Fiókkezelő

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2012. október 28., 19:18-kor történt szerkesztése után volt.
Jump to navigation
  • A Fiókkezelő egy másodlagos prémium fiók, melynek segítségével a nagy faluszámú fiókok (minimum 20 falu) még könnyebben, már már automatikusan kezelhetők.
  • A Fiókkezelő a Prémium Fiók bővítményeként azért lett létrehozva, hogy segítse a játékosokat a fiókjaik kezelésében. Csak azokban a fiókokban elérhető, ahol a faluszám eléri, vagy meghaladja a 5-öt.
  • A Fiókkezelőt prémium pontok felhasználásával aktiválhatod. Ezt a „Prémium” menüben teheted meg, a „Fiókkezelő”-re kattintva.
  • A Falukezelő automatikusan, rendszeres időközönként ellenőrzi az építési sorokat, és a fejlesztési lehetőségeket. Időnként néhány percet is igénybe vehet, amíg elkezdődik a feladat végrehajtása onnantól számítva, hogy a sablonokat beállítottad.
  • A falukezelő nem fogja átugrani a sorba betett parancsokat, akkor sem, ha azokra van elég nyersanyag, hanem kivárja amíg a soron következő feladat teljesítésére minden feltétel teljesül.
  • Ha a falu raktár – vagy tanyaszintje nem elég a következő fejlesztési parancs teljesítésére, akkor a rendszer megkísérli a raktár – vagy a tanya szintjének emelését.
  • A falukezelő egyszerre 50 építési/bontási parancsot tud kezelni.


Áttekintés

A Fiókkezelő áttekintő nézete általános információkat tartalmaz a Fiókkezelő állapotáról; itt tudsz tájékozódni arról, hogy a fiókod milyen állapotban van, és milyen feladatok kivitelezése van éppen folyamatban. Mindegyik elválasztott rész a különböző egységek működéséről és állapotáról tartalmaz információkat – így gyorsan átlátható a működés, a részek megjelölése, átrendezése is csak pár klikk.

Spanner icon.png

Erre az ikonra kattintva (ahol feltűnik a bal felső sarokban) az áttekintő felületek beállítása lehetséges.

Faluáttekintés

Overview village.png

A faluáttekintőben színes pöttyök jelzik az Csapatkezelő, Falukezelő, és Piackezelő állapotát. A zöld szín jelzi, ha a kezelő aktív. A szürke azt mutatja, ha nincs semmilyen feladat megadva, és a sárga a felfüggesztett állapotot.

A zöld/sárga gombra klikkelve fel lehet függeszteni/újra lehet indítani a Kezelőket.

Építési Felületek

Overview template.png

Az Építési Felületek áttekintést nyújtanak a Falukezelő állapotáról.

Megtekinthető a Felületekhez kötött faluk állapota, hogy mennyi van éppen építés, fejlesztés alatt, vagy melyikben van éppen felfüggesztve az építkezés.

Figyelmeztetés és javaslat

Overview warning.png

Ha a tanya vagy a raktár megtelik, itt értesítést küld a rendszer.

A Fiókkezelő áttekintése már csak releváns információkat mutat. Ha egy olyan figyelmeztetést kapsz, ami a megtelt tanyára vonatkozik, és arra, hogy emelj a tanyaszinten, akkor a figyelmeztetés a következő szerveráttekintéskor automatikusan eltávolításra kerül.

Értesítések

Az Értesítések ablakban be lehet állítani a Fiókkezelőt, hogy küldjön e-mailt ha új bejövő támadás érkezik. A támadási értesítő beállításához a felületen be kell állítani, hogy „Aktív támadási értesítés” aktív legyen. Ezek után az értesítés részletes beállításait is meg lehet adni.

Két módon is csoportosíthatóak az értesítések:

Attack notifications.png

A beállítások két részre választhatók.

Milyen gyakran szeretnél értesítéseket kapni?

Az első részben annak részleteit lehet beállítani, hogy az automata rendszer milyen időközönként küldjön értesítést.

