„Egységek” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
177. sor: 177. sor:
| align="center" | 45
| align="center" | 45
| align="center" | 25
| align="center" | 25
| align="center" | 0.02
| align="center" | 0
| align="center" | 0
| align="center" | 0
|}
|}

A lap 2014. szeptember 12., 18:04-kori változata

A játékban megtalálható katonai egységek kifejlesztése több lépcsős folyamat.

Alábbi összefoglalónk minden fellelhető információt összegyűjt ezekről az egységekről, azonban egy kezdő játékos számára az első feladat az, hogy átlássa, hogy épül fel a rendszer - így arra kérünk mindenkit, hogy ezt ellenőrizze minden alkalommal:

  • Első lépcső: ellenőrizni kell, hogy az egység kifejlesztéséhez és gyártásához milyen szintű épületek szükségesek, és azokat megépíteni.
  • Második lépcső: ki kell fejleszteni a kovácsműhelyben az egységtípust, hogy az képezhető legyen.
  • Harmadik lépcső: lovasság esetében az istálló, gyalogság esetében a barakk az, ahol a kifejlesztett egységet le is tudod gyártani.

Az alábbi táblázat megmutatja az egységekre vonatkozó összefoglaló, leginkább használatban lévő értékeket, azonban ez néha nem elég. Amennyiben bővebb információra van szükség, klikkeljetek az egységek nevére a felsorolásban, mert az linkként működik, és továbbvezet egy még részletesebb ismertető oldalhoz.


Egység Fa Agyag Vas Népesség Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen Sebesség Zsákmány
Lándzsás. Az egység fejlesztés nélkül is rendelkezésre áll. Lándzsás 50 30 10 1 10 15 45 20 18 25
Kardforgató. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (1. szint) Kardforgató 30 30 70 1 25 50 15 40 22 15
Bárdos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Kovácsműhely (2. szint) Bárdos 60 30 40 1 40 10 5 10 18 10
Íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Barakk (5. szint), Kovácsműhely (5. szint) Íjász 100 30 60 1 15 50 40 5 18 10
Kém. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (1. szint) Kém 50 50 20 2 0 2 1 2 9 0
Könnyűlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (3. szint) Könnyűlovas 125 100 250 4 130 30 40 30 10 80
Lovas íjász. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (5. szint) Lovas íjász 250 100 150 5 120 40 30 50 10 50
Nehézlovas. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Istálló (10. szint), Kovácsműhely (15. szint) Nehézlovas 200 150 600 6 150 200 80 180 11 50
Faltörő Kos. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (1. szint) Faltörő kos 300 200 200 5 2 20 50 20 30 0
Katapult. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Műhely (2. szint), Kovácsműhely (12. szint) Katapult 320 400 100 8 100 100 50 100 30 0
Lovag. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Szobor Lovag 20 20 40 10 150 250 400 150 10 100
Főnemes. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Akadémia (1. szint), Főhadiszállás (20. szint), Kovácsműhely (20. szint), Piac (10. szint) Főnemes 40000 50000 50000 100 30 100 50 100 35 0
Milícia. Követelmény az egység kifejlesztéséhez: Tanya (1. szint) Milícia 0 0 0 0 0 15 45 25 0 0


Szimbólum Jelentés Magyarázat
Att.png Támadó érték A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
Def.png Védekező érték A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
Def cav.png Védelem lovasság ellen A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
Def archer.png Védelem íjászok ellen A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
Speed.png Sebesség A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
Booty.png Zsákmány A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.


Vissza a kezdőlapra