Barbár falvak megtámadása (minimum 20 népesség) Olyan barbár falvakat kell megtámadni, amelyben a támadó sereg minimum 20 népességű.
  • Kémlelés beleszámít.
  • A támadásnak be kell érnie.
  • A támadó egységeknek nem kell túlélniük.
Farmolás Nyersanyag farmolása más falvakból -
Épület építése A főépületedben épületeket tudsz megépíteni vagy fejleszteni.
  • A "Titkos kulcs" és az "örökség" tárgyak gyorsítják a folyamatot.
  • Az építést be kell fejezni ahhoz, hogy számítson.

A mérföldkövek értéke hetente növekszik, és aztán az 52. hét után lezárjuk.