Minden új megindított támadás után Minden olyan esetben értesítést kapsz, amikor a bejövő újonnan ellened indított támadások száma 0-ról 1-re emelkedik.
Minden(XX) db megindított új támadás után Minden olyan esetben értesítést kapsz, amikor a bejövő újonnan ellened indított támadások száma (XX) - re emelkedik.
Emlékeztess minden (XX) órában A megadott időtartam alatt csak egy értesítést fogsz kapni.
Csak akkor küldj emlékeztetőt, ha nem vagyok bejelentkezve. Ha ez jelölöd be, akkor csak akkor kapsz értesítést, ha nem vagy bejelentkezve, vagy a fiók üres.

Hogy legyenek csoportosítva a támadások?

Ezen a felületen a támadási értesítők csoportosításait lehet beállítani.

A támadásokat ne csoportosítsa a rendszer A támadások nem lesznek csoportosítva megjelenéskor.
A támadások csoportosítása támadónként A támadásokat a rendszer a támadók neve szerint csoportosítja a rendszer.
Támadások csoportosítása célpont szerint A támadásokat a rendszer a megtámadott faluk szerint csoportosítja.
Csak (XX) támadást mutass csoportonként. A közlemény csak a meghatározott (XX) számú támadást fogja mutatni minden csoportban.


Megjegyzés: A fiókkezelő nem minden világon érhető el.

Falukezelő

A Falukezelő a falvak fejlesztését segíti elő. Be lehet állítani a kívánt megépítendő épületszinteket, és az építési sorrendet.

Kezelői felületek

A Falukezelő megnyitásakor a kezelőfelület nyílik meg. A felületek irányításához a Sablonkezelőre kell kattintani.

A sablonok rendszere

A játék három különféle irányítási sablont kínál fel használatra. Ezek nem szerkeszthetők vagy törölhetők a játékos által.

Irányítási sablonok:

  • Nyersanyagok – Fő cél az épületek felépítése maximális szintig.
  • Védelem – A falvak védekező egységeinek legyártása.
  • Támadás - A falvak támadó egységeinek legyártása.

Saját sablon létrehozása

Minden játékos létre tudja hozni a saját igényeinek megfelelő irányítási sablont. Ehhez a Sablon létrehozása részben meg kell adni az új sablon nevét, vagy egy meglévő sablont kell átmásolni.

Am vm ct.png

A sablonok megtekintése, átnevezése, törlése

A Sablon létrehozása alatt található meg az eddig létrehozott sablonok listája. Az épületek listájánál megtalálható az épületek célszintje, és azt is mutatja, ha a Falukezelő befejezte a falu kiépítését.

Ha az Pencil ikonra kattintasz, akkor átnevezheted, ha pedig az Cross ikonra, akkor törölheted őket. Emlékeztetőül: a rendszer által létrehozott három alap irányítási sablon nem törölhető vagy átnevezhető.

A sablon megtekintéséhez klikkelj a nevére.

Sablonok a Falukezelőben

Sablonok szerkesztése

Az építési sor beállításának kezdete egy mintasablonban.

Mint az előzőekben, itt is az összefoglaló tartalmazza az épületek elérni kívánt építési szintjét.

Ez alatt, az építési sor mutatja tételesen, mely épületek lesznek fejlesztve.

Az építési sorban lévő épületek azok, amelyek fejlesztve lesznek, megmutatja hány szintet kell még felépíteni, és végül, hogy az építkezés után mekkora lesz az épület.

A betett fejlesztések törölhetők, ha a Cross jelre klikkelsz. Ha meg szeretnéd a parancsot változtatni, akkor a Sorting jelre kell klikkelni.

A beállított mentések nem azonnal frissülnek, hanem a "Mentés" gombra is rá kell klikkelned megerősítésképpen!

Természetesen arra is van lehetőség, hogy a Falukezelő ne építsen, hanem bontson, az általad megadott parancsok szerint. A bontást a falukezelő akkor indítja el, ha az épület szintje magasabban van, mint a beállított célszint. Fontos, hogy csak akkor bont a falukezelő, ha a főépület minimum 15-ös szinten van, és a falu hűsége 100%.

