A Nagy Csata
A Nagy Csata végjátéknak a során a klánoknak egy erős város irányításáért kell küzdeniük. Ahhoz, hogy meg tudjátok nyerni a világot, ügyesen kell kialakítani a stratégiát. Lerohanod a várost annyi csapattal amennyivel csak lehetséges? Vagy különböző stratégiai pontokat megszerzel az ellenfelektől és azt véded körömszakadtáig? Vagy csak megtámadod a hátországukat, amíg az egységeik a Városért küzdenek?
A döntés a tietek!
...a Kerületek...
Minden világ, amelyik ezzel a végjátékkal indul, egy nagy várost fogsz találni a térkép közepén. A városok eltérő méretűek lehetnek, és eltérő számú kerületet tartalmazhatnak. Ezek a kerületek úgy viselkednek, mint egy normál falu, csak nem lehet átnevezni őket, a hűségük mindig 1%, és a hozzájuk vezető menetidő mindig azonos. A menetidő a kerületektől kerületekig is azonos. Továbbá, a kerületeknek védekező bónuszuk van (negatív érték), ami nehezebbé teszi a védelmüket. A védekezési nehézségek között szintén lehetnek különbségek, de azok a kerületek, amelyeknek magasabb a negatív védekező bónusza, több hatáspontot is adnak, amely pedig a világ megnyeréséhez szükséges.
...és Körzetek...
A hatáspontokat azok a klánok kapják meg jutalmul, amelyek az adott kerületet felügyelik, de attól függően, hogy a kerület melyik körzethez tartozik. Amíg a kerületek értéke eltérő lehet a világok között, a város mindig 4 körzetet fog tartalmazni. Minden körzet más időpontban adja meg a hatáspontokat jutalmul. Ezek: 10:00 a Városi Főtér, 14:00 a Pénzügyi Központ, 18:00 a Kézműves Negyed, és 22:00 a Kikötő. És nem, sajnáljuk, de még 15 év után sem lesz hajó a Klánháborúban!
A klánnak, hogy hatáspontokat gyűjtsön, a kerületeket kell birtokolnia ezekben az időpontokban. Ez az egyetlen módja annak, hogy a klán hatáspontot szerezzen, így különös figyelmet kell arra fordítani, hogy a megadott időpontokban valóban birtokoljátok a kerületeket. Tehát legyetek biztosak benne, hogy a védelem szilárd, vagy hogy időzítve pont jókor érkeztek meg, minden csapatot elindítva, amit csak lehet.
Hogy ne legyen unalmas a játék, egy kis finomság is bekerül a játékba
Amikor egy klán megszerzi a hatáspontok 40%-át, a foglaláshoz szükséges érmék automatikusan 10%-al kevesebbe fognak kerülni a világ játékosai számára. Ez a folyamat folytatódik minden 10% megszerzésével, egészen 90%-ig, amikor is az aranyérmék költsége az eredeti érték 40%-ba fog kerülni.