„Faltörő kos” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
288. sor: 288. sor:
|}
|}
Ha elvesztette a csatát. <br /><br />
Ha elvesztette a csatát. <br /><br />
== Áttekintés a kosok működéséről ==
Képzési idő (másodpercekben) = 3200/[világ sebessége] * 1.06^(-[műhely szint])<br /><br/>
=== Fal bónusz ===
A kosok rombolják a falat, és csökkentik a bónuszt, amelyet a fal ad harc közben a seregeknek.<br /><br/>
Ha a csata kezdetén a falad 20-as szintű, akkor megduplázza a seregek védelmi erejét. (2.07 – 207% bónuszt ad)<br /><br/>
Ez a bónusz a következő egyenletből számítható ki (az ellenfélnek 0 kosa van jelen esetben)<br /><br/><br />
'''bónusz = 1.037^[fal szintje]'''<br /><br/><br />
Ez a bónusz csökken, amennyiben az ellenfél kosokkal is támad.<br /><br/>
Akkor, ha a [fal szint] csökken a fenti képlet nem használható.  Az a szint, amellyel a fal lerombolódott, nem a szimuláció végső állása. Hívjuk ezt a szintet bónusz-falnak.<br /><br/><br />
'''max = [támadó kosok] * [támadó érték egy egyes szintű kosnál] * [támadó vallásosság]/(8*1.09^[fal szint])'''<br /><br/><br/>
Információ a vallásossághoz: ha a seregek vallásosak, akkor az érték 1, ha nem akkor 0.5.
Ha a világon nincs templom, az érték szintén 1.<br /><br/>
Információ a kosok támadó értékéhez: alap esetben lehet 2 (buzogány nélkül) vagy 4 (buzogánnyal)<br /><br/><br/>
'''bónusz-fal = [fal szintje]-kör[max]'''<br /><br/><br/>
most már felírhatjuk az első formula értékét a kosokkal is:<br /><br/><br/>
'''bónusz = 1.037^[bónusz-fal]'''<br/><br/><br/>
'''Példa:'''<br /><br/>
támadó: 1000 bárdos, 100 kos || védő: 500 lándzsás, 15-ös fal<br /><br/>
mind a kettő vallásos<br /><br/>
max = 100 * 2 * 1/(8 * 1.09^15) = 6.863451033<br />
bónusz-fal = 15-7 = 8<br />
bónusz = 1.037^8 = 1.33730372<br />
''Fontos megjegyezni, hogy a bónusz-fal nem lehet kisebb a kezdeti szint felénél vagy a negyedénél, ha van buzogány. Ekkor:''<br /><br/><br/>
'''min = kör(1/2(vagy 1/4) * [fal szintje])'''<br /><br/><br/>
illetve<br /><br/>
ha bónusz-fal < min akkor bónusz-fal=min<br /><br/>
'''Példa:'''<br /><br/>
támadó: 1000 bárdos, 100 kos || védő: 500 lándzsás, 15ös fal<br /><br/>
mind a kettő vallásos, van a lovagnál buzogány<br /><br/>
max = 300 * 4 * 1/(8 * 1,09^19) = 29.17345048<br />
bónusz-fal = 19-29 = -10<br />
min = kör(1/4*19) = 5<br />
bónusz-fal < min , vagyis --> bónusz-fal = 5<br />
bónusz = 1.037^5 = 1.19920597<br />
=== Fal szint csökkenése ===
Nézzük, hány szinttel csökken a fal a csata végén abban az esetben, ha a védő nyer vagy veszít:<br /><br/><br/>
==== Ha a támadó nyer ====
'''Lerombolt szint = [fal szintje] – kör(max * (2 - szerencse))'''<br /><br/><br/>
Ahol szerencse = legyőzött támadó egységek / összes támadó egység Íjászos világban,
Szerencse = (támadó pont/védő pont)^1.5 íjász nélküli világokon<br /><br/>
==== Ha a védő nyer ====
'''Lerombolt-szint = [fal szintje] – kör(max * szerencse)'''<br /><br/><br/>
Ahol szerencse = legyőzött védő egységek / összes védő egység íjászos világon, <br /><br/>
Szerencse = (támadó pont / védő pont)^1.5 íjász nélküli világon<br /><br/>