Új épületek felvételét a listába az Parancs hozzáadása gombbal lehetséges az oldal alján.

A Falukezelő az épületeket a kiadott parancsok mennyisége szerint listázza. Ez azt jelenti, hogy ha a kaszárnya építésénél kiadsz 20 szint építést, akkor azokat a rendszer egymás alatt fogja megjeleníteni, és csak a felsorolás után jön a következő épület és a hozzá kiadott parancsok. Ezen a megjelenítési módon csak az változtat, ha a különböző épületeket kisebb mértékben szeretnéd építeni, és így teszed be az építési sorba. Példa: kaszárnya: 2 szint, műhely: 2 szint, és így tovább.

Sablonok kijelölése és a falvak kezelése

Ki tudsz jelölni sablonokat, valamint a falvaid kezelni a Falukezelő felületen.

Egy falura vonatkozó sablon kijelölése, eltávolítása

Ahhoz hogy a faluhoz tartozó sablont vagy sablonokat kijelöld, először az ellenőrző dobozra kell kattintanod a falu nevénél balra.

Ezt követően győződjetek meg róla, hogy a Sablon használata kiválasztásra került, majd a sablon melletti Megerősítés gombra klikkeljetek.

A sablon kijelölésnek megerősítését a Státusz oszlopban tudjátok ellenőrizni, és ha minden rendben van, akkor a jelzés: Aktív.

Amennyiben egy sablon el kívánsz távolítani, ugyanazt kell tenned, mint aktiváláskor, csak a végén az Eltávolítás – t kell bejelölnöd.

A faluhoz tartozó sablont az adott falu főépületében, a Falukezelő – ben, a Sablon módosítása alatt is ki lehet jelölni.

Minta: A falukezelőben így látható, ha egy sablon kiválasztásra került miközben a Falukezelő fut.

A Fiókkezelő időszakos leállítása, újraindítása

Amennyiben meg szeretnéd őrizni a nyersanyagaid, anélkül hogy a sablont eltávolítanád, úgy lehetőség van arra, hogy a falukezelő munkáját felfüggeszd.

A felfüggesztés majd az újraindítás csak annyiban tér el az új sablon hozzáadástól, hogy a Felfüggesztés vagy a Folytatás gombot kell választanod. Ezt a műveletet a falu státuszállapotát jelző ikonról közvetlenül is el lehet érni.

Csapatkezelő

A Csapatkezelő az általad megadott mennyiségű egységet gyártja le a faluban lévő nyersanyagok függvényében. A kívánt mennyiséget közvetlenül a falukban is beállíthatod, vagy készíthetsz sablont, jövőbeni felhasználás céljából.

A Csapatkezelő használata

Troop manager.png
  • A "Faluk kezelése" panelen a Csapatkezelő tetején egyszerűen csak be kell írni a különböző, fejleszteni kívánt egységek számát (annyit, amennyit egy faluban szeretnétek gyártani).
  • Ezen kívül be tudsz állítani egy puffert, ha a faluban nyersanyagot, vagy üres tanyahelyet szeretnél fenntartani magadnak. Ha ezt a beállítást meg szeretnéd őrizni, és hosszútávon használni, akkor a panel alsó felében lévő mentés gombra kattintva ezt meg tudod őrizni.
  • Ha a sablont létrehoztad, akkor a jövőben ezt többször is fel tudod használni, így megmenekülsz az újragépeléstől. A képernyő felső részén található "Faluk kezelése" panelen csak mindig ki kell választani a használni kívánt sablont. Ezek után a falunál is ki kell választani, hogy melyik sablont fogod választani. A kiválasztás utána a mentés gombbal lehet véglegesíteni a döntést.
  • Az indítás után eltelhet néhány perc, amíg a kiválasztott egységek képzése megkezdődik.

Puffer

Buffer.png
  • A fent említett kezelőfelületen be lehet állítani, ha a játékos fenn akar tartani nyersanyagokat, vagy üres tanyahelyet. Például ha a pufferbe beírod a tanyahelyhez hogy 100, akkor 100 helyet a rendszer úgy végzi az egységképzést, hogy ha eléri a tanyahely-limitet, leáll.

