„Classic 3” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
 
(5 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
7. sor: 7. sor:
|-
|-
| Nyertes
| Nyertes
|align=center width="50%"|Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok legalább egy példányát.
|align=center width="50%"|Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok minden típusának legalább egy példányát.
|-
|-
| Legnagyobb játékos:
| Legnagyobb játékos:
126. sor: 126. sor:
|align=center |Egyszerű rendszer
|align=center |Egyszerű rendszer
|-
|-
| align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
 
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.  
|-
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer   
| rowspan="2"|Kémrendszer   
|align=center |A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok után kémkedhet
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet  
|-
|-
| align=center |A kémekre nem hat a fejlesztés.
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.  
 
A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia.
Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia.
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer 
|align=center |Nyitott rendszer
|-
| align=center |Támogatás játékon belül szabadon küldhető.
|-
|-
| Tanyaszabály  
| Tanyaszabály  
150. sor: 140. sor:
|-
|-
| Áltámadás  
| Áltámadás  
|align=center |A falupontok 1%-a
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
|align=center |Aktív (3000 pontig)
|align=center |Aktív (3200 pontig)
|-
|-
| Barbár falvak visszabontása
| Barbár falvak visszabontása
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
168. sor: 158. sor:
|-
|-
| Főnemesek képzése
| Főnemesek képzése
|align=center |Nyersanyagtárolós rendszer  
|align=center |Aranyérme rendszer  
|-
|-
| Főnemesek olcsó újragyártása  
| Főnemesek olcsó újragyártása  
|align=center |Aktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Főnemesek árának növekedése  
| Főnemesek árának növekedése  
180. sor: 170. sor:
|-
|-
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
| Hűség csökkenés főnemes támadásonként
|align=center |20-35%
|align=center |15-35%
|-
|-
| Hűség növekedése
| Hűség növekedése
|align=center |Óránként 1%
|align=center |Óránként 4%
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
190. sor: 180. sor:
| Klánharcok elérhetők  
| Klánharcok elérhetők  
|align=center |Igen
|align=center |Igen
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer 
|align=center |Zárt rendszer
|-
| align=center |A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem.
|-
|-
| Klántárs támadható  
| Klántárs támadható  
|align=center |Igen
|align=center |Igen
|-
| Külső támogatás
|align=center |Van
|-
|-
| Klán zárul  
| Klán zárul  
|align=center |Nem
|align=center |Igen
|-
|-
| Taglétszámkorlát
| Taglétszámkorlát
|align=center |50
|align=center |30
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Terület
! colspan="2" | Terület
|-
| Kezdőfalvak száma
|align=center |2
|-
|-
| Barbár falvak
| Barbár falvak
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Bónuszfalvak
| Bónuszfalvak
213. sor: 208. sor:
|-
|-
| Bónuszfalvak  
| Bónuszfalvak  
|align=center |Egyszerűsített bónuszfalvak
|align=center |Fejlesztett bónuszfalvak  
|-
|-
| Égtájválasztás
| Égtájválasztás
225. sor: 220. sor:
|-
|-
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
|Korlátozott helyettesi hozzáférés
|align=center |Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
|align=center |Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.
|-
|-
|  
|  
|}
|}

A lap jelenlegi, 2014. augusztus 22., 09:40-kori változata

Nyertesek és nyeremények
Végjáték Titkok
Nyertes Az a klán nyer, amely 168 órán keresztül birtokolja a titkok minden típusának legalább egy példányát.
Legnagyobb játékos: 300 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Nyertes klán tagjai: 300 prémium pont
Általános beállítások
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 4
Egységek sebessége 0,75
Morál Inaktív
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2014-07-10
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Piaci nyersanyagkereskedés Aktív
Jutalmak
Jutalmak Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 10 : 1 az első 15 napra
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer Egyszerű rendszer
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.
Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3200 pontig)
Barbár falvak visszabontása Aktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 15-35%
Hűség növekedése Óránként 4%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Támogatási rendszer Zárt rendszer
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem.
Klántárs támadható Igen
Klán zárul Igen
Taglétszámkorlát 30
Terület
Kezdőfalvak száma 2
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.