A lap 2013. szeptember 26., 17:57-kori változata

Faltörő kos
Eredeti kép: Faltörő kos
Nagy kép: Faltörő kos
Új kép: Faltörő kos
Költség:
  • 300 Fa
  • 200 Agyag
  • 200 Vas
  • 5 Népesség
Szükséges
épület:
Fejlesztési
költség:
Az egység fejlesztése
kötelező

A faltörő kos egy támadó egység, melyet a műhelyben képezhetsz.

Ezt a megtámadott falu falainak lerombolására használják, ezzel csökkentve a falu alap védekező erejét.

A lovagodat felszerelve Carol buzogányával, növelheted a faltörő kosaid támadó erejét 100%-kal, illetve a harc első fázisában a fal jobban sérül.


Tulajdonságai

Faltörő kos tulajdonságai
Költségek egységenként Egyéb tulajdonság Harci tulajdonság
300 Fa 200 Agyag 200 Vas 5 Szükséges tanyahely 30 Sebesség 0 Zsákmány 2 Támadó érték 20 Védekező érték 50 Védelem lovasság ellen 20 Védelem íjászok ellen

A sebesség (Sebesség) egyes egységsebességű világokon érvényes!

Fejlesztés

Fejlesztési költségek
1.200 Fa 1.600 Agyag 800 Vas

Kutatás

Klasszikus kutatási rendszer

Szint Kutatási költség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen
1 560 Fa 800 Agyag 192 Vas 2 20 50 20
2 896 Fa 1.280 Agyag 307 Vas 2 21 52 21
3 1.434 Fa 2.048 Agyag 492 Vas 2 22 55 22
4 2.294 Fa 3.277 Agyag 786 Vas 2 23 57 23
5 3.670 Fa 5.243 Agyag 1.258 Vas 2 24 60 24
6 5.872 Fa 8.389 Agyag 2.013 Vas 3 25 63 25
7 9.395 Fa 13.422 Agyag 3.221 Vas 3 26 66 26
8 15.032 Fa 21.475 Agyag 5.154 Vas 3 27 69 27
9 24.052 Fa 34.360 Agyag 8.246 Vas 3 26 66 26
10 38.483 Fa 54.976 Agyag 13.194 Vas 3 30 75 30

3-as kutatási rendszer

Szint Kutatási költség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen
1 1.200 Fa 1.600 Agyag 800 Vas 2 20 50 20
2 4.800 Fa 6.400 Agyag 3.200 Vas 3 25 63 25
3 19.200 Fa 25.600 Agyag 12.800 Vas 3 28 70 2

Egyszerű kutatási rendszer

Szint Kutatási költség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen
1 1.200 Fa 1.600 Agyag 800 Vas 2 20 50 20

Faltörő kosok használata

A kosokat úgy tervezték, hogy támadásuk során a falat támadják, ne az egységeket. A támadás során a kosok csökkentik a fal védekezési bónuszát, valamint csökkentik a fal szintjét.

Egység Fa Agyag Vas Népesség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen Sebesség Zsákmány
Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint) Faltörő kos 300 200 200 5 2 20 50 20 30 0

A kos célja, hogy a legnagyobb mértékben csökkentse az ellenség falujának a fal szintjét. Ha egy sereg nélküli ellenségedet támadod meg, akkor egy minimális sereg elég lesz ahhoz, hogy a falat teljesen lebontsd. Ebben az esetben a kosok a katapultáláshoz hasonló műveletet hajtanak végre, úgy hogy sorozatos támadásokat tudnak indítani 66 kossal, ahelyett, hogy egy nagyot indítanának 219 kossal, annak érdekében, hogy a falat 20-as szintről teljesen a 0-ra lebontsák..

Ha csekély sereggel rendelkező ellenségedet támadod, és el tudod képzelni azt, hogy rövid időn belül ledől a fal, akkor ne használj túl sok kost, mert lesz, amit értelmetlenül elveszthetsz..