Sablonok készítése és szerkesztése

Amennyiben sablont akarsz készíteni vagy szerkeszteni, akkor a sablonkezelőre kell kattintanod. Így eljuthatsz a sablon-szerkesztő felületre.

Template editor2.png

Új sablon létrehozása

Add meg az elérni kívánt végső csapatszámot, add meg a sablon nevét, majd mentsd el. Természetesen itt a Puffer méretét is be tudod állítani. Ha ezt megtetted, akkor a mentésre kattintva mentheted a beállításokat.

Meglévő sablon módosítása

A sablon módosításához a sablon neve melletti zöld ikonra kell kattintani. Ez a sablon adatait megjeleníti, és azok módosítása lehetségessé válik. Amikor befejezted a módosításokat, akkor a mentés gombra klikkelve el lehet menteni a változtatásokat.

Sablonok használata

A sablon elkészítése után a aktiválnod kell, hogy elkezdjen működni. Ezt a fő Egységkezelőből tudod megtenni.

Troop manager.png

A használat teljesen azonos az előző sablonokéval: Az oldal tetején lévő választófülben válaszd ki azt a sablont, amelyiket használni akarod, majd a faluk résznél (panel alsó része) jelöld be azt a falut, amelyiknél használni akarod. Ezek után mentsd el a beállításaid.

Sablonok törlése

Ahhoz hogy egy sablont törölni tudj, be kell jelölni a jelölőnégyzetet a neve előtt, majd meg kell nyomni a törlés gombot.

Piackezelő

A piackezelő lehetővé teszi, hogy automatikusan szállíts nyersanyagokat a faluid között.

Új kereskedelmi útvonal kialakítása

Fontos: ha új kereskedelmi útvonalat hozol létre, akkor a kezdő (küldő) falu mindig az a falud lesz, ahol éppen vagy.

Új kereskedelmi útvonal létrehozásához vagy a célfalu koordinátáit kell megadni, vagy a Kedvencek, Saját, Előzmények linkeket kell használni a jobb oldalon.

A következő lépés a nyersanyagok mennyiségének megadása.

Végül be tudod állítani azt, hogy a nyersanyagokat mikor küldje el a rendszer. Be lehet a hét napjait, és a napi küldési mennyiséget állítani. A nyersanyagok küldésének feltétele, hogy legyen elég nyersanyag és kereskedő a faluban.

Kereskedelmi útvonal megtekintése, és törlése

A sablonokat létrehozás után az oldal alján találod meg. A felsorolásnál megtalálható a beállított időpont, így az belépés nélkül ellenőrizhető.

Jelenleg a kereskedelmi útvonalak nem módosíthatóak.

A kereskedelmi útvonalak törlését a nevük mellett található törlés gombbal lehet megvalósítani.

Fejlesztés-kezelő

A Fejlesztés-kezelő segítségével a faluidban folyó fejlesztéseket felügyelheted. A sablonok segítségével könnyen felépítheted a falvaid olyan típusúra, ahogy azt szeretnéd. A Fejlesztés-kezelő használatával időt és sok klikkelgetést tudsz megspórolni.





A fiókkezelő a Prémium Fiók bővítményeként azért lett létrehozva, hogy segítse a játékosokat a fiókjaik kezelésében. Csak azokban a fiókokban elérhető, ahol a faluszám eléri, vagy meghaladja a 5-öt.

A fiókkezelőt prémium pontok felhasználásával aktiválhatod. Ezt a „Premium” menüben teheted meg, a „Fiókkezelő”-re kattintva.


Áttekintés

A Fiókkezelő áttekintő nézete általános információkat tartalmaz a Fiókkezelő állapotáról; itt tudsz tájékozódni arról, hogy a fiókod milyen állapotban van, és milyen feladatok kivitelezése van éppen folyamatban. Mindegyik elválasztott rész a különböző egységek működéséről és állapotáról tartalmaz információkat – így gyorsan átlátható a működés, a részek megjelölése, átrendezése is csak pár klikk.

