Hogyan használjam a Support felületet?
Mire való a Support rendszer?
A Support a játékosok kérelmeinek megválaszolása érdekében jött létre, itt van lehetőség például egy kérdés feltételére, egy szabálysértés/hiba bejelentésére, a felhasználói fiókod kitiltásának fellebbezésére stb.
A Supportot, csak indokolt esetben használjátok. Indokolatlan használat esetén büntethetünk. (pl.: asdfasgsafdsafasdf), igy nem ajánlott ennek OFFolása sem.
Az Ügyfélszolgálatot (Supportot) a következő linkre kattintva
https://support.innogames.com/kb/staemme/hu_HU,
vagy az alábbi két módon érheted el:
Hogyan lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?
Az Ügyfélszolgálat elérése a Kezdőlapról, a Support menüpontra kattintva: Elérhető a játék Kezdőlapján a fenti menü Support hivatkozására kattintva. Külön bejelentkezés szükséges a Supportba.
2. Az Ügyfélszolgálat elérése a felhasználói fiókodból, a Support menüpontra kattintva:
Elérhető a felhasználói fiókod láblécmenüjében található Support menüpontra kattintva (1. ábra), vagy a Beállítások menüpontban található Support levél hivatkozásra kattintva (2. ábra). Automatikus bejelentkezés a Supportba.
(1. ábra)
(2. ábra)
- Ha bejelentkeztél a rendszerbe válaszd ki azt a világot ahol van a probléma (ez azért fontos, hogy tudjuk melyik világhoz kötődik adott probléma).
- Majd a probléma típusát (ez azért lényeges, mert a support rendszere a problémák típusától függően tartalmaz olyan opciókat, amik segítségével gyorsabban tudunk segíteni).
Ezután kattints a "Rendben" menü pontra és kövesd a további utasításokat.
Ezután leveled tárgymezejébe írd le röviden (pár szóban) mivel kapcsolatban írsz (pl. Multizás jelentése, Hiba a főhadiszálláson, stb)
Ezután leveled üzenetmezejébe írd le RÉSZLETESEN ÉS PONTOSAN kivel-mivel van gondod az alábbiakat figyelembe véve:
Support rendszer használatára vonatkozó szabályok.
Mielőtt levelet irsz a következőket tartsd szem előtt!
- Felesleges káromkodnod, vagy sértegetned a Support csapat tagjait, mert nem érsz el vele semmit. Ha mégis megteszed, csak a jóindulatunkban bízhatsz, hogy a továbbiakban foglalkozunk az ügyeddel, egyébként jogunk van véglegesen lezárni a beszélgetést és a továbbiakban egyetlen levélre sem kell válaszolnunk, valamint büntetést (akár végleges kizárást) is kiszabhatunk!
- Fogalmazz ÉRTHETŐEN és írj a MAGYAR helyesírás szabályainak megfelelően! Javasolt aktiválni a böngésződ helyesírás-ellenőrzőjét. Használj kis és nagybetűket, ékezetes betűket, mondat közbeni és mondat végi írásjeleket! Nem SMS-t írsz a haverodnak, hanem egy általad fontosnak vélt ügyben szeretnéd a Support segítségét kérni, így az sem árt, ha köszönsz a mondani valód elején és a végén, sőt, megköszönni sem szégyen az intézkedést!
- Ha gondod van a játékkal, előbb nézz körül a fórumon! Ha nem találod a választ a kérdésedre és a Fórumon sem tudnak segíteni, akkor fordulj a Supporthoz! A Wiki áttanulmányozása is megoldás lehet a kérdésedre.
- Szabálysértés jelentésénél Játékos neve szövegdobozba írd azokat a felhasználóneveket amelyeket jelenteni szeretnél, ha csak az üzenetmezőbe leírod a neveket nem tudunk segíteni. Ne ess túlzásokba, nem kell regényt írni, de írj le minden fontos információt, mert 3-4 összefüggéstelen szóból nem tudjuk kideríteni mit szeretnél, ez pedig felesleges köröket jelenthet.
- Ha a szabályzatra hivatkozol és belinkeled nekünk (ami FELESLEGES, mert bármily hihetetlen, ismerjük a szabályokat, értjük, alkalmazzunk és az alapján döntünk a legtöbb esetben), tedd meg hogy elolvasod előtte alaposan és értelmezed.
- Légy türelmes, ne írj 10 percenként új levelet, hogy mikor kapsz már választ, ellenkező esetben büntetést is kaphatsz! A problémádtól függően 5 perctől akár egy napig is terjedhet a válaszadás ideje. Kérjük vegyétek figyelembe, hogy a Supportban önkéntesek dolgoznak, fizetség nélkül. Nem non-stop ügyfélszolgálat. A levelekre 48 órán belül vagyunk kötelesek válaszolni bármilyen ügyben.
