„Hogyan használjam a Support felületet?” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
(Új oldal, tartalma: „<b style="color:darkgreen">A Support a játékosok kérelmeinek megválaszolása érdekében jött létre, itt van lehetőség például egy kérdés feltételére, egy…”)
 
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
<b style="color:darkgreen">A Support a játékosok kérelmeinek megválaszolása érdekében jött létre, itt van lehetőség például egy kérdés feltételére, egy szabálysértés/hiba bejelentésére, a felhasználói fiókod kitiltásának fellebbezésére stb.</b></b>
<b style="color:darkgreen">A Support a játékosok kérelmeinek megválaszolása érdekében jött létre, itt van lehetőség például egy kérdés feltételére, egy szabálysértés/hiba bejelentésére, a felhasználói fiókod kitiltásának fellebbezésére stb.</b></b>
[[Fájl:w1.png|link=]]
<i>A Supportot, csak indokolt esetben használjátok. Indokolatlan használat esetén büntethetünk. (pl.: asdfasgsafdsafasdf), igy nem ajánlott ennek OFFolása sem.</i>
Az Ügyfélszolgálatot (Supportot) a következő linkre kattintva
https://support.innogames.com/kb/staemme/hu_HU,
vagy az alábbi két módon érheted el:
<b style="color:darkgreen">Az Ügyfélszolgálat elérése a Kezdőlapról, a Support menüpontra kattintva:</b></b>
Elérhető a játék Kezdőlapján a fenti menü Support hivatkozására kattintva.
Külön bejelentkezés szükséges a Supportba.
[[Fájl:w2.png|link=]]
<b style="color:darkgreen">2. Az Ügyfélszolgálat elérése a felhasználói fiókodból, a Support menüpontra kattintva:</b></b>
Elérhető a felhasználói fiókod láblécmenüjében található Support menüpontra kattintva <i>(1. ábra)</i>, vagy a Beállítások menüpontban található Support levél hivatkozásra kattintva <i>(2. ábra)</i>.
Automatikus bejelentkezés a Supportba.
[[Fájl:w3.png|link=]]<i>(1. ábra)</i>
[[Fájl:w4.png|link=]]<i>(2. ábra)</i>
<b style="color:darkblue"><u>- Ha bejelentkeztél a rendszerbe válaszd ki azt a világot ahol van a probléma</u></b></b> <i>(ez azért fontos, hogy tudjuk melyik világhoz kötődik adott probléma)</i>.
<b style="color:darkblue"><u>- Majd a probléma típusát</u></b></b> <i>(ez azért lényeges, mert a support rendszere a problémák típusától függően tartalmaz olyan opciókat, amik segítségével gyorsabban tudunk segíteni).</i>
[[Fájl:w5.png|link=]]
Ezután kattints a "Rendben" menü pontra és kövesd a további utasításokat.
<b style="color:darkblue"><u>Ezután leveled tárgymezejébe írd le röviden (pár szóban) mivel kapcsolatban írsz</u></b></b> (pl. Multizás jelentése, Hiba a főhadiszálláson, stb)
<b style="color:darkblue"><u>Ezután leveled üzenetmezejébe írd le RÉSZLETESEN ÉS PONTOSAN kivel-mivel van gondod az alábbiakat figyelembe véve:</u></b></b>
- <b style="color:darkred"><u>Felesleges káromkodnod, sértegetned a Support tagjait,</u></b></b> mert nem érsz el vele semmit. Ha mégis megteszed, csak a jóindulatunkban bízhatsz, hogy a továbbiakban foglalkozunk az ügyeddel, egyébként jogunk van véglegesen lezárni a beszélgetést és a továbbiakban egyetlen levélre sem kell válaszolnunk, valamint büntetést (akár végleges kizárást) is kiszabhatunk!
- <b style="color:darkred"><u>Fogalmazz ÉRTHETŐEN és írj a MAGYAR helyesírás szabályainak megfelelően! Javasolt aktiválni a böngésződ helyesírás-ellenőrzőjét.</u></b></b>
Használj kis és nagybetűket, ékezetes betűket, mondat közbeni és mondat végi írásjeleket! Nem SMS-t írsz a haverodnak, hanem egy általad fontosnak vélt ügyben szeretnéd a Support segítségét kérni, így az sem árt, ha köszönsz a mondani valód elején és a végén, sőt, megköszönni sem szégyen az intézkedést!
- <b style="color:darkred"><u>Ha gondod van a játékkal, előbb nézz körül a fórumon!</u></b></b> Ha nem találod a választ a kérdésedre és a Fórumon sem tudnak segíteni, akkor fordulj a Supporthoz! A Wiki áttanulmányozása is megoldás lehet a kérdésedre.
- <b style="color:darkred"><u>Szabálysértés jelentésénél Játékos neve szövegdobozba írd azokat a felhasználóneveket amelyeket jelenteni szeretnél,</u></b></b> ha csak az üzenetmezőbe leírod a neveket nem tudunk segíteni.
Ne ess túlzásokba, nem kell regényt írni, de írj le minden fontos információt, mert 3-4 összefüggéstelen szóból nem tudjuk kideríteni mit szeretnél, ez pedig felesleges köröket jelenthet.
- <b style="color:darkred"><u>Ha a szabályzatra hivatkozol és belinkeled nekünk (ami FELESLEGES, mert bármily hihetetlen, ismerjük a szabályokat, értjük, alkalmazzunk és az alapján döntünk a legtöbb esetben),</u></b></b> tedd meg hogy elolvasod előtte alaposan és értelmezed.
- <b style="color:darkred"><u>Légy türelmes, ne írj 10 percenként új levelet,</u></b></b> hogy mikor kapsz már választ, ellenkező esetben büntetést is kaphatsz! A problémádtól függően 5 perctől akár egy napig is terjedhet a válaszadás ideje.
- <b style="color:darkred"><u>A Support nem chat, és nem ismerkedésre való.</u></b></b> Attól függetlenül, hogy néha baráti hangvételű leveleket írunk, ne kezdjen el senki személyes kérdéseket feltenni, illetve a játéktól független problémákkal terhelni a Supportot. Gondolj arra, hogy a felesleges levelezéssel töltött időt mástól veszed el, aminek fordított esetben te sem örülnél neki.
- <b style="color:darkred"><u>A Support nem gondolatolvasókból és tévedhetetlen emberekből áll!</u></b></b>