Spanner icon.png

Erre az ikonra kattintva (ahol feltűnik a bal felső sarokban) az áttekintő felületek beállítása lehetséges.

A farmolás új korszaka

Overview plunder.png

Ha farmolni támad kedved, akkor a Farm kezelő segítségével ez könnyen és gyorsan megoldható. Megmutatja azokat a barbár falukat, amelyeket már támadtál és kifosztottál.

Több információt az A, B and C ikonok adnak, a Farmkezelő Farm kezelő súgó.

Faluáttekintés

Overview village.png

A faluáttekintőben színes pöttyök jelzik az Csapatkezelő, Falukezelő, és Piackezelő állapotát. A zöld szín jelzi, ha a kezelő aktív. A szürke azt mutatja, ha nincs semmilyen feladat megadva, és a sárga a felfüggesztett állapotot.

A zöld/sárga gombra klikkelve fel lehet függeszteni/újra lehet indítani a Kezelőket.

Építési Felületek

Overview template.png

Az Építési Felületek áttekintést nyújtanak a Falukezelő állapotáról.

Megtekinthető a Felületekhez kötött faluk állapota, hogy mennyi van éppen építés, fejlesztés alatt, vagy melyikben van éppen felfüggesztve az építkezés.

Figyelmeztetés és javaslat

Overview warning.png

Ha a tanya vagy a raktár megtelik, itt értesítést küld a rendszer.

Közlemények

A Közlemények ablakban be lehet állítani a Fiókkezelőt, hogy küldjön e-mailt ha új bejövő támadás érkezik. A támadási értesítő beállításához a felületen be kell állítani, hogy „Aktív támadási értesítés” aktív legyen. Ezek után az értesítés részletes beállításait is meg lehet adni.

Attack notifications.png

A beállítások két részre választhatók.

Milyen gyakran szeretnél értesítéseket kapni?

Az első részben annak részleteit lehet beállítani, hogy az automata rendszer milyen időközönként küldjön értesítést.

Minden új megindított támadás után Minden olyan esetben értesítést kapsz, amikor a bejövő újonnan ellened indított támadások száma 0-ról 1-re emelkedik.
Minden(XX) db megindított új támadás után Minden olyan esetben értesítést kapsz, amikor a bejövő újonnan ellened indított támadások száma (XX) - re emelkedik.
Emlékeztess minden (XX) órában A megadott időtartam alatt csak egy értesítést fogsz kapni.
Csak akkor küldj emlékeztetőt, ha nem vagyok bejelentkezve. Ha ez jelölöd be, akkor csak akkor kapsz értesítést, ha nem vagy bejelentkezve, vagy a fiók üres.

Hogy legyenek csoportosítva a támadások?

Ezen a felületen a támadási értesítők csoportosításait lehet beállítani.

A támadásokat ne csoportosítsa a rendszer A támadások nem lesznek csoportosítva megjelenéskor.
A támadások csoportosítása támadónként A támadásokat a rendszer a támadók neve szerint csoportosítja a rendszer.
Támadások csoportosítása célpont szerint A támadásokat a rendszer a megtámadott faluk szerint csoportosítja.
'Csak (XX) támadást mutass csoportonként. A közlemény csak a meghatározott (XX) számú támadást fogja mutatni minden csoportban.

Falukezelő

A Falukezelő a falvak fejlesztését segíti elő. Be lehet állítani a kívánt megépítendő épületszinteket, és az építési sorrendet.

Kezelői felületek

A Falukezelő megnyitásakor a kezelőfelület nyílik meg. A felületek irányításához a Sablonkezelőre kell kattintani.

A sablonok rendszere

A játék három különféle irányítási sablont kínál fel használatra. Ezek nem szerkeszthetők vagy törölhetők a játékos által.

Irányítási sablonok:

  • Nyersanyagok – Fő cél az épületek felépítése maximális szintig.
  • Védelem – A falvak védekező egységeinek legyártása.
  • Támadás - A falvak támadó egységeinek legyártása.