- A Support nem chat, és nem ismerkedésre való. Attól függetlenül, hogy néha baráti hangvételű leveleket írunk, ne kezdjen el senki személyes kérdéseket feltenni, illetve a játéktól független problémákkal terhelni a Supportot. Gondolj arra, hogy a felesleges levelezéssel töltött időt mástól veszed el, aminek fordított esetben te sem örülnél neki.
- A Support nem gondolatolvasókból és tévedhetetlen emberekből áll!
Ticketed állapota.:
- Ha leveled mellett a "Megválaszolt" jelzőt találod, az azt jelenti, hogy a Support-nak nincs több hozzáfűznivalója az adott témához.
- Amennyiben a "Lezárt" jelzőt látod a leveled lezárult, és nem tudsz többet írni bele.
- Ha úgy véled, hogy a probléma már megoldott és már nem kell választ adnunk a leveledre, kérünk jelöld be a "Probléma rendeződött" opciót, ekkor leveled állapota "Lezárt"-ra vált.
- "Folyamatban levő" levelekről akkor beszélünk, ha az adott probléma megoldása még nem lehetséges, több időt igényel. Amint megoldás születik azonnal választ kapsz.
Szabálysértő levél jelentés:
- Ha sértő bántó levelet kapsz akkor jelentheted a feladóját. És lehetőséged van letiltani a feladott a levelezés alján találod ezt a funkciót Feladó letiltása. Illetve a Chat esetén a Chatablakban elhelyezkedő üzenet jobb oldalán találod a piros felkiáltójelet (!), arra kattintva megjelenik a Szabálytalan üzenet jelentése funkció.
- Akkor sértő egy levél, ha a Klánháború szabályzatára nézve sértő tartalmat ír le. (pl. pp zsarolás, játékos sértegetés stb.)
Amennyiben sértő levelet jelentesz, nem fogsz értesítést kapni arról, hogy mikor kaptuk meg a bejelentést.
Fontos! Csak a közvetlen levélváltást tudjuk szankcionálni. Továbbított levéllel nem tudunk foglalkozni, ezért csak az érintett játékos jelentheti a sértést.
Intézkedések menete:
Bizonyos esetekben a Support sablon választ küldd, a gyorsabb ügyintézés érdekében. Egy feljelentés esetén a következő választ kapod: Köszönjük, hogy bejelentéseddel segíted munkánkat, az ügyet kivizsgáljuk.
Nem áll módunkban információt közölni a vizsgálat eredményéről. Kérünk ne kérdezz arról, hogy a jelentett játékos kapott-e tiltást, mert harmadik félnek nem adhatunk ki információt.
Bizonyíték:
- A support felületről nem másolhatunk ki olyan adatot, ami kívülálló számára információt ad a rendszer működéséről.
- Kizárás technikailag sem lehetséges bizonyíték és indoklás nélkül.
- Fontos: A technikai bizonyítékokat csak a német központ számára vagyunk kötelesek szolgáltatni.
- Játékosként ne kérd tőlünk, hogy adatokat másoljunk ki a rendszerből.
Hibák bejelentése
Ha a játékban hibát találsz köteles vagy azt bejelenteni a Supportnak.
§12) Bugok és hibák Minden játékosnak kötelessége a kritikus hibák jelentése. A hibák segítségével történő előnyszerzés kizárást, és kiegészítő büntetéseket eredményez. Példák: Ha észreveszed, hogy ingyen kapsz nyersanyagokat egy hibának köszönhetően, tilos ezt a hibát bármilyen formában kihasználnod, és kötelességet ezt azonnal jelenteni. Ha észreveszed, hogy több egységed van, mint amit egy 30. szintű tanya el tud látni, kötelességed ezt azonnal jelenteni.
Hibabejelentés menete:
Először is kiválasztod a világot ahol van a hiba, majd típusként Hiba. Ezután leírod a hiba részletes leírását (pl. hol található, mióta van jelen, hogy veted észre stb). Kérünk ha lehetőségedben áll készíts képernyőmentést róla és töltsd fel a levél mellé. Kérjük ne linket küldjetek a képről (képfeltöltő oldalra hivatkozva), csak akkor tudjuk elfogadni a képet, ha azt feltöltitek a rendszerbe.
Képet csatolni a tickethez csak a levél megnyitása után tudsz. Ha új ticketet nyitottál, akkor kattints jobb oldalt az "Új fájl feltöltése" gombra majd válaszd ki az adott fájlt és töltsd fel. A feltöltéseket nem lehet törölni.
Feltölthető fájl formátumok: .jpg, .png, .pdf, .php. Csatolható fájlok maximális mérete: 1MB.
Ha sikeresen feltöltötted a fájlt az a jobboldalon megjelenik, pl.:ha sikeresen feltöltötted a fájlt: