Egységek

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2012. szeptember 10., 06:41-kor történt szerkesztése után volt.
Jump to navigation
Egység Fa Agyag Vas Népesség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen Sebesség Zsákmány
Lándzsás. Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll. 50 30 10 1 10 15 45 20 18 25
Kardforgató. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint) 30 30 70 1 25 50 15 40 22 15
Bárdos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint) 60 30 40 1 40 10 5 10 18 10
Íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint) 100 30 60 1 15 50 40 5 18 10
Kém. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint) 50 50 20 2 0 2 1 2 9 0
Könnyűlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint) 125 100 250 4 130 30 40 30 10 80
Lovas íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint) 250 100 150 5 120 40 30 50 10 50
Nehézlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint) 200 150 600 6 150 200 80 180 11 50
Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint) 300 200 200 5 2 20 50 20 30 0
Katapult. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint) 320 400 100 8 100 100 50 100 30 0
Lovag. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor 20 20 40 10 150 250 400 150 10 100
Főnemes. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint) 40000 50000 50000 100 30 100 50 100 35 0
Milícia. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint) 0 0 0 0 5 15 45 25 0.02 0


Szimbólum Jelentés Magyarázat
Att.png Támadó érték A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
Def.png Védekező érték A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
Def cav.png Védelem lovasság ellen A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
Def archer.png Védelem íjászok ellen A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
Speed.png Sebesség A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
Booty.png Zsákmány A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.


Vissza a kezdőlapra