Saját sablon létrehozása

Minden játékos létre tudja hozni a saját igényeinek megfelelő irányítási sablont. Ehhez a Sablon létrehozása részben meg kell adni az új sablon nevét, vagy egy meglévő sablont kell átmásolni.

Am vm ct.png

A sablonok megtekintése, átnevezése, törlése

A Sablon létrehozása alatt található meg az eddig létrehozott sablonok listája. Az épületek listájánál megtalálható az épületek célszintje, és azt is mutatja, ha a Falukezelő befejezte a falu kiépítését.

Ha az Pencil ikonra kattintasz, akkor átnevezheted, ha pedig az Cross ikonra, akkor törölheted őket. Emlékeztetőül: a rendszer által létrehozott három alap irányítási sablon nem törölhető vagy átnevezhető.

A sablon megtekintéséhez klikkelj a nevére.

Sablonok a Falukezelőben

Sablonok szerkesztése

Az építési sor beállításának kezdete egy mintasablonban.

Mint az előzőekben, itt is az összefoglaló tartalmazza az épületek elérni kívánt építési szintjét.

Ez alatt, az építési sor mutatja tételesen, mely épületek lesznek fejlesztve.

Az építési sorban lévő épületek azok, amelyek fejlesztve lesznek, megmutatja hány szintet kell még felépíteni, és végül, hogy az építkezés után mekkora lesz az épület.

A betett fejlesztések törölhetők, ha a Cross jelre klikkelsz. Ha meg szeretnéd a parancsot változtatni, akkor a Sorting jelre kell klikkelni.

A beállított mentések nem azonnal frissülnek, hanem a "Mentés" gombra is rá kell klikkelned megerősítésképpen!

Természetesen arra is van lehetőség, hogy a Falukezelő ne építsen, hanem bontson, az általad megadott parancsok szerint. A bontást a falukezelő akkor indítja el, ha az épület szintje magasabban van, mint a beállított célszint. Fontos, hogy csak akkor bont a falukezelő, ha a főépület minimum 15-ös szinten van, és a falu hűsége 100%.

Új épületek felvételét a listába az Parancs hozzáadása gombbal lehetséges az oldal alján.

A Falukezelő az épületeket a kiadott parancsok mennyisége szerint listázza. Ez azt jelenti, hogy ha a kaszárnya építésénél kiadsz 20 szint építést, akkor azokat a rendszer egymás alatt fogja megjeleníteni, és csak a felsorolás után jön a következő épület és a hozzá kiadott parancsok. Ezen a megjelenítési módon csak az változtat, ha a különböző épületeket kisebb mértékben szeretnéd építeni, és így teszed be az építési sorba. Példa: kaszárnya: 2 szint, műhely: 2 szint, és így tovább.

Sablonok kijelölése és a falvak kezelése

Ki tudsz jelölni sablonokat, valamint a falvaid kezelni a Falukezelő felületen.

Egy falura vonatkozó sablon kijelölése, eltávolítása

Ahhoz hogy a faluhoz tartozó sablont vagy sablonokat kijelöld, először az ellenőrző dobozra kell kattintanod a falu nevénél balra.

Ezt követően győződjetek meg róla, hogy a Sablon használata kiválasztásra került, majd a sablon melletti Megerősítés gombra klikkeljetek.

A sablon kijelölésnek megerősítését a Státusz oszlopban tudjátok ellenőrizni, és ha minden rendben van, akkor a jelzés: Aktív.

Amennyiben egy sablon el kívánsz távolítani, ugyanazt kell tenned, mint aktiváláskor, csak a végén az Eltávolítás – t kell bejelölnöd.

A faluhoz tartozó sablont az adott falu főépületében, a Falukezelő – ben, a Sablon módosítása alatt is ki lehet jelölni.

Minta: A falukezelőben így látható, ha egy sablon kiválasztásra került miközben a Falukezelő fut.

A Fiókkezelő időszakos leállítása, újraindítása

Amennyiben meg szeretnéd őrizni a nyersanyagaid, anélkül hogy a sablont eltávolítanád, úgy lehetőség van arra, hogy a falukezelő munkáját felfüggeszd.