Ha megtámadsz egy olyan falut, amiben sereg van és nem sikerül megtisztítanod egy támadással, emlékezz arra, hogy a cél az, hogy a falakat a lehető legkisebb szintre bontsd le. Próbáld meg mérlegelni a bent lévő sereget, mert a bónusz a bent levő sereg erejétől és a fal lebontásának mértékétől függ..

Rams n10.jpg

A kosok száma eltávolítja a fal bónuszát, ami nem lehet alacsonyabb, mint a fele.

Látható, illetve a táblázatból egyértelműen kitűnik, hogy 10-es falszintnél legalább 213 kosra van szükség a romboláshoz. Nem lehetséges, hogy a felénél többet egyszerre csökkentsen..

A támadás után a fal megsérült.

Rams f11.png

Ha megnyerte a csatát.

Rams f10.png

Ha elvesztette a csatát.


Áttekintés a kosok működéséről

Képzési idő (másodpercekben) = 3200/[világ sebessége] * 1.06^(-[műhely szint])

Fal bónusz

A kosok rombolják a falat, és csökkentik a bónuszt, amelyet a fal ad harc közben a seregeknek.

Ha a csata kezdetén a falad 20-as szintű, akkor megduplázza a seregek védelmi erejét. (2.07 – 207% bónuszt ad)

Ez a bónusz a következő egyenletből számítható ki (az ellenfélnek 0 kosa van jelen esetben)


bónusz = 1.037^[fal szintje]


Ez a bónusz csökken, amennyiben az ellenfél kosokkal is támad.

Akkor, ha a [fal szint] csökken a fenti képlet nem használható. Az a szint, amellyel a fal lerombolódott, nem a szimuláció végső állása. Hívjuk ezt a szintet bónusz-falnak.


max = [támadó kosok] * [támadó érték egy egyes szintű kosnál] * [támadó vallásosság]/(8*1.09^[fal szint])


Információ a vallásossághoz: ha a seregek vallásosak, akkor az érték 1, ha nem akkor 0.5. Ha a világon nincs templom, az érték szintén 1.

Információ a kosok támadó értékéhez: alap esetben lehet 2 (buzogány nélkül) vagy 4 (buzogánnyal)


bónusz-fal = [fal szintje]-kör[max]


most már felírhatjuk az első formula értékét a kosokkal is:


bónusz = 1.037^[bónusz-fal]


Példa:

támadó: 1000 bárdos, 100 kos || védő: 500 lándzsás, 15-ös fal

mind a kettő vallásos

max = 100 * 2 * 1/(8 * 1.09^15) = 6.863451033
bónusz-fal = 15-7 = 8
bónusz = 1.037^8 = 1.33730372

Fontos megjegyezni, hogy a bónusz-fal nem lehet kisebb a kezdeti szint felénél vagy a negyedénél, ha van buzogány. Ekkor:


min = kör(1/2(vagy 1/4) * [fal szintje])


illetve

ha bónusz-fal < min akkor bónusz-fal=min

Példa:

támadó: 1000 bárdos, 100 kos || védő: 500 lándzsás, 15ös fal

mind a kettő vallásos, van a lovagnál buzogány

max = 300 * 4 * 1/(8 * 1,09^19) = 29.17345048
bónusz-fal = 19-29 = -10
min = kör(1/4*19) = 5
bónusz-fal < min , vagyis --> bónusz-fal = 5
bónusz = 1.037^5 = 1.19920597

Fal szint csökkenése

Nézzük, hány szinttel csökken a fal a csata végén abban az esetben, ha a védő nyer vagy veszít:


Ha a támadó nyer

Lerombolt szint = [fal szintje] – kör(max * (2 - szerencse))


Ahol szerencse = legyőzött támadó egységek / összes támadó egység Íjászos világban, Szerencse = (támadó pont/védő pont)^1.5 íjász nélküli világokon

Ha a védő nyer

Lerombolt-szint = [fal szintje] – kör(max * szerencse)


Ahol szerencse = legyőzött védő egységek / összes védő egység íjászos világon,

Szerencse = (támadó pont / védő pont)^1.5 íjász nélküli világon