Világ 34
Jump to navigation
Általános beállítások | |
---|---|
Végjáték | Területi arány, 75% - birtokolni 60 napon át |
Zászlók | Aktív |
Játék sebessége | 1.5 |
Egységek sebessége | 0,67 |
Morál | Aktív (pont+idő) |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Korlátlan |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Küldetés alapú oktatási rendszer |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 10 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 10 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 23:00 és 07:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2016-01-27 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Prémium Tőzsde | Aktív |
Építési idő csökkentése | Aktív |
Azonnali befejezés | Aktív |
Építkezés árának csökkentése | Aktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Aktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Aktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 5 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 20 : 1 az első 30 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Aktív |
Íjászok | Aktív |
Fejlesztési rendszer | Egyszerű fejlesztés |
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |
Kémrendszer | A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet |
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak (távcsővel felfegyverezve) is kell a kémekkel együtt támadnia. | |
Támogatási rendszer | Nyitott rendszer |
Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | Inaktív |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (5000 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Aktív |
Milícia | |
Milícia | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérme rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Inaktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 1.5% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Klántárs támadható | Igen |
Külső támogatás | Van |
Klán zárul | Nem |
Taglétszámkorlát | 70 |
Terület | |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 60 |
2 | 70 |
3 | 82 |
4 | 94 |
5 | 110 |
6 | 128 |
7 | 148 |
8 | 172 |
9 | 200 |
10 | 234 |
11 | 272 |
12 | 316 |
13 | 368 |
14 | 428 |
15 | 498 |
16 | 578 |
17 | 678 |
18 | 782 |
19 | 910 |
20 | 1060 |
21 | 1232 |
22 | 1434 |
23 | 1666 |
24 | 1938 |
25 | 2254 |
26 | 2622 |
27 | 3050 |
28 | 3548 |
29 | 4126 |
30 | 4800 |