A felfüggesztés majd az újraindítás csak annyiban tér el az új sablon hozzáadástól, hogy a Felfüggesztés vagy a Folytatás gombot kell választanod. Ezt a műveletet a falu státuszállapotát jelző ikonról közvetlenül is el lehet érni.

Általános megjegyzések

A Falukezelő automatikusan, rendszeres időközönként ellenőrzi az építési sorokat, és a fejlesztési lehetőségeket. Időnként néhány percet is igénybe vehet, amíg elkezdődik a feladat végrehajtása onnantól számítva, hogy a sablonokat beállítottad.

A falukezelő nem fogja átugrani a sorba betett parancsokat, akkor sem, ha azokra van elég nyersanyag, hanem kivárja amíg a soron következő feladat teljesítésére minden feltétel teljesül.

Ha a falu raktár – vagy tanyaszintje nem elég a következő fejlesztési parancs teljesítésére, akkor a rendszer megkísérli a raktár – vagy a tanya szintjének emelését.

A falukezelő egyszerre 50 építési/bontási parancsot tud kezelni.

Egységkezelő

Az Egységkezelő az általad megadott mennyiségű egységet gyártja le a faluban lévő nyersanyagok függvényében. A kívánt mennyiséget közvetlenül a falukban is beállíthatod, vagy készíthetsz sablont, jövőbeni felhasználás céljából.

Az egységkezelő használata

Troop manager.png

A "Faluk kezelése" panelen az Egységkezelő tetején egyszerűen csak be kell írni a különböző, fejleszteni kívánt egységek számát (annyit, amennyit egy faluban szeretnétek gyártani). Ezen kívül be tudsz állítani egy puffert, ha a faluban nyersanyagot, vagy üres tanyahelyet szeretnél fenntartani magadnak. Ha ezt a beállítást meg szeretnéd őrizni, és hosszútávon használni, akkor a panel alsó felében lévő mentés gombra kattintva ezt meg tudod őrizni.

Ha a sablont létrehoztad, akkor a jövőben ezt többször is fel tudod használni, így megmenekülsz az újragépeléstől. A képernyő felső részén található "Faluk kezelése" panelen csak mindig ki kell választani a használni kívánt sablont. Ezek után a falunál is ki kell választani, hogy melyik sablont fogod választani. A kiválasztás utána a mentés gombbal lehet véglegesíteni a döntést.

Az indítás után eltelhet néhány perc, amíg a kiválasztott egységek képzése megkezdődik.

Puffer

Buffer.png

A fent említett kezelőfelületen be lehet állítani, ha a játékos fenn akar tartani nyersanyagokat, vagy üres tanyahelyet. Például ha a pufferbe beírod a tanyahelyhez hogy 100, akkor 100 helyet a rendszer úgy végzi az egységképzést, hogy ha eléri a tanyahely-limitet, leáll.

Sablonok készítése és szerkesztése

Amennyiben sablont akarsz készíteni vagy szerkeszteni, akkor a sablonkezelőre kell kattintanod. Így eljuthatsz a sablon-szerkesztő felületre.

Template editor2.png

Új sablon létrehozása

Add meg az elérni kívánt végső csapatszámot, add meg a sablon nevét, majd mentsd el. Természetesen itt a Puffer méretét is be tudod állítani. Ha ezt megtetted, akkor a mentésre kattintva mentheted a beállításokat.

Meglévő sablon módosítása

A sablon módosításához a sablon neve melletti zöld ikonra kell kattintani. Ez a sablon adatait megjeleníti, és azok módosítása lehetségessé válik. Amikor befejezted a módosításokat, akkor a mentés gombra klikkelve el lehet menteni a változtatásokat.

Sablonok használata

A sablon elkészítése után a aktiválnod kell, hogy elkezdjen működni. Ezt a fő Egységkezelőből tudod megtenni.

Troop manager.png

A használat teljesen azonos az előző sablonokéval: Az oldal tetején lévő választófülben válaszd ki azt a sablont, amelyiket használni akarod, majd a faluk résznél (panel alsó része) jelöld be azt a falut, amelyiknél használni akarod. Ezek után mentsd el a beállításaid.

