„Classic 2” változatai közötti eltérés

Innen: Tribalwars Wiki HU
Jump to navigation
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
32. sor: 32. sor:
| Zászlók
| Zászlók
|align=center width="50%"|Inaktív
|align=center width="50%"|Inaktív
|-
| Díjak
|align=center width="50%"|Inaktív
|-
| Bevezető
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Játék sebessége
| Játék sebessége
37. sor: 43. sor:
|-
|-
| Egységek sebessége
| Egységek sebessége
|align=center |0.9
|align=center |0.75
|-
|-
| Morál
| Morál
50. sor: 56. sor:
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
| Legyőzött ellenfelek ranglistája
|align=center |Aktív, pontok alapján
|align=center |Aktív, pontok alapján
|-
| Bevezető
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Időkeret a kereskedés visszavonására
| Időkeret a kereskedés visszavonására
64. sor: 67. sor:
|-
|-
| Éjszakai bónusz  
| Éjszakai bónusz  
|align=center |Inaktív
|align=center |01:00 - 07:00
|-
|-
| Alvás Üzemmód  
| Alvás Üzemmód  
101. sor: 104. sor:
| Piaci Bónusz
| Piaci Bónusz
|align=center |Inaktív
|align=center |Inaktív
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
! colspan="2" | Jutalmak
|-
| Jutalmak
|align=center |Aktív
|-
|-
|- bgcolor="#4F3E08"
|- bgcolor="#4F3E08"
121. sor: 118. sor:
|-
|-
| Lovag
| Lovag
|align=center |Aktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
| Íjászok
| Íjászok
|align=center |Aktív
|align=center |Inaktív
|-
|-
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
| rowspan="2"|Fejlesztési rendszer  
|align=center |Egyszerű fejlesztés
|align=center |Klasszikus fejlesztés
|-
|-
| align=center |Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek.  
| align=center |Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
 
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.  
|-
|-
| rowspan="2"|Kémrendszer   
| rowspan="2"|Kémrendszer   
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
|align=center |A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
|-
|-
| align=center |Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia.
| align=center |A kémekre nem hat a fejlesztés.
 
A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia.  
|-
|-
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
| rowspan="2"|Támogatási rendszer   
142. sor: 143. sor:
|-
|-
| Tanyaszabály  
| Tanyaszabály  
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív (1750 népesség/szint)
|-
|-
| Templom  
| Templom  
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív
|-
|-
| Áltámadás  
| Áltámadás  
|align=center |Inaktív
|align=center |Aktív, 2%
|-
|-
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
| Önállóan fejlődő barbár falvak  
|align=center |Aktív (1500 pontig)
|align=center |Aktív (3500 pontig)
|-
|-
| Barbár falvak visszabontása
| Barbár falvak visszabontása

A lap 2013. szeptember 14., 00:25-kori változata

Időtartam
Kezdete 2013-
Vége
Nyeremények
Nyertes Az a klán nyer, amely a világ legalább 60%-át birtokolja 5 napig.
Legnagyobb játékos: 300 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Legnagyobb klán tagjai: 300 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték Területi arány
Zászlók Inaktív
Díjak Inaktív
Bevezető Inaktív
Játék sebessége 4
Egységek sebessége 0.75
Morál Inaktív
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz 01:00 - 07:00
Alvás Üzemmód Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 2 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 10 napra
Játékbeállítások
Lovag Inaktív
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer Klasszikus fejlesztés
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).

A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak.

Kémrendszer A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
A kémekre nem hat a fejlesztés.

A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia.

Támogatási rendszer Zárt rendszer
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem. Ha kiléptek a klánból, akkor a ti egységeitek hazatérnek, de a hozzátok küldöttek maradnak, visszahívásig.
Tanyaszabály Aktív (1750 népesség/szint)
Templom Aktív
Áltámadás Aktív, 2%
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3500 pontig)
Barbár falvak visszabontása Aktív
Milícia
Milícia Inaktív
Milícia összehívására max. faluszám -
Milícia max. egységszám szintenként -
Milícia összehívásának max. időtartama -
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt -
Főnemesek
Főnemesek képzése Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 16%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Klántárs támadható Igen
Külső támogatás A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem. Ha kiléptek a klánból, akkor a ti egységeitek hazatérnek, de a hozzátok küldöttek maradnak, visszahívásig.
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 20
Terület
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya)
Szint Egység/óra
1 120
2 140
3 164
4 188
5 220
6 256
7 296
8 344
9 400
10 468
11 544
12 632
13 736
14 856
15 996
16 1156
17 1356
18 1564
19 1820
20 2120
21 2464
22 2868
23 3332
24 3876
25 4508
26 5254
27 6100
28 7096
29 8252
30 9600