Classic 4

Innen: Tribalwars Wiki HU
A lap korábbi változatát látod, amilyen Sajtmacska (vitalap | szerkesztései) 2014. november 23., 20:30-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „{| |- bgcolor="#4F3E08" ! colspan="2" | Nyertesek és nyeremények |- | Végjáték |align=center width="50%"|Pont és falu birtoklás |- | Nyertes |align=center width…”)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)
Jump to navigation
Nyertesek és nyeremények
Végjáték Pont és falu birtoklás
Nyertes Az a klán nyer, amelyik minimum 10.000.000 pontot, minimum 1200 falut birtokol 168 órán át megszakítás nélkül.
Legnagyobb játékos: 300 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Nyertes klán tagjai: 300 prémium pont
Általános beállítások
Zászlók Inaktív
Játék sebessége 3
Egységek sebessége 1
Morál Inaktív
Épület bontása Aktív
Szabad kereskedelem Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Bevezető Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására 5 Perc
Időkeret a támadások visszavonására 5 Perc
Milliszekundum Aktív
Éjszakai bónusz Aktív 0:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Kezdő dátum 2014-12-04
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók Aktív
Fiókkezelő Aktív
Farmkezelő Aktív
Építési idő csökkentése Inaktív
Azonnali befejezés Inaktív
Építkezés árának csökkentése Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése Inaktív
Piaci Bónusz Inaktív
Piaci nyersanyagkereskedés Aktív
Jutalmak
Jutalmak Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme 6 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke Nincs
Játékbeállítások
Lovag Aktív
Íjászok Inaktív
Fejlesztési rendszer Klasszikus rendszer
A klasszikus kutatási rendszerben minden egység maximum 10-es szintig képezhető ki. Ugyanúgy, ahogy az egyszerű fejlesztésnél, itt sincs limit arra vonatkozóan, hogy hány egységet lehessen a maximum szintig kifejleszteni.

A kutatási költségek szintenként növekednek, de ezzel párhuzamosan az egységek védekező és támadó ereje is nő.

Kémrendszer A kém csapatok után kémkedhet
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki.
Tanyaszabály Inaktív
Templom Inaktív
Áltámadás 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (2500 pontig)
Barbár falvak visszabontása Inaktív
Milícia
Milícia Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése Tárolós rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása Inaktív
Főnemesek árának növekedése Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága 40 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35%
Hűség növekedése Óránként 3%
Klán
Klánharcok elérhetők Igen
Támogatási rendszer Zárt rendszer
A támogatás csak klánon belül küldhető, és klánon kívül nem.
Klántárs támadható Igen
Klán zárul Nem
Taglétszámkorlát 40
Terület
Kezdőfalvak száma 1
Barbár falvak Aktív
Bónuszfalvak Aktív
Bónuszfalvak Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.