A lap 2023. január 29., 08:56-kori változata

A Support a játékosok kérelmeinek megválaszolása érdekében jött létre, itt van lehetőség például egy kérdés feltételére, egy szabálysértés/hiba bejelentésére, a felhasználói fiókod kitiltásának fellebbezésére stb.

W1.png

A Supportot, csak indokolt esetben használjátok. Indokolatlan használat esetén büntethetünk. (pl.: asdfasgsafdsafasdf), igy nem ajánlott ennek OFFolása sem.


Az Ügyfélszolgálatot (Supportot) a következő linkre kattintva https://support.innogames.com/kb/staemme/hu_HU, vagy az alábbi két módon érheted el:


Az Ügyfélszolgálat elérése a Kezdőlapról, a Support menüpontra kattintva: Elérhető a játék Kezdőlapján a fenti menü Support hivatkozására kattintva. Külön bejelentkezés szükséges a Supportba.

W2.png


2. Az Ügyfélszolgálat elérése a felhasználói fiókodból, a Support menüpontra kattintva:

Elérhető a felhasználói fiókod láblécmenüjében található Support menüpontra kattintva (1. ábra), vagy a Beállítások menüpontban található Support levél hivatkozásra kattintva (2. ábra). Automatikus bejelentkezés a Supportba.


W3.png(1. ábra)


W4.png(2. ábra)


- Ha bejelentkeztél a rendszerbe válaszd ki azt a világot ahol van a probléma (ez azért fontos, hogy tudjuk melyik világhoz kötődik adott probléma).

- Majd a probléma típusát (ez azért lényeges, mert a support rendszere a problémák típusától függően tartalmaz olyan opciókat, amik segítségével gyorsabban tudunk segíteni).

W5.png

Ezután kattints a "Rendben" menü pontra és kövesd a további utasításokat.

Ezután leveled tárgymezejébe írd le röviden (pár szóban) mivel kapcsolatban írsz (pl. Multizás jelentése, Hiba a főhadiszálláson, stb)

Ezután leveled üzenetmezejébe írd le RÉSZLETESEN ÉS PONTOSAN kivel-mivel van gondod az alábbiakat figyelembe véve:


- Felesleges káromkodnod, sértegetned a Support tagjait, mert nem érsz el vele semmit. Ha mégis megteszed, csak a jóindulatunkban bízhatsz, hogy a továbbiakban foglalkozunk az ügyeddel, egyébként jogunk van véglegesen lezárni a beszélgetést és a továbbiakban egyetlen levélre sem kell válaszolnunk, valamint büntetést (akár végleges kizárást) is kiszabhatunk!

- Fogalmazz ÉRTHETŐEN és írj a MAGYAR helyesírás szabályainak megfelelően! Javasolt aktiválni a böngésződ helyesírás-ellenőrzőjét. Használj kis és nagybetűket, ékezetes betűket, mondat közbeni és mondat végi írásjeleket! Nem SMS-t írsz a haverodnak, hanem egy általad fontosnak vélt ügyben szeretnéd a Support segítségét kérni, így az sem árt, ha köszönsz a mondani valód elején és a végén, sőt, megköszönni sem szégyen az intézkedést!

- Ha gondod van a játékkal, előbb nézz körül a fórumon! Ha nem találod a választ a kérdésedre és a Fórumon sem tudnak segíteni, akkor fordulj a Supporthoz! A Wiki áttanulmányozása is megoldás lehet a kérdésedre.

- Szabálysértés jelentésénél Játékos neve szövegdobozba írd azokat a felhasználóneveket amelyeket jelenteni szeretnél, ha csak az üzenetmezőbe leírod a neveket nem tudunk segíteni. Ne ess túlzásokba, nem kell regényt írni, de írj le minden fontos információt, mert 3-4 összefüggéstelen szóból nem tudjuk kideríteni mit szeretnél, ez pedig felesleges köröket jelenthet.

- Ha a szabályzatra hivatkozol és belinkeled nekünk (ami FELESLEGES, mert bármily hihetetlen, ismerjük a szabályokat, értjük, alkalmazzunk és az alapján döntünk a legtöbb esetben), tedd meg hogy elolvasod előtte alaposan és értelmezed.

- Légy türelmes, ne írj 10 percenként új levelet, hogy mikor kapsz már választ, ellenkező esetben büntetést is kaphatsz! A problémádtól függően 5 perctől akár egy napig is terjedhet a válaszadás ideje.

- A Support nem chat, és nem ismerkedésre való. Attól függetlenül, hogy néha baráti hangvételű leveleket írunk, ne kezdjen el senki személyes kérdéseket feltenni, illetve a játéktól független problémákkal terhelni a Supportot. Gondolj arra, hogy a felesleges levelezéssel töltött időt mástól veszed el, aminek fordított esetben te sem örülnél neki.

- A Support nem gondolatolvasókból és tévedhetetlen emberekből áll!