Világ 20
Jump to navigation
DRAFT!
Általános beállítások | |
---|---|
Végjáték | Területi arány |
Zászlók | Inaktív |
Játék sebessége | 1.6 |
Egységek sebessége | 0.625 |
Morál | Aktív (pontalapú) |
Épület bontása | Aktív |
Szabad kereskedelem | Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján |
Legyőzött ellenfelek ranglistája | Aktív, pontok alapján |
Bevezető | Vegyes: a régi és a fejlesztett oktatási rendszer váltva |
Időkeret a kereskedés visszavonására | 5 Perc |
Időkeret a támadások visszavonására | 10 Perc |
Milliszekundum | Aktív |
Éjszakai bónusz | Aktív 0:00 és 8:00 óra között |
Alvás Üzemmód | Inaktív |
Kezdő dátum | 2008-07-29 |
Prémium szolgáltatások | |
Ingyenes Prémium fiók | Aktív, 500 és 15000 pontnál |
Ingyenes Fiókkezelő | Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál |
Prémium fiók | Aktív |
Fiókkezelő | Aktív |
Farmkezelő | Aktív |
Építési idő csökkentése | Inaktív |
Azonnali befejezés | Inaktív |
Építkezés árának csökkentése | Inaktív |
Nyersanyagtermelés növelése | Inaktív |
Piaci Bónusz | Inaktív |
Jutalmak | |
Jutalmak | Inaktív |
Kezdővédelem | |
Kezdők védelme | 5 nap |
Támadó : védekező arány maximális értéke | 20 : 1 az első 60 napra |
Játékbeállítások | |
Lovag | Aktív |
Íjászok | Aktív |
Fejlesztési rendszer | Egyszerű fejlesztés |
Az egyszerű fejlesztési rendszer esetén az egységet a faluban csak ki kell fejleszteni az előfeltételek alapján, és utána már csak gyártani, használni. A kifejlesztett egységek ekkor azonnal a maximális támadó és védekező tudással rendelkeznek. | |
Kémrendszer | A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet |
Külső egységek csak a lovag fegyverzetével kémlelhetők ki. A sikeres kémlelés feltétele a következő: Nyersanyagok kikémleléséhez a küldött kémek minimum 50%-nak kell életben maradnia. Épületek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 70%-nak kell életben maradnia. Külső egységek kikémleléséhez a küldött kémek minimum 90%-nak kell életben maradnia VAGY lovagnak is kell a kémekkel együtt támadnia. | |
Támogatási rendszer | Nyitott rendszer |
Támogatás játékon belül szabadon küldhető. | |
Tanyaszabály | Inaktív |
Templom | Inaktív |
Áltámadás | A falupontok 1%-a |
Önállóan fejlődő barbár falvak | Aktív (3000 pontig) |
Barbár falvak visszabontása | Inaktív |
Milícia | |
Milícia | Inaktív |
Főnemesek | |
Főnemesek képzése | Aranyérmék |
Főnemesek olcsó újragyártása | Aktív |
Főnemesek árának növekedése | Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő. |
Főnemesek maximális hatótávolsága | 100 Mező |
Hűség csökkenés főnemes támadásonként | 20-35% |
Hűség növekedése | Óránként 1.6% |
Klán | |
Klánharcok elérhetők | Igen |
Klántárs támadható | Igen |
Külső támogatás | Van |
Klán zárul | Nem |
Taglétszámkorlát | 100 |
Terület | |
Barbár falvak | Inaktív |
Bónuszfalvak | Aktív |
Bónuszfalvak | Egyszerűsített bónuszfalvak |
Égtájválasztás | Aktív |
Helyettesítés | |
Fiók-helyettesítés | Aktív |
Korlátozott helyettesi hozzáférés | Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt. |
Nyersanyagtermelés óránként (Fatelep, Agyagbánya, Vasbánya) | |
Szint | Egység/óra |
1 | 48 |
2 | 56 |
3 | 65 |
4 | 76 |
5 | 88 |
6 | 102 |
7 | 119 |
8 | 138 |
9 | 161 |
10 | 187 |
11 | 218 |
12 | 253 |
13 | 294 |
14 | 342 |
15 | 398 |
16 | 463 |
17 | 539 |
18 | 626 |
19 | 729 |
20 | 847 |
21 | 986 |
22 | 1146 |
23 | 1333 |
24 | 1551 |
25 | 1804 |
26 | 2098 |
27 | 2440 |
28 | 2838 |
29 | 3301 |
30 | 3840 |