Sablonok törlése

Ahhoz hogy egy sablont törölni tudj, be kell jelölni a jelölőnégyzetet a neve előtt, majd meg kell nyomni a törlés gombot.

Piackezelő

A piackezelő lehetővé teszi, hogy automatikusan szállíts nyersanyagokat a faluid között.

Új kereskedelmi útvonal kialakítása

Fontos: ha új kereskedelmi útvonalat hozol létre, akkor a kezdő (küldő) falu mindig az a falud lesz, ahol éppen vagy.

Új kereskedelmi útvonal létrehozásához vagy a célfalu koordinátáit kell megadni, vagy a Kedvencek, Saját, Előzmények linkeket kell használni a jobb oldalon.

A következő lépés a nyersanyagok mennyiségének megadása.

Végül be tudod állítani azt, hogy a nyersanyagokat mikor küldje el a rendszer. Be lehet a hét napjait, és a napi küldési mennyiséget állítani. A nyersanyagok küldésének feltétele, hogy legyen elég nyersanyag és kereskedő a faluban.

Kereskedelmi útvonal megtekintése, és törlése

A sablonokat létrehozás után az oldal alján találod meg. A felsorolásnál megtalálható a beállított időpont, így az belépés nélkül ellenőrizhető.

Jelenleg a kereskedelmi útvonalak nem módosíthatóak.

A kereskedelmi útvonalak törlését a nevük mellett található törlés gombbal lehet megvalósítani.

Farm Asszisztens

A Farm Asszisztens segíti a környezetedben lévő barbár faluk (csak barbár faluk!) farmolását, akár a térképről akár a Fiókkezelő áttekintéséből indítva. Két fajta sablont tudsz elkészíteni azért, hogy más-más összetételű csapatok járjanak farmolni. Az egyszerűség kedvéért nevezzük őket A - nak B - nek.

Új sablon létrehozása

Új sablon létrehozásakor klikkelj az Új sablon feliratra a Sablonok szerkesztése alatt. Az új sablon az oldal jobb oldalán fog feltűnni.

A sablonnak saját leírást tudsz adni, annak érdekében, hogy később könnyebben meg tudd őket különböztetni egymástól.

Létrehozáshoz írd be a kívánt egységszámokat, majd a mentéssel már létre is hoztad a sablont.

Sablon szerkesztése és törlése

Ha módosítani szeretnéd a sablont, akkor a Sablonok szerkesztése menüben megteheted.

Ha inkább törölnéd a sablont, akkor a sablon leírás melletti vörös keresztre kell kattintanod.

Farm Asszisztens használata térképről

Am fa map.png

Egy vagy két sablon beállítása utána a Farm Asszisztens a térképen is tudod használni. Fontos, hogy a pop up menünek elérhetőnek kell lennie.

Amikor a megtámadni kívánt falura klikkelsz, akkor a pop up menüben a lementett sablonok jele A és B is fel fog tűnni. A jelekre kattintva azonnal indíthatod is az egységeket, amelyeket a sablonhoz előzetesen hozzárendeltél.

Farm Asszisztens használata a Fiókkezelő áttekintéséből

Am fa ov.png

A csapatok elküldését a megkapott jelentések alapján is megoldhatod. Ehhez az áttekintésben a legutolsó farmolások adatait mutató részbe kell bemennetek.

Ez az összefoglaló egy listába gyűjti ki a legutolsó jelentések adatait, azokét, ahol sikeresen támadtál barbár falut, és zsákmánnyal tértél vissza.

Mint a térképen, itt is az A vagy B jelre kell kattintani ahhoz, hogy a támadások meginduljanak.

Ezen kívül van egy C ikon, amelynek speciális feladata van, és nem tartozik a többi sablonhoz: erre kattintva ugyanis a legutolsó kémlelés eredményén alapulva kiszámítja, mekkora sereget kell küldeni a biztos győzelemhez. Erről egy pop up ablakban fog tájékoztatni.

Csak akkor használhatod a C ikont, ha a falut kikémlelted már.





Vissza a kezdőlapra