Világ 30
Általános beállítások | |
---|---|
Végjáték | Területi arány, 80%, 20 napig őrizve |
Zászlók | Aktív |
Játék sebessége | 1,2 |
Egységek sebessége | 0,8 |
Morál | Aktív (pont+idő) |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Korlátlan |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Küldetés alapú oktatási rendszer |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 10 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 5 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 23:00 és 08:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2015-04-22 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Prémium tőzsde | Aktív |
Építési idő csökkentése | Aktív |
Azonnali befejezés | Aktív |
Építkezés árának csökkentése | Aktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Aktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Aktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 7 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 20 : 1 az első 60 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Aktív, találhat tárgyat |
Íjászok | Aktív |
Fejlesztési rendszer | 3 szintes rendszer |
Az egységeket először ki kell fejleszteni a faluban. Az ezt követő fejlesztési szintek az egység harci erejét növelik. Minden falu 15 fejlesztési szintet birtokol, ezeket lehet elosztani az egységek között. Ezt a rendszert nevezik még 4 lépcsős fejlesztési szintnek is (0, 1, 2, 3).
A falu kutatási szintje támadáskor az onnan indított, és egyben az ott képzett katonákra, illetve védekezésnél a faluban állomásozó, támogatásban lévő egységekre is hatással van - azaz: védekezéskor annak a falunak a fejlesztési szintje lesz hatással a védekező és támogató egységekre ahol éppen tartózkodnak. | |
Kémrendszer | A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagok és idegen egységek után kémkedhet |
A kémekre hat a fejlesztés.
A kifejlesztett kém a következőképpen tud kémlelni: 0: Falun belüli egységek 1: Falun belüli egységek, nyersanyagok 2: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi 3: Falun belüli egységek, nyersanyagok, épületek információi, falun kívüli egységek Hogy mit nevezünk sikeres kémlelésnek? A nyersanyagok kikémleléséhez legalább a küldött kémek 50%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. Az épületszintek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 70%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni. A külső egységek kikémleléséhez legalább a küldött kémek 90%-nak kell túlélnie a támadást és hazajutni, VAGY a kémlelésben a lovagnak részt kell vennie úgy, hogy Kalid távcsöve vele van. | |
Támogatási rendszer | Nyitott rendszer |
Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | A falupontok 1%-a |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (3000 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Inaktív |
Milícia | |
Milícia | Aktív |
Milícia összehívására max. faluszám | 4 |
Milícia max. egységszám szintenként | 30 |
Milícia összehívásának max. időtartama | 6 |
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt | 50% |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérme rendszer |
Főnemesek olcsó újragyártása | Inaktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 200 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 1,2% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Klántárs támadható | Igen |
Külső támogatás | Van |
Klán zárul | Nem |
Taglétszámkorlát | 70 |
Terület | |
Barbár falvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Fejlesztett bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 36 |
2 | 42 |
3 | 49 |
4 | 55 |
5 | 66 |
6 | 77 |
7 | 89 |
8 | 103 |
9 | 120 |
10 | 140 |
11 | 163 |
12 | 190 |
13 | 221 |
14 | 257 |
15 | 299 |
16 | 347 |
17 | 404 |
18 | 469 |
19 | 546 |
20 | 636 |
21 | 739 |
22 | 860 |
23 | 1000 |
24 | 1163 |
25 | 1352 |
26 | 1573 |
27 | 1830 |
28 | 2129 |
29 | 2476 |
30 | 2880 |